30/12/14

ΣΟΚ ! 496 οι επιβάτες στο Norman Atlantic-110 οι αγνοούμενοι

Η εισαγγελία του Μπάρι που ανέλαβε να διαλευκάνει το μυστήριο με τους επιβάτες του μοιραίου Οχηματαγωγού που το έκαψαν οι λαθραίοι, επιβεβαίωσε σήμερα ότι 1) υπήρχαν λαθρομετανάστες επί του πλοίου, 2) ότι μεταξύ των διασωθέντων είναι πολλοί που δεν βρίσκονται στις καταστάσεις επιβίβασης με βάση τις οποίες 3)αγνοείται η τύχη 110 ατόμων, και 4) Τρεις από τους 10 νεκρούς είναι Ιταλοί.
Η εισαγγελία του Μπάρι επιβεβαίωσε ότι διασώθηκαν τρείς λαθρομετανάστες και ότι 18 επιβάτες που σώθηκαν ήσαν υπεράριθμοι. Έτσι με βάση τη λίστα της ΑΝΕΚ των 475 ατόμων, οι επιβάτες μέχρι στιγμής ήσαν πραγματικά 496.
Ο εισαγγελέας του Μπάρι δήλωσε ότι υπάρχουν και άλλα θύματα στο ναυάγιο, και ότι έχει αποδειχθεί με βεβαιότητα ότι το πλοίο μετέφερε λαθρομετανάστες κρυμμένους στα αμπάρια του, και τόνισε ότι με βάση τη λίστα επιβίβασης αγνοείται η τύχη 179 ατόμων αλλά σε αυτά δεν υπολογίζει τα 69 άτομα που διασώθηκαν από Cruise Europa της Minoan, και πιθανώς από άλλα ελληνικά εμπορικά πλοία, και τα οποία δεν κατέπλευσαν στην Ιταλία όπως το «Spirit of Piraeus», που μετέφερε 49.
Από τους 234 Έλληνες επιβάτες της λίστας επιβατών οι 201 έχουν διασωθεί και δυο είναι επίσημα νεκροί. Λείπουν ακόμα 31.
Το Νόρμαν Ατλάντικ ρυμουλκήθηκε από το αλβανικό ναυαγοσωστικό «Iliria», κοντά στη βραχονησίδα Σάσωνα στον Αυλώνα. Εκεί θα αξιολογηθεί το αξιόπλοο, και έπειτα θα αποφασιστεί αν θα ρυμουλκηθεί στο Μπάρι ή το Μπρίντεζι. Κατά τη ρυμούλκιση έσπασε ένα παλαμάρι που σκότωσε δυο ναύτες του αλβανικού ρυμουλκού.

Να αφεθούν αμέσως ελεύθεροι ο αρχηγός και τα στελέχη της Χρυσής Αυγής

Εκλογές με προφυλακισμένο τον αρχηγό του τρίτου κόμματος δεν θα είναι ούτε ελεύθερες ούτε δημοκρατικές. Το σύστημα Σαμαρά-Αθανασίου-Δένδια παρασέρνει τη Δημοκρατία, στο βάραθρο που οι ίδιοι με την αντιλαϊκή πολιτική τους έπεσαν .
Ο κ. Μηχαλολιάκος και τα στελέχη της Χρυσής Αυγής δεν έχουν καταδικαστεί. Δηλαδή δεν έχει αποφασίσει η ανεξάρτητη δικαιοσύνη για τις κατηγορίες που τους φόρτωσε το σύστημα Σαμαρά-Αθανασίου-Δένδια-Χάρρις. 
Η συνεχιζόμενη προφυλάκιση τους , και η απαγόρευση ουσιαστικά του δικαιώματος να ασκήσουν ελεύθερα τα πολιτικά τους δικαιώματα είναι συνταγματική εκτροπή.

Σπύρος Χατζάρας

Αυτοκριτική

Η «Εξαγγελία», «σε ένα χρόνο δωρεάν Wi-Fi σε όλη την Ελλάδα», έγινε στις 04/11/2014.Πέρασε ο χρόνος και η εξαγγελία έμεινε... στα αζήτητα.. όπως και η Ανάπτυξη.

29/12/14

Norman Atlantic:10 οι Νεκροί

Εκλογές

Μαύρο στην Κοινοπραξία του Συνταγματικού Τόξου!
Μαύρο στο ΑJC (Αμερικανικής Εβραϊκή Επιτροπή) στο  Δαβίδ Χάρρις και στους υπαλλήλους του!

To Norman Atlantic εξελίχτηκε σε Πολύνεκρη Τραγωδία. 8 νεκροί Επισήμως

Οι λαθραίοι που έβαλαν την φωτιά μπορεί να πήραν στον λαιμό τους  πάνω από 40 συνανθρώπους μας

Η Ιταλική Ακτοφυλακή ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε η αποκομιδή των επιβατών και του πληρώματος από το κατάστρωμα του «Norman Atlantic».Εφυγε και ο Καπετάνιος.
Η ιταλική ακτοφυλακή ανακοίνωσε ότι βρέθηκαν άλλοι δυο νεκροί στο Norman Atlantic και ότι διασώθηκαν μόνο 427. Δεν ξέρουμε αν εννοούν μονο επιβάτες ή και μέλη από το πλήρωμα. Ούτε που υπολογίζου  τους  15  λαθρομετανάστες που σώθηκαν μεν και συνελήφθησαν δε . Άγνωστο παραμένει αν στους 427 υπολογίζονται οι 8 νεκροί ή όχι. Εκ των πραγμάτων και με βάση τη λίστα των επιβατών και του πληρώματος  από τους 478 αγνοούνται πολλοί.   
Επειδή επικρατεί  γενικός χαμός, και ο Ιταλός υπουργός επικαλείται το ΒΗΜΑ για 38 αγνοούμενους δεν είναι ακόμα βέβαιο ότι χάθηκαν όλοι γιατί η γραφειοκρατία μπορεί να δίνει λάθος στοιχεία. Όταν ολοκληρωθεί η διασταύρωση θα ξέρουμε πόσοι λείπουν.
Η φωτιά ξεκίνησε από τους λαθρομεταναστες οι οποίοι βρίσκονταν στο γκαράζ του πλοίου και είχαν ανάψει φωτιά για να ζεσταθούν.
Το πλοίο ακυβέρνητο έχει παρασυρθεί από τα κύματα περίπου 1,5 μίλι νότια από τις ακτές της Αλβανίας. Σε λίγο θα πέσει στα βράχια. Χθες έγιναν ανεπιτυχώς τρεις προσπάθειες ρυμούλκησης του «Norman Atlantic», από τα δύο ρυμουλκά, που βρίσκονται κοντά του. Η ναυλώτρια εταιρεία ΑΝΕΚ ζήτησε, χθες, να οδηγηθεί το πλοίο στο κοντινότερο λιμάνι.

ΕΔΩ κε ΣΠΥΡΟ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ.

Ο ΠΑΡΑΚΤΙΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ "ΟΛΥΜΠΙΑ ΡΑΔΙΟ" ΕΞΕΠΕΜΨΕ ΜΑΥ-DAY ΣΤΙΣ 28/12 ΩΡΑ 10:50 ΠΡΩΙΝΗ. ΟΜΩΣ Η ΦΩΤΙΑ ΞΕΣΠΑΣΕ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΚΟΝΤΑ 5 Η ΩΡΑ ΠΡΩΙΝΗ. Ο ΙΤΑΛΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΚΠΕΜΨΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΣΗΜΑ "DISTRESS" , TO OΠΟΙΟ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΚΑΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ "MAY-DAY". ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΜΑ ΤΩ ΕΝΤΟΠΙΣΜΩ ΤΗΣ ΠΥΡΚΑΙΑΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟΥ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΣΙΕΣΤΕΡΑ ΞΗΡΑ ΑΝΕΥ ΕΤΕΡΑΣ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
 ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΑΥΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΕΓΓΥΣ ΤΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ, ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΕΓΓΥΤΕΡΑ ΤΗΣ ΕΡΙΚΟΥΣΣΑΣ.. ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ, ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΑΓΗΜΑΤΩΝ ΠΥΡΚΑΙΑΣ ΕΠΑΝΔΡΩΣΕ -ΕΑΝ ΕΠΑΝΔΡΩΣΕ - Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΗΤΑΝ ΑΤΕΛΕΣΦΟΡΕΣ.
ΚΑΙ Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΑΙΝΑΝ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟΥ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΧΕ ΠΟΡΕΙΑ ΒΔ.
ΤΩΡΑ, ΕΑΝ Ο ΠΑΡΑΚΤΙΟΣ ΑΝΑΔΙΑΒΙΒΑΣΕ ΤΟ ΜΑΥ DAY ΣΤΙΣ 10:50, Η ΛΟΓΙΚΗ ΛΕΕΙ, ΟΤΙ Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΤΟ ΕΞΕΠΕΜΨΕ ΛΙΓΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ, Η, ΕΣΤΩ ΛΙΓΑ ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ,ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΝΑΥΤΙΚΟΙ ΝΟΜΟΙ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΤΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΔΥΝΟΥ. ΟΠΟΤΕ ΕΑΝ Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΝΕΤΟΠΙΣΕ ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΙΑ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟΥ, ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΤΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥ, ΕΞΕΠΕΜΠΨΕ ΤΟ MAY DAY, ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΝΑΔΙΑΒΙΒΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΚΤΙΟ ΣΤΑΘΜΟ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΙΕΠΡΑΞΕ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ,ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΤΟΥ.
ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ. ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΕΣ, ΔΙΟΤΙ ΥΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕΤΕΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑΛΑΣΣΗΣ, ΔΙΑΣΩΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣ.
ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΦ'ΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΠΕ Η ΔΙΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΤΟΥΣ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΑΜΕΣΣΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΕΝΑ ΕΚ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟΦΟΡΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥ(ΚΑΒΟΥΡ ΚΑΙ ΓΚΑΡΙΜΠΑΛΝΤΙ), Η, ΤΟ ΑΠΟΒΑΤΙΚΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΦΟΡΟ ΣΑΝ ΤΖΩΡΤΖΙΟ.
ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΔΙΑΣΩΘΕΝΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ. ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΥΕΙΛΟΥΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ 2 ΜΕ 3 ΦΡΕΓΑΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΤΟΥΣ-ΣΥΝΕΠΙΚΟΥΡΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ - ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ.
ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑΧΙΣΤΑ, ΑΦΟΥ ΣΤΟΝ ΤΑΡΑΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑΥΣΤΑΘΜΟ.
  ΕΝ ΤΟΥΤΟΙΣ, ΒΛΕΠΑΜΕ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΤΗΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗΣ, ΝΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΕΡΙΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟ. ΑΝΤ'ΑΥΤΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΠΑΡΑΠΛΕΟΝΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΜΕ ΠΛΩΤΑ ΜΕΣΑ, ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ GALE WARNING ΣΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ. ΠΡΑΓΜΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΔΥΝΑΤΟΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΣΑΝ .
ΟΙ ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΕΠΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΠΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ Ο ΙΤΑΛΟΣ ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΑ ΚΟΝΚΟΡΝΤΙΑ, ΠΟΥ ΕΝΩ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΤΟΥ ΕΠΛΕΕ ΠΛΗΣΙΟΝ ΑΒΑΘΩΝ ΥΔΑΤΩΝ, ΤΟΥΤΟΣ ΕΘΩΠΕΥΕ ΤΗΝ ΠΥΓΟΣΤΟΛΟ ΟΥΚΡΑΝΕΖΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΙ ΤΣΟΜΠΑΝΑΡΕΟΙ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΙΝΑ ΠΟΥ ΡΙΞΑΝ ΤΟ ΚΑΡΑΒΙ ΣΕ ΣΗΜΑΙΝΟΜΕΝΗ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑ ΜΕ ΦΑΡΟ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ.
ΟΜΩΣ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΣΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΙΤΑΛΙΚΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ. ΣΕ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ, ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΜΕ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ. ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ.

ΚΦ.

Εκπλήξεις και Ανατροπές στην Κροατία

Η αποχή και ο ευρωσκεπτικιστής πιτσιρικάς κέρδισαν τις εντυπώσεις στον χθεσινό πρώτο γύρο των προεδρικών εκλογών στην Κροατία κατά τον οποίο ηττήθηκαν κατά κράτος οι δημοσκόποι.
Στις κάλπες προσήλθε μόλις το 47,13% των ψηφοφόρων, ελαφρώς πάνω από τις 1.787.000 και ο 25χρονος ευρωσκεπτικιστής Ίβαν Βίλιμπ Σίντσιτς πήρε το φανταστικό 16,42%.
Ο νυν κεντροαριστερός πρόεδρος Ίβο Γιοσίποβιτς που τον μέτραγαν πρώτο με διαφορά οι δημοσκόποι έλαβε το 38,46% αλλά η κεντροδεξιά αντίπαλος του ματνάμ Γκραμπάρ- Κιτάροβιτς είναι πίσω του με 37.22% και έχει σαν μαξιλαράκι τις ψήους του δεξιού Μιλάνο Κουγουντζίτς 6.3%, οπότε η άνετη νίκη στις 11 Ιανουαρίου του Γιοσίποβιτς που προέβλεπαν οι «εκγυμναστές» της Κοινής Γνώμης πήγε περίπατο.
«Οι πολίτες μας ψήφισαν για να φέρουμε την αλλαγή, και την ανάκαμψη. Θέλουμε μια κυβέρνηση που θα είναι θαρραλέα, αποφασιστική και πατριωτική, που θα επιστέψει στο λαό και στην χώρα του, και θα μας οδηγήσει προς τα εμπρός, και όχι στην καταστροφή" , δήλωσε η κυρία Γκραμπάρ-Κιτάροβιτς.
Ο πραγματικός νικητής ο 25χρονος κατέβηκε με συνθήματα να σταματήσουν οι εξώσεις με εντολές των τραπεζών και για απελευθέρωση των δεσμευμένων λογαριασμών των πολιτών. Ο Ιβάν άνοιξε τα θέματα που ενοχλούν τους πολίτες και πρόσφερε λύσεις.

Ασπρισε η Κόκκινη Πλατεία

Norman Atlantic: Διάσωση με το σταγονόμετρο

Υπομονή και αύριο μέρα του θεού θα είναι

Οι πνιγμένοι είναι 4. Η Ιταλική φάρσα διάσωσης διαρκεί και διαρκεί. Η «Επείγουσα» προσπάθεια, ala Commedia dell'arte του «Καπιτάνο», συνεχίζεται για περισσότερες από 28 ώρες. Βαρεθήκαμε. 407 έχουν διασωθεί. 4+1 οι νεκροί. Δεν ξέρουμε πόσοι ακριβώς βρίσκονται ακόμα στο πλοίο, αλλά στο περίπου.

Η κρίση έχει και απώλειες για τους επιτιθέμενους

Η κατάρρευση των τιμών των ρωσικών μετοχών επέτρεψε την επαναγορά σε πολύ χαμηλές τιμές της Γκαζπρομ και των πετρελαϊκών εταιριών από τους Ρώσους.

C'est fini: 168-132

Ε! λοιπόν, η Χουντο-κοινοπραξία έπεσε. Xωρίς γδούπο!

28/12/14

13 και μια (ΩΡΕΣ) του έμειναν

Υπουργικό Συμβούλιο συγκαλεί εκτάκτως ο von Αντωνάκης

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της τρίτης ψηφοφορίας για την εκλογή προέδρου της «Δημοπρασίας», στις 2 το μεσημέρι, θα συνεδριάσει το υπουργικό συμβούλιο.
Η πλάκα θα είναι να μην τους βρει στην καρέκλα η πρωτοχρονιά, διότι ο μισθός του βουλευτού καταβάλλεται την πρώτη του μηνός. Αλλά έτσι είναι. Οι πλούσιοι ούτε που τον σκέπτονται τον σκατοπαξιμάδη.

Ο Πετεινός και ο Γάιδαρος

Ο χαραμοφάης Γλέζος που έκανε καριέρα το κομματιλίκι λέει «Όχι» , σε βουλευτές που έχουν κάνει καριέρα το ....βουλευτιλίκι !

«Norman Atlantic»: 160 οι διασωθέντες μέχρι τώρα. Ενας νεκρός!

Τα ιταλικά ρυμουλκά έχουν φτάσει. Το πλοίο είναι πιά κοντά στην Αυλώνα.
Στο πλοίο παραμένουν 261 επιβάτες και 56 μέλη του πληρώματος.
-Οι επιβάτες σύμφωνα με την ΑΝΕΚ και το Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας ήσαν:
Ένας Ρουμάνος, δύο Ρώσοι, έξι Αυστριακοί, δύο Ούγγροι, δέκα Ελβετοί Συνομοσπονδίας, ενας Κροάτης, οκτώ Γεωργιανοί, πέντε Σύροι, ένας Σουηδός, ένας Καναδός, δύο Ουκρανοί, ένας Αιγύπτιος , 18 Γερμανοί, 54 Τούρκοι, δύο Αφγανοί, 22 Αλβανοί, ένας Μάλτέζος, επτά Βούλγαροι, τρεις από τα Σκόπια, δύο Βρετανοί, 22 Ιταλοί, τρεις Ολλανδοί, τρεις Βέλγοι , εννέα Γάλλοι , δύο πολίτες του Ιράκ και 234 Έλληνες.
Μία από τις υπηκόους Συρίας που ήταν έγκυος διασώθηκε από τη θάλασσα.

Έριξαν λευκή πετσέτα

Όλοι οι παπαγάλοι του von Murutis, κλαίγοντας ,αποχαιρετούν την Αλεξάνδρεια που φεύγει.

-«Η χθεσινή συνέντευξη του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στη ΝΕΡΙΤ είχε και προεκλογική χροιά αφού κοινή πλέον είναι η εκτίμηση ότι πολύ δύσκολα αύριο το μεσημέρι θα εκλεγεί Πρόεδρος της Δημοκρατίας», «Ναυτεμπορική».
-«Ολοένα και πιο κοντά στις πρόωρες εκλογές την 1η Φεβρουαρίου βρίσκεται η χώρα, καθώς ο νέος κύκλος επαφών που είχαν στελέχη του Μεγάρου Μαξίμου, αλλά και ο κ. Ευάγγ. Βενιζέλος, δεν φαίνεται να οδηγεί στη διαμόρφωση προεδρικής πλειοψηφίας 180 βουλευτών κατά την αυριανή καταληκτική ψηφοφορία», «Καθημερινή».
-«Άπιαστο όνειρο οι 180 για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας .Ο κύβος ερρίφθη για εκλογές», «Εισαγγελάτος». 
  -«Κατά τα φαινόμενα, ναυαγεί η εκλογή νέου Προέδρου της Δημοκρατίας από την παρούσα Βουλή». (Αντώνης Καρακούσης).

YΓ. Μέσα στην γενική θλίψη μια ευχάριστη νότα ήσαν τα μισθωμένα εξαπτέρυγα της ΝΕΡΙΤ που απάγγελλαν τις ερωτήσεις του von Murutis.

Νέα τραγωδία με μαλαισιανό αεροπλάνο

Norman Atlantic : Το πλοίο είναι ακυβέρνητο και πήρε κλίση
Η σύγχυση και ο επικοινωνιακός πανικός εντός και εκτός του πλοίου συνεχίζονται. Τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης επικαλούνται τα ελληνικά και τα ελληνικά τα ιταλικά. Οι Ιταλοί , που μιλάνε με τον Ιταλό καπετάνιο, λένε ότι το πλοίο ουσιαστικά είναι ακυβέρνητο ότι έχει πάρει κλίση και παρασέρνεται από τα κύματα προς τις αλβανικές ακτες.
Ο πλοίαρχος είπε στους Ιταλούς ότι η φωτιά που συνεχίζεται έχει ουσιαστικά τεθεί υπό έλεγχο, από το πλήρωμα.
Πάνω από το Norman Atlantic ίπτανται τρία ιταλικά Super Puma μεταφέρουν συνεχώς επιβάτες στο Cruse Europa.

Οι έρευνες για τις 162 ψυχές που επέβαιναν στο Airbus A320-220 της μαλαισιανής εταιρίας χαμηλού κόστους AirAsia διακόπηκαν λόγω του σκότους. Πάνε αυτοί. Συγχωρέθηκαν.
 
Αύριο Δευτέρα θα συνεχιστούν οι... έρευνες.

ΥΓ. Ευτυχώς που οι συγγενείς τις Χάννας-Μισέλ δεν είχαν πάει στη Σιγκαπούρη!

ΗΠΑ: Όπλα από το Αφγανιστάν στην Ουκρανία

Σήμερα έληξε επίσημα η αποστολή της Διεθνούς (ΝΑΤΟϊκής) Δύναμης Βοήθειας για την Ασφάλεια στο Αφγανιστάν (ISAF) μετά από 13 χρόνια παρουσίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το γραφείο του Αφγανού πρόεδρου οι Αμερικανοί προετοιμάζουν τα οχήματα MRAP, (Mine-Resistant Ambush Protected), τα οποία επρόκειτο να παραδοθούν στις Αφγανικές ένοπλες δυνάμεις για μεταφορά στην Ουκρανία για πιθανή χρήση στις ανατολικές περιοχές της χώρας.




Οι Κροάτες ψηφίζουν και αυτοί για πρόεδρο

Σχεδόν 3,8 εκατομμύρια Κροάτες, που ανησυχούν για την «κρίση» και για το «έλλειμμα» τους, που έχει φθάσει στο 80% του ΑΕΠ, έχουν δικαίωμα ψήφου στις σημερινές προεδρικές εκλογές. Πόσοι θα πάνε να ψηφίσουν είναι ένα άλλο ζήτημα, αφού σήμερα είναι ο «προκριματικός» γύρος, διότικανένας από τους τέσσερεις υποψηφίους δεν πάει για 50%. Ο «τελικός» είναι στις 11 Ιανουαρίου.

Το προεδρικό αξίωμα στην Κροατία είναι σε μεγάλο βαθμό εθιμοτυπικό, αλλά ο πρόεδρος δεν είναι εντελώς «Παπούλιας» και έχει κάποιο λόγο στα θέματα εξωτερικής πολιτικής και είναι ο θεωρητικά ο επικεφαλής των ενόπλων δυνάμεων . Οι γκαλοπάκηδες λένε ότι προηγείται ο σημερινός σοσιαλδημοκράτης πρόεδρος Ιβο Γιοσίποβιτς, που έχει δημοσκοπικό αέρα 10 μονάδων από την δεξιά και συντηρητικά Κολίνα Γκράμπαρ-Κιτάροβιτς της HDZ, παρά το ότι η κεντροαριστερή κυβέρνηση κατηγορείται ότι απέτυχε να αντιμετωπίσει την ύφεση που συνεχίζεται για έξι χρόνια η ανεργία ειναι κοντά στο 20% και η ανεργία των νέων στο 50%.
Υποψήφιοι είναι ακόμα ο δεξιός Μιλάνο Κουγουντζίτς, και ο 25χρονος
ευρωσκεπτικιστής, Ιβάν Βίλιμπορ Σιντσιτς. Η Κροατία εντάχθηκε στην ΕΕ τον Ιούλιο του 2013, ως το 28ο μέλος του μπλοκ, σχεδόν δύο δεκαετίες μετά την διάλυση της σοσιαλιστικής Γιουγκοσλαβίας το 1991.

Ο Θεός να βάλει το χέρι του για αεροπλάνα και βαπόρια

Απίστευτο! Η Χάννα Μισέλ Ασημακοπούλου μιλώντας στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά, «δεν έκρυψε την αγωνία της και την συγκίνησή της» και κάλεσε όσους πιστεύουν να προσευχηθούν στην Παναγία δια την διάσωση των δικών της ανθρώπων που βρίσκονται πάνω στο πλοίο που φλέγεται διότι προφανώς ο Χα-σέμ δεν την ακούει.

Πάντως ο γρουσούζης τα έλεγε από χθες για το ακυβέρνητο πλοίο και να.
Το οχηματαγωγό Norman Atlantic ,με ιταλική σημαία, καίγεται στην Αδριατική, 32 ναυτικά μίλια βορειοδυτικά των Οθωνών ,(44 μίλια βορειοδυτικά της Κέρκυρας), ενώ συνεχίζονται οι προσπάθειες διάσωσης και κανείς δεν ξέρει για μια ακόμα φορά ακριβώς πόσοι είναι οι επιβάτες. Σύμφωνα με νεότερη ανακοίνωση του υπουργείου Ναυτιλίας στο πλοίο επιβαίνουν συνολικά 478 άτομα.
Από αυτούς 301 είναι Έλληνες. Επιβάτες 268 και 33 που είναι μέλη του πληρώματος. Από το πλήρωμα 22 είναι Ιταλοί. Το πλοίο που είναι ναυλωμένο στην ΑΝΕΚ από ιταλικό όμιλο, και η διαχείριση του γίνεται από την κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Superfast, μεταφέρει και 222 οχήματα .

Στην Ασία είναι πιο κοντά στην Χριστουγεννιάτικη Τραγωδία γιατί χάθηκε από τα ραντάρ ένα Airbus A320-200 της εταιρίας χαμηλού κόστους AirAsia που είχε απογειωθεί από την Σαραμπίγια της Ινδονησίας με προορισμό τη Σιγκαπούρη με 155 επιβάτες και επταμελές πλήρωμα .Σύνολο 162 ψυχές. Στις 07:24 το πρωί (τοπική ώρα), το αεροπλάνο( πτήση) QZ8501 έχασε κάθε επαφή με τα ραντάρ και από εκείνη την ώρα αγνοείται.

Ο μεγαλύτερος εχθρός του Πούτιν είναι η Κεντρική του Τράπεζα

Εν μέσω των αντιρωσικών κυρώσεων, στις 25 Ιουνίου η ρωσική Άνω Βουλή, (Ομοσπονδιακό Συμβούλιο),ψήφισε τη νομοθεσία που πρότεινε η Κεντρική τράπεζα και το υπουργείο Οικονομικών, η οποία υποχρέωνε τις ρωσικές τράπεζες να μεταφέρουν τα δεδομένα των αμερικανών πελατών τους στην Ομοσπονδιακή Φορολογική Υπηρεσία των ΗΠΑ, αλλά, «μόνο με τη συγκατάθεσή τους.» και μόνο με την έγκριση Ρωσικής φορολογικής Αρχής.
Ο νόμος επιβάλει στις ρωσικές τράπεζες να ενημερώνουν την Ρωσική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία και την Κεντρική τράπεζα σχετικά τους πελάτες για τους οποίους έχει ζητήσει στοιχεία το IRS και θα πρέπει να ενημερώνουν τους πελάτες τους για την παραλαβή της αίτησης του IRS. Η Ρωσική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία, μπορεί να απαγορεύσει την παροχή των πληροφοριών αυτών στις ΗΠΑ.
Παράλληλα οι ξένες τράπεζες εκτός Ρωσίας θα πρέπει να ενημερώνουν Ομοσπονδιακή Φορολογική Υπηρεσία της Ρωσίας για τους λογαριασμούς και τις καταθέσεις των Ρώσων ». Όσο και αν προσπάθησαν να μπαλώσουν τα πράγματα με τις τροπολογίες «αμοιβαιότητας» το νομοσχέδιο αποδέχθηκε και αναγνώριζε την παγκόσμια εξουσία των ΗΠΑ και υποχρέωνε τις ρωσικές τράπεζες να συμμορφωθούν με την αμερικανική νομοθεσία FATCA που τέθηκε σε ισχύ από την 1η Ιουλίου.
 Η FATCA υποχρεώνει τις τράπεζες να αποστείλουν πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες τους από τις ΗΠΑ και τις συναλλαγές τους για να καταπολεμηθεί η φοροδιαφυγή.