Μια έστω φευγαλέα επίσκεψη στον δικτυακό τόπο του Υπουργείου Εσωτερικών πείθει για τις προτεραιότητες του πρώτου τη τάξει Υπουργού: αναπτύσσονται ιλιγγιώδεις ρυθμοί όχι απλώς για να εξυπηρετηθούν, όχι απλώς για να εγγραφούν στους εκλογικούς καταλόγους, όχι απλώς για να ψηφίσουν στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, αλλά και για να «εκλεγούν» όσο γίνεται περισσότεροι μετανάστες!
Αυτός είναι ο πρώτος στόχος των κυρίων Παπανδρέου και Ραγκούση, και η αρμόδια Γενική Γραμματεία τον υπηρετεί (και πρέπει να τον υπηρετεί μόνη και απερίσπαστη) με πυρετώδη ταχύτητα, εκδίδοντας αναλυτικές εγκυκλίους, συμπυκνώνοντας διαδικασίες, διοργανώνοντας ανά την Ελλάδα επιμορφωτικές ημερίδες για δημοσίους και δημοτικούς υπαλλήλους (ώστε, υπό ονειρώδεις συνθήκες και εκπληκτικές διευκολύνσεις, να προσελκυσθεί και να εξυπηρετηθεί και να ψηφίσει ο κάθε πικραμένος μετανάστης), δουλεύοντας προς κατευθύνσεις φαινομενικά ασύμβατες με την κρισιμότητα της εν Ελλάδι καταστάσεως, και «δουλεύοντας ψιλό γαζί» τους δυστυχείς Έλληνες Πολίτες.
Αυτούς που (ψυχικά, ηθικά, κοινωνικά, πολιτικά) βιώνουν την οδυνηρότερη εξορία και βυθίζονται στην έσχατη ένδεια. Αυτούς που παραδίδονται στα οικονομικά και εθνικά Τάρταρα. Και παραδίδονται με ασπασμό του πρώην (τάχα
μου) εξορίστου. Εξ απαλών ονύχων και ισοβίως, Mr PM.
οπωπητήρ
http://filotimia.blogspot.com/2010/05/blog-post_798.html
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
15/5/10
14/5/10
Το φιλεργοδοτικό Μέτωπο στην ΕΣΗΕΑ και το δόγμα των εργοδοτών (Ρεπορτάζ στυξ)
Απεργία εσείς, λεφτά εμείς–αυξήσεις γιοκ!
http://www.styx.gr
Μόνο μια ξερή δουλειά θα ΄χουν οι δημοσιογράφοι. Θα κοπούν οι αμοιβές για τα κυριακάτικα και θα αντικατασταθούν οι ΣΣΕ με επιχειρησιακές συμβάσεις - που δεν είναι υποχρεωτικές για όλους τους εργαζόμενους.
Θέλουν να βάλουν τέρμα και στις συνεργασίες με μπλοκάκι για τους συνταξιούχους.
Αυτές ήταν οι προτάσεις των εργοδοτών (Ψυχάρη και Μπόμπολα ) στη προχθεσινή συνάντηση με την αντιπροσωπεία της ΕΣΗΕΑ, και οι Σομπολανταουντάκηδες (με σως Κουμπιά) που πήγαν στη συνάντηση, δεν έβγαλαν τσιμουδιά
Το πιο εξευτελιστικό ήταν η χυδαία πρόκληση του Φώτη Μπόμπολα στη ίδια συνάντηση, που επίσης άφησαν χωρίς απάντηση: «ΝΑ κάνετε όσες απεργίες θέλετε. Δεν μας κόφτει γιατί γλυτώνουμε λεφτά»…
Έτσι, την επομένη, (Πέμπτη), το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, με πλειοψηφία των παρόντων (4-3), αποφάσισε άλλη μια 24ωρη τυφλή απεργία μαζί με τη ΓΣΣΕ και την ΑΔΕΔΥ. Γι΄αυτό παίρνουν σβάρνα τώρα τα μαγαζιά για ξεκάρφωμα.
Επειδή θα μας κόψουν άλλο ένα μεροκάματο, (μαζί με τα 10 που χάσαμε) χωρίς να διεκδικούν κάτι συγκεκριμένο, χωρίς νά ‘χουν σχέδιο, αφού δεν έχουν την παραμικρή πρόταση-απάντηση να δώσουν:
- στους συνταξιούχους που χάνουν τα δώρα τους και ένα μισθό το χρόνο, παρ΄όλο που στα ταμεία μας δεν πληρώνει το Δημόσιο
- στη δήμευση των πόρων από τα αποθεματικά.
- στο μαχαίρι που μπαίνει στο αγγελιόσημο
- στις περικοπές που κάνει από μόνη της χωρίς νά ΄χει υποχρέωση, η πρόεδρος του ΕΔΟΕΑΠ , (με τους συντρόφους της στη διοίκηση) να λειτουργουν σα λαγοί του Λοβέρδου.
- στην έξωση συμβασιούχων από την ΕΡΤ
- στην καθήλωση των μισθών, αφού ζητάνε 30% αυξήσεις για ένα χρόνο,(για να μην τις πάρουμε) και νά ΄χουν άλλοθι για νέες απεργίες.
- στην κατάργηση και των τελευταίων υπολειμμάτων ανθρώπινου ωραρίου, σε εφημερίδες, ΕΡΤ, κανάλια - μποναμά στα αφεντικά.
- στις, χωρίς νόμο, περικοπές μισθών σε ΑΠΕ, Δημόσιο, Δημοτικά ραδιόφωνα-τηλεοράσεις γραφεία Τύπου, τηλεόραση της Βουλή
- στις ανατροπές πού φέρνει το ασφαλιστικό για τους παλιούς (πιο πολλά χρόνια δουλειά και σχεδόν η μισή σύνταξη)
- περίθαλψη ΙΚΑ , αφού κόβεται στα τρία (υγεία, πρόνοια, επικούρηση ) ο ΕΔΟΕΑΠ και η περίθαλψη γίνεται παντού ίδια, δηλαδή εξομοίωση προς τα κάτω..
- καινούργιο χαράτσι για τους νέους, στην δουλειά μέχρι και τα 60 οι μητέρες με τ' ανήλικα..
Το χειρότερο, είναι ότι με τη νέα απεργία-μαϊμού που αποφάσισαν, κρύβουν την κοινωνική εξέγερση της υπόλοιπης κοινωνίας.
Άσε που πάλι, μόνο οι δημοσιογράφοι θα απεργήσουν στα Μέσα, αφού ραδιόφωνα και τηλεοράσεις θα παίζουν κανονικά πρόγραμμα και ρεκλάμες. Ό,τι ακριβώς βολεύει τα αφεντικά.
Το έχουμε ξαναπεί. Λείπει η γνώση, τα κότσια και η στρατηγική. Γι αυτό δεν προχωρούν σε απεργία στη ζώνη του Σαββατοκυριακου, ωστε να μην βγουν εβδομαδιαίες, κυριακάτικα κ.α. - με απόλυτη σιγή στα ηλεκτρονικά Μέσα. Μήπως πονέσουν την Κυβέρνηση και τ΄ αφεντικά.
Μέσα στο αγωνιστικό μένος τους, ξέχασαν ότι η Γενική Συνέλευση αποφάσισε να γίνουν εκλογές εκείνη την ημέρα (για νέα εφορευτική και νέο ΔΣ στο Μορφωτικό Ιδρυμα). Προκειμένου όμως να γίνει η τυφλή απεργία, κατάργησαν εν ψυχρώ την απόφαση της ΓΣ και με τη χθεσινή απόφαση του, το ΔΣ αποφάσισε… διεξάγει τις εκλογές άλλη μέρα.
Τώρα ποιος δικαστής η ποιος συνάδελφος θα δεχθεί αυτή την παρανομία, είναι ένα κάτι που θα δείξει…..
Είχε προηγηθεί την Δευτέρα, η Γενική Συνέλευση –παρωδία, των περίπου 200 παρόντων.
Αλλά ούτε εδώ τους βγήκε το «happening»: Στη συνέλευση δόθηκε ο λόγος και σε κάποιο νεαρό συνάδελφο –μη μέλος- εκπρόσωπο κάποιων, ο οποίος διαμαρτυρήθηκε για τον τρόπο που τους αντιμετωπίζουν οι εφημερίδες, αφήνοντας τους ανασφάλιστους και απλήρωτους.
Ανέφερε λοιπόν, ότι εργάζεται (με τις συνθήκες αυτές) στην Αυγή, με αποτέλεσμα να υπάρξει κλίμα πανικού στην «ομάδα πίεσης» (Αγρολαμπο-Τρίμηδες), να προκληθούν επεισόδια και να αποχωρήσουν οι πιο πολλοί, απ΄ όσους είχαν απομείνει στην αίθουσα, συνάδελφοι.
Λαθραία, για να μην φανεί, την κοπάνησε από τα πίσω καθίσματα κι ο εργοδότης του νεαρού συναδέλφου. Ο γνωστός Λουδοβίκος, που παρ΄ολο που έχει παραδώσει την ταυτότητά του μέλους από δημοσιογράφος, εξακολουθεί να νομίζει ότι καθοδηγεί τα συντρίμμια που άφησε πίσω του.
Είναι η πρώτη φορά που η συνέλευση δεν έβγαλε ούτε μία ανακοίνωση.
Σ΄αυτό το κλίμα παρακμής στην ΕΣΗΕΑ, ο κλάδος αναζητεί την αξιοπρέπεια του δημοσιογράφου και το δικαίωμα ενημέρωσης της κοινής γνώμης.
http://www.styx.gr
Μόνο μια ξερή δουλειά θα ΄χουν οι δημοσιογράφοι. Θα κοπούν οι αμοιβές για τα κυριακάτικα και θα αντικατασταθούν οι ΣΣΕ με επιχειρησιακές συμβάσεις - που δεν είναι υποχρεωτικές για όλους τους εργαζόμενους.
Θέλουν να βάλουν τέρμα και στις συνεργασίες με μπλοκάκι για τους συνταξιούχους.
Αυτές ήταν οι προτάσεις των εργοδοτών (Ψυχάρη και Μπόμπολα ) στη προχθεσινή συνάντηση με την αντιπροσωπεία της ΕΣΗΕΑ, και οι Σομπολανταουντάκηδες (με σως Κουμπιά) που πήγαν στη συνάντηση, δεν έβγαλαν τσιμουδιά
Το πιο εξευτελιστικό ήταν η χυδαία πρόκληση του Φώτη Μπόμπολα στη ίδια συνάντηση, που επίσης άφησαν χωρίς απάντηση: «ΝΑ κάνετε όσες απεργίες θέλετε. Δεν μας κόφτει γιατί γλυτώνουμε λεφτά»…
Έτσι, την επομένη, (Πέμπτη), το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ, με πλειοψηφία των παρόντων (4-3), αποφάσισε άλλη μια 24ωρη τυφλή απεργία μαζί με τη ΓΣΣΕ και την ΑΔΕΔΥ. Γι΄αυτό παίρνουν σβάρνα τώρα τα μαγαζιά για ξεκάρφωμα.
Επειδή θα μας κόψουν άλλο ένα μεροκάματο, (μαζί με τα 10 που χάσαμε) χωρίς να διεκδικούν κάτι συγκεκριμένο, χωρίς νά ‘χουν σχέδιο, αφού δεν έχουν την παραμικρή πρόταση-απάντηση να δώσουν:
- στους συνταξιούχους που χάνουν τα δώρα τους και ένα μισθό το χρόνο, παρ΄όλο που στα ταμεία μας δεν πληρώνει το Δημόσιο
- στη δήμευση των πόρων από τα αποθεματικά.
- στο μαχαίρι που μπαίνει στο αγγελιόσημο
- στις περικοπές που κάνει από μόνη της χωρίς νά ΄χει υποχρέωση, η πρόεδρος του ΕΔΟΕΑΠ , (με τους συντρόφους της στη διοίκηση) να λειτουργουν σα λαγοί του Λοβέρδου.
- στην έξωση συμβασιούχων από την ΕΡΤ
- στην καθήλωση των μισθών, αφού ζητάνε 30% αυξήσεις για ένα χρόνο,(για να μην τις πάρουμε) και νά ΄χουν άλλοθι για νέες απεργίες.
- στην κατάργηση και των τελευταίων υπολειμμάτων ανθρώπινου ωραρίου, σε εφημερίδες, ΕΡΤ, κανάλια - μποναμά στα αφεντικά.
- στις, χωρίς νόμο, περικοπές μισθών σε ΑΠΕ, Δημόσιο, Δημοτικά ραδιόφωνα-τηλεοράσεις γραφεία Τύπου, τηλεόραση της Βουλή
- στις ανατροπές πού φέρνει το ασφαλιστικό για τους παλιούς (πιο πολλά χρόνια δουλειά και σχεδόν η μισή σύνταξη)
- περίθαλψη ΙΚΑ , αφού κόβεται στα τρία (υγεία, πρόνοια, επικούρηση ) ο ΕΔΟΕΑΠ και η περίθαλψη γίνεται παντού ίδια, δηλαδή εξομοίωση προς τα κάτω..
- καινούργιο χαράτσι για τους νέους, στην δουλειά μέχρι και τα 60 οι μητέρες με τ' ανήλικα..
Το χειρότερο, είναι ότι με τη νέα απεργία-μαϊμού που αποφάσισαν, κρύβουν την κοινωνική εξέγερση της υπόλοιπης κοινωνίας.
Άσε που πάλι, μόνο οι δημοσιογράφοι θα απεργήσουν στα Μέσα, αφού ραδιόφωνα και τηλεοράσεις θα παίζουν κανονικά πρόγραμμα και ρεκλάμες. Ό,τι ακριβώς βολεύει τα αφεντικά.
Το έχουμε ξαναπεί. Λείπει η γνώση, τα κότσια και η στρατηγική. Γι αυτό δεν προχωρούν σε απεργία στη ζώνη του Σαββατοκυριακου, ωστε να μην βγουν εβδομαδιαίες, κυριακάτικα κ.α. - με απόλυτη σιγή στα ηλεκτρονικά Μέσα. Μήπως πονέσουν την Κυβέρνηση και τ΄ αφεντικά.
Μέσα στο αγωνιστικό μένος τους, ξέχασαν ότι η Γενική Συνέλευση αποφάσισε να γίνουν εκλογές εκείνη την ημέρα (για νέα εφορευτική και νέο ΔΣ στο Μορφωτικό Ιδρυμα). Προκειμένου όμως να γίνει η τυφλή απεργία, κατάργησαν εν ψυχρώ την απόφαση της ΓΣ και με τη χθεσινή απόφαση του, το ΔΣ αποφάσισε… διεξάγει τις εκλογές άλλη μέρα.
Τώρα ποιος δικαστής η ποιος συνάδελφος θα δεχθεί αυτή την παρανομία, είναι ένα κάτι που θα δείξει…..
Είχε προηγηθεί την Δευτέρα, η Γενική Συνέλευση –παρωδία, των περίπου 200 παρόντων.
Αλλά ούτε εδώ τους βγήκε το «happening»: Στη συνέλευση δόθηκε ο λόγος και σε κάποιο νεαρό συνάδελφο –μη μέλος- εκπρόσωπο κάποιων, ο οποίος διαμαρτυρήθηκε για τον τρόπο που τους αντιμετωπίζουν οι εφημερίδες, αφήνοντας τους ανασφάλιστους και απλήρωτους.
Ανέφερε λοιπόν, ότι εργάζεται (με τις συνθήκες αυτές) στην Αυγή, με αποτέλεσμα να υπάρξει κλίμα πανικού στην «ομάδα πίεσης» (Αγρολαμπο-Τρίμηδες), να προκληθούν επεισόδια και να αποχωρήσουν οι πιο πολλοί, απ΄ όσους είχαν απομείνει στην αίθουσα, συνάδελφοι.
Λαθραία, για να μην φανεί, την κοπάνησε από τα πίσω καθίσματα κι ο εργοδότης του νεαρού συναδέλφου. Ο γνωστός Λουδοβίκος, που παρ΄ολο που έχει παραδώσει την ταυτότητά του μέλους από δημοσιογράφος, εξακολουθεί να νομίζει ότι καθοδηγεί τα συντρίμμια που άφησε πίσω του.
Είναι η πρώτη φορά που η συνέλευση δεν έβγαλε ούτε μία ανακοίνωση.
Σ΄αυτό το κλίμα παρακμής στην ΕΣΗΕΑ, ο κλάδος αναζητεί την αξιοπρέπεια του δημοσιογράφου και το δικαίωμα ενημέρωσης της κοινής γνώμης.
Παπανδρέλληνες και στην Εκάλη
Δύο άγνωστοι Παπανδρέλληνες εισέβαλαν, χθες το απόγευμα, στην οικία των δύο γυναικών επί της οδού Αρτέμιδος, στην Εκάλη και με την απειλή μαχαιριού, τις φίμωσαν και αφαίρεσαν το ποσό των 1.200 ευρώ.Οι γυναίκες σε κατάσταση σοκ κατήγγειλαν το περιστατικό στην Αστυνομία.
Σιγά-σιγά επεκτείνονται (επιτέλους) στον «καθαρό αέρα» στα Βόρεια Προάστια.
Πράγματι, οι «δενδρίτες» Παπανδρέλληνες στην Εκάλη μπορούν να αποκατασταθούν ευχερέστερα, και ΄χο να μένουν όλοι πάνω στα δυο δέντρα πολυκατοικίες στον Αγιο Παντελεήμονα. Φαντάζομαι σκηνή του εγγύς μέλλοντος. Οι άντρες πάνω στα δέντρα να αφοδεύουν και οι γυναίκες κάτω να ψήνουν κανένα σκυλάκι αρπαχτό από τις γύρω βίλλες.
ΔΜ-ΣΧ
Σιγά-σιγά επεκτείνονται (επιτέλους) στον «καθαρό αέρα» στα Βόρεια Προάστια.
Πράγματι, οι «δενδρίτες» Παπανδρέλληνες στην Εκάλη μπορούν να αποκατασταθούν ευχερέστερα, και ΄χο να μένουν όλοι πάνω στα δυο δέντρα πολυκατοικίες στον Αγιο Παντελεήμονα. Φαντάζομαι σκηνή του εγγύς μέλλοντος. Οι άντρες πάνω στα δέντρα να αφοδεύουν και οι γυναίκες κάτω να ψήνουν κανένα σκυλάκι αρπαχτό από τις γύρω βίλλες.
ΔΜ-ΣΧ
ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ
Ραγιάδες , ραγιάδες, άφρονες «ραντισμένοι» με το μολυσμένο νερό της λήθης και της αποχαύνωσης, τι θ' αποκριθούμε το βράδυ, σαν έρθουν στα όνειρά μας, μέσα στην πανοπλία τους, πάνω σε μαύρα άτια, τα κόκαλα του Κων. Παλαιολόγου, του Κολοκοτρώνη, του Καραϊσκάκη, τα κόκαλα του Πατριάρχη Γρηγορίου του Ε' μέσα στο αιματοβαμμένο ράσο του με το σχοινί στο λαιμό, μαζί με τους Γονείς και τους Παππούδες μας από τα μνήματα, μυριάδες Αγωνιστές και Μάρτυρες, που μας παρέδωσαν ελεύθερο τον γλυκύτατο τούτο τόπο, να μας ρωτάνε, με την «φωνή» την χαρακτηριστική, που κάνουν τα λείψανα σαν τρίζουν. Γ Ι Α Τ Ι ;
-Θα πούμε οι άφρονες, ότι μας «άλωσαν», αυτή την φορά οι Εβραιοαμερικάνοι δανειστές μας, για λίγους τόκους και πανωτόκια, στέλνοντας τώρα τον Ερντογάν τον «νεοπορθητή» να καρφώσει ξανά τα «μπαϊράκια»τους, στην Ακρόπολη ;
-ΟΧΙ !
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ
-Θα πούμε οι άφρονες, ότι μας «άλωσαν», αυτή την φορά οι Εβραιοαμερικάνοι δανειστές μας, για λίγους τόκους και πανωτόκια, στέλνοντας τώρα τον Ερντογάν τον «νεοπορθητή» να καρφώσει ξανά τα «μπαϊράκια»τους, στην Ακρόπολη ;
-ΟΧΙ !
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ
ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ & ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ
Η φοροδιαφυγή όπως κι’ όλες οι άλλες κοινωνικές εκτροπές απαιτούν δυο αμαρτωλούς.
Επειδή πολύ ντόρος γίνεται με τους πάσης φύσεως φοροφυγάδες εκτιμώ ότι η κοινή λογική και η δικαιοσύνη επιβάλλουν όπως μαζί με τα ονόματα των φοροφυγάδων ιατρών και οποιωνδήποτε άλλων επαγγελματιών να δημοσιοποιούνται οι ΔΟΥ στις οποίες ανήκουν μαζί με τα ονόματα των Εφόρων και των Ελεγκτών αυτών των Εφοριών, για τους οποίους να διενεργηθεί αυστηρό πόθεν έσχες, αφού προληπτικά δεσμευτούν οι τραπεζικοί τους λογαριασμοί και εκτελεστεί έρευνα στα σπίτια τους (Α΄και Β΄και Γ΄κατοικία).
Η φοροδιαφυγή όπως κι’ όλες οι άλλες κοινωνικές εκτροπές απαιτούν δυο αμαρτωλούς.
SOTSOT36
D11.O ρόζ Ψυχίατρος εκτός από μυαλοφυγόδικος ήταν και φοροφυγάς.
Επειδή πολύ ντόρος γίνεται με τους πάσης φύσεως φοροφυγάδες εκτιμώ ότι η κοινή λογική και η δικαιοσύνη επιβάλλουν όπως μαζί με τα ονόματα των φοροφυγάδων ιατρών και οποιωνδήποτε άλλων επαγγελματιών να δημοσιοποιούνται οι ΔΟΥ στις οποίες ανήκουν μαζί με τα ονόματα των Εφόρων και των Ελεγκτών αυτών των Εφοριών, για τους οποίους να διενεργηθεί αυστηρό πόθεν έσχες, αφού προληπτικά δεσμευτούν οι τραπεζικοί τους λογαριασμοί και εκτελεστεί έρευνα στα σπίτια τους (Α΄και Β΄και Γ΄κατοικία).
Η φοροδιαφυγή όπως κι’ όλες οι άλλες κοινωνικές εκτροπές απαιτούν δυο αμαρτωλούς.
SOTSOT36
D11.O ρόζ Ψυχίατρος εκτός από μυαλοφυγόδικος ήταν και φοροφυγάς.
Ο Περιούσιος Ακερμαν και η Νέα Κατοχή
Οικονομικό κλίμα Κατοχής. Οι Έλληνες επιστρέφουν στη χρυσή λίρα!
Η Deutsche Bank «σορτάρει» την Ελλάδα!
http://ta-mavra-nea.blogspot.com
Η Deutsche Bank «σορτάρει» την Ελλάδα!
http://ta-mavra-nea.blogspot.com
Η ΧΟΥΝΤΑ ΔΝΤ-ΠΑΠΑΕΒΡΑΙΟΥ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΝΤΟΓΑΝ
Το καθεστώς επιστράτευσε όλες της Εφεδρείες του. Ο ΣΥΡΙΖΑ για να συγκαλύψει τα αγήματα των κουκουλοφόρων, κάνει συγκέντρωση σήμερα κατά των «αντιλαικών μέτρων», στην Πλατεία Κοτζιά στις 19.00.Οι Αλβανοί επιστρατεύθηκαν επειγόντως και κάνουν συγκέντρωση στα Προπύλαια στις 19.00, και οι Ελ(λ)αδέμποροι του Λαθροδημαρχούλη, κάνουν συγκέντρωση στο Άγαλμα του Κολοκοτρώνη, με ΣΤΟΧΟ τον διχασμό.Όλους αυτούς , ηθοποιούς και κομπάρσους , θα τους προστατεύουν εκατοντάδες αστυνομικοί.
Το καθεστώς υποδέχθηκε τον Ερντογάν με εκκωφαντικό τρόπο. Έβαλε την βόμβα στον Κορυδαλλό, ακολουθώντας το σενάριο που ανακοίνωσε ο ΚαραΠασοκ για αιματηρά επεισόδια κατά την άφιξη του Ερντογάν.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΝΕΟ-ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟ. ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΕΚΤΟΥΡΚΙΣΜΟ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ. ΟΧΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΛΑΥΘΜΩΝΟΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14 ΜΑΙΟΥ ΣΤΙΣ 7μμ. ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΤΟΝ ΠΟΡΘΗΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΥ ΔΝΤ
Σπύρος Χατζάρας
ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ κ. ΕΡΝTΟΓΑΝ
Αποβιβάστηκε στην Αθήνα ο Ερντογάν για να δεχθεί…… την παράδοση του μισού Αιγαίου. Η άφιξη του συνοδεύεται από την περικύκλωση, περίσφιγξη και απομόνωση των νησιών του Αιγαίου από τις Τουρκικές ένοπλες δυνάμεις . Προχθές τη νύχτα και χθές στο Αιγαίο έγινε χαμός ! !---------
…… Όλα τα επεισόδια, τα σοβαρότερα και περισσότερα εδώ και πολλούς μήνες κρατήθηκαν μυστικά από την κυβέρνηση, προφανώς για να μην «χαλάσει το κλίμα» της επίσκεψης του Ταγίπ Ερντογάν στην Αθήνα την Παρασκευή 14/5.
Γράφει ο Αμφικτύων
Γράφει ο Αμφικτύων
Το κλίμα αυτών των συζητήσεων δεν χαρακτηρίζεται πλέον ως «διπλωματία των κανονιοφόρων» αλλά «επίθεση των κανονιοφόρων» που μεταφέρονται διπλωματικά από το Αιγαίο στην Αθήνα για να κάμψουν τους ψοφοδεείς να υπογράψουν. Φαίνεται ότι περάσαμε και το στάδιο της Συνομοσπονδίας Τουρκίας –Ελλάδος -που οραματίσθηκε ο δικτάτορας Γεώργιος Παπαδόπουλος, στην «Οθωμανοκρατία» του Δρ. Νταβούντογλου, που ενστερνίστηκε ο Γεώργιος Παπανδρέου . Αυτό συμβαίνει και στην Κύπρο με τον «Καταστρόφια», το ίδιο επαναλαμβάνεται στο Αιγαίο και τη Θράκη με την εδώ και χρόνια ενδοτική πολιτική όλων των νενέκων. Αύριο δεν μένει παρά η πλήρης υποταγή στην Άγκυρα και στην νέα Υψηλή Πύλη.
Η διπλωματία του «ζεϊμπέκικου» του G.A.P και οι «κουμπαριές» του Κωστάκη τώρα αναβαθμίζονται στο «χορό της κοιλιάς» και σε άλλες απαιτήσεις των τούρκων πασάδων και ιμάμηδων από την χρεωκοπημένη «παλλακίδα » των Αθηνών.
Ο κ. Ερντογάν έρχεται στα πλαίσια της «συγκυριαρχίας» της Κύπρου , του Αιγαίου και της Θράκης για να την επισφραγίσει και επισήμως. Πληροφορήθηκε ότι εκποιούμε λόγω χρεωκοπίας την εθνική μας κυριαρχία-όπως ομολόγησε ο G.A.P - και έτρεξε κι’ αυτός με υπουργούς και επιχειρηματίες να προλάβει.
Ένας γείτονας που δεν αρκείται στις επιθετικές ενέργειες του εξ ανατολών, αλλά σιγοντάρει και τους από βορά επιθετικούς γείτονες :Σκόπια και Αλβανία. Πλήρης δηλαδή περίσφιξη , δι’ ελιγμού τύπου «ιλάγρας» (= τανάλιας ) Και σαν να μην έφθαναν αυτά επιτίθεται και με ανορθόδοξες δυνάμεις στο εσωτερικό μας για να μας διαλύσει εκ των ένδων για να επιβάλει κατοχή με τα συνεχώς αυξανόμενα ισλαμικά κύματα λαθρομεταναστών.
Ο Ελληνικός λαός πρέπει να αντιδράσει . Η Ελλάδα δεν είναι προς εκποίησιν. Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες . Δεν ανήκει στους χαρτογιακάδες, αμερικανοεβραίους και στους ‘μηδίσαντες’ της διασποράς. Ούτε στους ‘χεσμεντένηδες’ της Μαξίμου. Ανήκει στους προγόνους μας:
1. Σ’ αυτούς που αντιμετώπισαν γενναία στο Μαραθώνα και στην Σαλαμίνα τον εξ ανατολών εισβολέα.
2. Σ’ αυτούς που την απελευθέρωσαν από την πανίσχυρη Οθωμανική αυτοκρατορία , όταν υποστηρίζετο από την Ιερά Συμμαχία
3. Στους πατέρες και τους παππούδες μας που απελευθερωσαν το Αιγαίο , την Μακεδονία και τη Θράκη από τον τουρκικό ζυγό.
4. Ανήκει ακόμη σε όλους τους σύγχρονους αγωνιστές του 1940-41, της Εθνικής μας Αντίστασης, της ΕΟΚΑ και όσων έπεσαν ηρωικώς υπέρ της ελευθερίας και της ακεραιότητός της . Ανήκει όμως και στις επερχόμενες γενιές και εμείς δεν έχουμε δικαίωμα να την παραδώσουμε σκλαβωμένη , χωρίς να ρίξουμε μια ντουφεκιά. Η Τουρκία καταλαμβάνει εδάφη με τον φόβο , τον εκβιασμό και τον εξισλαμισμό.
Οι ψοφοδεείς δούλοι βλέπουν την Τουρκία σαν «τουρκικό γίγαντα» και τρέμουν , διότι δεν τον μελέτησαν βαθύτερα. Δεν είναι και τόσο ισχυρός όσο τον φαντάζονται. Στην Κύπρο απέτυχε να δημιουργήσει το Τ/Κ κράτος, διότι το απέρριψε ο Κυπριακός λαός μαζί με το σχέδιο Αννάν.
Προς τον ισλαμικό κόσμο συναντούν την καχυποψία των Αράβων που υπήρξαν κι’ αυτοί υπόδουλοι της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Τα παντουρανικά του σχέδια έμειναν όνειρα. Η διαμάχη στρατού-ισλάμ μαίνεται. Το Κουρδικό Κίνημα δεν λέει να κοπάσει. Κι’ αυτή ξοδεύει περισσότερα για να μην διαλυθεί ο πολυεθνικός «μπόγος».
Επομένως γιατί φουσκώνουμε το «πλαστικό μπαλόνι» ; Αυτές τις δύσκολες ώρες έπρεπε να συσφίξουμε τις σχέσεις μας με τους Βαλκανικούς γείτονες ( ιδιαιτέρως με τους Σέρβους), τους Αρμένιους, Άραβες και τους Κούρδους. Να κάνουμε ανοίγματα προς τη Ρωσία και Κίνα και να σφυρηλατήσουμε το πανευρωπαϊκό μέτωπο του «ΟΧΙ» στην ένταξη της Τουρκίας .
Επομένως δεν έχουν δικαίωμα χωρίς την σύμφωνη γνώμη του Ελληνικού λαού να προχωρούν στην παράδοση εθνικού εδάφους στον εχθρό. Δεν έχουμε τίποτα με τον τουρκικό λαό. Κι’ αυτός θύμα είναι όπως και εμείς κάτω από το σάπιο και θολό στρατιωτικο-ισλαμικό και οικονομικό καθεστώς . Και οι δύο χώρες είναι θύματα στα νύχια του Δ.Ν.Τ.
Η Τουρκία πρέπει:
1. Να αποσύρει τα στρατεύματα του Αττίλα από την Κύπρο
2. Να άρει το “casus beli” και να σταματήσει τις προκλήσεις στο Αιγαίο και Θράκη
3. Να διαλύσει την 4ην Τουρκική Στρατιά του Αιγαίου
4. Να σεβασθεί το διεθνές δίκαιο, το δίκαιο της θάλασσας και το ευρωπαικό κεκτημένο.
5. Να σεβασθεί τα ανθρώπινα , εθνοτικά και θρησκευτικά δικαιώματα του τουρκικού λαού και των εθνοτήτων της.
Όσο αυτά εκκρεμούν εμείς οι απλοί πολίτες θα βροντοφωνάξουμε σήμερα Παρασκευή 14/5 στις 7μ.μ στην Πλατεία Κλαυθμώνος :
ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ. ΕΙΣΑΙ ΕΧΘΡΟΣ .ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ .
Αμφικτύων
http://amphiktyon.blogspot.com/
Η διπλωματία του «ζεϊμπέκικου» του G.A.P και οι «κουμπαριές» του Κωστάκη τώρα αναβαθμίζονται στο «χορό της κοιλιάς» και σε άλλες απαιτήσεις των τούρκων πασάδων και ιμάμηδων από την χρεωκοπημένη «παλλακίδα » των Αθηνών.
Ο κ. Ερντογάν έρχεται στα πλαίσια της «συγκυριαρχίας» της Κύπρου , του Αιγαίου και της Θράκης για να την επισφραγίσει και επισήμως. Πληροφορήθηκε ότι εκποιούμε λόγω χρεωκοπίας την εθνική μας κυριαρχία-όπως ομολόγησε ο G.A.P - και έτρεξε κι’ αυτός με υπουργούς και επιχειρηματίες να προλάβει.
Ένας γείτονας που δεν αρκείται στις επιθετικές ενέργειες του εξ ανατολών, αλλά σιγοντάρει και τους από βορά επιθετικούς γείτονες :Σκόπια και Αλβανία. Πλήρης δηλαδή περίσφιξη , δι’ ελιγμού τύπου «ιλάγρας» (= τανάλιας ) Και σαν να μην έφθαναν αυτά επιτίθεται και με ανορθόδοξες δυνάμεις στο εσωτερικό μας για να μας διαλύσει εκ των ένδων για να επιβάλει κατοχή με τα συνεχώς αυξανόμενα ισλαμικά κύματα λαθρομεταναστών.
Ο Ελληνικός λαός πρέπει να αντιδράσει . Η Ελλάδα δεν είναι προς εκποίησιν. Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες . Δεν ανήκει στους χαρτογιακάδες, αμερικανοεβραίους και στους ‘μηδίσαντες’ της διασποράς. Ούτε στους ‘χεσμεντένηδες’ της Μαξίμου. Ανήκει στους προγόνους μας:
1. Σ’ αυτούς που αντιμετώπισαν γενναία στο Μαραθώνα και στην Σαλαμίνα τον εξ ανατολών εισβολέα.
2. Σ’ αυτούς που την απελευθέρωσαν από την πανίσχυρη Οθωμανική αυτοκρατορία , όταν υποστηρίζετο από την Ιερά Συμμαχία
3. Στους πατέρες και τους παππούδες μας που απελευθερωσαν το Αιγαίο , την Μακεδονία και τη Θράκη από τον τουρκικό ζυγό.
4. Ανήκει ακόμη σε όλους τους σύγχρονους αγωνιστές του 1940-41, της Εθνικής μας Αντίστασης, της ΕΟΚΑ και όσων έπεσαν ηρωικώς υπέρ της ελευθερίας και της ακεραιότητός της . Ανήκει όμως και στις επερχόμενες γενιές και εμείς δεν έχουμε δικαίωμα να την παραδώσουμε σκλαβωμένη , χωρίς να ρίξουμε μια ντουφεκιά. Η Τουρκία καταλαμβάνει εδάφη με τον φόβο , τον εκβιασμό και τον εξισλαμισμό.
Οι ψοφοδεείς δούλοι βλέπουν την Τουρκία σαν «τουρκικό γίγαντα» και τρέμουν , διότι δεν τον μελέτησαν βαθύτερα. Δεν είναι και τόσο ισχυρός όσο τον φαντάζονται. Στην Κύπρο απέτυχε να δημιουργήσει το Τ/Κ κράτος, διότι το απέρριψε ο Κυπριακός λαός μαζί με το σχέδιο Αννάν.
Προς τον ισλαμικό κόσμο συναντούν την καχυποψία των Αράβων που υπήρξαν κι’ αυτοί υπόδουλοι της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Τα παντουρανικά του σχέδια έμειναν όνειρα. Η διαμάχη στρατού-ισλάμ μαίνεται. Το Κουρδικό Κίνημα δεν λέει να κοπάσει. Κι’ αυτή ξοδεύει περισσότερα για να μην διαλυθεί ο πολυεθνικός «μπόγος».
Επομένως γιατί φουσκώνουμε το «πλαστικό μπαλόνι» ; Αυτές τις δύσκολες ώρες έπρεπε να συσφίξουμε τις σχέσεις μας με τους Βαλκανικούς γείτονες ( ιδιαιτέρως με τους Σέρβους), τους Αρμένιους, Άραβες και τους Κούρδους. Να κάνουμε ανοίγματα προς τη Ρωσία και Κίνα και να σφυρηλατήσουμε το πανευρωπαϊκό μέτωπο του «ΟΧΙ» στην ένταξη της Τουρκίας .
Επομένως δεν έχουν δικαίωμα χωρίς την σύμφωνη γνώμη του Ελληνικού λαού να προχωρούν στην παράδοση εθνικού εδάφους στον εχθρό. Δεν έχουμε τίποτα με τον τουρκικό λαό. Κι’ αυτός θύμα είναι όπως και εμείς κάτω από το σάπιο και θολό στρατιωτικο-ισλαμικό και οικονομικό καθεστώς . Και οι δύο χώρες είναι θύματα στα νύχια του Δ.Ν.Τ.
Η Τουρκία πρέπει:
1. Να αποσύρει τα στρατεύματα του Αττίλα από την Κύπρο
2. Να άρει το “casus beli” και να σταματήσει τις προκλήσεις στο Αιγαίο και Θράκη
3. Να διαλύσει την 4ην Τουρκική Στρατιά του Αιγαίου
4. Να σεβασθεί το διεθνές δίκαιο, το δίκαιο της θάλασσας και το ευρωπαικό κεκτημένο.
5. Να σεβασθεί τα ανθρώπινα , εθνοτικά και θρησκευτικά δικαιώματα του τουρκικού λαού και των εθνοτήτων της.
Όσο αυτά εκκρεμούν εμείς οι απλοί πολίτες θα βροντοφωνάξουμε σήμερα Παρασκευή 14/5 στις 7μ.μ στην Πλατεία Κλαυθμώνος :
ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ. ΕΙΣΑΙ ΕΧΘΡΟΣ .ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ .
Αμφικτύων
http://amphiktyon.blogspot.com/
Ο Σουλτάνος ΜΑΣ ήρθε .Οι Οδαλίσκες ήταν έτοιμες. και τα …συμβόλαια
"Μου βάζεις λίγο Κόκκινο κρασί αγάπη μου...;..Θέλω να ζαλιστώ...."Πλυθήκατε;....αν δεν πλυθήκατε να πλυθεί τε τώρα...έρχονται τα αγόρια το μεσημέρι και τους έχουμε λείψει πολύ...
Εγώ πάντως θα έβαζα το χοροπηδηχτούλη του ΥΠ.ΕΞ ντυμένο αυλικό του 17αι της Γαλλίας...Ξέρετε...άσπρη περούκα, ρουζάκι στα μαγουλάκια...κραγιονακι..και μαντηλάκι βισκόζι στο μανικάκι.... Έτσι θα υποδεχόμουν τον ευλαβή δήμαρχο και το καθηγητάκο με το τόξο....
Να φτιάξουμε ένα feeling... να σπάσει ο πάγος...και να μιλήσουν τα υγρά χείλη και οι ζεστές ματιές...στο ιδιωτικό δείπνο τα βράδυ να παίζει το Μονακό του Τζο Ντασέν si vous plait (Δρούτσα σε πάω...αν ζούσε ο Μολιέρος θα τον ικέτευε κυριολεκτικά να αφήσει την πολιτική και να ασχοληθεί με το θέατρο...τι μορφή...)
Κακίες...κομπλεξικές....
Τι κοινό έχουν ο Ταγίπ και ο «Γιώργος»;.....
Είναι κορόϊδα *. Συμπαθή και τα δύο.....τα μεν του Γιώργου τα είδαμε...του πούλησαν σαν σωτήρια την καταστροφή....του είπαν "αν το 400 γίνει 560 σώθηκες..." ..."σώθηκα μονολόγησε" και ο Γιώργος..."και έφαγε ο πήθικος το σαπούνι..."...κατά το γνωστό ανέκδοτο...
Ο Ταγίπ;....του Ταγίπ του έχουν πουλήσει ένα παλιό προϊον....100 χρόνων και βάλε...ντήλερ ένα άλλο κορόϊδο με τόξο...Έχει αλλάξει όνομα το προϊον.....
..τότε το έλεγαν "Μεγάλη Ιδέα"...σήμερα σε άλλη αγορά το λένε "Pax Ottomanica....."
Τέτοια προϊόντα πληρώνονται με αίμα και δάκρυα Λαών...
Γκλόμπαλ διακυβέρνηση με ένα τεράστιο κόκκινο σημάδι στο κέντρο....χα,χα,χα....Χριστε μου και Αλλάχ μου.....το ίδιο αφελείς όπως τότε στην στέπα....χα,χα,χα.....
Εκτός αν ξυπνήσει κάποιος από τους δύο...οι και οι δύο....ή και οι τρεις...η και οι τέσσερις...άκρες του τετραγώνου...
Υπάρχει ένας Νόμος...τι στέλνει στον Τάφο Ανθρώπους και Λαούς;...
Τα πάθη τους...
Υ.Γ.
Θαυμάσια η ιδέα του Ντέϊβιντ....μία ελίτ...πολύ πρακτικό...να ξέρει η Ανθρωπότητα ποιους θα κρεμάσει μετά...διότι Ντέιβιντ...
ΣΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΔΙΑ Ο ΘΕΟΣ ΞΕΚΑΡΔΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ....Η ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ....ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ...
* και ντονμέδες
ΣΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΔΙΑ Ο ΘΕΟΣ ΞΕΚΑΡΔΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΓΕΛΙΑ....Η ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΚΛΑΜΜΑΤΑ....ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ...
* και ντονμέδες
Η συνεκμετάλλευση των πετρελαίων του Αιγαίου στο Τραπέζι
ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ: Δεν μπορώ να προκαταλάβω καμία συζήτηση και απόφαση. Όποιες αποφάσεις ληφθούν, θα ανακοινωθούν και θα εξειδικευθούν στη μεθαυριανή συνέντευξη Τύπου.
«Η Τουρκική πλευρά εκτός του θέματος της υφαλοκρηπίδας, ενδέχεται να θέσει στην κλίκα ΠαπαΕβραίου και θέμα εναέριου χώρου στο Αιγαίο».Ούτε τα προσχήματα δεν κρατάει πλέον η Άγκυρα: Για πρώτη φορά κατά την διάρκεια επίσκεψης Τούρκου πρωθυπουργού στην Αθήνα, τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη, παραβιάζουν τον εθνικό εναέριο χώρο!
Συγκεκριμένα τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη παραβίασαν έξι φορές πριν λίγη ώρα τον Εθνικό Εναέριο Χώρο στο Βόρειο Αιγαίο, προφανώς λειτουργώντας ως «προπομποί» του Τούρκου πρωθυπουργού Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν!
Ελληνικά μαχητικά από την Λήμνο έσπευσαν προς αναγνώρισή τους. Τα τουρκικά μαχητικά έμειναν περίπου μισή ώρα εντός του ΕΕΧ και εν συνεχεία αποχώρησαν, όπως αναφέρουν απόλυτα έγκυρες πηγές του ΓΕΑ.
Από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα μέχρι στιγμής. Από την ίδια διαδρομή, από Κωνσταντινούπολη, μέσω Βόρειου Αιγαίου έρχεται και ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. Όλη τη νύχτα τουρκικά πολεμικά πλοία έπλεαν γύρω από τα νησιά Χίου και Λήμνο, στο πλαίσιο των ασκήσεων που έχουν ξεκινήσει οι τουρκικές αεροναυτικές δυνάμεις.
Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η συμπεριφορά της Τουρκίας, η οποία δείχνει πλέον και όλα αυτά μέσα σε μία ατμόσφαιρα «μείωσης εξοπλισμών» που υποτίθεται ότι θα προτείνει ο Ταγίπ Ερντογάν στον Έλληνα ομόλογό του Γιώργο Παπανδρέου! Προφανώς μείωσης των ελληνικών εξοπλισμών, γιατί οι τουρκικοί έχουν "εκτοξευτεί":
Αμέσως μετά την επιστροφή του στην Τουρκία, την Τρίτη 18 Μαίου, ο Ρ.Τ.Ερντογάν, έχει σύσκεψη με τον Τούρκο Αρχηγό ΓΕΕΘΑ, Ιλκέρ Μπασμπούιγ για να αποφασίσουν τη προμήθεια 123 νέων μεταφορικών ελικοπτερων!
Τα ελικόπτερα αυτά θα κατανεμηθούν ως εξής: 30 στην Στρατοχωροφυλακή, 20 στο Στρατό Ξηράς, 6 Πολεμικό Ναυτικό, 6 Αεροπορία, 6 Ακτοφυλακή, 8 υπηρεσίας ασφαλείας κλπ.: Φανταστείτε και να μην ήθελαν να μειώσουν τους εξοπλισμούς τι θα έκαναν!
Ο Τούρκος πρωθυπουργός «αποβιβάστηκε» στη Αθήνα στις 11 το πρωί.
Στο αεροδρόμιο τον υποδέχθηκε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος.
Τον Τούρκο πρωθυπουργό συνοδεύουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Αλί Μπαμπατζάν, ο υπουργός Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου, ο υπουργός Επικρατείας Ζαφέρ Τσαγλαϊάν, ο υπουργός Επικρατείας και επικεφαλής των διαπραγματεύσεων για την ΕΕ Εγκεμέν Μπαγίς, ο υπουργός Εσωτερικών Μπεσίρ Αταλάι, η υπουργός Εκπαίδευσης Νιμέτ Τσουμπουκτσού, ο υπουργός Ενέργειας Τανέρ Γιλντίζ, ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Ερτουργρούλ Γκιουνάι, ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Μπιναλί Γιλντιρίμ και ο υπουργός Περιβάλλοντος Βεϊσέλ Έρογ.
Πηγή : http://www.defencenet.gr/
Έχουμε κοινή ιστορία, κοινή μοίρα και κοινό μέλλον, είχε πει στις 29 Ιαν.2010 στο Λονδίνο ο Νταβούτουγλου.Ας μην λησμονούμε τι σημαίνει κοινός:
• Κάτι που ανήκει και σε άλλον
• ‘Ιδιος (κοινά χαρακτηριστικά σημεία)
Το θέμα είναι πως το εννοούν το κοινό, σε ποιους τομείς-περιοχές και θέματα, και με ποιους όρους το επιδιώκουν !!
ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ
Οι οδαλίσκες του Ερντογάν στου Γουδή
Λευτεριά στην κατεχόμενη Βόρειο Ήπειρο
Επίθεση Αλβανών στο Στρατιωτικό Νεκροταφείο ΚλεισούραςΤα ξημερώματα του Σαββάτου, εξεράγη εκρηκτικός μηχανισμός, στο χώρο που περιβάλλει το Στρατιωτικό Νεκροταφείο Κλεισούρας. Ο μηχανισμός που τοποθέτησαν άγνωστοι ιερόσυλοι, ήταν μικρής ισχύος, τοποθετημένος σε δένδρο και σε απόσταση ασφαλείας από την είσοδο του Νεκροταφείου. Εκτιμάται ότι πρόκειται για κάποιου είδους προειδοποίηση φιλοαξονικών - ανθελληνικών κύκλων. Ο τόπος που τοποθετήθηκε και ο χρόνος της έκρηξης βεβαιώνουν τη διάθεση των δραστών να μην υπάρξουν θύματα - τουλάχιστον στην παρούσα φάση.
Υπενθυμίζουμε ότι με πρόσφατη απόφαση του προέδρου της Αλβανικής Δημοκρατίας Μπαμίρ Τόπι, επικυρώθηκε η ελληνοαλβανική συμφωνία "έρευνας, ταυτοποίησης και ταφής των Ελλήνων πεσόντων στρατιωτών στην Αλβανία κατά τη διάρκεια του ελληνοϊταλικού πολέμου το 1940 - 41".Πρόκειται για τη συμφωνία που μετά από αδράνεια δεκαετιών, τακτοποιεί την ανάγκη τιμητικής ταφής των ηρώων που έδωσαν την πρώτη νίκη στο Συμμαχικό στρατόπεδο κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Η σχετική συμφωνία που μονογράφτηκε στα Τίρανα, στις 19 Νοεμβρίου 2008, προβλέπει τη δημιουργία δύο νεκροταφείων, στην Κλεισούρα και την Κορυτσά. Στην πραγματικότητα το Στρατιωτικό Νεκροταφείο Κλεισούρας έχει κατασκευαστεί εδώ και χρόνια από τον Αρχιεπίσκοπο Αναστάσιο αλλά λόγω της σθεναρής αντίδρασης των αλβανικών αρχών, όσα οστά Ελλήνων στρατιωτικών εντοπίστηκαν και ανασύρθηκαν, φυλάσσονταν στην εκκλησία της Κλεισούρας.
Σε πλήρη λειτουργία βρίσκεται μόνο το μικρό Στρατιωτικό Νεκροταφείο στους Βουλιαράτες Αργυροκάστρου, ενώ ανάγκη περισυλλογής λειψάνων χιλιάδων πεσόντων και κατασκευής Νεκροταφείων υπάρχει και στις περιοχές των Αγίων Σαράντα, Δελβίνου, Χιμάρας, Ερσέκας κ.ά.
Πηγή : http://www.nenanews.eu
Ο ΜΑΗΣ ΤΟΥ ΣΕΒ
Κόμμα εταιρικής ευθύνης βγάζει το έλλειμμα
Του Δημήτρη Τσαλαπάτη
Η δουλειά τους είναι τα κέρδη τους,σε όλες τις εποχές, με όλες τις Κυβερνήσεις και πολιτικές.
Τα τελευταία χρόνια, όμως, φτιάχνουν και την εικόνα τους και εκτός από την τσέπη μας έχουν μπει για καλά στην πολιτική .
Δεν είναι έτσι τυχαίες- διαχρονικά- οι παρεμβάσεις του ΣΕΒ ( κυρίως με τον ίδιο Πρόεδρο) τα πέντε τελευταία χρόνια
Με την νέα διακυβέρνηση(2005), η φωνή της βιομηχανίας, βλέπει «σωστές τις επιλογές των κυβερνήσεων τα τελευταία χρόνια» , προβλέπει ότι «θα επιδράσουν θετικά στην οικονομική δραστηριότητα ..
Δύο χρόνια αργότερα η βιομηχανία αλλάζει πρόσωπο , γίνεται σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών Κάνει την αυτοκριτική της «για κρατικοδίαιτο και σε σημαντικό βαθμό παρασιτικό ελλαδικό καπιταλισμό».
Κλείνει το μάτι όμως και στην κοινωνία αφού επιχείρηση «ψηφίζεται καθημερινά από πελάτη τον πολίτη» αναζητεί όμως και το κέντρο στην αγορά αφού « η διαχωριστική γραμμή δεν είναι ανάμεσα στην Δεξιά και Αριστερά».
Ερχεται όμως το2008 η αγορα αντιλαμβάνεται τις εξελίξεις και επικαλείται «ιστορική εμπειρία» που διδάσκει ότι «Το σύστημα δεν αυτοκαταργείται . δεν αυτοκαθάρεται»\
Το 2009 λίγο πριν δραπετεύσει ο Καραμανλής η βιομηχανία,διαπιστώνει ότι το πολιτικό κόστος είναι «το αναπόσπαστο τίμημα της Δημοκρατίας» και επίσης ότι
« το κομματικοποιημένο κράτος κατέληξε να κομματικοποιήσει τα κόμματα».
Αρχές του 2010 όμως η εταιρική κοινωνική ευθύνη ( που εκπίπτεται από τα κέρδη αλλά τα υπηρετεί ), χαρακτηρίζεται αλληλεγγύη , για να μπαλώσει, η σημερινή Κυβέρνηση ,το έλειμμα.
Και κάποιοι συνεχίζουν έτσι για το δικό τους ρόλο.
ΥΓ Και στην πολιτική….
Του Δημήτρη Τσαλαπάτη
Η δουλειά τους είναι τα κέρδη τους,σε όλες τις εποχές, με όλες τις Κυβερνήσεις και πολιτικές.
Τα τελευταία χρόνια, όμως, φτιάχνουν και την εικόνα τους και εκτός από την τσέπη μας έχουν μπει για καλά στην πολιτική .
Δεν είναι έτσι τυχαίες- διαχρονικά- οι παρεμβάσεις του ΣΕΒ ( κυρίως με τον ίδιο Πρόεδρο) τα πέντε τελευταία χρόνια
Με την νέα διακυβέρνηση(2005), η φωνή της βιομηχανίας, βλέπει «σωστές τις επιλογές των κυβερνήσεων τα τελευταία χρόνια» , προβλέπει ότι «θα επιδράσουν θετικά στην οικονομική δραστηριότητα ..
Δύο χρόνια αργότερα η βιομηχανία αλλάζει πρόσωπο , γίνεται σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών Κάνει την αυτοκριτική της «για κρατικοδίαιτο και σε σημαντικό βαθμό παρασιτικό ελλαδικό καπιταλισμό».
Κλείνει το μάτι όμως και στην κοινωνία αφού επιχείρηση «ψηφίζεται καθημερινά από πελάτη τον πολίτη» αναζητεί όμως και το κέντρο στην αγορά αφού « η διαχωριστική γραμμή δεν είναι ανάμεσα στην Δεξιά και Αριστερά».
Ερχεται όμως το2008 η αγορα αντιλαμβάνεται τις εξελίξεις και επικαλείται «ιστορική εμπειρία» που διδάσκει ότι «Το σύστημα δεν αυτοκαταργείται . δεν αυτοκαθάρεται»\
Το 2009 λίγο πριν δραπετεύσει ο Καραμανλής η βιομηχανία,διαπιστώνει ότι το πολιτικό κόστος είναι «το αναπόσπαστο τίμημα της Δημοκρατίας» και επίσης ότι
« το κομματικοποιημένο κράτος κατέληξε να κομματικοποιήσει τα κόμματα».
Αρχές του 2010 όμως η εταιρική κοινωνική ευθύνη ( που εκπίπτεται από τα κέρδη αλλά τα υπηρετεί ), χαρακτηρίζεται αλληλεγγύη , για να μπαλώσει, η σημερινή Κυβέρνηση ,το έλειμμα.
Και κάποιοι συνεχίζουν έτσι για το δικό τους ρόλο.
ΥΓ Και στην πολιτική….
13/5/10
Άλμα της ανεργίας στο 12,1%
Οι άνεργοι ανήλθαν σε 605.277 άτομα, ενώ ο οικονομικά μη ενεργός πληθυσμός ανήλθε σε 4.282.874 άτομα.http://ta-mavra-nea.blogspot.com/2010/05/121.html
«Είναι η στιγμή να κάνουμε αυτήν την κρίση ευκαιρία», τόνισε ο "Πρωθυπουργός" κατά την ομιλία του σήμερα, στη συνεδρίαση της ΟΚΕ Φθιώτιδας.
Πασόκοι Αυστραλοπίθηκοι και Νέο-Ραγιαδισμός
Οι λαϊκιστές-δημαγωγοί του ΠΑΣΟΚ παρασύρουν τους Αυστραλοπιθήκους που τους πιστεύουν και τους σύρουν στην ουρά του Νέο-ραγιαδισμού.
Ο Νομάρχης Χίου ζήτησε την κατάργηση της Βίζας για ν έρθουν στο νησί Τούρκοι Τουρίστες.και γιατί να μην έρθουν Ρώσσοι. Γιατί να μην καταργηθεί η βίζα για αυτούς;
Από τον Εβρο οι Πασόκοι Αυστραλοπιθήκοι ζητούν να καταργηθεί η βίζα για τους Τούρκους καταναλωτές.
Γιατί βρε ηλίθιοι θα έρθουν οι Τούρκοι να πλγρώσουν ΦΠΑ 23%, τη στιγμή που οι Ελληνες ταξειδεύουν στην Βουλγαρία και την Τουρκία για φθηνές αγορές;
Αλλά αν δεν ήταν ηλίθιοι Αυστραλοπιθήκοι, δεν θα πίστευαν ότι η κατάργηση της δημόσιας ασφάλισης είναι «Δομική-ιστορική αλλαγή στο Ασφαλιστικό», και δεν θα άκουγαν τους γκεμπελίσκους της Ιπποκράτους, που τους λένε ότι, «για να αποτρέψουν την κατάρρευσή και για να εξασφαλίσουν σε κάθε (μουσουλμάνο) πολίτη, και στις μελλοντικές γενιές (Παπανδρελλήνων) , το δικαίωμα στη σύνταξη», (μετά θάνατο), κάνουν ότι κάνουν , ούτε θα πίστευαν ότι "γίνονται επιτέλους, μετά από χρόνια, τα πρώτα πραγματικά βήματα για αποτελεσματική παρέμβαση της πολιτείας για την προστασία του πολίτη, από την αισχροκέρδεια στην αγορά καυσίμων", με την παραπομπή 8 βενζινάδων.
Σπύρος Χατζάρας
ΥΓ.Τον Λάτση με τα ΕΛΠΕ ,πότε θα τον... παραπέμψουν
Ο Νομάρχης Χίου ζήτησε την κατάργηση της Βίζας για ν έρθουν στο νησί Τούρκοι Τουρίστες.και γιατί να μην έρθουν Ρώσσοι. Γιατί να μην καταργηθεί η βίζα για αυτούς;
Από τον Εβρο οι Πασόκοι Αυστραλοπιθήκοι ζητούν να καταργηθεί η βίζα για τους Τούρκους καταναλωτές.
Γιατί βρε ηλίθιοι θα έρθουν οι Τούρκοι να πλγρώσουν ΦΠΑ 23%, τη στιγμή που οι Ελληνες ταξειδεύουν στην Βουλγαρία και την Τουρκία για φθηνές αγορές;
Αλλά αν δεν ήταν ηλίθιοι Αυστραλοπιθήκοι, δεν θα πίστευαν ότι η κατάργηση της δημόσιας ασφάλισης είναι «Δομική-ιστορική αλλαγή στο Ασφαλιστικό», και δεν θα άκουγαν τους γκεμπελίσκους της Ιπποκράτους, που τους λένε ότι, «για να αποτρέψουν την κατάρρευσή και για να εξασφαλίσουν σε κάθε (μουσουλμάνο) πολίτη, και στις μελλοντικές γενιές (Παπανδρελλήνων) , το δικαίωμα στη σύνταξη», (μετά θάνατο), κάνουν ότι κάνουν , ούτε θα πίστευαν ότι "γίνονται επιτέλους, μετά από χρόνια, τα πρώτα πραγματικά βήματα για αποτελεσματική παρέμβαση της πολιτείας για την προστασία του πολίτη, από την αισχροκέρδεια στην αγορά καυσίμων", με την παραπομπή 8 βενζινάδων.
Σπύρος Χατζάρας
ΥΓ.Τον Λάτση με τα ΕΛΠΕ ,πότε θα τον... παραπέμψουν
ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΠΑΛΛΑΪΚΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ
ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ.
Η Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας, εμφανίστηκε ως κίνημα του Ανωνύμου Έλληνος , τον Δεκέμβριο του 2009, με το μήνυμα, «δεν μας χωρίζει το παρελθόν , μας ενώνει το κοινό μας μέλλον και η αγάπη μας για την πατρίδα ». Στόχος μας ήταν η ενημέρωση του ελληνικού λαού, για τον Εθνοκτόνο λαθρονόμο, τον Ολιγαρχικό εκλογικό νόμο, και το σχέδιο διάλυσης και «Ομοσπονδοποίησης» της Χώρας μας με τον Καλλικράτη, και επιδίωξή μας να συσπειρώσουμε κάθε πατριώτη, πέρα από κομματικές δεσμεύσεις, στον αγώνα, για την διάσωση της πατρίδας, την υπεράσπιση της Δημοκρατίας και την αποτροπή της εγκαθίδρυσης της δικτατορίας της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης.
Η προσπάθειά μας, είχε σημαντικά αποτελέσματα . Χωρίς χρήματα, με μοναδικό πόρο τις συνεισφορές των φίλων της Επιτροπής , και με πλήρη αποκλεισμό από τα καθεστωτικά ΜΜΕ, συμβάλαμε και στη δημιουργία ενός πλειοψηφικού ρεύματος απόρριψης του λαθρονόμου στη συνείδηση των πολιτών, και προωθήσαμε αποφασιστικά τα πρώτα βήματα σύγκλισης Δεξιών, Αριστερών Πασόκων, γύρω από κοινούς στόχους.
Μέσα στους πρώτους μήνες του 2010, ζήσαμε την μεθοδευμένη χρεοκοπία της χώρας, από την ίδια την κυβέρνηση της, σε συνεργασία με τον Σόρος και την Goldman Sachs, την πλήρη κατάργηση των μισθολογικών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων και κατακτήσεων των εργαζομένων, τη φτώχεια, τις αυτοκτονίες συμπολιτών μας για χρέη, τις δολοφονίες γερόντων από τους Παπανδρέλληνες, το κλείσιμο μαγαζιών και επιχειρήσεων, και ταυτόχρονα την παραχώρηση του εθνικού εναέριου χώρου στην Τουρκία, την δρομολόγηση της συνεκμετάλλευσης των πετρελαίων του Αιγαίου, με Αμερικάνους και Τούρκους, την ανακοίνωση της επιστροφής των δολοφόνων της ΣΝΟΦ και των φασιστοειδών Τσάμηδων, εν δόξη την τιμή στην Ελλάδα, τη δρομολόγηση του ξεπουλήματος της Μακεδονίας με την υιοθέτηση του όρου Βόρεια Μακεδονία , τον χαρακτηρισμό της συνθήκης της Λωζάνης ως ξεπερασμένης, και την επίσπευση του εκτουρκισμού της Κύπρου, τον εκτουρκισμό συνολικά της εξωτερικής μας πολιτικής.
Tα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά από το Δεκέμβριο.
Οι ψηφοφόροι τα μέλη και τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ έζησαν την προδοσία των ιδανικών και των ελπίδων τους, από μια ηγεσία παραδομένη που δε διστάζει να αναγνωρίσει επίσημα ότι εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία και καθ υπαγόρευση εντολές. Οι ψηφοφόροι τα μέλη και τα στελέχη του ΛΑΟΣ έζησαν την προδοσία Καρατζαφέρη. Την απόλυτη και απροσχημάτιστη ταύτισή του στο πατριδεμπόριο ακόμα και των ελπίδων των ίδιων του των οπαδών. Οι ψηφοφόροι τα μέλη και τα στελέχη της Αριστεράς έζησαν μια απόπειρα πρωτοφανούς χαλιναγώγησης του λαϊκού κινήματος, μια προσπάθεια αποτροπής του από πρωτοβουλίες ανατροπής, μια μεθοδευμένη προσπάθεια υποταγής του συνδικαλιστικού κινήματος στο πολιτικό σύστημα από τις εξαγορασμένες και συμβιβασμένες ηγεσίες του, εξαντλώντας τη δυναμική του σε αντιπαραθέσεις συνθημάτων ανίκανων να απειλήσουν και να ανατρέψουν την επίπλαστη κυριαρχία του . Οι ψηφοφόροι, τα μέλη και τα στελέχη της ΝΔ βίωσαν την άρνηση της νέας ηγεσίας της να κινητοποιήσει τα εκατομμύρια των οπαδών της, για να εμποδίσει και να αποτρέψει τα καταστρεπτικά και προδοτικά σχέδια της κλίκας Παπανδρέου, καθιστώντας την ουσιαστικά συνένοχη σ αυτή την πορεία καταστροφής.
Το πολιτικό σύστημα συνολικά άβουλο και άτολμο παραδίδεται, ενσωματώνεται, επιχειρεί να διασωθεί στραγγαλίζοντας ακόμα και τους στοιχειώδεις κανόνες λειτουργίας της Αστικής Δημοκρατίας.
Το Σύνταγμα ουσιαστικά έχει καταλυθεί.
Ο τόπος μπαίνει σε νέες απρόβλεπτες εθνικές περιπέτειες.
Η ανάγκη ύπαρξης μιας εναλλακτικής πολιτικής πρότασης, αποφασιστικότητας, θάρρους, ευθύνης και ανατροπής είναι δεδομένη περισσότερο παρά ποτέ.
Η ανάγκη για αποφασιστική οργάνωση της πάλης με στόχο την ανακοπή του εθνικού και πολιτικού κατήφορου, την ανάκτηση της εθνικής αξιοπρέπειας της χώρας, την αποφασιστική στροφή στις ασκούμενες πολιτικές και τη χάραξη μιας νέας πορείας που θα βάζει τον τόπο στο δρόμο της δυναμικής ανάπτυξης και θα κατοχυρώνει την εθνική ανεξαρτησία, τη λαϊκή κυριαρχία, την κοινωνική δικαιοσύνη και την αποκατάσταση της Συνταγματικής νομιμότητας, είναι πλέον επείγουσα εθνική ανάγκη.
Ήδη , έχουν ξεκινήσει πρωτοβουλίες για την «λαϊκή οργάνωση κατά της νέας οικονομικής και πολιτικής κατοχής», για τη συγκρότηση «Πατριωτικού Μετώπου», για την οργάνωση ενός νέου Πολιτικού Φορέα, ικανού να κερδίσει το νου και τις καρδιές των ανθρώπων και να διαμορφώσει ένα πλειοψηφικό ρεύμα ανατροπής στο σύνολο της Ελληνικής κοινωνίας.
Η Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας ανταποκρίνεται θετικά σε αυτά τα μηνύματα της κοινωνίας. Στόχος μας η αναζήτηση μιας δυναμικής συνθετικής έκφρασης προσαρμοσμένης με τις κυρίαρχες ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας.
Επιδίωξή μας, ένα πλειοψηφικό ρεύμα δράσης και ανατροπής, στη βάση ενός επεξεργασμένου προγράμματος αλλαγών που θα είναι ικανό να δρομολογήσει τη μεγάλη ΑΛΛΑΓΗ που έχει ανάγκη ο τόπος. Αυτήν που θα δώσει ελπίδα και προοπτική στον Ελληνικό λαό.
Καλούμε, κάθε πολίτη, κάθε πατριώτη, κάθε Έλληνα, να πάρει μέρος σ αυτόν τον αγώνα αποφασιστικά, ασυμβίβαστα, ενωτικά, για την υπεράσπιση της πατρίδας, για την άμεση ακύρωση των σχεδίων της πολιτικής και εθνικής υποταγής, για να μπει ο τόπος σε μια νέα πορεία ανάπτυξης, για την ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ του πολιτικού συστήματος της ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΑΣ που καταδίκασε τον τόπο μας στη μιζέρια, και το λαό μας στη δυστυχία και την απόγνωση.
ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ.
ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΠΑΛΛΑΪΚΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ.
ΑΜΕΣΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΚΑΙ Η ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.
ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ, ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ.
Η ΤΩΡΑ Η ΠΟΤΕ
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ
Η Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας, εμφανίστηκε ως κίνημα του Ανωνύμου Έλληνος , τον Δεκέμβριο του 2009, με το μήνυμα, «δεν μας χωρίζει το παρελθόν , μας ενώνει το κοινό μας μέλλον και η αγάπη μας για την πατρίδα ». Στόχος μας ήταν η ενημέρωση του ελληνικού λαού, για τον Εθνοκτόνο λαθρονόμο, τον Ολιγαρχικό εκλογικό νόμο, και το σχέδιο διάλυσης και «Ομοσπονδοποίησης» της Χώρας μας με τον Καλλικράτη, και επιδίωξή μας να συσπειρώσουμε κάθε πατριώτη, πέρα από κομματικές δεσμεύσεις, στον αγώνα, για την διάσωση της πατρίδας, την υπεράσπιση της Δημοκρατίας και την αποτροπή της εγκαθίδρυσης της δικτατορίας της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης.
Η προσπάθειά μας, είχε σημαντικά αποτελέσματα . Χωρίς χρήματα, με μοναδικό πόρο τις συνεισφορές των φίλων της Επιτροπής , και με πλήρη αποκλεισμό από τα καθεστωτικά ΜΜΕ, συμβάλαμε και στη δημιουργία ενός πλειοψηφικού ρεύματος απόρριψης του λαθρονόμου στη συνείδηση των πολιτών, και προωθήσαμε αποφασιστικά τα πρώτα βήματα σύγκλισης Δεξιών, Αριστερών Πασόκων, γύρω από κοινούς στόχους.
Μέσα στους πρώτους μήνες του 2010, ζήσαμε την μεθοδευμένη χρεοκοπία της χώρας, από την ίδια την κυβέρνηση της, σε συνεργασία με τον Σόρος και την Goldman Sachs, την πλήρη κατάργηση των μισθολογικών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων και κατακτήσεων των εργαζομένων, τη φτώχεια, τις αυτοκτονίες συμπολιτών μας για χρέη, τις δολοφονίες γερόντων από τους Παπανδρέλληνες, το κλείσιμο μαγαζιών και επιχειρήσεων, και ταυτόχρονα την παραχώρηση του εθνικού εναέριου χώρου στην Τουρκία, την δρομολόγηση της συνεκμετάλλευσης των πετρελαίων του Αιγαίου, με Αμερικάνους και Τούρκους, την ανακοίνωση της επιστροφής των δολοφόνων της ΣΝΟΦ και των φασιστοειδών Τσάμηδων, εν δόξη την τιμή στην Ελλάδα, τη δρομολόγηση του ξεπουλήματος της Μακεδονίας με την υιοθέτηση του όρου Βόρεια Μακεδονία , τον χαρακτηρισμό της συνθήκης της Λωζάνης ως ξεπερασμένης, και την επίσπευση του εκτουρκισμού της Κύπρου, τον εκτουρκισμό συνολικά της εξωτερικής μας πολιτικής.
Tα πράγματα έχουν αλλάξει ριζικά από το Δεκέμβριο.
Οι ψηφοφόροι τα μέλη και τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ έζησαν την προδοσία των ιδανικών και των ελπίδων τους, από μια ηγεσία παραδομένη που δε διστάζει να αναγνωρίσει επίσημα ότι εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία και καθ υπαγόρευση εντολές. Οι ψηφοφόροι τα μέλη και τα στελέχη του ΛΑΟΣ έζησαν την προδοσία Καρατζαφέρη. Την απόλυτη και απροσχημάτιστη ταύτισή του στο πατριδεμπόριο ακόμα και των ελπίδων των ίδιων του των οπαδών. Οι ψηφοφόροι τα μέλη και τα στελέχη της Αριστεράς έζησαν μια απόπειρα πρωτοφανούς χαλιναγώγησης του λαϊκού κινήματος, μια προσπάθεια αποτροπής του από πρωτοβουλίες ανατροπής, μια μεθοδευμένη προσπάθεια υποταγής του συνδικαλιστικού κινήματος στο πολιτικό σύστημα από τις εξαγορασμένες και συμβιβασμένες ηγεσίες του, εξαντλώντας τη δυναμική του σε αντιπαραθέσεις συνθημάτων ανίκανων να απειλήσουν και να ανατρέψουν την επίπλαστη κυριαρχία του . Οι ψηφοφόροι, τα μέλη και τα στελέχη της ΝΔ βίωσαν την άρνηση της νέας ηγεσίας της να κινητοποιήσει τα εκατομμύρια των οπαδών της, για να εμποδίσει και να αποτρέψει τα καταστρεπτικά και προδοτικά σχέδια της κλίκας Παπανδρέου, καθιστώντας την ουσιαστικά συνένοχη σ αυτή την πορεία καταστροφής.
Το πολιτικό σύστημα συνολικά άβουλο και άτολμο παραδίδεται, ενσωματώνεται, επιχειρεί να διασωθεί στραγγαλίζοντας ακόμα και τους στοιχειώδεις κανόνες λειτουργίας της Αστικής Δημοκρατίας.
Το Σύνταγμα ουσιαστικά έχει καταλυθεί.
Ο τόπος μπαίνει σε νέες απρόβλεπτες εθνικές περιπέτειες.
Η ανάγκη ύπαρξης μιας εναλλακτικής πολιτικής πρότασης, αποφασιστικότητας, θάρρους, ευθύνης και ανατροπής είναι δεδομένη περισσότερο παρά ποτέ.
Η ανάγκη για αποφασιστική οργάνωση της πάλης με στόχο την ανακοπή του εθνικού και πολιτικού κατήφορου, την ανάκτηση της εθνικής αξιοπρέπειας της χώρας, την αποφασιστική στροφή στις ασκούμενες πολιτικές και τη χάραξη μιας νέας πορείας που θα βάζει τον τόπο στο δρόμο της δυναμικής ανάπτυξης και θα κατοχυρώνει την εθνική ανεξαρτησία, τη λαϊκή κυριαρχία, την κοινωνική δικαιοσύνη και την αποκατάσταση της Συνταγματικής νομιμότητας, είναι πλέον επείγουσα εθνική ανάγκη.
Ήδη , έχουν ξεκινήσει πρωτοβουλίες για την «λαϊκή οργάνωση κατά της νέας οικονομικής και πολιτικής κατοχής», για τη συγκρότηση «Πατριωτικού Μετώπου», για την οργάνωση ενός νέου Πολιτικού Φορέα, ικανού να κερδίσει το νου και τις καρδιές των ανθρώπων και να διαμορφώσει ένα πλειοψηφικό ρεύμα ανατροπής στο σύνολο της Ελληνικής κοινωνίας.
Η Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας ανταποκρίνεται θετικά σε αυτά τα μηνύματα της κοινωνίας. Στόχος μας η αναζήτηση μιας δυναμικής συνθετικής έκφρασης προσαρμοσμένης με τις κυρίαρχες ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας.
Επιδίωξή μας, ένα πλειοψηφικό ρεύμα δράσης και ανατροπής, στη βάση ενός επεξεργασμένου προγράμματος αλλαγών που θα είναι ικανό να δρομολογήσει τη μεγάλη ΑΛΛΑΓΗ που έχει ανάγκη ο τόπος. Αυτήν που θα δώσει ελπίδα και προοπτική στον Ελληνικό λαό.
Καλούμε, κάθε πολίτη, κάθε πατριώτη, κάθε Έλληνα, να πάρει μέρος σ αυτόν τον αγώνα αποφασιστικά, ασυμβίβαστα, ενωτικά, για την υπεράσπιση της πατρίδας, για την άμεση ακύρωση των σχεδίων της πολιτικής και εθνικής υποταγής, για να μπει ο τόπος σε μια νέα πορεία ανάπτυξης, για την ΠΛΗΡΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ του πολιτικού συστήματος της ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΑΣ που καταδίκασε τον τόπο μας στη μιζέρια, και το λαό μας στη δυστυχία και την απόγνωση.
ΗΛΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ.
ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΠΑΛΛΑΪΚΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ.
ΑΜΕΣΟΣ ΣΤΟΧΟΣ Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΚΑΙ Η ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΙΩΝ ΥΠΟΤΕΛΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.
ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ, ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΤΩΝ ΕΞΕΛΙΞΕΩΝ.
Η ΤΩΡΑ Η ΠΟΤΕ
Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ
Ο Μιχάλης Χαραλαμπίδης τους τα είχε πει το 1996
Το τέλος του κύκλου θα είναι το 2010 και τότε η Ελλάδα θα είναι Τουρκομπαρόκ.
Απορρίφθηκε και πάλι η αίτηση αποφυλάκισης του πολιτικού κρατούμενου Δημήτρη Παπαγεωργίου

Μόλις πληροφορήθηκα την απόρριψη της αίτησης αποφυλάκισης του δημοσιογράφου κ. Δημήτρη Παπαγεωργίου.
Είναι ντροπή για τους δικαστικούς που εξέδωσαν τέτοια απόφαση, την στιγμή που οι συμμορίτες των ¨Πυρήνων της φωτιάς¨, κρίνονται - από τους ίδιους δικαστικούς -μή προφυλακιστέοι!!
Τι κάνουν οι συνάδελφοι του, Δημοσιογράφοι;
Οι βουλευτές του ΛΑΟΣ, της ΝΔ και όλων των κομμάτων, θά μείνουν με σταυρωμένα χέρια μπροστά σε αυτήν την ξεφτίλα;
Ενας νέος άνθρωπος, είναι 4 μήνες στην φυλακή, επειδή έκανε την δουλειά του σαν δημοσιογράφος.
ΝΤΡΟΠΗ σε όλους μας, που μένουμε απαθείς μπροστά στην εκδικητική μανία του καθεστώτος.
Αυριο, μπορεί να είμαστε εμείς στην θέση του Δ. Παπαγεωργίου.
Είναι ντροπή για τους δικαστικούς που εξέδωσαν τέτοια απόφαση, την στιγμή που οι συμμορίτες των ¨Πυρήνων της φωτιάς¨, κρίνονται - από τους ίδιους δικαστικούς -μή προφυλακιστέοι!!
Τι κάνουν οι συνάδελφοι του, Δημοσιογράφοι;
Οι βουλευτές του ΛΑΟΣ, της ΝΔ και όλων των κομμάτων, θά μείνουν με σταυρωμένα χέρια μπροστά σε αυτήν την ξεφτίλα;
Ενας νέος άνθρωπος, είναι 4 μήνες στην φυλακή, επειδή έκανε την δουλειά του σαν δημοσιογράφος.
ΝΤΡΟΠΗ σε όλους μας, που μένουμε απαθείς μπροστά στην εκδικητική μανία του καθεστώτος.
Αυριο, μπορεί να είμαστε εμείς στην θέση του Δ. Παπαγεωργίου.
ΩΚΥΑΛΟΣ
DAVID ROCKFELLER και η Παγκόσμια Διακυβέρνηση των WORLD BANKERS
«ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΓΝΩΜΟΝΕΣ ΣΤΟΥΣ WASHINGTON POST,NEW YORK TIMES,ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ TIME ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΜΜΕ, ΟΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΥΡΕΘΕΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ ΤΙΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΧΕΔΟΝ ΓΙΑ ΣΑΡΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ,
ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΦΑΝΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΤΩΝ.
ΟΜΩΣ,Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤOYMENOΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΟΔΕΥΣΕΙ ΠΡΟΣ ΜΙΑΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
Η ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ-(ΔΙΑΝΟΟΥΜΕNΩΝ )ΕΛΙΤ (ΙΝΤΕLLECTUAL ELITE)ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ (WORLD BANKERS )EINAI ΑΣΦΑΛΩΣ ΠΡΟΤΙΜΗΤΕΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΤΟΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΠΟΥ ΙΣΧΥΣΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ»
DAVID ROCKFELLER
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ TRILATERAL COMMISSION, 1991.
ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ,
ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΦΑΝΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΤΩΝ.
ΟΜΩΣ,Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤOYMENOΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΟΔΕΥΣΕΙ ΠΡΟΣ ΜΙΑΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
Η ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΙΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗΣ-(ΔΙΑΝΟΟΥΜΕNΩΝ )ΕΛΙΤ (ΙΝΤΕLLECTUAL ELITE)ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝ ΤΡΑΠΕΖΙΤΩΝ (WORLD BANKERS )EINAI ΑΣΦΑΛΩΣ ΠΡΟΤΙΜΗΤΕΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΥΤΟΚΑΘΟΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΠΟΥ ΙΣΧΥΣΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ»
DAVID ROCKFELLER
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ TRILATERAL COMMISSION, 1991.
Πιστοί στο Σύνταγμα, στην Ελλάδα και στην Δημοκρατία.
Αυτή την στιγμή η ψευδοκυβέρνηση παραμένει στην εξουσία με νύχια και με δόντια υποστηριζόμενη βασικά από την παραπληροφόρηση των καναλιών και τις πλάτες των παγκόσμιων τραπεζιτών.
Έχει ακόμη μερικά γραμμάτια να ξεχρεώσει και σπεύδει ταχέως να κλείσει τις τελευταίες εκκρεμότητες, κυρίως στα εθνικά θέματα. Έχει ακόμη λίγους μήνες ζωής, αλλά δεν μπορεί να το αντιληφθεί εξαιτίας της αλαζονείας της εξουσίας και στο ότι βασίζονται στους ισχυρούς συμμάχους τους.
Οι σύμμαχοι όμως έχουν ήδη ετοιμάσει την διάδοχη κατάσταση (δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη) και θα τους πετάξουν όταν δεν τους χρειάζονται πια ως στημένη λεμονόκουπα.
Η αξιωματική ψευδοαντιπολίτευση βρίσκεται και αυτή στα πρόθυρα της διάλυσης με έναν πρόεδρο πολύ κατώτερο των περιστάσεων που απλά παρακολουθεί την πτώση του κόμματός του και του ιδίου ανήμπορος να αντιδράσει και να διαμορφώσει πόλο αντίστασης συσπειρώνοντας γύρω του τους Έλληνες.
Τα κόμματα της αριστεράς κολλημένα σε δογματισμούς, με φρασεολογία και συνθήματα πεπερασμένων ετών που προκαλούν μειδίασμα στο άκουσμά τους και περιχαρακωμένα στον εαυτό τους αδυνατούν όχι μόνο να συσπειρώσουν γύρω τους τους Έλληνες αλλά και να τους προστατεύσουν από τον κρατικό παραστρατό των κουκουλοφόρων που προβοκάρει τον απλό Έλληνα πολίτη που διαμαρτύρεται κατά των κυβερνώντων.
Το ΛΑΟΣ μεθυσμένο από την μυρωδιά τηε εξουσίας, ορμώντας σαν πεινασμένος λύκος να αρπάξει ένα κομμάτι για να κορέσει την πείνα του δεν βλέπει την παγίδα και με έναν πρόεδρο καιροσκόπο ακροβατεί σε ένα τεντωμένο σκοινί, όμως η πτώση θα είναι απότομη και τραγική.
Η διάδοχη κατάσταση είναι έτοιμη και περιμένει την κατάλληλη στιγμή να επιβληθεί στον εξεγερμένο λαό ως ελπίδα σωτηρίας από το χάος που θα έχει προκύψει.
Θα πλασαριστεί από τα χουντοκάναλα σε ένα λαό απογοητευμένο και παραδομένο έπειτα από την αναμενόμενη και ίσως προγραμματισμένη και υποκεινούμενη εξέγερση.
Έχουν γνώση όμως οι φύλακες, υπάρχουν Έλληνες που αγρυπνούν και ετοιμάζονται να κάνουν το βήμα τους στην ιστορία, Έλληνες άξιοι οι οποίοι βρίσκονται στο περιθώριο της πολιτικής ζωής εξαιτίας της επιβεβλημένης αναξιοκρατίας που κυριαρχεί στον τόπο μας εδώ και δεκαετίες.
Η Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας είναι έτοιμη για το ραντεβού της με την ιστορία, οργανώνεται, μεγαλώνει, δυναμώνει και την κατάλληλη στιγμή θα είναι εκεί που επιτάσει η ιστορία, πιστή στο σύνταγμα, στην Ελλάδα και στην Δημοκρατία.
Χρήστος Παναγιωτόπουλος
Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας
Έχει ακόμη μερικά γραμμάτια να ξεχρεώσει και σπεύδει ταχέως να κλείσει τις τελευταίες εκκρεμότητες, κυρίως στα εθνικά θέματα. Έχει ακόμη λίγους μήνες ζωής, αλλά δεν μπορεί να το αντιληφθεί εξαιτίας της αλαζονείας της εξουσίας και στο ότι βασίζονται στους ισχυρούς συμμάχους τους.
Οι σύμμαχοι όμως έχουν ήδη ετοιμάσει την διάδοχη κατάσταση (δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη) και θα τους πετάξουν όταν δεν τους χρειάζονται πια ως στημένη λεμονόκουπα.
Η αξιωματική ψευδοαντιπολίτευση βρίσκεται και αυτή στα πρόθυρα της διάλυσης με έναν πρόεδρο πολύ κατώτερο των περιστάσεων που απλά παρακολουθεί την πτώση του κόμματός του και του ιδίου ανήμπορος να αντιδράσει και να διαμορφώσει πόλο αντίστασης συσπειρώνοντας γύρω του τους Έλληνες.
Τα κόμματα της αριστεράς κολλημένα σε δογματισμούς, με φρασεολογία και συνθήματα πεπερασμένων ετών που προκαλούν μειδίασμα στο άκουσμά τους και περιχαρακωμένα στον εαυτό τους αδυνατούν όχι μόνο να συσπειρώσουν γύρω τους τους Έλληνες αλλά και να τους προστατεύσουν από τον κρατικό παραστρατό των κουκουλοφόρων που προβοκάρει τον απλό Έλληνα πολίτη που διαμαρτύρεται κατά των κυβερνώντων.
Το ΛΑΟΣ μεθυσμένο από την μυρωδιά τηε εξουσίας, ορμώντας σαν πεινασμένος λύκος να αρπάξει ένα κομμάτι για να κορέσει την πείνα του δεν βλέπει την παγίδα και με έναν πρόεδρο καιροσκόπο ακροβατεί σε ένα τεντωμένο σκοινί, όμως η πτώση θα είναι απότομη και τραγική.
Η διάδοχη κατάσταση είναι έτοιμη και περιμένει την κατάλληλη στιγμή να επιβληθεί στον εξεγερμένο λαό ως ελπίδα σωτηρίας από το χάος που θα έχει προκύψει.
Θα πλασαριστεί από τα χουντοκάναλα σε ένα λαό απογοητευμένο και παραδομένο έπειτα από την αναμενόμενη και ίσως προγραμματισμένη και υποκεινούμενη εξέγερση.
Έχουν γνώση όμως οι φύλακες, υπάρχουν Έλληνες που αγρυπνούν και ετοιμάζονται να κάνουν το βήμα τους στην ιστορία, Έλληνες άξιοι οι οποίοι βρίσκονται στο περιθώριο της πολιτικής ζωής εξαιτίας της επιβεβλημένης αναξιοκρατίας που κυριαρχεί στον τόπο μας εδώ και δεκαετίες.
Η Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας είναι έτοιμη για το ραντεβού της με την ιστορία, οργανώνεται, μεγαλώνει, δυναμώνει και την κατάλληλη στιγμή θα είναι εκεί που επιτάσει η ιστορία, πιστή στο σύνταγμα, στην Ελλάδα και στην Δημοκρατία.
Χρήστος Παναγιωτόπουλος
Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...