Το Πασόκ στην κυβέρνηση. Ο λαός στο επικοινωνιακό κουτόχορτο!
http://cretanpatriot.blogspot.com/2009/10/blog-post_4645.html
"Ζαλισμένα" τα κανάλια της διαπλοκής, από την «διακυβέρνηση Παπανδρέου», διαλαλούν σαν τους παλιούς τελάληδες, το «μεγαλείο» της νέας κυβέρνησης. Η αρθρογραφία των μεγαλοδημοσιογράφων ξεπερνά τα όρια της ξεπεσμένης κολακείας και του γλειψίματος. «Κυρίαρχος του παιχνιδιού ο Παπανδρέου»! «Θριαμβικές διαστάσεις έλαβε η νίκη του Πασόκ». «Επιμελώς σχεδιασμένη η νέα κυβέρνηση (επιμελήθη προσωπικά ο αρχιτέκτων Παμπούκης)». «Η κυβέρνηση επιτέλους απαρτίζεται από δοκιμασμένους και έμπειρους ανθρώπους του προέδρου». «Τόλμη και γοητεία στο Μαξίμου» και άλλες γελοιότητες……
Στην πραγματικότητα η μέχρι στιγμής διακυβέρνηση Πασόκ είναι προϊόν επικοινωνιακής πολιτικής με την εγγύηση της διαπλοκής.
Με την εντυπωσιακή υποστήριξη όλων των μέσων ενημέρωσης και όλων των εκστασιασμένων δημοσιογράφων!
Η κοινή λογική μας άφησε για τόπους χλοερούς. Παρακολουθούν όλοι ένα πρόεδρο που δεν κάθεται λεπτό και δεν παρέχει τίποτα ουσιαστικό. Δεν τον προλαβαίνουμε. Ζει το δικό του μύθο στην τηλεοπτική εικονική πραγματικότητα. Πρωταγωνιστεί στο show του νέου πολιτικού marketing και ικανοποιεί απόλυτα τους ρυθμούς μετάδοσης της είδησης σε τηλεοπτικούς ρυθμούς.
Βασικοί κανόνες πολιτικής διοίκησης δεν υφίστανται.
Προέχει το αγχωμένο “project management“ των καναλιών που προσπαθεί «πάση Θεού» να διατηρήσει το προεκλογικό κρεσέντο και στο μετεκλογικό momentum της «τολμηρής και ανατρεπτικής διακυβέρνησης Παπανδρέου».
Από την Κωνσταντινούπολη τρέχει στην Ηλεία και χωρίς να το καταλάβουμε βρίσκεται στο Γαλάτσι! Ούτε ο σούπερμαν δεν τον προλαβαίνει… Η φτώχεια, η ανεργία, οι επιχειρήσεις που υποφέρουν, "εξαφανίστηκαν" με τρόπο «μαγικό».
Σε λίγο θα μας λένε ότι ο Γιωργάκης βγάζει κουνέλια και λεφτά από το καπέλο του και ότι μετατρέπει το νερό σε κρασί και το χώμα σε χρυσάφι.
Εμείς δεν έχουμε πρωθυπουργό, ο φακός των τηλεοράσεων και το γλείψιμο των δημοσιογράφων τον έχουν μετατρέψει σε ήρωα της Marvel Comics!
Μέχρι και η Αθήνα …… Βαρκελώνη «θα» γίνει! Αν δεν έγινε ήδη και οι Αθηναίοι ακόμα δεν το κατάλαβαν!
Οι πολίτες δεν προλαβαίνουν να χωνέψουν τη μια κίνηση ή εξαγγελία και τους έρχεται κατάμουτρα η επόμενη, ακόμα μεγαλύτερης ισχύος!
Χωρίς φυσικά κανένα χρονοδιάγραμμα υλοποίησης και κανένα έστω πρόχειρο κοστολόγιο. Χωρίς κανένα συγκεκριμένο σχεδιασμό.
Ζούμε στην Ελλάδα της τελειότητας και της πλήρους ασφάλειας.
Το πολιτικό κλίμα μεταμορφώθηκε. Η δημοφιλία της νέας κυβέρνησης υπερβαίνει το 80% και του Γιώργου ξεπερνά το 90%!!!
Πάρα πολύ προσεκτικές και πολύ πετυχημένες κινήσεις που χτυπάνε στην καρδιά του κατεστημένου, φέρνουν νέες αντιλήψεις στον τρόπο διακυβέρνησης και ανατρέπουν για πάντα το σκηνικό. Και όλα αυτά σε μια βδομάδα «πράσινης ανάπτυξης»!
Όλα βαίνουν πολύ καλώς!
Δηλαδή τι έχουμε να δούμε τους επόμενους μήνες δε λέγεται! Θα ζούμε σε σκηνικά επιστημονικής φαντασίας και δεν θα μπορούμε να το αρνηθούμε. Αφού το είπε ο Αυτιάς και η Τρέμη. Το παραδέχτηκαν ο Τσίμας και ο Ευαγγελάτος!
ΥΓ1: Θέλουν να μας πείσουν ότι …. «ο τόπος δεν θα γνωρίσει ποτέ ξανά άλλα 5,5 χαμένα, άγονα και πέτρινα χρόνια Καραμανλή»!!!
ΥΓ2: Ως υστερόγραφο αναφέρουμε πλέον (κατάντια) ότι τα προβλήματα τρέχουν και είναι πολύ μεγάλα. Η παγκόσμια κρίση ήρθε και στην Ελλάδα!!! Ο Παπανδρέου και το Πασόκ ήθελαν εκλογές γιατί λέει ήταν έτοιμοι, είχαν μια «άλλη πολιτική» και ήξεραν που είναι τα λεφτά! Τελικά μόνο επικοινωνιακά ήταν και είναι έτοιμοι. Οι μέρες τρέχουν . Το Πασόκ στην κυβέρνηση. Ο λαός στο επικοινωνιακό κουτόχορτο! Τα προβλήματα οξύνονται!
Επικοινωνία και πολιτική
Πέρασαν λοιπόν οι πρώτες 10 μέρες της νέας κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και ήδη έχουμε αρχίσει να συνηθίζουμε στα νέα δεδομένα.
Για παράδειγμα , όταν ακούμε τη λέξη "πρωθυπουργός" , το μυαλό μας πηγαίνει αμέσως στον Γ. Παπανδρέου και όταν ακούμε "το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης" , θυμόμαστε ότι πλέον στη θέση αυτή είναι η Νέα Δημοκρατία...
Οι πρώτες μέρες του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία ήταν γεμάτες "επικοινωνία" , όπως εξάλλου συνηθίζεται στην Ελλάδα. ...
Οι νέοι υπουργοί προχώρησαν σε αρκετές ενέργειες οι οποίες είναι σίγουρα θετικές αλλά έχουν μεγαλύτερη επικοινωνιακή αξία παρά πρακτική.
Η προσωρινή αναστολή της ΠΔΣ από την Άννα Διαμαντοπούλου ήταν σωστή , το ίδιο και η απόφαση περιορισμού των κρατικών αυτοκινήτων .
Λιγότερο ουσιαστικές μοιάζουν οι ενέργειες του Μιχάλη Χρυσοχοϊδη ο οποίος επέλεξε να κάνει επίδειξη δύναμης στα Εξάρχεια . Είναι μια κίνηση θεωρητικά σωστή από την άποψη της μη αποδοχής από τη νέα κυβέρνηση της λογικής του "γκέτο των Εξαρχείων".
Το μέτρο όμως δεν βλάπτει. Αντίθετα , η απόφαση του να μειώσει....σημαντικά των αριθμό των αστυνομικών που χρησιμοποιούνται για τη φύλαξη "επωνύμων" προσώπων , είναι πολύ πιο ουσιαστική αρκεί να υλοποιηθεί μέχρι τέλους.
Καθαρά επικοινωνιακές ήταν οι περισσότερες ενέργειές του Γ. Παπανδρέου . Για παράδειγμα , δεν μάθαμε ποτέ τι συζητήθηκε στο ταξίδι-αστραπή του πρωθυπουργού στην Κωνσταντινούπολη . Πιθανότατα δεν συζητήθηκε και τίποτα σημαντικό . Επικοινωνιακή ήταν και η περιοδεία του Παπανδρέου στην Ολυμπία και την παραλιακή ζώνη της Αθήνας με τη συνοδεία του Ισπανού αρχιτέκτονα .
Όλα αυτά τα επικοινωνιακά παιχνίδια ήταν όμως λίγο-πολύ αναμενόμενα . Καμία κυβέρνηση δεν έσπασε τα ρεκόρ παραγωγικότητας το πρώτο 10ημερο της θητείας της . Δεν νομίζω ότι έχει αξία κάποια αρνητική κριτική στο ΠΑΣΟΚ μέχρι στιγμής.
Τα προβλήματα όμως τώρα ξεκινούν .
Το πρώτο πρόβλημα είναι η λειτουργικότητα του νέου κυβερνητικού σχήματος . Έχει ήδη καθυστερήσει η διανομή των αρμοδιοτήτων των υπουργείων που καταργήθηκαν με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση . Σε καιρούς κρίσης , η επιτάχυνση των διεργασιών αυτών είναι κάτι περισσότερο από απαραίτητη .
Το δεύτερο πρόβλημα είναι σαφώς πιο ξεκάθαρο . Η απεργία στον ΟΛΠ πρέπει να σταματήσει πριν την πληρώσουν οι καταναλωτές . Αν το ΠΑΣΟΚ σκοπεύει να επαναδιαπραγματευτεί τη συμφωνία , ας το κάνει για να τελειώνουμε . Διαφορετικά , ας ψάξει να βρει τη μέση λύση με βάση τα σημερινά δεδομένα .
Το τρίτο μεγάλο πρόβλημα ακούει στο όνομα "Αντιπολίτευση" και είναι περισσότερο πρόβλημα των πολιτών παρά του ΠΑΣΟΚ . Με τη Νέα Δημοκρατία να έχει κηρύξει πτώχευση και με τα ΜΜΕ να περιορίζονται στο ρόλο του χειροκροτητή , το ΠΑΣΟΚ κινδυνεύει να μην έχει από νωρίς κάποιον φοβάται . Κι αυτό δεν είναι καλό...
Έχουμε πάντως ακόμα 90 μέρες μέχρι το ψυχολογικό όριο των 100 . Τότε θα μπορούμε να μιλήσουμε και με μεγαλύτερη σιγουριά για τα πρώτα δείγματα της κυβέρνησης . Ήρθε όμως η ώρα να σηκώσουν για τα καλά τα μανίκι , γιατί η κρίση είναι εδώ .
Παραπολιτικός
http://www.parapolitiki.com
Δελτιο11.
-Να προσθέσουμε, ότι τα «νέα οικονομικά» κρατικά αυτοκίνητα, είναι η πρώτη «πράσινη αγορά», με κόστος, και με προμηθευτή, αλλά αυτό , ούτε καν αναφέρθηκε.
Και την περίεργη μεταφορά της αρμοδιότητας της αγοράς καυσίμων στο υπουργείο ενέργειας από το υπουργείο «ανταγωνισμού», που ανέλαβε τον συντονισμό του καρτέλ καυσίμων και εγγυήθηκε την αύξηση των περιθωρίων κέρδους.
ΕΣΥΕ Το "χρυσό" στην ανεργία παίρνει η Βόρεια Ελλάδα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΕΤΤΥ ΚΥΡΙΑΚΙΔΟΥ-Οκτ 15, 2009
“Χρυσό μετάλλιο” στην ανεργία έλαβε τον Ιούλιο η Βόρεια Ελλάδα, με τη Δυτική και Κεντρική Μακεδονία να παρουσιάζουν τα μεγαλύτερα ποσοστά ανέργων μεταξύ των 13 περιφερειών της χώρας.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Ελλάδος (ΕΣΥΕ) η ανεργία στη Δυτική Μακεδονία διαμορφώθηκε τον Ιούλιο του 2009 στο 12,3% από 13% πέρυσι, ενώ στην Κεντρική Μακεδονία “σκαρφάλωσε” στο 11,3%, από 7,6% ένα χρόνο πριν. Την ίδια στιγμή, χαμηλότερο ποσοστό (8,3% από 9,1% πέρυσι) παρουσιάζει η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, με το μέσο όρο της χώρας να ανέρχεται σε 9,6%, έναντι 7% τον Ιούλιο 2008 και 8,6% το Ιούνιο 2009.
Στον αντίποδα, τα χαμηλότερα ποσοστά ανεργίας εντοπίζονται στα Ιόνια Νησιά (3%) και στο Βόρειο Αιγαίο (5,4%).
ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΝΕΟΙ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ
Νέους και γυναίκες συνεχίζει να “χτυπά” περισσότερο η ανεργία στη χώρα μας. Το ποσοστό των γυναικών ήταν τον Ιούλιο υπερδιπλάσιο από εκείνο των αντρών και διαμορφώθηκε στο 13,8% από 10,8% τον Ιούλιο του 2008. Στους άντρες η ανεργία ανήλθε σε 6,6% από 4,4% ένα χρόνο πριν.
Νέοι έως 34 ετών αποτελούν τα μεγαλύτερα “θύματα” της ανεργίας, καθώς η ηλιακή κατηγορία 15-24 ετών παρουσίασε ποσοστό 23,9% και η κατηγορία 25-23 ετών ποσοστό 12,6%.
****Συνολικά, το σύνολο των απασχολουμένων τον Ιούλιο του 2009 εκτιμάται ότι ανήλθε σε 4.492.162 άτομα, ο αριθμός των ανέργων ήταν 476.707, ενώ ο οικονομικά μη ενεργός πληθυσμός ανήλθε σε 4.300.080 άτομα.
**********
(ΥΓ. τα υπόλοιπα 2.207.758, τι κάνουν; τι είναι;;)