16/4/09

Υπάρχει Μακεδονικό έθνος;

του Δαμιανού Βασιλειάδη.

Στο τεύχος 42, Κυριακή 29 Μαρτίου 2009 της εφημερίδας «Αυγή», απαντάει ο σύντροφος ΄Αλκης Ρήγος στον σύντροφο Σ. Σαββίδη, σχετικά με κριτική του δεύτερου για την τοποθέτηση του πρώτου στο «μακεδονικό πρόβλημα».
Σχολιάζει ο κύριος Σαββίδης το άρθρο του ΄Αλκη Ρήγου αναφέροντας ένα απόσπασμά του, όπου μιλάει για «μακεδονική γλώσσα και «μακεδονική μειονότητα» στη Μακεδονία, εννοώντας φυσικά την ελληνική Μακεδονία.
Το όλο θέμα προέκυψε από την επιλογή θέματος διδακτορικής διατριβής στο τμήμα πολιτικής επιστήμης, όπου η ΠΓΔΜ αποκαλείται με το συνταγματικό της όνομα «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Η έγκριση αυτή υποστηρίχτηκε και από τον σύντροφο Άλκη Ρήγο.
Βέβαια ο ίδιος επικαλείται την ελευθερία που απορρέει από τις έρευνες και όχι τις «διάχυτες ιδεοληψίες ή τα κρατικά συμφέροντα».
Επιπλέον κάνει και μια διευκρίνιση: «Υπάρχουν και Μακεδόνες που δεν είναι ΄Ελληνες».
΄Αλλο πράγμα η εθνικιστική μονοπώληση του ονόματος και από τις δύο πλευρές των συνόρων και άλλο η επιστημονική εγκυρότητα των αντίστοιχων κρωγμών».
Αυτά είναι τα σημαντικά στοιχεία της απάντησής του στον κύριο Σαββίδη.
Πριν προχωρήσω στην δική μου ανάλυση θα επισημάνω εξαρχής δύο ανακρίβειες στην «επιστημονική» επιχειρηματολογία του ΄Αλκη Ρήγου. Πρώτα απ’ όλα ο ίδιος αναφέρεται στο άρθρο του αποκλειστικά στην μακεδονική γλώσσα και μακεδονική μειονότητα στην ελληνική Μακεδονία και όχι στη «Μακεδονία» της FYROM ή τη βουλγαρική. Αλλιώς δεν έχει νόημα να μιλάει για «μειονότητα. Εκτός αν μιλάει για «μακεδονική μειονότητα» στις δύο ανωτέρω χώρες. Θα ήταν όμως κάτι τέτοιο τελείως παράλογο, που δεν πιστεύω να το ασπάζεται.
Κατά δεύτερο λόγο θα ήθελα να τονίσω ότι ως πραγματικός επιστήμονας με κριτήριο την επιστημονική αλήθεια, δεν μπορεί το αντικείμενο της έρευνάς να το θεωρεί από τα πριν δεδομένο και να αναζητεί τα επιχειρήματα εκείνα που θα θεμελιώσουν μια προειλημμένη απόφαση. Με ποια επιστημονική εγκυρότητα, για να το κάνω πιο κατανοητό, επιλέγεται ο τίτλος: «Δημοκρατία της Μακεδονίας», όταν αυτό ακριβώς το αντικείμενο πρέπει να μπει στη βάσανο της επιστημονικής έρευνας;
΄Ενας επιστήμονας πρέπει τόσο στις ακαδημαϊκές του έρευνες, όσο και στο διάλογο με την επιστημονική κοινότητα και την κοινωνία, να καθορίζει με τη μεγαλύτερη δυνατή σαφήνεια τις έννοιες - κριτήρια της ερευνητικής προσέγγισης οποιουδήποτε θέματος. Αλλιώς δεν κατοχυρώνεται καμία επιστημονική εγκυρότητα και δεν μπορεί επιπλέον να γίνει οποιοσδήποτε διάλογος.
Για το λόγο αυτό θα ξεκινήσω με τον καθορισμό των εννοιών, θέτοντας προς επιστημονική εξέταση το ερώτημα, που αποτελεί την αφετηρία και το ερμηνευτικό κλειδί της έρευνας: Υπάρχει μακεδονικό έθνος και κατά συνέπεια μακεδονική γλώσσα και μακεδονική μειονότητα;
Γιατί χωρίς την απάντηση στο πρώτο ερώτημα δεν μπορεί να δοθεί απολύτως καμία επιστημονική απάντηση στα άλλα δύο.
Εκείνο λοιπόν που πρωταρχικά θα πρέπει να ερευνήσουμε και βγάλουμε τα επιστημονικά συμπεράσματα είναι το γεγονός της ύπαρξης ή μη «μακεδονικού έθνους». Όλα τα άλλα είναι παράγωγα αυτού του προβλήματος.
Στην περίπτωση αυτή δε θα επεκταθούμε εκτός ελληνικών συνόρων. Θα μιλήσουμε μόνο για την ελληνική Μακεδονία, για τον γεωγραφικό χώρο που λέγεται ελληνική Μακεδονία.
Υπάρχει λοιπόν - και επιμένουμε σ’ αυτό - στην ελληνική Μακεδονία κάποιο μακεδονικό έθνος που να είναι ξεχωριστό από το υπόλοιπο ελληνικό έθνος σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα; Οι Έλληνες που ζουν στην ελληνική Μακεδονία δεν ανήκουν στο ελληνικό έθνος, αλλά σε κάποιο άλλο έθνος, όπως προπαγανδίζουν οι γείτονες μας από Βορρά, υποστηρίζοντας ότι ο Φίλιππος και ο Μέγας Αλέξανδρος δεν ήταν ΄Ελληνες, ότι οι αρχαίοι Μακεδόνες δεν ήταν ΄Ελληνες, ότι οι σημερινοί Μακεδόνες της ελληνικής επαρχίας της Μακεδονίας δεν είναι ΄Ελληνες κ.λπ. Εκτός αν εννοεί ο σύντροφος Ρήγος τους Σλαβομακεδόνες. ΄Ομως οι Σκοπιανοί (ας τους ονομάσουμε έτσι για λόγους ευκολίας) δεν δέχονται και δεν αποδέχονται ότι είναι Σλαβομακεδόνες, αλλά Μακεδόνες. Γι’ αυτό μιλούν και για «μακεδονική κι όχι σλαβομακεδονική μειονότητα» στην ελληνική Μακεδονία. Διεκδικούν δηλαδή ολόκληρο τον γεωγραφικό χώρο της Μακεδονίας. Αυτός είναι και ο λόγος που μιλούν για «Μακεδονία του Αιγαίου» με πρωτεύουσα τη Θεσσαλονίκη. Στο σημείο αυτό όμως αυτοεγκλωβίζονται. Όταν μιλούν και όσοι μιλούν για «μακεδονική μειονότητα», ασφαλώς ισχυρίζονται ότι η πλειοψηφία, που δεν ανήκει στην μειονότητα, ανήκει σε ένα άλλο έθνος. Ποιο είναι όμως αυτό το έθνος; Τίποτε Ινδιάνοι του Αμαζονίου; ΄Η μήπως «κατά λάθος» είναι ΄Ελληνες; Μπορεί ο σύντροφος Ρήγος να μας λύσει, ως πολιτικός επιστήμων, αν στην ελληνική Μακεδονία υπάρχει άλλο έθνος εκτός από το ελληνικό; Τονίζω: ΄Οχι μειονότητα αλλά έθνος.
Σύμφωνα με άλλους επιστήμονες, που είναι γνωστή, κατά την άποψή τους, η ιδεολογία τους εναντίον του εθνικισμού και του σοβινισμού, όπως π.χ. ο κ. Γιάννης Μηλιός, στην ελληνική Μακεδονία υπήρχαν κατά την καταγραφή του 1926 περίπου 80.000 σλαβόφωνοι, από τους οποίους 40 με 45 χιλιάδες έφυγαν κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου και του εμφυλίου στις πρώην ανατολικές χώρες και πολλοί στην ΠΓΔΜ. Ο γνωστός κ. Λιθοξόου, μέλος του Ουράνιου Τόξου, τους ανεβάζει σε πολλοί περισσότερους. Σαν υπόθεση εργασίας το δέχομαι και ανεβάζω το ποσοστό τους σε ακόμη περισσότερους. Όμως, μπροστά στα δύο περίπου εκατομμύρια της ελληνικής Μακεδονίας, αποτελούν σαφώς μειοψηφία. Εκτός αυτού υπάρχει και το ερώτημα, αν έχουν ελληνική ή σλαβομακεδονική συνείδηση. Σύμφωνα πάλι με τον σύντροφο Μηλιό «... ο γρήγορος εξελληνισμός τους επιβεβαιώνει τη θέση που υποστηρίξαμε εδώ, ότι οι σλαβομακεδονικοί πληθυσμοί δεν είχαν αναπτύξει μέχρι την εποχή των προσαρτήσεων κάποιο ιδιαίτερο εθνικό αίσθημα».
[1] Μήπως σαν αριστεροί πρέπει για τους σλαβομακεδόνες να προϋποθέσουμε ως κριτήριο της εθνικής κατάταξης το αίμα και τη φυλή ή να αποδεχτούμε το απόφθεγμα του Ισοκράτη ότι ΄Ελληνες είναι όσοι νιώθουν ότι μετέχουν της ελληνικής παιδείας, δηλαδή όσοι έχουν ελληνική συνείδηση; Παρεμπιπτώντος ήταν τραγικό λάθος να υιοθετήσει το ΣΕΚΕ που μετονομάστηκε το 1924 σε ΚΚΕ το σύνθημα της «ανεξάρτητης Μακεδονίας». «Μετά το 1922 και την εγκατάσταση στη Μακεδονία 638 χιλιάδων Ελλήνων προσφύγων -με την παράλληλη απομάκρυνση των Τούρκων της Μακεδονίας (αλλά και των άλλων συγκροτημένων εθνικών ομάδων)- το ‘εθνικό πρόβλημα’ στη Μακεδονία παύει να υπάρχει και η θέση υπέρ της ‘αυτόνομης Μακεδονίας’ μόνο παραπλανητικά μπορεί να λειτουργήσει»[2]
Είναι προφανές ότι από την πλευρά ενός μικρού και ασήμαντου κύκλου της Ανανεωτικής Αριστεράς επαναλαμβάνεται ένα τραγικό λάθος, που εκμεταλλεύονται οι υπερεθνικιστικοί κύκλοι των βορείων γειτόνων μας. Στο σημείο αυτό γίνεται μια τεράστια σύγχυση. ΄Αλλο είναι τα δικαιώματα μιας μειονότητας και η καταστολή αυτών των δικαιωμάτων, όπως και της γλωσσικής ιδιαιτερότητας των δίγλωσσων Ελλήνων της Μακεδονίας με το όνομα Σλαβομακεδόνες και άλλο η αναγνώριση κάποιας Μακεδονικής εθνότητας, γλώσσας και μειονότητας.
Μακεδονική εθνότητα στην ελληνική Μακεδονία δεν υπάρχει εκτός από την ελληνική. Οι σλαβόφωνοι στην συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν ελληνική συνείδηση.
Δεν αποτελεί για το λόγο αυτό ούτε αποκύημα επιστημονικής φαντασίας, ούτε κινδυνολογία ο ισχυρισμός ότι οποιαδήποτε ονομασία του κράτους των Σκοπίων με τον όνομα «Μακεδονία», σύνθετο ή απλό, κατοχυρώνει, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο και τις διεθνείς συνθήκες, δικαίωμα στο κράτος αυτό, να διεκδικήσει την ένταξη οποιασδήποτε επαρχίας με το όνομα αυτό στην επικράτειά της.
Και τότε για άλλη μια φορά θα «συνωστίζονται» οι ΄Έλληνες στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπως στο λιμάνι της Σμύρνης το 1922,για να γλιτώσουν ως πρόσφυγες στην υπόλοιπη Ελλάδα. Και όλη αυτή η ιδεοληψία, όπως λέει και ο σύντροφος Ρήγος, που υποτάσσεται στα γεωστρατηγικά συμφέροντα των ιμπεριαλιστικών κύκλων, αποκαλείται αγώνας για την ειρήνη και για τη διεθνιστική αλληλεγγύη.
Αν κάτι τέτοιο δεν είναι διεθνιστική αλληλεγγύη των εθνικιστών εντός και εκτός Ελλάδας, τότε τι είναι!

www.damonpontos.gr
[1] Γιάννης Μηλιός, Ο Ελληνικός Κοινωνικός Σχηματισμός. Από τον επεκτατισμό στην καπιταλιστική ανάπτυξη, εκδ. «Κριτική», 2η αναθεωρημένη έκδοση, Αθήνα Ιούλιος 2000. σ. 438.

[2] Βλ. Γιάννης Μηλιός, ό.π., σ. 446

3 σχόλια:

  1. ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ η ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ? ΔΙΛΛΗΜΑ ΚΑΛΠΙΚΟ και ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΟ

    Το ακούσαμε κι αυτό. Και δυστυχώς το ακούμε όλο και συχνότερα. Και οι επικίνδυνοι θιασώτες του πιο επικίνδυνου αποπροσανατολισμού θα πληθαίνουν, όσο σ αυτό το βρώμικο παιχνίδι, θα μπαίνουν καινούριοι κρατικοδίαιτοι και κάθε λογής προσκυνημένοι.
    Εφιάλτες αυτή η χώρα δε θα σταματήσει να γεννά.
    Είναι όλοι αυτοί που μισούν την αγάπη αυτού του λαού για την πατρίδα του.
    Αυτοί που χύνουν δηλητήριο σ αυτή την αγάπη στις κρίσιμες στιγμές της ιστορίας αυτής της πατρίδας.
    Είναι οι σύγχρονοι εφιάλτες της πένας και του προσκυνημένου πνευματισμού.
    Οι σύγχρονοι εφιάλτες που δεν έχουν την κουκούλα στον στάνταρντ εξοπλισμό τους.

    ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ…

    - Που έχουν το θράσος να ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ από τους φόρους αυτής της πατρίδας κι αυτού του λαού για να την υπονομεύουν…
    - Που δε διστάζουν να ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ τα δημοκρατικά τους δικαιώματα για
    να μπορούν να χύνουν ασύδοτα το αντεθνικό τους δηλητήριο στις ψυχές των
    παιδιών μας…
    - Που δεν έχουν το θάρρος να ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ όταν, αντί να είναι αυτοί
    που θα σηκώνουν ψηλά τη σημαία του τόπου που τους γέννησε, παραδίδουν τα «πνευματικά» και πολιτικά τους εκτρώματα για να τα καταστήσουν άλλοι σημαίες ευκαιρίας σε βάρος αυτής της πατρίδας.

    ΕΙΝΑΙ όλοι αυτοί που ΤΟ «ΖΗΤΩ» δεν τους αξίζει, αλλά και ΤΟ «ΑΙΣΧΟΣ» τους πέφτει δραματικά λίγο γιατί τους πρέπουν πολύ χειρότερα για το δρόμο που διάλεξαν.

    Ντρέπεσαι που είσαι Έλληνας κύριε Αλέξη Ηρακλείδη?

    Και το μισθό του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ που για να σου δοθεί φορολογούνται ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, δεν ντρέπεσαι να τον παντελονιάζεις για να πνευματολογείς για μια χώρα που ντρέπεσαι που σε γέννησε?

    Και μήπως σου είπε κανείς ότι αυτή η χώρα δεν ντρέπεται που γέννησε τέτοια σκουλήκια?

    Πες ένα λόγο που θα έπρεπε αυτή η χώρα να αισθάνεται περήφανη για σένα και για το σινάφι σου, όταν ακόμα και το οξυγόνο της που αναπνέετε το καταναλώνετε άδικα.

    Εσύ κυρία Ρεπούση μας με τον ευρηματικό «συνωστισμό» σου? Κι εσύ ντρέπεσαι που κυκλοφορείς με ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ στην τσαντούλα?

    Και γιατί δεν παίρνεις τον λαμπρό νεανία κύριο Ηρακλείδη να πάτε να ζητήσετε πολιτικό άσυλο στην γείτονα, για να έχετε το κεφάλι ψηλά ως πολίτες πια μιας χώρας που σέβεται τη δημοκρατία και τον εαυτό της και το λαό της και που έχει μια λατρεία στους πληθυσμιακούς συνωστισμούς…
    Σε μια χώρα που ξέρει να σας κάνει περήφανους αφού σέβεται τον Οτσαλάν της, τους Κούρδους της, τους ιρακινούς της, που σεβάστηκε τους Αρμένιους δια της κλασικής μεθόδου του «συνωστισμού»…
    Σε μια χώρα που θα σας κάνει περήφανους με τον τρόπο που σέβεται τον πολιτισμό και τα ιστορικά μνημεία που κάποιοι άλλοι της άφησαν παρακαταθήκη στον τόπο της.

    Αλήθεια πήγατε να δείτε το χάλι της Αγιά Σοφιάς ευαισθητούληδες και ντροπαλούληδες πνευματικοί μας ταγοί? Είδατε πως έχει καταντήσει αυτό που έφτιαξαν εκείνοι για τους οποίους εσείς ντρέπεστε, από τα χέρια εκείνων για τους οποίους αισθάνεστε περήφανοι?
    ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ….

    Ας έρθουμε όμως και στην ουσία.

    Η αυθαίρετη ταύτιση του πατριωτισμού με τον εθνικισμό όπως και η αυθαίρετη αντιπαράθεση του πατριωτισμού με το διεθνισμό, δεν είναι καθόλου καινούρια ιστορία.

    Ιστορικά απετέλεσε, έστω και ασυναίσθητα, το «ιδεολογικό» αποκούμπι των αδυνάτων και των υποταγμένων, αφού μια «γιαλατζή» έκδοση ενός άνευ αιτίας «πατριωτισμού» χρησιμοποιήθηκε ως εργαλείο για τις άδικες ιμπεριαλιστικές παρεμβάσεις – επεμβάσεις εκείνων που με κανέναν τρόπο δεν ήσαν απειλούμενοι. Την κατάδειξη αυτής της αλήθειας την οφείλουμε στην ιστορία και στη γνώση την κοινωνική.

    Αυτό όμως δεν νομιμοποιεί τους νεόκοπους νεολογίζοντες, να βλέπουν την μια πλευρά του νομίσματος, και να εθελοτυφλούν σκόπιμα απέναντι στην άλλη.

    Δεν θα ρίξουμε στα τάρταρα τον πατριωτισμό σαν έννοια και σαν αξία, επειδή κάποιοι τον κακομεταχειρίστηκαν για να παρασύρουν τους λαούς στα ανομολόγητα σχέδια τους.

    Και δε θα αναγνωρίσουμε πολύ περισσότερο σε σας σύγχρονοι κουραφεξολόγοι, το δικαίωμα να την αφυδατώνετε αυτή την πολύτιμη αξία που ταυτίζεται με την ιστορική μνήμη, την ιστορική αλήθεια και την εθνική περηφάνια, και να την κάνετε κουρελόχαρτο με τους προσκυνημένους σας συλλογισμούς.

    Δε θα σας αναγνωρίσουμε το δικαίωμα να ντρέπεστε γι αυτό τον τόπο. Ντρεπόμαστε και οργιζόμαστε πρώτα εμείς και μόνο εμείς για την ταυτότητα αυτής της πατρίδας που κουβαλάτε στο πορτοφόλι σας.

    Οφείλετε μόνο εσείς να ντρέπεστε γιατί δεν έχετε τα κότσια να τη σέβεστε και να την τιμάτε.

    Ο Εθνικισμός λοιπόν αλλά κι ένας αρρωστημένος «πατριωτισμός» που ταυτίστηκε με τον πρώτο, ήταν αυτός που έσπρωξε τη ναζιστική Γερμανία να αιματοκυλήσει τον κόσμο. Αλλά η ιδέα του πατριωτικού πολέμου ήταν αυτή που ενέπνευσε ο Στάλιν στην τότε Σοβιετική Ένωση για να σταθεί ο λαός της όρθιος απέναντι στον εισβολέα.

    Ο πατριωτισμός που εσείς αφορίζετε ήταν αυτό που ενέπνευσε τους πρωτεργάτες της Ελληνικής Επανάστασης στον ξεσηκωμό τους, για μια πατρίδα που δικαιούται να ντρέπεται για τα δικά σας πνευματικά σκουπίδια.

    Αλλά και η Γαλλική επανάσταση δεν υστέρησε σε πατριωτισμό κι αυτό ήταν μια από τις κορυφαίες αιτίες που την έκαναν να εμπνεύσει και να εμπνευστεί και να βάλει τη σφραγίδα της στη σύγχρονη ιστορία.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΡΩΤΟ:
    Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ήταν και θα παραμείνει σε πείσμα των δοσίλογων κουκουλοφόρων η μη, μια ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ και των ΕΘΝΙΚΩΝ αλλά ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ των λαών όλου του κόσμου.

    Στις σκοτεινές σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας, μια ακόμη αιτία που οδήγησε σε θεωρητικές τερατογεννέσεις και παραμορφωτικές προσεγγίσεις της έννοιας του πατριωτισμού, ήταν η επιπόλαια αντιπαράθεσή του με τις έννοιες της ταξικότητας και του διεθνισμού.

    Αυτή ήταν για παράδειγμα η αιτία για το σύμφωνο του Πετριτσίου και για την απόφαση του 3ου έκτακτου συνέδριου του ΚΚΕ το 1924 που συνηγορούσε τότε στο ξεπούλημα της Μακεδονίας και της Θράκης, στο όνομα της μη καταπίεσης του εργαζόμενου λαού κλπ κλπ κλπ.
    Να σε τι ολοφάνερα εκτρώματα οδηγεί η πλασματική αντιπαράθεση του


    Να ένα απόσπασμα χαρακτηριστικό από τη λαθεμένη απόφαση εκείνου του συνεδρίου:
    «Ανεξαρτησία στη Μακεδονία και στη Θράκη: Η ντόπια κεφαλαιοκρατία… καταπιέζει τις εθνικές μειονότητες στη Μακεδονία και στη Θράκη… η ελληνική πλουτοκρατία καταδυναστεύει ένα μέρος του μακεδονικού και θρακικού λαού, κρατώντας με το σίδερο και τη φωτιά τη μακεδονική και θρακική χώρα στην υποταγή της. Δίχως την καταπίεση του μακεδονικού και θρακικού λαού, δίχως την καταπίεση των ξένων εθνών, της είναι αδύνατο να δυναμώσει επάνω μας τον κοινωνικό της ζυγό. Η ντόπια μπουρζουαζία είναι εθνικός δυνάστης και καταπιεστής του μακεδονικού και θρακικού λαού και συγχρόνως ο κοινωνικός δυνάστης της εργατικής τάξεως και των φτωχών αγροτικών και προσφυγικών μαζών. Αν δεν συντρίψουμε τον εθνικό ζυγό της ντόπιας μπουρζουαζίας που βαρύνει στη Μακεδονία και στη Θράκη, δεν μπορούμε να τσακίσουμε τον κοινωνικό ζυγό της ίδιας μπουρζουαζίας που βαρύνει επάνω σε μάς. Δεν μπορούμε αλλιώτικα να γλιτώσουμε από τους κατακτητικούς και ιμπεριαλιστικούς πολέμους που ξεσπούν εις βάρος μας εν όσω εξακολουθεί η σημερινή κατάσταση του διαμελισμού και της καταπιέσεως της Μακεδονίας και Θράκης από τη Βαλκανική και Τουρκική».

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ:
    Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ είναι έννοια αλληλένδετη και αλληλοσυμπληρούμενη ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΟΤΗΤΑ και ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟ. Η σκόπιμη και ανιστόρητη αντιπαράθεσή τους, ανεξάρτητα από τις προθέσεις εκείνων που την επιχειρούν, την καθιστά βλαπτική για τα συμφέροντα εκείνων τους οποίους καλείται να υπηρετήσει.
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΡΙΤΟ:
    Η Απόρριψη της έννοιας του πατριωτισμού από το λεξιλόγιο των αυτοαποκαλούμενων προοδευτικών, δημοκρατών κλπ,
    1. καθιστά τους ίδιους απλώς …προοδευτικίζοντες,
    2. παραδίδει τη ίδια την έννοια βορά στα χέρια των πραγματικών εθνικιστών (που
    καμία σχέση δεν έχουν με τους πραγματικούς πατριώτες) και έτσι την αφυδατώνει
    από το ουσιαστικό περιεχόμενό της, και
    3. τους καταδικάζει στην απέλπιδα προσπάθεια να πείσουν τους λαούς πως ο
    πατριωτισμός δεν είναι πολύτιμο όπλο και εργαλείο στα χέρια τους, αλλά θηλιά
    στο λαιμό τους

    • ΟΧΙ κυρίες και κύριοι Ηρακλειδορεπούσηδες.

    • Η λαθροχειρία σας δεν θα περάσει.

    • Κανέναν δε θα πείσετε πως πήγαν οι Ελληνες στην Σμύρνη, στην Έφεσο, και αλλού για να διώξουν τους …αρχαίους τούρκους από τα πατρογονικά τους εδάφη.

    • Κανέναν δε θα πείσετε ότι οι Ελληνες έχυσαν το αίμα τους στην διπλή εξέγερση του Ιλιντεν για να διώξουν τους αρχαίους Σλαβομακεδόνες από τη γη των πατέρων τους

    • Κανέναν δε θα πείσετε ότι η Κομοτηνή λεγόταν Κιμουρτζίνα και τη μεταβαφτίσαμε, ότι η Θεσσαλονίκη λεγόταν Σόλουν, η Έδεσσα Βόντεν,

    • Κανένα δε θα πείσετε ότι ο Μέγας Αλέξανδρος δε φώναζε το στρατό του «ΑΝΔΡΕΣ» αλλά «ΜΑΖΙ», ότι ο Φίλιππος δεν έλεγε στη γυναίκα του όταν έφευγε «ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΥΝΑΙΚΑ» αλλά έλεγε «ΠΡΙΑΤΝΟ ΖΕΝΑ»

    • Κανένα δε θα πείσετε ότι αυτοί οι μακεδόνες δεν έλεγαν «ΚΑΛΗΜΕΡΑ» αλλά «ΝΤΟΜΠΑΡ ΝΤΕΝ» και ότι αντί για «ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ» έλεγαν «ΝΤΟΜΠΡΟ ΒΕΤΣΕΡ»

    «Πρίατνο πατούβανιε βο βάσατα νόβα ζέμια» Ηρακλειδορεπούσηδες.
    Κι αυτό στην Ελληνική μας γλώσσα θα πει: «ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ»
    Σας το έγραψα όμως στα «σλαβομακεδόνικα» για να την καταλάβετε την ευχή.
    Το μετέφρασα όμως και στη γλώσσα των ιθαγενών της χώρας για την οποία ντρέπεστε, για να το καταλάβουν κι αυτοί που υστερούν έναντι υμών σε προοδευτικότητα και πνευματισμό. Για να μη νομίζουν πως σας είπα «ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ» και με παρεξηγήσουν.
    Το «Ηρακλειδορεπούσηδες» είναι ίδιο σ όλες της γλώσσες. Δεν το μεταφράζω.
    Είναι σύνθετη λέξη από το κλασικό …ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ.
    Τα λέω καλά σύγχρονοι γλωσσοπλάστες μου?

    Θα επανέλθουμε. Γιατί όσο εσείς δεν έχετε τσίπα, σε μας περισσεύει το φιλότιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ η ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ? ΔΙΛΛΗΜΑ ΚΑΛΠΙΚΟ και ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΟ

    Το ακούσαμε κι αυτό. Και δυστυχώς το ακούμε όλο και συχνότερα. Και οι επικίνδυνοι θιασώτες του πιο επικίνδυνου αποπροσανατολισμού θα πληθαίνουν, όσο σ αυτό το βρώμικο παιχνίδι, θα μπαίνουν καινούριοι κρατικοδίαιτοι και κάθε λογής προσκυνημένοι.
    Εφιάλτες αυτή η χώρα δε θα σταματήσει να γεννά.
    Είναι όλοι αυτοί που μισούν την αγάπη αυτού του λαού για την πατρίδα του.
    Αυτοί που χύνουν δηλητήριο σ αυτή την αγάπη στις κρίσιμες στιγμές της ιστορίας αυτής της πατρίδας.
    Είναι οι σύγχρονοι εφιάλτες της πένας και του προσκυνημένου πνευματισμού.
    Οι σύγχρονοι εφιάλτες που δεν έχουν την κουκούλα στον στάνταρντ εξοπλισμό τους.

    ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ…

    - Που έχουν το θράσος να ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ από τους φόρους αυτής της πατρίδας κι αυτού του λαού για να την υπονομεύουν…
    - Που δε διστάζουν να ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ τα δημοκρατικά τους δικαιώματα για
    να μπορούν να χύνουν ασύδοτα το αντεθνικό τους δηλητήριο στις ψυχές των
    παιδιών μας…
    - Που δεν έχουν το θάρρος να ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ όταν, αντί να είναι αυτοί
    που θα σηκώνουν ψηλά τη σημαία του τόπου που τους γέννησε, παραδίδουν τα «πνευματικά» και πολιτικά τους εκτρώματα για να τα καταστήσουν άλλοι σημαίες ευκαιρίας σε βάρος αυτής της πατρίδας.

    ΕΙΝΑΙ όλοι αυτοί που ΤΟ «ΖΗΤΩ» δεν τους αξίζει, αλλά και ΤΟ «ΑΙΣΧΟΣ» τους πέφτει δραματικά λίγο γιατί τους πρέπουν πολύ χειρότερα για το δρόμο που διάλεξαν.

    Ντρέπεσαι που είσαι Έλληνας κύριε Αλέξη Ηρακλείδη?

    Και το μισθό του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ που για να σου δοθεί φορολογούνται ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, δεν ντρέπεσαι να τον παντελονιάζεις για να πνευματολογείς για μια χώρα που ντρέπεσαι που σε γέννησε?

    Και μήπως σου είπε κανείς ότι αυτή η χώρα δεν ντρέπεται που γέννησε τέτοια σκουλήκια?

    Πες ένα λόγο που θα έπρεπε αυτή η χώρα να αισθάνεται περήφανη για σένα και για το σινάφι σου, όταν ακόμα και το οξυγόνο της που αναπνέετε το καταναλώνετε άδικα.

    Εσύ κυρία Ρεπούση μας με τον ευρηματικό «συνωστισμό» σου? Κι εσύ ντρέπεσαι που κυκλοφορείς με ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ στην τσαντούλα?

    Και γιατί δεν παίρνεις τον λαμπρό νεανία κύριο Ηρακλείδη να πάτε να ζητήσετε πολιτικό άσυλο στην γείτονα, για να έχετε το κεφάλι ψηλά ως πολίτες πια μιας χώρας που σέβεται τη δημοκρατία και τον εαυτό της και το λαό της και που έχει μια λατρεία στους πληθυσμιακούς συνωστισμούς…
    Σε μια χώρα που ξέρει να σας κάνει περήφανους αφού σέβεται τον Οτσαλάν της, τους Κούρδους της, τους ιρακινούς της, που σεβάστηκε τους Αρμένιους δια της κλασικής μεθόδου του «συνωστισμού»…
    Σε μια χώρα που θα σας κάνει περήφανους με τον τρόπο που σέβεται τον πολιτισμό και τα ιστορικά μνημεία που κάποιοι άλλοι της άφησαν παρακαταθήκη στον τόπο της.

    Αλήθεια πήγατε να δείτε το χάλι της Αγιά Σοφιάς ευαισθητούληδες και ντροπαλούληδες πνευματικοί μας ταγοί? Είδατε πως έχει καταντήσει αυτό που έφτιαξαν εκείνοι για τους οποίους εσείς ντρέπεστε, από τα χέρια εκείνων για τους οποίους αισθάνεστε περήφανοι?
    ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ….

    Ας έρθουμε όμως και στην ουσία.

    Η αυθαίρετη ταύτιση του πατριωτισμού με τον εθνικισμό όπως και η αυθαίρετη αντιπαράθεση του πατριωτισμού με το διεθνισμό, δεν είναι καθόλου καινούρια ιστορία.

    Ιστορικά απετέλεσε, έστω και ασυναίσθητα, το «ιδεολογικό» αποκούμπι των αδυνάτων και των υποταγμένων, αφού μια «γιαλατζή» έκδοση ενός άνευ αιτίας «πατριωτισμού» χρησιμοποιήθηκε ως εργαλείο για τις άδικες ιμπεριαλιστικές παρεμβάσεις – επεμβάσεις εκείνων που με κανέναν τρόπο δεν ήσαν απειλούμενοι. Την κατάδειξη αυτής της αλήθειας την οφείλουμε στην ιστορία και στη γνώση την κοινωνική.

    Αυτό όμως δεν νομιμοποιεί τους νεόκοπους νεολογίζοντες, να βλέπουν την μια πλευρά του νομίσματος, και να εθελοτυφλούν σκόπιμα απέναντι στην άλλη.

    Δεν θα ρίξουμε στα τάρταρα τον πατριωτισμό σαν έννοια και σαν αξία, επειδή κάποιοι τον κακομεταχειρίστηκαν για να παρασύρουν τους λαούς στα ανομολόγητα σχέδια τους.

    Και δε θα αναγνωρίσουμε πολύ περισσότερο σε σας σύγχρονοι κουραφεξολόγοι, το δικαίωμα να την αφυδατώνετε αυτή την πολύτιμη αξία που ταυτίζεται με την ιστορική μνήμη, την ιστορική αλήθεια και την εθνική περηφάνια, και να την κάνετε κουρελόχαρτο με τους προσκυνημένους σας συλλογισμούς.

    Δε θα σας αναγνωρίσουμε το δικαίωμα να ντρέπεστε γι αυτό τον τόπο. Ντρεπόμαστε και οργιζόμαστε πρώτα εμείς και μόνο εμείς για την ταυτότητα αυτής της πατρίδας που κουβαλάτε στο πορτοφόλι σας.

    Οφείλετε μόνο εσείς να ντρέπεστε γιατί δεν έχετε τα κότσια να τη σέβεστε και να την τιμάτε.

    Ο Εθνικισμός λοιπόν αλλά κι ένας αρρωστημένος «πατριωτισμός» που ταυτίστηκε με τον πρώτο, ήταν αυτός που έσπρωξε τη ναζιστική Γερμανία να αιματοκυλήσει τον κόσμο. Αλλά η ιδέα του πατριωτικού πολέμου ήταν αυτή που ενέπνευσε ο Στάλιν στην τότε Σοβιετική Ένωση για να σταθεί ο λαός της όρθιος απέναντι στον εισβολέα.

    Ο πατριωτισμός που εσείς αφορίζετε ήταν αυτό που ενέπνευσε τους πρωτεργάτες της Ελληνικής Επανάστασης στον ξεσηκωμό τους, για μια πατρίδα που δικαιούται να ντρέπεται για τα δικά σας πνευματικά σκουπίδια.

    Αλλά και η Γαλλική επανάσταση δεν υστέρησε σε πατριωτισμό κι αυτό ήταν μια από τις κορυφαίες αιτίες που την έκαναν να εμπνεύσει και να εμπνευστεί και να βάλει τη σφραγίδα της στη σύγχρονη ιστορία.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΡΩΤΟ:
    Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ήταν και θα παραμείνει σε πείσμα των δοσίλογων κουκουλοφόρων η μη, μια ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΠΗΓΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ και των ΕΘΝΙΚΩΝ αλλά ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ των λαών όλου του κόσμου.

    Στις σκοτεινές σελίδες της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας, μια ακόμη αιτία που οδήγησε σε θεωρητικές τερατογεννέσεις και παραμορφωτικές προσεγγίσεις της έννοιας του πατριωτισμού, ήταν η επιπόλαια αντιπαράθεσή του με τις έννοιες της ταξικότητας και του διεθνισμού.

    Αυτή ήταν για παράδειγμα η αιτία για το σύμφωνο του Πετριτσίου και για την απόφαση του 3ου έκτακτου συνέδριου του ΚΚΕ το 1924 που συνηγορούσε τότε στο ξεπούλημα της Μακεδονίας και της Θράκης, στο όνομα της μη καταπίεσης του εργαζόμενου λαού κλπ κλπ κλπ.
    Να σε τι ολοφάνερα εκτρώματα οδηγεί η πλασματική αντιπαράθεση του


    Να ένα απόσπασμα χαρακτηριστικό από τη λαθεμένη απόφαση εκείνου του συνεδρίου:
    «Ανεξαρτησία στη Μακεδονία και στη Θράκη: Η ντόπια κεφαλαιοκρατία… καταπιέζει τις εθνικές μειονότητες στη Μακεδονία και στη Θράκη… η ελληνική πλουτοκρατία καταδυναστεύει ένα μέρος του μακεδονικού και θρακικού λαού, κρατώντας με το σίδερο και τη φωτιά τη μακεδονική και θρακική χώρα στην υποταγή της. Δίχως την καταπίεση του μακεδονικού και θρακικού λαού, δίχως την καταπίεση των ξένων εθνών, της είναι αδύνατο να δυναμώσει επάνω μας τον κοινωνικό της ζυγό. Η ντόπια μπουρζουαζία είναι εθνικός δυνάστης και καταπιεστής του μακεδονικού και θρακικού λαού και συγχρόνως ο κοινωνικός δυνάστης της εργατικής τάξεως και των φτωχών αγροτικών και προσφυγικών μαζών. Αν δεν συντρίψουμε τον εθνικό ζυγό της ντόπιας μπουρζουαζίας που βαρύνει στη Μακεδονία και στη Θράκη, δεν μπορούμε να τσακίσουμε τον κοινωνικό ζυγό της ίδιας μπουρζουαζίας που βαρύνει επάνω σε μάς. Δεν μπορούμε αλλιώτικα να γλιτώσουμε από τους κατακτητικούς και ιμπεριαλιστικούς πολέμους που ξεσπούν εις βάρος μας εν όσω εξακολουθεί η σημερινή κατάσταση του διαμελισμού και της καταπιέσεως της Μακεδονίας και Θράκης από τη Βαλκανική και Τουρκική».

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ:
    Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ είναι έννοια αλληλένδετη και αλληλοσυμπληρούμενη ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΙΚΟΤΗΤΑ και ΤΟΝ ΔΙΕΘΝΙΣΜΟ. Η σκόπιμη και ανιστόρητη αντιπαράθεσή τους, ανεξάρτητα από τις προθέσεις εκείνων που την επιχειρούν, την καθιστά βλαπτική για τα συμφέροντα εκείνων τους οποίους καλείται να υπηρετήσει.
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΡΙΤΟ:
    Η Απόρριψη της έννοιας του πατριωτισμού από το λεξιλόγιο των αυτοαποκαλούμενων προοδευτικών, δημοκρατών κλπ,
    1. καθιστά τους ίδιους απλώς …προοδευτικίζοντες,
    2. παραδίδει τη ίδια την έννοια βορά στα χέρια των πραγματικών εθνικιστών (που
    καμία σχέση δεν έχουν με τους πραγματικούς πατριώτες) και έτσι την αφυδατώνει
    από το ουσιαστικό περιεχόμενό της, και
    3. τους καταδικάζει στην απέλπιδα προσπάθεια να πείσουν τους λαούς πως ο
    πατριωτισμός δεν είναι πολύτιμο όπλο και εργαλείο στα χέρια τους, αλλά θηλιά
    στο λαιμό τους

    • ΟΧΙ κυρίες και κύριοι Ηρακλειδορεπούσηδες.

    • Η λαθροχειρία σας δεν θα περάσει.

    • Κανέναν δε θα πείσετε πως πήγαν οι Ελληνες στην Σμύρνη, στην Έφεσο, και αλλού για να διώξουν τους …αρχαίους τούρκους από τα πατρογονικά τους εδάφη.

    • Κανέναν δε θα πείσετε ότι οι Ελληνες έχυσαν το αίμα τους στην διπλή εξέγερση του Ιλιντεν για να διώξουν τους αρχαίους Σλαβομακεδόνες από τη γη των πατέρων τους

    • Κανέναν δε θα πείσετε ότι η Κομοτηνή λεγόταν Κιμουρτζίνα και τη μεταβαφτίσαμε, ότι η Θεσσαλονίκη λεγόταν Σόλουν, η Έδεσσα Βόντεν,

    • Κανένα δε θα πείσετε ότι ο Μέγας Αλέξανδρος δε φώναζε το στρατό του «ΑΝΔΡΕΣ» αλλά «ΜΑΖΙ», ότι ο Φίλιππος δεν έλεγε στη γυναίκα του όταν έφευγε «ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΥΝΑΙΚΑ» αλλά έλεγε «ΠΡΙΑΤΝΟ ΖΕΝΑ»

    • Κανένα δε θα πείσετε ότι αυτοί οι μακεδόνες δεν έλεγαν «ΚΑΛΗΜΕΡΑ» αλλά «ΝΤΟΜΠΑΡ ΝΤΕΝ» και ότι αντί για «ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ» έλεγαν «ΝΤΟΜΠΡΟ ΒΕΤΣΕΡ»

    «Πρίατνο πατούβανιε βο βάσατα νόβα ζέμια» Ηρακλειδορεπούσηδες.
    Κι αυτό στην Ελληνική μας γλώσσα θα πει: «ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑ»
    Σας το έγραψα όμως στα «σλαβομακεδόνικα» για να την καταλάβετε την ευχή.
    Το μετέφρασα όμως και στη γλώσσα των ιθαγενών της χώρας για την οποία ντρέπεστε, για να το καταλάβουν κι αυτοί που υστερούν έναντι υμών σε προοδευτικότητα και πνευματισμό. Για να μη νομίζουν πως σας είπα «ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ» και με παρεξηγήσουν.
    Το «Ηρακλειδορεπούσηδες» είναι ίδιο σ όλες της γλώσσες. Δεν το μεταφράζω.
    Είναι σύνθετη λέξη από το κλασικό …ΝΤΡΟΠΗ και ΑΙΣΧΟΣ.
    Τα λέω καλά σύγχρονοι γλωσσοπλάστες μου?

    Θα επανέλθουμε. Γιατί όσο εσείς δεν έχετε τσίπα, σε μας περισσεύει το φιλότιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ θα ήθελα να προσθέσω στα παραπάνω θεωρητικά ότι οφείλουμε να λαμβάνουμε υποψη και τους αριθμούς.
    Οι αριθμοί λοιπόν ΔΕΝ δείχνουν να υπάρχει καμία μειονότητα στη Μακεδονία. Οι 6.000 ψήφοι του ΟΥΡΑΝΙΟΥ ΤΟΞΟΥ αφορούν τρία χωριά που απέχουν 2 χλμ από τα σύνορα και τα οποία εδώ κι 120 χρόνια είναι σταθεροί στόχοι αποσχιστικής προπαγάνδας. Δεν προκύπτει ΟΥΤΕ γενετικά, ούτε πολιτιστικά ΚΑΜΙΑ διαφοροποίηση αυτών των 6.000 από τους υπόλοιπους 2.500.000 Μακεδόνες.
    Αυτό που τους διαφοροποιεί είναι κυρίως ότι οι πρόγονοί τους ήταν σλαβόφωνοι ρευστής εθνικής συνείδησης που προσχώρησαν μετά το 1870 στην ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ και την ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ. Ομοίως ρευστή συνείδηση έδειξε να έχει και ο προηγούμενος ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ της FYROM που ξαφνικά δήλωσε ότι είναι ΕΘΝΙΚΑ ΒΟΥΛΓΑΡΟΣ.
    Εκτός λοιπόν αυτών που ψήφισαν ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ... ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι που αναφέρονται σε ύπαρξη "ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗΣ" μειονότητας ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ, εντελώς συμπτωματικά, με ιδρύματα ή δράσεις που χρηματοδοτούνται από τον George Soros κι άλλα Αμερικάνικα "ευαγή" ιδρύματα.
    Ο δε Λιθοξόου παραθέτει στοιχεία απογραφής που αναφέρονται σε χρόνο όπου ο "Μακεδονισμός" των Σέρβων ήταν σε πλήρη έξαρση.
    Κι αυτό εξηγεί ότι ανακάλυψε Βουλγαρίζοντες που γνώριζαν ΟΛΟΙ Ελληνικά και "Μακεδονίζοντες" που δεν ήξεραν την Ελληνική παρά την γεμάτη Ελληνικά στοιχεία , σχολεία κι Εκκλησίες ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.
    Φυσικά ΚΑΝΕΝΑ "Μακεδονικό" ΜΗ Ελληνικό κτίσμα, σχολείο ή στοιχείο...που να χρονολογείται ΠΡΙΝ το 1870 δεν υπάρχει στην γεωγραφική Μακεδονία.
    Ενώ ακόμα και οι απομονωμένοι σλαβόφωνοι που ΔΕΝ μιλούσαν κάποια κύρια γλώσσα αλλά ΜΟΝΟ την ανάμικτη διάλεκτο, ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΝΤΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ...ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.
    Μετά το 1870 οι Βούλγαροι έστειλαν ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ δασκάλους και ιερείς για ΕΘΝΙΚΟ "προσηλυτισμό" διότι παρά τον μεγάλο αριθμό σλαβόφωνων στις περιοχές των συνόρων ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΗΓΕΝΝΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ και ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΗΓΕΝΝΕΙΣ ΙΕΡΕΙΣ της Μακεδονίας ήταν ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
    Αυτοί αποτέλεσαν και τον ΠΡΩΤΟ στόχο των κομιτατζήδων γι'αυτό και και σχεδόν ΕΝΑΣ στους ΠΕΝΤΕ νεκρούς Μακεδονομάχους ήταν ΙΕΡΕΑΣ.
    Γνώριζαν ότι έαν έφευγε από τη μέση ο μορφωμένος "ποιμένας" ... τα αμόρφωτα "πρόβατα" θα ακολουθούσαν φοβισμένα και δια της βίας ΝΕΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.
    Αυτές τις "πληγές" που άνοιξαν οι Βούλγαροι τότε ... προσπαθεί να επουλώσει η Ελλάδα αλλά οι "φίλοι" μας Αμερικανοί φροντίζουν να τις συντηρούν σχολαστικά ώστε να υπάρχει πάντα ένας μοχλός πίεσης ενάντια στην ενότητα των Ελλήνων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή