20/6/26

ΚΚΕ:ΖΗΤΩ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ !


 

3 σχόλια:

  1. Δεν ήταν ΚΚΕ, ήταν και είναι ΚΚΕ ΑΕ. Το γνήσιο ΚΚΕ έπαυσε το 1956.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Γαβρίλης (Κανέλλης) ήταν νεοδημοκράτης (καραμανλικός) πριν πάει στο ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα σκατ@ δεν έχουν ημερομηνία λήξης αγαπητέ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή