Η ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ:
Ο Ερυσίχθονας για να χτίσει το αυθαίρετο μέγαρό του, έκοψε τα δέντρα από το πάρκο της θεάς Δήμητρας. Για να τον τιμωρήσει η Δήμητρα τον καταδίκασε να μη βρίσκει τίποτα που να χορταίνει την πείνα του. Το αποτέλεσμα ήταν ο Ερυσίχθονας να φάει τις σάρκες του. Κάθε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα και γεγονότα δεν είναι τυχαία, ούτε και φανταστική.
Βάλτε στη θέση του Ερυσίχθονα, ας πούμε τον Σουφλιά ή τον Κακλαμάνη και στη θέση της Δήμητρας, μιάς και οι θεοί πέθαναν, το Λαό της Κυψέλης, ή αν προτιμάτε της Ελλάδας, για να δείτε τι θα πάθουν οι Σουφλοκακαραμανλοκακλαμάνηδες.
Τελικά αυτοί οι Αρχαιοέλληνες τα είπαν όλα.
Ακούει, όμως, κανείς;
http://capinero.blogspot.com/2009/04/blog-post_07.html
ΙΝΔΟΕΥΡΩΠΑΪΚΑ… ΚΡΗΤΟΑΠΟΣΧΙΣΤΙΚΑ - ΑΥΤΟΝΟΜΙΣΤΙΚΑ… και λοιπές παπαρδέλες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυο ακόμη «εξαρτήματα» ενταγμένα στο «βαρύ πυροβολικό» των απανταχού ανθελλήνων που αποδεικνύονται απλώς …νεροπίστολα.
Νεροπίστολα που κάποιοι φρόντισαν να γεμίσουν με επικίνδυνο δηλητήριο.
Επιχειρούν να το στάξουν στις ψυχές των ανθρώπων, στις ψυχές των παιδιών μας υποταγμένοι στη φτηνή και ντροπιασμένη εργολαβία που ανέλαβαν.
Όχι «κύριοι». Δε θα σας περάσει.
Τα έντυπα που σας φιλοξενούν και τα βήματα που κάποιοι αφειδώς σας παραχωρούν, θα τα τσακίζουμε και θα τα πετάμε εκεί που τους αξίζει.
Η ινδοευρωπαϊκή θεωρία, μπορεί και πρέπει να αντιμετωπίζεται πια, ως η πλέον αβάσιμη, αντιεπιστημονική αλλά και επικίνδυνη προσέγγιση του προβλήματος της καταγωγής των Ελλήνων. Θα προσέθετα μάλιστα, πως επείγει να διερευνηθούν σε βάθος και φυσικά να αποκαλύπτονται, τα πραγματικά κίνητρα τόσο των φορέων όσο και των συντηρητών - ακόμη και μέσα στα σχολικά βιβλία – αυτών των βαθιά αντιεπιστημονικών απόψεων.
Η προβολή και η διατήρηση αυτής της άποψης (της ινδοευρωπαϊκής θεωρίας δηλαδή), ούτε τυχαία είναι, ούτε αναγκαίο αποτέλεσμα και προϊόν έλλειψης στοιχείων μπορεί να θεωρηθεί, αφού και η αρχαιολογική σκαπάνη αλλά και τα αρχαία ελληνικά κείμενα, μας τροφοδοτούν με ισχυρές αποδείξεις και πληροφορίες ανεξάντλητες που αποδεικνύουν απλά, αλλά πάντως αδιαμφισβήτητα, ότι οι Ελληνες είναι αυτόχθονες και κατοικούν σ΄ αυτή την περιοχή από την εμφάνιση του ανθρώπου στη γη.
1.Ηδη από το 9.500 π.χ. και πριν από τον μεγάλο κατακλυσμό, για τον οποίο υπάρχει αναφορά στο έργο του Πλάτωνα «ΤΙΜΑΙΟΣ», η Αθήνα ήταν η μεγαλύτερη κ ισχυρότερη πόλη σ΄όλη τη γή. Μοναδικός ισχυρός αντίπαλος της Αθήνας, ήταν η Ατλαντίδα (πόλη-νησί που, σύμφωνα με τα κείμενα, βρισκόταν πέρα από τις Ηράκλειες Στήλες το σημερινό Γιβραλτάρ δηλαδή.)
Οι Ελληνες με ηγέτες τους Αθηναίους, ήταν ο μοναδικός λαός που αντιστάθηκε και νίκησε τους Ατλαντες όταν αυτοί επιχείρησαν να κατακτήσουν την Ευρώπη.
Μετά τον πόλεμο ακολούθησε ο μεγάλος κατακλυσμός. Η μορφολογία της γής άλλαξε. Η Ατλαντίδα καταποντίστηκε. Και στο χώρο της Αιγηϊδας δημιουργήθηκε μια νέα θάλασσα. Είναι το σημερινό Αιγαίο. Αυτό που οι αρχαίοι ονόμαζαν Ελληνική Θάλασσα. Αυτοί που επέζησαν από τον κατακλυσμό και κατέφυγαν στα βουνά της Ελλαδικής χερσονήσου, πήραν το όνομα Πελασγοί ή Πελαργοί σύμφωνα με τον Αριστοφάνη και δημιούργησαν τα Πελασγικά φύλα των Ιώνων, των Αχαιών, των Δωριαίων και των Αιολέων. Ενώ εκείνοι που διασώθηκαν καταφεύγοντας πρός την πλευρά της Αιγύπτου και της Ανατολής, επανήλθαν αργότερα. Όπως ό Κάδμος και ο Δαναός.
Οι ηθελημένες και μη συγχίσεις που μεσολάβησαν, δεν είναι δυνατόν ν΄αναιρέσουν την αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα.
Να πως την περιγράφει ο Θουκυδίδης αυτή την αλήθεια: «Πελασγοί και Ελληνες το αυτό έθνος»
Και να πως ο Ηρόδοτος: «Το Ελληνικόν απεσχίσθη από το Πελασγικόν»
Μήπως δεν είναι σαφείς αυτές οι έννοιες;
Μήπως δεν ήταν γνώστες της ιστορίας μας οι αρχαίοι συγγραφείς στους οποίους υποτίθεται προσφεύγουμε για να αντλήσουμε πληροφορίες;
Αφθονα τα στοιχεία που υπάρχουν στα αρχαία κείμενα και αποδεικνύουν ότι οι Ελληνες είναι αυτόχθονες στην περιοχή.
Ας δούμε ορισμένα από αυτά
1.Ο Πλάτωνας στο έργο του «ΤΙΜΑΙΟΣ», περιγράφει οτι η θεά Αθηνά και ο Ηφαιστος έπλασαν τους Ελληνες και επέλεξαν την Αττική σαν τον ιδανικό τόπο για να τους εγκαταστήσουν.Διασώζει μάλιστα ο Πλάτωνας τη διήγηση του Αιγύπτιου ιερέα Σογχίτου στον μεγάλο νομοθέτη Σόλωνα.
«όλη αυτή την τάξη και την οργάνωση την έδωσε η θεά σε σας, όταν ίδρυσε την πόλη σας.Επέλεξε τον συγκεκριμένο τόπο όπου εγεννήθητε, επειδή προέβλεψε ότι το εύκρατο κλίμα του θα επιδράσει θετικώς στη σωφροσύνη των ανθρώπων. Η θεά ήταν φίλη του πολέμου και της σοφίας. Επέλεξε επομένως τον τόπο εκείνο που θα γεννούσε ανθρώπους που θα της μοιάζουν και ίδρυσε την πρώτη της πόλη. Εγκατασταθήκατε λοιπόν εκεί έχοντας τέτοιους και ακόμη καλύτερους νόμους και ξεπεράσατε όλη την ανθρωπότητα στην αρετή, όπως άλλωστε θα περίμενε κανείς από γεννήματα και θρέμματα θεών»
και συνεχίζει ο Σόγχιτος:
«ευχαρίστως θα τα πω Σόλων πρός χάριν σου, προς χάριν της πόλεως σου, αλλά κυρίως για να τιμήσω την προστάτιδα θεά που ανέθρεψε και εξεπαίδευσε τόσο την δική σας όσο και την δική μας πόλη-πρώτα την δική σας- παραλαμβάνοντας το σπέρμα σας, από την γή και τον Ηφαιστο»
Με όλους τους συμβολισμούς λαμβανοντάς τους υπ όψιν, προκύπτει σαφώς πως το πάντρεμα θείου και γήϊνου σπέρματος, είχε ως γενετικό αποτέλεσμα τους Αθηναίους.
Ο Πλάτων είναι σαφής. Οι Ελληνες εκείνης της μακρινής εποχής που ο ίδιος την τοποθετεί 9.000 χρόνια πρίν από την επίσκεψη του Σόλωνα στην Αίγυπτο, ήσαν αυτόχθονες. Στον Πλάτωνα δεν υπάρχει η παραμικρή υποψία για έλευση των Ελλήνων από την Ινδία. Ως γεγονός, κάτι τέτοιο είναι ιστορικά και ουσιαστικά ανύπαρκτο.
Είναι αξιόπιστη η αφήγηση του Σόγχιτου;
Ειναι κοινό μυστικό, πως οι κορυφαίοι ιερείς στις έτσι δομημένες αρχαίες κοινωνίες, ήταν οι μυημένοι, οι θεματοφύλακες και οι απόλυτοι γνώστες των αρχαίων κειμένων και της ιστορικής παράδοσης. Ηξεραν πολύ καλά τι έλεγαν και κυρίως ήξεραν που μετέδιδαν τη συσσωρευμένη γνώση.
Δεν είναι τυχαία η ξεχωριστή θέση που κατείχαν σ΄ αυτές τις κοινωνίες οι ιερείς, οι αρχιερείς, οι ιερομάντεις, τα μαντεία κλπ.
2.Με τον Πλάτωνα όμως συμφωνεί και ο Ισοκράτης. Στον «πανηγυρικό» του που εξεφωνήθη το 380 π.χ. για να πείσει τους Αθηναίους να πολεμήσουν από κοινού τους Πέρσες είπε:
«Η πόλις μας αναγνωρίζεται ως η αρχαιοτέρα, η μεγαλυτέρα και η πιό φημισμένη εις όλο τον κόσμο.Αφού λοιπόν η αρχή της ιστορίας της είναι τόσο ένδοξος, πρέπει νε τιμηθούμε ακόμα περισσότερο από την συνέχειά της. Γιατί εμείς που κατοικούμε εις αυτήν την πόλιν, δεν εδιώξαμε από εδώ τους κατοίκους, ούτε την ευρήκαμε έρημον, ούτε συνεκεντρώθημεν πολλοί λαοί και ήλθαμε να την καταλάβωμεν. Η καταγωγή μας είναι τόσο καλή και γνησία, ωστε η ίδια η γή, στην οποία εγεννήθημεν, ευρίσκεται στην κατοχήν μας χωρίς καμμία διακοπή. Ημείς είμεθα αυτόχθονες και δυνάμεθα να ονομάσωμεν την πόλιν με τα ίδια ονόματα που δίνει κανείς στους πλησιέστερους συγγενείς του. Μόνο ημείς έχομεν το δικαίωμα να την αποκαλούμε τροφόν, πατρίδα και μητέρα»
Ο Ισοκράτης λοιπόν διαψεύδει τους ανιστόρητους ισχυρισμούς για την κάθοδο των Δωριέων.
3.Εχουν επίσης ενδιαφέρον τα λεγόμενα του Ισοκράτη, για τους προγόνους των «σημερινών βασιλέων της Λακεδαίμονος»
«οι απόγονοι του Ηρακλέους, κατέβηκαν στην Πελοπόννησο, κατέλαβαν το Αργος, την Λακεδαίμονα και την Μεσσήνη, ιδρυσαν την Σπάρτη και έγιναν αιτία να αποκτήσουν οι κάτοικοί τους τ΄αγαθά που απολαμβάνουν σήμερα. Αυτή η ανάμνηση θα έπρεπε να μην τους επιτρέπει να εισβάλουν ποτέ στη χώρα από την οποία ξεκίνησαν κι απέκτησαν τόση ευημερία, ούτε να θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλεια της πόλεως που εκινδύνευσε για να υπερασπίσει τα παιδιά του Ηρακλέους, ούτε ενώ προσφέρουν την βασιλεία στους απογόνους του Ηρακλέους, να θέλουν να υποδουλώσουν την πόλη χάρις εις την οποία εσώθη το γένος του»
Οπως γνωρίζουμε από την παράδοση, ο γιός του Ηρακλή ο Υλλος, μετά το θάνατο του πατέρα του, διώχτηκε από τον Ευρυσθέα, πήγε στον Κήυκα τον βασιλέα της Τραχίνος. Αυτός δεν μπόρεσε να τον βοηθήσει. Τότε πήγε στον Θησέα βασιλιά των Αθηνών. Αυτός νίκησε τον Ευρυσθέα και επέβαλε τους Ηρακλειδείς στην Πελοπόννησο. Καμμία κάθοδος των Δωριαίων λοιπόν. Οι Ηρακλειδείς που κατέφυγαν στην Αθήνα, επέστρεψαν αργότερα ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΉΡΙΞΗ των Αθηναίων στις εστίες τους και ίδρυσαν την αρχαιότερη δημοκρατία στην Ελλάδα, την Σπάρτη, που διαφέρει από την Αθηναϊκή εξ αιτίας του στρατοκρατικού χαραχτήρα της.
Τα ιστορικά γεγονότα της περιόδου περιορίζονται σε Πελοπόννησο και Αττική. Καμμία κάθοδος και από πουθενά.
4.Αλλά και η αποκρυπτογράφηση των γραμμικών γραφών της Κρήτης, έδειξε ότι οι Μινωϊτες μιλούσαν Ελληνικά και μάλιστα την δωρική διάλεκτο. Αν όμως οι Μινωϊτες ήταν Δωριείς, τότε μπορούμε να πούμε ότι ποτέ δεν έγινε στην Κρήτη εισβολή από κάποιους ...Δωριείς που κατέστρεψε τον πολιτισμό τους.
5.Σύμβολο της πεποιθήσεως των Αθηναίων ότι ήταν αυτόχθονες, ήταν ο τέττιξ (το τζιτζίκι). Βλέποντας τα νέα τζιτζίκια να βγαίνουν μέσα από τη γή όπου τα τοποθέτησαν οι γονείς τους για να εκκολαφθούν, τα όνόμασαν γηγενή.
6.Αντίθετα με τους ισχυρισμούς των Ινδοευρωπαϊστών, από την Ελληνική παράδοση προκύπτει πανάρχαια εισβολή των Ελλήνων στην Ινδία υπό τον Διόνυσο. Χιλιετίες αργότερα ο Μ. Αλέξανδρος φτάνοντας και πάλι στην Ινδία, συνάντησε πληθυσμούς που ισχυρίζοντο ότι είχαν Ελληνική καταγωγή και ότι ήταν απόγονοι του στρατού του Διονύσου. Ο Μ. Αλέξανδρος αναγνώρισε την ελληνικότητα των πληθυσμών αυτών και τους παρεχώρησε αυτονομία.
7.Ο Διόδωρος ο Σικελιώτης αναφέρει ότι η νήσος Παγχαία που βρισκόταν έναντι της Ινδικής, είχε αποικηθεί από Ελληνες Κρήτες. Είχαν μάλιστα μια ιερή χρυσή στήλη πάνω στην οποία ήταν γραμμένες οι κεφαλαιώδεις πράξεις του Ουρανού του Κρόνου και του Δία.
Απ΄όλα τα παραπάνω προκύπτερι πως οι πρόγονοί μας δεν ήλθαν από την Ινδία. Αντίθετα, με ορμητήριο την Ελλαδική χερσόνησο, είχαν φτάσει ως την επαρχία Γιουνάν (σημαίνει Ιωνία) της Κίνας και αυτό πρίν από τον μεγάλο κατακλυσμό.
8.Ας δούμε τέλος και ορισμένα αδιαμφισβήτητα ευρήματα που μαρτυρούν τον πανάρχαιο Ανθρώπινο εποικισμό στην ευρύτερη πειοχή.
-Νέα Τριγλία Χαλκιδικής: Βρέθηκε απολιθωμένη ανθρώπινη κνήμη, τμήμα κερκίδας και πλήθος λίθινων εργαλείων, ηλικίας 11.000.000 ετών. Πρόκειται για τα αρχαιότερα στον Πλανήτη.
-Σπήλαιο Πετραλώνων Χαλκιδικής: Βρέθηκαν τα αρχαιότερα ίχνη φωτιάς αναμένης από ανθρώπινι χέρι, οστε¨να εργαλεία και ο σκελετός του αρχανθρώπο ηλικίας 700.000 ετών. Επίσης ο αρχαιότερος στον πλανήτη
-Πηνειός Θεσσαλίας: παλαιολιθικοί οικισμοί ηλικίας 100.000 ετών.
-Λούρος Ηπείρου: παλαιολιθικοί οικισμοί ηλικίας 50.000 ετών.
-Θεόπετρα Θεσσαλίας: ανθρώπινα ίχνη ηλικίας 50.000 ετών και δύο ανθρώπινοι σκελετοί σε κανονική ταφή ηλικίας 9.000 και 16.500 ετών αντίστοιχα.
-Φράχθι Αργολίδας: αρχαία ταφή ηλικίας 10.000 ετών. Υπολείματα προϊστορικής αλιείας. Εξόρυξη οψιδιανού ηλικίας 7.000 ετών. (αυτό το υλικό συναντάται μόνο στη Μήλο. Συμπέρασμα αρχαιολόγων: οι πρόγονοί μα ςεκείνη την εποχή ασχολούνταν με τη ναυτιλία.
-Νέα Νικομήδεια Μακεδονίας: γεωργική καλλιέργεια ηλικίας 7.000 ετών.
-Δισπηλιό Καστοριάς: πινακίδα 7.250 ετών με γραφή πρόδρομο της γραμμικής Α η οποία όπως και η Β ανήκουν στην Ελληνική γλώσσα.
-Σέσκλο Θεσσαλίας: πολιτισμός ηλικίας 5.000 ετών.
9.Ολα τα παραπάνω προκύπτουν από στοιχειώδη ιστορική έρευνα και επιβεβαιώνονται από την επιστήμη. Ας παραθέσουμε και τη φράση του Διογένη του Λαερτίου: «από τους Ελληνες ξεκίνησε το ανθρώπινο γένος»,
και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
Το συμπέρασμα πάντως που προκύπτει αβίαστα, είναι πως κάποιοι θέλουν την Ελληνική ιστορία παραποιημένη. Κάποιοι θέλουν να υποβαθμιστεί το μεγαλείο της και φυσικά έχουν τους λόγους τους γι΄αυτό.
Υπήρξαν οι αντιγραφείς του Μεσαίωνα που καθοδηγημένα «κουτσούρεψαν» το μεγαλείο των αρχαίων ελληνικών κειμένων, υπάρχουν τα υπόγεια του Βατικανού που θα κρατήσουν, για όσο ακόμη θα μπορούν, επτασφράγιστα κρυμμένες πολλές και μεγάλες αλήθειες από τα αρχαιοελληνικά κείμενα, μα να υπάρχει αυτή η αθλιότητα, ακόμη και στα σχολικά μας βιβλία, να διδάσκονται τα παιδιά μας την ιστορία του τόπου τους αφυδατωμένη από το ουσιαστικό περιεχόμενό της, πάει πολύ.
Λείπουν πολλά. Μα κι αυτά που υπάρχουν δεν είναι λίγα. Βροντοφωνάζουν πως συστηματικά αρνούμαστε τον εαυτό μας. Γιατί; Κάποιοι σ΄ αυτο το γιατί οφείλουν απάντηση. Ας την απαιτήσουμε.
Ας τους αναγκάσουμε να μελετήσουν ξανά και χωρίς προκαταλήψεις τα αποκαλυπτικότατα αρχαία κείμενα.
Ας μην τους επιτρέπουμε να κλείνουν τ΄αυτιά τους όταν βροντοφωνάζει ο δίσκος της Φαιστού. Οταν υπάρχει το μεγαλείο της πυραμίδας του Χέοπα. Γιατί ούτε τυχαίο είναι που ο Μ. Αλέξανδρος έχτισε την πόλη του, πάνω στην νοητή ευθεία που συνδέει την Γκίζα με την Αθήνα, ούτε σύμπτωση αποτελεί το γεγονός πως η μεσημβρινή τομή στην αρχιτεκτονική της πυραμίδας, μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην παλιά Ιερουσαλήμ από τη μιά, στην Κυρηναϊκή της Λυβύης, όπου και ο τάφος του Χέοπα από την άλλη, ενώ στην κορυφή του ισοσκελούς τριγώνου βρίσκεται ο Παρθενώνας της Αθήνας ο οποίος αποτελεί και το πυραμίδιο (την κορυφή δηλαδή) της μεγάλης πυραμίδας.
Καλοπληρωμένοι μπαγάσηδες, αν οι φλέβες που έχετε στο κουφάρι σας δεν έχουν γιομίσει απ το δηλητήριο που χύνουν οι πέννες σας, τολμείστε να πετάξετε στα μούτρα την «ανάθεση έργου» που πήρατε από τα χέρια αυτών για λογαριασμό των οποίων εκτελείτε την ύπουλη και πρόστυχη διατεταγμένη υπηρεσία.
Τολμείστε να κάνετε αυτό που έλεγε ο Ισοκράτης 2500 χρόνια πριν: «Αφού λοιπόν η αρχή της ιστορίας μας είναι τόσο ένδοξος, πρέπει να τιμηθούμε ακόμα περισσότερο από την συνέχειά της».
Δεν υπάρχει τίμημα ικανό για να κατεβάζει κανείς στον αστράγαλο τα σώβρακα της συνείδησής του, ούτε φυσικά για να πουλά την ψυχή του στο Διάβολο…