17/12/25

Βάλαμε 81 και φάγαμε 77 από την Φενέρ. Οι παίκτες απάντησαν και για τον Αταμάν στην εξέδρα


 

2 σχόλια:

  1. Ναι αλλά όταν χάνουμε από κάτι "χωριά" της Ευρωλίγκα τύπου Βαλένθια και Αρμάνι δεν λες τίποτα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σπυρο ο κοσμος χανεται, μην ασχολεισαι με αυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή