Μεδέν από μεδέν ....μεδέν.
.
Η Γαλάζια Χούντα είναι ένας ηττημένος στρατός. Όχι ένας στρατός χωρίς σκοπό και δυνατότητες. Έχασε και αυτό δεν θα αλλάξει ακόμα και αν πάρει τις όποιες εκλογές. Σε κάθε πόλεμο υπάρχουν κομβικές μάχες ή μάχη. Η Γαλάζια Χούντα έχασε τον πόλεμο όταν έχασε την μάχη για τον βασικό μέτοχο. Τα διαπλεκόμενα διατήρησαν τις δυνάμεις τους, σχεδόν ακέραιες, και εν συνεχεία επιτέθηκαν στον Γαλάζιο άπειρο Στρατό. Ήταν θέμα χρόνου το μπλέξιμο σε σκάνδαλα μελών του και ηγετικών στελεχών του. Όχι ότι πολλοί από αυτούς δεν είχαν λερωμένη την φωλιά τους από τον καιρό της αντιπολίτευσης. Την είχαν και την παρείχαν. Ετσι η γαλάζια χούντα άρχισε να αποδεκατίζεται. Ο Στρατηγός , εντελώς βλακωδώς, πίστεψε ότι έχει θα είχε ηττηθεί μόνο αν αυτός προσωπικά εξοντωθεί και όσο αυτός παραμένει στο απυρόβλητο , δικαίως ή αδίκως, θα υπήρχαν ελπίδες για την νίκη του. Μέγα λάθος. Υποδειγματική η ασχετοσύνη του και η ανικανότητά και κυρίως η πολιτική και στρατηγική αμάθεια του. Θαρρείς ότι μερικές φορές ότι διοικεί ένα πεντάχρονο. Πλέον δεν έχει καμμιά σημασία αν θα κερδίσει τις εκλογές. Πλέον θα εκλεγεί , αν εκλεγεί, ως υπάλληλος των (δήθεν;) αντιπάλων του. Ντροπιασμένος , θα τον περιφέρουν στην πολιτική σκηνή, με αλυσίδα στο λαιμό ως αξιοθέατο. Μπορεί να μην ήθελε ποτέ να κερδίσει , μα ακόμα και αν ήθελε, έδειξε ότι δεν μπορεί.
Στην απέναντι πλευρά , έχουμε την ίδια ανικανότητα και μάλλον καμμία διάθεση για πόλεμο.
Ο στρατός της Πράσινης χούντας αποτελείται αποτελείται στην μεγάλη του πλειοψηφία από επιφανείς δοσίλογους των Διαπλεκομένων. Θα μπορούσε ποτέ ένας στρατός δοσίλογων να επιτεθεί στα αφεντικά του; Ποτέ.....
Όσον αφορά τον ηγέτη της, δεν έχει δυστυχώς κανένα ταλέντο πολιτικό. Μοιάζει σαν να πολιτεύεται με εγχειρίδιο του τύπου "Γίνε πρωθυπουργός σε 12 ημέρες"..... Το απόλυτο μηδέν. Η δράση του ως πολιτικός, γελοιοποιεί στο μέγιστο τους προπαγανδιστές του και τους καλοπροαίρετα θετικά διακείμενους σε αυτόν. Πολιτικά ανύπαρκτος. Εδώ δεν έχουμε πεντάχρονο , εδώ έχουμε ανυπαρξία προσωπικότητας. Μοιάζει σαν έναν τρομερά ανασφαλή τύπο που συνέχεια ρωτά "τι να κάνω; " και αρχίσει να κάνει κάτι , "το κάνω σωστά;"..... ΜΗΔΕΝ.
Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται λένε. Μερικές φορές ισχύει αυτό. Ας πούμε, στην περίπτωση Καραμανλή , η επιλογή Ρουσοπούλου. Επέλεξε για την επικοινωνία μία πλέον αλαζονική, εσωστρεφής , μη επικοινωνιακή προσωπικότητα. Σαν να βάζεις οδηγό λεωφορείου έναν τυφλό. Τα ίδια και ο Παπανδρέου. Επέλεξε έναν άνθρωπο ανύπαρκτο , χωρίς προσωπικότητα . λες και μιλά ένα μεγάφωνο. Αλαζόνας, αρκετές φορές αυτιστικός, άχρωμος. Ενα μεγάφωνο σε κάποια πλατεία έχει περισσότερη πειθώ από αυτόν.
Αντιπαθώ την πολιτική επικοινωνία. Την θεωρώ κοροϊδία. Όμως γνωρίζω πολύ καλά πως ο νους μας συνδέει καταστάσεις με πρόσωπα. Και αυτό έχει σχέση με την επανάληψη της συσχέτισης αυτής (όχι πάντα, μπορεί να έχει σχέση και με την ένταση μίας κατάστασης). Θέλω να πω δηλαδή, ότι αν κάποιος που ανέντιμα επιλέγει την πολιτική επικοινωνία από την πολιτική δράση, υλοποιεί την επιλογή του αυτή με Αθανασάκηδες και Παναγιωτακόπουλους , έχουμε ένα δείγμα τι θα ακολουθήσει μετά.
Στην αρχαία εποχή , όταν κάποιος κινέζος στρατηγός έχανε πόλεμο, η νέα ηγεσία τον αποκεφάλιζε επιδεικτικά είτε έφταιγε είτε όχι, και αυτό το έβλεπαν όλοι οι στρατιώτες. Μετά το τσεκούρι γεννιόταν η ελπίδα ότι με την ανασύνταξη του στρατού θα κερδηθεί ο επόμενος πόλεμος. Μετά τα σχέδια κ.ο.κ. Όσοι στρατοί δεν το έκαναν , εύκολα μαντεύεις την μοίρα τους. Η Πράσινη Χούντα δεν αποκεφάλισε τον Σημίτη και το επιτελείο του. Απλά τους εξόρισε. Ας μην έχει κανείς απορίες και αγωνία τι θα συμβεί....... Έχετε δίκιο κάθε φορά πους τους λέτε , ότι αν δει ο κόσμος τον Σημίτη και τη παρεούλα του, είτε πριν είτε μετά τις εκλογές, τις όποιες εκλογές, όποτε και αν γίνουν, θα τους μαυρίσει.
ΜΗ-ΔΕΝ. ΠΡΑΣΙΝΟ, ΜΠΛΕ, ΜΗ-ΔΕΝ......σε προθέσεις, σε ικανότητες...
για την αντιγραφή Δελτιο των 11
Αυτοί είναι οι σύγχρονοι δάσκαλοι του Έθνους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέγεται ότι το Πάντειο είναι το φυτώριο των αφελληνισμένων συνειδήσεων. Βρήκαμε τον προσφάτως αποφοιτήσαντα φοιτητή Βαγγέλη Κ., ο οποίος σε μία σύντομη συνέντευξη μας σόκαρε.
Βαγγέλη, ποιοι καθηγητές κάνουν ανθελληνική προπαγάνδα στο Πάντειο;
Υπάρχουν στο Πάντειο καθηγητές, όπως ο Αλέξης Ηρακλείδης που διδάσκουν ότι τα ΣΚΟΠΙΑ πρέπει να ονομάζονται Μακεδονία και ότι δεν επέλεξαν για νονό τους την Ελλάδα και το ότι εμείς αποκαλούμαστε Έλληνες συμβαίνει κατά παραχώρηση της αντικειμενικής αλήθειας που είναι άλλη. Αποκαλώντας παράλληλα τον Κωνσταντίνο Παπαρρηγόπουλο επιστημονικοφανή εθνικιστή και ξεπερασμένο ιστοριογράφο. Ότι η Τουρκία απειλείται περισσότερο από την χώρα μας παρά το αντίθετο. Ότι είναι παράλογο να εξοπλίζονται στρατιωτικά τα νησιά μας χωρίς να έχει εκδηλωθεί πρώτα μία τουρκική στρατιωτική επιχείρηση καταλήψεώς των.
Καθηγητές όπως ο Πεσμαζόγλου (βλέπε πλήρες προφίλ του "καθηγητή) που ισχυρίζεται ότι για την Μακεδονία υπάρχουν 73 διαφορετικοί χάρτες και ότι είναι παραλογισμός να διεκδικεί η χώρα μας την ελληνικότητά της Μακεδονίας και ακόμη ότι το έθνος είναι ένα συλλογικό φαντασιακό κατασκεύασμα (με λίγα λόγια επιχειρούν να βγάλουν τρελό όποιον δεν τοποθετείται στον ακραίο διεθνισμό).
Καθηγητές όπως ο Γιάννης Γιαννουλόπουλος που διδάσκει το μάθημα της ιστορίας της Αλβανίας, αλλά και Ελληνική Ιστορία και ο οποίος αποκαλεί τους Σκοπιανούς Μακεδόνες ακόμα και δημοσίως.
Καθηγητές όπως ο Δημήτρης Χριστόπουλος με το ΚΕΜΟ ο οποίος θεωρεί ότι στην Ελλάδα καταπιέζονται οι Μακεδόνες ως μειονότητα, οι οποίοι όμως δεν είναι Έλληνες και δε μπορούν να μιλήσουν την μητρική τους γλώσσα, την μακεδονική (!!!) και ότι στην Θράκη μας οι Έλληνες Μουσουλμάνοι που προστατεύονται από την Ελληνική Πολιτεία δεν είναι Έλληνες αλλά Τούρκοι και μάλιστα ότι δεν πρέπει να τους αποκαλούμε Έλληνες Μουσουλμάνους, αλλά Τούρκους κατά ευθεία παράβαση της συνθήκης της Λωζάννης που ομιλεί μόνο για θρησκευτικές μειονότητες και όχι για μία εθνική μειονότητα.
Σε τι αποσκοπεί αυτό το ανθελληνικό μένος;
Σκεφτείτε ότι οι άνθρωποι αυτοί με το λόγο και τις σκέψεις που αναπτύσσουν, δομούν κείμενα τα οποία σχηματίζουν μία νέα ελληνική ιστοριογραφία, η οποία είναι υπεύθυνη για την διαμόρφωση ενός συλλογικού ασυνειδήτου ενοχών και εντροπής για την εθνική μας ταυτότητα στο χώρο των φοιτητών κατά καταστρατήγηση του άρθρου 16 του Συντάγματος που επιτάσσει ανάπτυξη εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης ως σκοπό της δημοσίας εκπαιδεύσεως. Δεν θα εγράφοντο δε τέτοια κείμενα για την Ελλάδα από κανένα πανεπιστήμιο της Ευρώπης ή του Κόσμου. Παρόμοια πράγματα ίσως να κατεγράφοντο από κεμαλιστές στρατηγούς της Άγκυρας, από εντολοδόχους του Γκρουέφσκι και ίσως από στελέχη του UCK.
Αντίθετες φωνές δεν υπάρχουν; Τι αντιμετώπιση έχει ένας φοιτητής που θα φέρει αντιρρήσεις σε όσα διδάσκουν;
Οι άνθρωποι αυτοί, οι οποίοι τουλάχιστον στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Ιστορίας πλειοψηφούν συντριπτικά, εναλλασσόμενοι μάλιστα στις θέσεις του Προέδρου και του Αντιπροέδρου του Τμήματος διώκουν συστηματικά τις πατριωτικές ιδέες των φοιτητών, τιμωρώντας την απόκλιση και επιβραβεύοντας την ευθυγράμμιση με τα καινοφανή ανθελληνικά ιδεολογήματά τους για να καταλάβετε την ιδεολογική τρομοκρατία που υφίστανται συν τοις άλλοις οι νέοι στα πανεπιστήμια σήμερα.
Αλλά το βασικό γνώρισμα όλων αυτών είναι ότι έχουν ωφεληθεί από την εξουσία, ότι έχουν πλημμελή επιστημονική κατάρτιση, ότι έγιναν καθηγητές με δημόσιες σχέσεις και ότι κάθε φορά που αδυνατούν να εξουδετερώσουν επιχειρήματα πατριωτών φοιτητών, ακολουθούν την πάγια τακτική της περιθωριοποίησής τους στα μάτια των συμφοιτητών τους, αποκαλώντας τους ακραίους ή και μεροληπτώντας στην βαθμολόγησή τους.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο τεύχος 16 (Μάρτιος 2009) του διμηνιαίου περιοδικού Patria.
Σημ. Όλα τα στοιχεία συνηγορούν ότι στο συγκεκριμένο τμήμα παράγεται ανθελληνική προπαγάνδα με αναπαραγωγή στις επόμενες γενιές των επιστημόνων της Ιστοριογραφίας. Αυτός ο φαύλος κύκλος δεν πρόκειται φυσικά να σταματήσει αφού με το προκάλυμμα του αυτοδιοίκητου των Πανεπιστημίων και της "αγωνιστικής" αριστεράς, κάποιοι εκτελούν εντολές ξένων συμφερόντων. Και αν βάλουμε και την ροπή προς τον Σύριζα μεριά που έχουν ορισμένοι εξ αυτών των καθηγητάδων νομίζω πως εύκολα συνάγεται το συμπέρασμα με τι έχουμε να κάνουμε. Ο φάκελος φυσικά δεν κλείνει!