Προσπαθούν να ανοίξουν ζήτημα με τους α-Ρωμούνους και βαφτίζουν τους πιο γνήσιους απογόνους των αρχαίων Ελλήνων (μαζί με τους Πόντιους) μειονοτική ομάδα.
Ο αρθογράφος της Monde diplomatique ,Jean-Arnault Dérens,δημοσίευσε στις 24 Φεβρουαρίου 2008 ένα άρθρο για τις καταστροφικές συνέπειες της εφαρμογής της «αρχής των εθνοτήτων» στο Κοσσυφοπέδιο τις οποίες αποτρέπει η επιμονή στις «πολυπολιτισμικές κοινωνίες», που μας σώζουν από τον «εφιάλτη» της μετακίνησης πληθυσμών και της «προσφυγιάς» στην Ευρώπη.
Αναφερόμενος στις απειλές κατά της Ελλάδας γράφει:
«…θα μπορούσε να τεθεί το ζήτημα των μειονοτήτων στην Αλβανία .Οι Έλληνες που ζουν στο νότιο τμήμα της χώρας θα μπορούσαν να διεκδικήσουν την ένωσή τους με την Ελλάδα, ενώ οι Αλβανοί που εκδιώχτηκαν μετά το 1945 από το βόρειο τμήμα της ελληνικής Ηπείρου -μιας περιοχής την οποία οι Αλβανοί αποκαλούν Τσαμουριά- δεν θα παρέλειπαν να προβάλλουν τα καταπατημένα δικαιώματά τους.Το ζήτημα των μειονοτήτων στην Ελλάδα δεν θα περιοριζόταν μονάχα στους Αλβανούς. Οι μουσουλμάνοι -Τούρκοι και Πομάκοι- της Δυτικής Θράκης θα μπορούσαν να ζητήσουν την ένωσή τους με την Τουρκία και τη Βουλγαρία αντίστοιχα, ακυρώνοντας τις συμφωνίες της Λοζάνης του 1923. Θα άνοιγε επίσης και το ζήτημα των Σλάβων της ελληνικής Μακεδονίας, ένα ζήτημα ταμπού για το ελληνικό κράτος. Βέβαια, αυτή η τεράστια διόρθωση των συνόρων θα παραγνώριζε τις διεκδικήσεις ορισμένων μειονοτήτων : δηλαδή, τι θα απογίνονταν οι Γκοράνι του Κοσόβου, οι Ρουθήνιοι της ανατολικής κροατικής Σλαβονίας ή οι Αρουμάνοι (Κουτσόβλαχοι) της Μακεδονίας, της Αλβανίας και της Ελλάδας ;
«Τσαμουριά», Μακεδονία , Θράκη και το κερασάκι στην τούρτα, η κραυγή «αγωνίας» τι θα απογίνονταν «οι Αρουμάνοι (Κουτσόβλαχοι) της Ελλάδας» ;
Ο αρθρογράφος βέβαια έχει μαύρα μεσάνυχτα για το ποιοι είναι οι πραγματική άνθρωποι. Δεν ξέρει τι σημαίνει «Γρεκομάνος».Δεν ξέρει ότι ο Ρήγας ήταν Βλάχος.Γνωρίζει όμως όλον τον προβληματισμό της ηλίθιας και επιδοτούμενης διεθνούς πανεπιστημιακής νομεγκλατούρας.
Τι θα απογίνουν λοιπόν οι Αρμάνοι (Κουτσόβλαχοι) της Ελλάδας ;
Το Κέντρο Έρευνας Μειονοτικών Ομάδων (ΚΕΜΟ) φροντίζει για αυτούς. Με τίτλο «Για την ταυτότητα των Βλάχων», το ΚΕΜΟ μετέφρασε στα ελληνικά και κυκλοφόρησε σε βιβλίο μια συλλογή άρθρων που είχε γράψει παλαιότερα ο καθηγητής Ανθρωπολογίας Thede Kal.
Να η αντίδραση του Ν. Ι. Μέρτζου
Οι Βλάχοι
"Κύριε διευθυντά,
Με τίτλο «Για την ταυτότητα των Βλάχων» το εν Ελλάδι Κέντρο Έρευνας Μειονοτικών Ομάδων (ΚΕΜΟ) μετέφρασε στα ελληνικά και κυκλοφόρησε σε βιβλίο μια συλλογή άρθρων που είχε γράψει παλαιότερα ο καθηγητής Ανθρωπολογίας Thede Kal.
Στις 28/6/2009 η «Καθημερινή» μας το συνέστησε σαν μοναδικό αριστούργημα. Ωστόσο, εμείς ο Αρμάνοι, οι επιλεγόμενοι Βλάχοι, όπως π.χ. η κ. Λένα Αρ. Αλαφούζου, κόρη Βαλαούρη, διαφωνούμε ριζικά.
Και τούτο επειδή ο συγγραφέας:
1. Αποφαίνεται ότι ανήκουμε σε χωριστή διαβαλκανική εθνότητα που λατινοφώνησε.
2. Βεβαιώνει ότι, από τον 19ο μόλις αιώνα, πολλοί αρχίσαμε να «ελληνίζουμε» υπό την επιρροή της Ορθόδοξης Εκκλησίας.
3. Πιστοποιεί ότι μέχρι τον Μέγα Ναπολέοντα ήμασταν αποκλειστικά νομάδες κτηνοτρόφοι – άρα αγράμματοι και ανέστιοι, έρμαια του ελληνικού κλήρου.
4. Χρησιμοποιεί επιλεκτικά τη σχετική βιβλιογραφία και παραλείπει όσες πλούσιες πηγές τον διαψεύδουν από τον 1ο μ.Χ. αιώνα μέχρι και τον 19ο συνεχώς, όπως π.χ. οι συγγραφείς Πλούταρχος, Ιωάννης ο Λυδός, Δίων ο Κάσσιος, Θεοφύλακτος, Προκόπιος, Σιμοκράτης, Γεώργιος Παχυμέρης, Νικηφόρος Γρηγοράς, Νικήτας Χωνιάτης, Αννα Κομνηνή, Βενιαμίν εκ Τουδέλλης κ.ά., και τα ακριτικά τραγούδια έως την Αλωση. Μετά την Αλωση, Λαόνικος Χαλκοκονδύλης και όλα τα οθωμανικά Αρχεία. Μεταξύ 17ου-19ου αι., Δανιήλ Μοσχοπολίτης, Αθανάσιος Καβαλλιώτης, Leek, Pouqueville, Berard, Weygand, M. Δήμιτσας, Παπαγεωργίου κ.ά.
5. Παραδέχεται εξ ανάγκης ότι «στη μεγάλη πλειοψηφία» θεωρούμε τον εαυτό μας Ελληνα, ενώ δεν είμαστε Ελληνες. Μας αρνείται έτσι επιλεκτικά το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού το οποίο, όμως, απονέμει αμάχητο στους συναγωνιστές του Σλάβους των Σκοπίων και του λαθροβίου «Ουρανίου Τόξου».
Με τέτοιους όρους, όμως, ο κ. Thede Kal και ο υμνητής του στην «Κ» θα έπρεπε μάλλον να απαντήσουν σε πηγαίες ερωτήσεις που εγείρει η ιστορική πραγματικότητα.
Α. Ποιος «εξελλήνισε» τους θρυλικούς αρματολούς του Γένους πριν από τον 19ο αιώνα; Τον Ρήγα τον Βελεστινλή και τους πρωτοκαπετάνιους του 1821;
Β. Ποιος παπάς θαυματούργησε και οι «ανέστιοι νομάδες κτηνοτρόφοι Βλάχοι» έγιναν 60.000 αστοί από τον 16ο αιώνα στη Μοσχόπολη, όπου ίδρυσαν τη Νέα Ελληνική Ακαδημία και εγκατέστησαν το πρώτο ελληνικό τυπογραφείο πριν αυτή η ονομαστή πολιτεία καταστραφεί τον 18ο αιώνα;
Πώς διάβολο, οι τσοπαναραίοι έγιναν βαρώνοι και τραπεζίτες των Αψβούργων;
Πώς έχτισαν την περιώνυμη Αγία Τριάδα στην Πέστη;
Γιατί εξέδωσαν στη Βιέννη την πρώτη ελληνική εφημερίδα και τύπωσαν όλα τα έργα του Ρήγα;
Πώς συνέβη και έδωσαν Μεγάλους Διδασκάλους του Γένους, εθναποστόλους, αγίους και πατριάρχες πριν υπάρξει καν Ελλάδα;
Ησαν «άξεστοι» νομάδες οι χιλιάδες Βλάχοι που επί αιώνες ζούσαν σε πύργους και αρχοντικά γεμάτα βενετσιάνικα και βιεννέζικα έπιπλα, βιβλιοθήκες αρχαίων Ελλήνων και Λατίνων κλασικών, αλλά και Γάλλων διαφωτιστών στα περιώνυμα βλαχοχώρια τους, όπως το Μέτσοβο, το Συρράκο, οι Καλαρρύτες, το Περτούλι και τ’ Ασπροπόταμό μας, η Σαμαρίνα, η Κλεισούρα, το Νυμφαίον, το Λιβάδι του Ολύμπου, το Κρούσοβο, η Νιζόπολη και δεκάδες άλλα, όπου έλαμπαν οι βαρύτιμες εκκλησιές τους, λειτουργούσαν οι ελληνικές σχολές τους και δημόσιες υποδομές που ούτε στο όνειρό τους έβλεπαν τότε η Αθήνα και αυτή ακόμη η Θεσσαλονίκη;
Γ. Ακαδημία Αθηνών, ζωφόρος και ανδριάντες του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου, Ζάππειο, Εθνικό Αστεροσκοπείο, Καλλιμάρμαρο Παναθηναϊκό Στάδιο, Αρσάκειο, Τοσίτσειο, Μητροπολιτικός Ναός, Οφθαλμιατρείο, Σχολή των Ευελπίδων, φυλακές Αβέρωφ, Μεταξουργείο, Ζωγράφου, Φιλολογικός Σύλλογος «Παρνασσός», Εθνικό Νομισματικό Μουσείο, Δημοτικό Νοσοκομείο «Η Ελπίς», οικόπεδο του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, Μπάγκειο, έγιναν χάρισμα στην Αθήνα μόλις έγινε πρωτεύουσα του ελληνισμού.
Ποιος παπάς ξεγέλασε όλους αυτούς τους βλάχους και, στα καλά καθούμενα έγιναν εθνικοί ευεργέτες ενός έθνους στο οποίο «δεν ανήκουν»;
Ολοι τους πάντως δεν ήσαν πολίτες ούτε κάτοικοι του τότε ελληνικού κράτους και δεν είχαν κάποια διαπλοκή μαζί του. Απλώς ήσαν άρχοντες.
Δ. Αρμάνοι Βλάχοι χάρισαν στη Θεσσαλονίκη, μεταξύ άλλων, το Καυταντζόγλειο Στάδιο, το Καρίπειον Μέλαθρον, το ξενοδοχείο «Μεντιτερρανέ», τις εφημερίδες «Μακεδονία», «Θεσσαλονίκη» και «Δράσις», το σύγχρονο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου, το Μουσείο του Μακεδονικού Αγώνα κ.λπ. ενώ ακόμη ποιμαίνουν σταθερά το Ιδρυμα Μελετών Χερσονήσου του Αίμου, την Εταιρεία Κυρίλλου και Μεθοδίου, την Εταιρεία Μακεδονικών Σπουδών κ.ά.
Μάλλον «ελληνίζουμε» κατά λάθος. Ευτυχώς, μας φώτισε ο κ. Thede Kal και, δι’ αυτού, η ιστορική «Καθημερινή», που ίδρυσε ένας Γεώργιος Α. Βλάχος!..
Ν. Ι. Μερτζος
Δελτιο11
ΥΓ.Το ΚΕΜΟ (Κέντρο Μειονοτικών Ομάδων, είναι γνωστό για την αντεθνική του δράση. Σχεδόν όλοι όσοι το αποτελούν είχαν υπογράψει την το 2004 την εμετική διακήρυξη υπέρ του σχεδίου ΑΝΑΝ τουρκοποίησης της Κύπρου.
<<Σημαίνων>> και καθοδηγητικός νούς του ΚΕΜΟ είναι ο καθηγητής Νίκος Αλιβιζάτος , μέλος και του ΟΠΕΚ (Όμιλος Προβληματισμού για τον Εκσυγχρονισμό της Κοινωνίας, του τέως Εκσυγχρονισή πρωθυπουργού Σημίτη , μέλος, σύμφωνα με απόφαση του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ Γεωργίου Παπανδρέου, του επιστημονικού συμβουλίου του Τομέα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, Κοινωνικής Ένταξης, Πολιτικής Ασύλου και Μετανάστευσης, του ΠΑΣΟΚ, μέλος της επιτροπής Βερέμη (του γνωστού) για την (ταλαίπωρη) Ελληνική Παιδεία (εντολές Σόρος κτλ. μέλος του Συμβουλίου Μικρασιατικών Σπουδών , κτλ
καθηγητης νομικης,μυστικοσυμβουλος του γιωργου αλα βαλλιανατος,και συνηγορος υπερασπισης μκο ,αναρχικων,του κεντρικου ισραηλιτικου συμβουλιου ιδιως σε υποθεσεις με τον αντισημιτη πλευρη και τα βιβλια του,καθως και στην υποθεση πλευρη κατα της συγγραφεως σωτηροπουλου ενος πορνογραφικου μυθιστορηματος που διενεμετο στις σχολικες βιβλιοθηκες αντι αλλων!
ΑπάντησηΔιαγραφήεδω και καποιες κριτικες εκθειασης του μεταξυ τους και συγγενη της γνωστης εβραιας κουρτοβικ.
http://portal.activeradio.gr/forum/index.php?topic=551.0
στο πρακτορατζιδικο ΚΕΜΟ ειναι και η βουλευτης κοππα.αναμενομενο λοιπον οτι ζητα στην αρθρογραφια της ελληνοποιησεις μαζικες των αλλοδαπων δευτερης γενεας.
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρεπιμπτοντως ο πληθυσμος των αλλοδαπων στην ελλαδα πλεον υπολογιζεται απο την ευπ σημερα στο 22 τα εκατο του συνολου με αυξητικες τασεις!
αυτο σε συνεχεια των 'μειονοτικων' ζητηματων και της οργανωμενης προωθησης τους..