7/5/26

Το Γραικυλιστάν των Εφιαλτών , η αποικεία χρέους των Ρότσιλντ έχει γενέθλια σήμερα.

Στις 7 Μαΐου 1832 γράφτηκε ο επίλογος της δολοφονίας του Καποδίστρια.
 Η Συνθήκη του Λονδίνου έβαλε ταφόπετρα στην ελληνική Ανεξαρτησία. 
Οι πράκτορες του Λονδίνου έγιναν υπερήφανοι υπήκοοι του "Στέμματος".

4 σχόλια:

  1. Και πού νά 'ξεραν οι δολοφόνοι, την συνέχεια στον 21ο αιώνα : "49χρονος πασίγνωστος επιχειρηματίας βρέθηκε νεκρός στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης". Τελείως ξαφνικά και χωρίς βρεττανικό δάκτυλο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξεκινήσαμε πάλι με τους αρρώστους στα πλοία, να δούμε αν θα φτάσουμε σε εκγλεισμούς, τεστ και εμβόλια πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. …τότε ήταν ο Κινέζος που έφαγε το φίδι που έφαγε την άρρωστη νυχτερίδα που αγόρασε στην ψαραγορά της γιουχάν..
    Τώρα είναι οι πφλούσιοι,που το ψώνισαν στην κρουαζιέρα απο μολυσμένα τρόφιμα με κόπρανα μυών…
    ..και υπάρχει ,πάλι, διάδοση από άνθρωπο σε άνθρωπο..!!!
    Σε λίγο θα έχουμε εμπλοκή όλου του ζωικού Βασίλειου..
    Ξυπνήστε γίδια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ρουφιάνος της πολυκατοικίας και η κλίκα του ανήκουν στους επιγόνους των δολοφόνων του αείμνηστου Εθνάρχη μας Ιωάννη Καποδίστρια! Ο τρόπος σκέψης τους, η νοοτροπία και οι πρακτικές τους παραπέμπουν σε αυτούς που κατέστρεψαν την Ελλάδα και την έδεσαν τότε στο άρμα των τοκογλύφων προκειμένου να έχουν αυτοί μια καλή ζωή εις βάρος του κοινωνικού συνόλου, εις βάρος της πάμφτωχης και εξαθλιωμένης ελληνικής μας πατρίδας που μόλις έβγαινε από την σκλαβιά στους τούρκους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή