23/6/26

Ημέρες το 1964. 23 Ιουνίου. Σαν σήμερα, ξεκίνησε το μακρύ ταξίδι για την επιβολή στον Ελληνικό Λαό της ΝΑΤΟϊκης «Βασιλομητσοτακικής Χούντας» , που θα έλυνε, σύμφωνα με τα «Πραγματικά Συμφέροντα» της Ελλάδος, το Κυπριακό και τα Ελληνοτουρκικά. Η αμερικανονατοϊκη «παρένθεση» κράτησε 10 χρόνια μέχρι τον Ιούλιο του 1974 και οδήγησε στην εισβολή του Αττίλα στην Κύπρο, που την ζήτησε ο Μακάριος.

Ο «λαοπρόβλητος», «Γέρος», που στις 16 Φεβρουαρίου του 1964, είχε πάρει το 52%, πήγε στην Ουάσιγκτον με το «Προεδρικό» αεροπλάνο. 

Μαζί του πήρε και τον Ανδρέα. 

Οι Αμερικανοί είχαν φωνάξει πιό  πριν τον Ινονού. 

Ο «τεξανός» Λίντον Τζόνσον ήθελε να λύσει το Κυπριακό και τα Ελληνοτουρκικά .

 Οι Αμερικανοί ως καλή λύση θεωρούσαν μια «διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία» την οποία αποδέχθηκε ο Μακάριος το 1977 στην Βιέννη.






Το αμερικανικό ανακοινωθέν για τις συνομιλίες Τζόνσον Ινονού ανέφερε:





Στις 23 Ιουνίου 1955 το Λονδίνο επανέφερε δια της Βουλής των Κοινοτήτων τις αξιώσεις των Ομολογιούχων των ελληνικών προπολεμικών δανείων και των δανείων της ανεξαρτησίας .



Το Λονδίνο με το Colpo ντε Φάβα, βοηθήσε τους Κλεφτολουμπινέ των Αθηνών να λένε, «μην τραβάτε το σχοινί. 
 Το πόσο «συντονισμένη» και υπαγοπρευμένη ήταν η αντίδραση του βρετανού βουλευτή Τόμας   Γουώρ φαίνεται, από το ότι, ο αρμόδιος υπουργός του απάντησε από ….χειρογράφου.



Ημέρες του 1948.Το προδοτικό κλεπτοκρατικό Τόξο και το διαχρονικό εμπόριο «μπατριωτισμού». Όπως το 1922 που ο Γούναρης δεν εκανε ούτε βήμα πίσω έτσι και ο Τσαλδάρης δεν έκανε ούτε μισο βήμα πίσω στο (Εθνικό) ζήτημα της Βορείου Ηπείρου. Και ο Γούναρης και ο Τσαλδάρης εκτός από προδότες ήσαν και Εθνικόφρονες και Βασιλόφρονες

«Σοβαραί δηλώσεις του κ. Τσαλδάρη». 
Έτσι δουλεύανε και δουλεύουν τους χαζούς οι Κλεφτολουμπινέ Μπατριώτες. 
Τότε, στις 23 Ιουνίου 1948 μιλούσαν για τη Βόρεια Ήπειρο. 
Τώρα μας λένε για τον Ερντογάν και τον Σκοπιανό Μίτσκοσκι.

Ο Κλεφτολουμπινέ Ηγέτης των Λαϊκών
 Εθνικοφρόνων, μετά τα Ιωάννινα, πήγε στη Θεσσαλονίκη, όπου ενημερώθηκε για την άσχημη εντύπωση που έκαναν στον Συμμαχικό Παράγοντα,
 οι δηλώσεις του περί Βορείου Ηπέιρου  και υπαγόρευσε διορθωτική δήλωση που πρόλαβε της εφημερίδες της ίδιας ημέρας.
 

Η διπλή προδοσία των Βορειοηπειρωτών από τους δεξιούς Βασιλόφρονες, 7 Ιουνίου 1922 και 7 Ιουνίου 1945.

 Στις 7 Ιουνίου 1922 οι Κλεφτολουμπινέ έδιναν διαβεβαιώσεις ότι η αποστολή Επιτετραμένου  στα Τίρανα δεν σήμαινε εγκατάλειψη  των Ελλήνων

........................................
..............................................
Ουδέποτε η Ελλάς θα αναγνωρίσει τα προς Νότον σύνορα της Αλβανίας και επιφυλάσσεται να διεκδικήσει τα δίκαι της στην Βόρειο ¨Ηπειρο.



7 Ιουνίου 1945. Μια "ξέμπαρκη"  δήλωση περί Βορείου Ηπείρου της διορισμένης από τους Άγγλους  κυβερνήσεως  των "αμέτοχων" που απαντούσε στον εξωμότη υπουργό Δικαιοσύνης του Χότζα. 
Η δήλωση της Ελληνόφωνης κυβερνήσεως έγινε
 δύο μέρες μετά την δήλωση του ΕΑΜ περί απελευθερώσεως της Βορείου Ηπείρου.
 Έχει τεράστιο ενδιαφέρον ότι ο Σοφούλης, 
ο Πλαστήρας, ο Καφαντάρης, ο Τσουδερός και
 ο Μυλωνάς έκαναν διάβημα υπέρ των
 Κομμουνιστών στον ανύπαρκτο "πρωθυπουργό" Βούλγαρη αλλά δεν έκαναν διάβημα υπέρ της απελευθερώσεως της Βορείου Ηπείρου μαζί 
με το ΕΑΜ. 
Το διάβημα των "κεντρώων" πάντως διετάχθη 
από τον Λήπερ. 
 Η απίστευτη (προδοτική) δήλωση του Διονυσίου Ζακυνθινού απέβλεπε στο να καθησυχάσει τον 
Χότζα. Ηταν μια πλήρης ομολογία της Προδοσίας
 του 1941. «Η Ελλάς», δηλαδή οι πράκτορες
 Γεώργιος -Παπαγος &Co, «παρέσχεν εαυτήν Ολοκαύτωμα». 
Η αξίωση μάλιστα δεν ήταν «κατακτητικοί»
 αλλά οι «άρρηκτοί δεσμοί» με τον ελληνισμό 
για τον οποίο διεκδικούσε εθνική 
αποκατάσταση.

ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ 67.ΜΑΘΑΜΕ ΓΙΑΤΙ Η ΕΚΤΑΚΤΗ ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΕΛΙΟΥ.ΚΑΠΟΙΑ (ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ) ΕΦΗΜΕΡΙΣΑ ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ. Ο ΚΑΝΤΩΤΗΣ ΕΓΙΝΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ