30/8/25

Σήμερα είνα του Αγίου Αλεξάνδρου, Ο Άγιος χάρις στον οποίο βαφτίζονται τα ελληνόπουλα Αλέξανδροι. Το πιο πιθανό είναι να δηλητηρίασε τον Άρειο



 





4 σχόλια:

  1. Άμα έγινε κάτι τέτοιο, δεν ήταν και πολύ χριστιανικό….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οοιος εχει αποδειξεις να τις καταθεσει στον εκκλησιαστικο εισαγγελεα...

      Διαγραφή
  2. Όσο κρατάει η βλασφημία σας, Θεού πρόσωπο δεν θα δούμε. Από κούλα σε γιουσουφάκια θα πηγαίνουμε, μέχρι να τα φτύσουμε.
    Η ιστορία δεν γράφεται με γνώμες, αλλά με τεκμήρια. Και το Θαύμα είναι τεκμήριο. Παρόλο που φαίνεται ύποπτο για τους Χριστιανούς, η Εκκλησία είναι αυτή η οποία διέσωσε το ιστορικό γεγονός.
    Ο αλητήριος Άρειος δεν ήταν μόνος, είχε κουστωδία, φανατικούς οπαδούς οι οποίοι τον ακολουθούσαν, τραμπούκηζαν τους αντιτιθέμενους, προπαγάνδιζαν με τραγουδάκια τις απόψεις του.
    Ή μήπως λέτε να κρυβόταν κανάς χριστιανός στην τουαλέτα περιμένοντας τον Άρειο με χατζάρα;
    Υπάρχει ένα πνευματικό μικρόβιο στον "σύγχρονο", δυτικό άνθρωπο. Έχει απωθήσει τον Θεό σε μία αόριστη περιοχή στον ουρανο, πολύ μακριά από την γη, την ιστορία, την ζωή των ανθρώπων. Θεωρεί ότι δεν αλληλεπιδρά με την ζωή τους, όλα ανήκουν στη δικό τους θέλημα. (Υιοθετήθηκε και από την μασωνία αυτό). Μέγα ψέμα, ου γαρ μικρόν, ενταύθα, το παρά μικρόν, ειδικά όσον αφορά τον Θεό.
    ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ
    Οὗτος τοίνυν ὁ νοητός καί διά τοῦτο μᾶλλον ἐπάρατος ὄφις, τό πρῶτον καί μέσον καί τελευταῖον κακόν, ὁ πονηρός καί τήν χαμερπῆ καί γηΐνην πονηρίαν ἀεί σιτούμενος, ὁ τῆς πτέρνης, δηλαδή τῆς ἀπάτης, ἐπιτηρητής ἀκάματος, ὁ πρός πᾶσαν θεοστυγῆ δόξαν ποριμώτατος σοφιστής καί ἀμηχάνως εὐμήχανος, μηδαμῶς ἐπιλελησμένος τῆς οἰκίας κακοτεχνίας, διά τῶν αὐτῷ πειθηνίων Λατίνων περί Θεοῦ καινάς εἰσφέρει φωνάς, (σελ. 70) μικράν μέν δοκούσας ἔχειν ὑπαλλαγήν, μεγάλων δέ κακῶν ἀφορμάς καί πολλά καί δεινά φερούσας, τῆς εὐσεβείάς ἔκφυλά τε καί ἄτοπα, καί τοῖς πᾶσι φανερῶς δεικνύσας, ὡς οὐ μικρόν ἐν τοῖς περί Θεοῦ τό παραμικρόν. Εἰ γάρ ἐφ᾿ ἑκάστου τῶν καθ᾿ ἡμᾶς ὄντων ἑνός ἀτόπου τήν ἀρχήν δοθέντος πολλά τά ἄτοπα γίνεται, πῶς οὐ μᾶλλον ἐπί τῆς κοινῆς ἁπάντων ἀρχῆς καί τῶν κατ᾿ αὐτήν οἷον ἀναποδείκτων ἀρχῶν ἑνός ἀήθους δοθέντος οὐκ εὐσεβῶς πολλά γενήσεται παρά τοῦτο τά ἀτοπήματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όσο κρατάει η βλασφημία σας, Θεού πρόσωπο δεν θα δούμε. Από κούλα σε γιουσουφάκια θα πηγαίνουμε, μέχρι να τα φτύσουμε.
    Η ιστορία δεν γράφεται με γνώμες, αλλά με τεκμήρια. Και το Θαύμα είναι τεκμήριο. Παρόλο που φαίνεται ύποπτο για τους Χριστιανούς, η Εκκλησία είναι αυτή η οποία διέσωσε το ιστορικό γεγονός.
    Ο αλητήριος Άρειος δεν ήταν μόνος, είχε κουστωδία, φανατικούς οπαδούς οι οποίοι τον ακολουθούσαν, τραμπούκηζαν τους αντιτιθέμενους, προπαγάνδιζαν με τραγουδάκια τις απόψεις του.
    Ή μήπως λέτε να κρυβόταν κανάς χριστιανός στην τουαλέτα περιμένοντας τον Άρειο με χατζάρα;
    Υπάρχει ένα πνευματικό μικρόβιο στον "σύγχρονο", δυτικό άνθρωπο. Έχει απωθήσει τον Θεό σε μία αόριστη περιοχή στον ουρανο, πολύ μακριά από την γη, την ιστορία, την ζωή των ανθρώπων. Θεωρεί ότι δεν αλληλεπιδρά με την ζωή τους, όλα ανήκουν στη δικό τους θέλημα. (Υιοθετήθηκε και από την μασωνία αυτό). Μέγα ψέμα, ου γαρ μικρόν, ενταύθα, το παρά μικρόν, ειδικά όσον αφορά τον Θεό.
    ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ
    Οὗτος τοίνυν ὁ νοητός καί διά τοῦτο μᾶλλον ἐπάρατος ὄφις, τό πρῶτον καί μέσον καί τελευταῖον κακόν, ὁ πονηρός καί τήν χαμερπῆ καί γηΐνην πονηρίαν ἀεί σιτούμενος, ὁ τῆς πτέρνης, δηλαδή τῆς ἀπάτης, ἐπιτηρητής ἀκάματος, ὁ πρός πᾶσαν θεοστυγῆ δόξαν ποριμώτατος σοφιστής καί ἀμηχάνως εὐμήχανος, μηδαμῶς ἐπιλελησμένος τῆς οἰκίας κακοτεχνίας, διά τῶν αὐτῷ πειθηνίων Λατίνων περί Θεοῦ καινάς εἰσφέρει φωνάς, (σελ. 70) μικράν μέν δοκούσας ἔχειν ὑπαλλαγήν, μεγάλων δέ κακῶν ἀφορμάς καί πολλά καί δεινά φερούσας, τῆς εὐσεβείάς ἔκφυλά τε καί ἄτοπα, καί τοῖς πᾶσι φανερῶς δεικνύσας, ὡς οὐ μικρόν ἐν τοῖς περί Θεοῦ τό παραμικρόν. Εἰ γάρ ἐφ᾿ ἑκάστου τῶν καθ᾿ ἡμᾶς ὄντων ἑνός ἀτόπου τήν ἀρχήν δοθέντος πολλά τά ἄτοπα γίνεται, πῶς οὐ μᾶλλον ἐπί τῆς κοινῆς ἁπάντων ἀρχῆς καί τῶν κατ᾿ αὐτήν οἷον ἀναποδείκτων ἀρχῶν ἑνός ἀήθους δοθέντος οὐκ εὐσεβῶς πολλά γενήσεται παρά τοῦτο τά ἀτοπήματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή