O Ρώσος υπουργός Άμυνας Αντρέϊ Μπελούσοφ ανακοίνωσε σήμερα ότι σύμφωνα με τις ρωσικές εκτιμήσεις, οι απώλειες σε νεκρούς και τραυματίες του ουκρανικού Στρατού από την αρχή του πολέμου ανήλθαν σε 6 εκατομμύρια. 1,5 εκ, οι νεκροί και 4,5 εκ οι τραυματίες.
Ωστόσο, μερικές δεκάδες χιλιάδες αγνοούνται.
6 'εκατομμύρια; Κάπου τον έχω ξανακούσει αυτό τον αριθμό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘὰ σοῦ βάλῳ πιπέρι ἂν νομίζῃς ὅτι εἶναι αὐτὸ ποὺ σκέφτεσαι, 😂😂😂
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω θα σε βαλω να σκαψεις τουνελ απ την Τηλο στο Αουζβιτς τωρα που θα αλλαξουν τα πραματα U+F602
Διαγραφήhttps://www.protoselidaefimeridon.gr/efimerides/251218/eleftheriora.JPG
Και ακομα να τους πανε φαλαγγι μεχρι το Λβιφ....
ΑπάντησηΔιαγραφή