30/11/09

Αναζητώντας μια Πατρίδα

Για τα Παιδιά των «Νομίμων Μεταναστών»

Του Σπύρου Χατζάρα

Η ελεύθερη και δημοκρατική Ελλάδα, το 1821 , με το επαναστατικό Σύνταγμα , που κατοχύρωνε τη «λαϊκή κυριαρχία» , έγινε πατρίδα όλων τον καταδιωκομένων επαναστατών της Ευρώπης. (Καρμπονάροι-Ιακωβίνοι κλπ).
Έγινε πατρίδα των «ελεύθερων ιδεών», και καταδιώχθηκε γι' αυτό από τις δυνάμεις του σκοταδισμού. Η υποστήριξη της τουρκικής κυριαρχίας , οφείλεται βασικά, στην εκτίμησή τους ότι η Ελλάδα ήταν κράτος καρμπονάρων.

Για το λόγο αυτό η Ελλάδα ,και σήμερα, πρέπει να προστατεύει τους ανθρώπους που αγωνίζονται για την ελευθερία. Η Ελλάδα έπρεπε να έχει προσφέρει άσυλο στον Φίσερ, στον Μλάντιτς, στον Κάρατζιτς , στον Οτσαλάν. Ελληνική υπηκοότητα θα έπρεπε να έχουν και οι ελληνιστές σε όλο τον κόσμο, που μετέχουν της «ημετέρας Παιδείας».

Η ξενόδουλη Ψωρο-ελίτ που μας κυβερνά, προσπαθεί να χρησιμοποιήσει τη δημοκρατική παράδοση του ασύλου για να νομιμοποιήσει την παρουσία 3 εκατ. μουσουλμάνων- εισβολέων , ώστε να εξισλαμισθεί η Ελληνική Δημοκρατία.

Για να το κάνουν αυτό, θέλουν να νομιμοποιήσουν τα παιδιά τους, με πρόσχημα…τον Ισοκράτη και την παρερμηνεία της, «ημετέρας Παιδείας».

Το σχολείο της κας Σούλας , της κας Θάλειας κλπ, δεν ανήκει στην «ημετέρα Παιδεία», δεν καλλιεργεί την εθνική συνείδηση, και δεν διδάσκει την ελληνική γλώσσα αλλά ένα βουλγαροελληνικό ιδίωμα.

Επομένως, το «σχολείο» δεν αποτελεί κανενός είδους κριτήριο. Τα ελληνόπουλα που πηγαίνουν σε αυτό το σχολείο, δεν αποκτούν εθνική συνείδηση. Πόσο μάλλον τα ξένα.

Ορισμένοι που βλέπουν τα πράγματα με την ευαισθησία του γονέα λένε.

«Τα παιδιά των Νόμιμων μεταναστών που έχουν ΓΕΝΝΗΘΕΙ και ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ εδώ, (ας βάλει η Πολιτεία πόσα χρόνια), και πάνε στο ελληνικό Σχολείο, δεν μπορεί να μην έχουν ΠΑΤΡΙΔΑ, και αυτή είναι η Ελλάδα» .

Πατρίδα έχουν όλοι. Αυτή των γονέων τους. Κανείς δεν είναι άπατρις. Είπαμε ότι το σχολείο, δεν είναι και δεν μπορεί να γίνει κριτήριο. Νόμιμοι μετανάστες δεν υπάρχουν. Νομιμοποιημένοι υφίστανται.(Για παράδειγμα νομιμοποιηθήκαν αυτόματα οι λαθρομετανάστες από τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία με την ένταξη των χωρών τους στην Ε.Ε.).

Τα παιδιά των «παράνομων», δεν μπορούν να γίνουν ποτέ «νόμιμοι» Έλληνες πολίτες .Αυτό ακριβώς θέλει η Παγκόσμια Διακυβέρνηση. Τα παιδιά που γεννήθηκαν μετά την νομιμοποίηση των γονέων τους, έχουν όλα τα δικαιώματα, που προβλέπει ο νόμος.

Η απόκτηση της ελληνικής υπηκοότητας συνδέεται με το χρόνο παραμονής στη χώρα.

Η μόνη «ειδική ρύθμιση», που μπορούμε να δεχθούμε , είναι η μείωση της δεκαετούς παραμονής, σε πενταετή, μετά τη συμπλήρωση του 18ου έτους, ( ενηλικίωση) , για τα παιδιά που γεννήθηκαν από νομιμοποιημένους, λαθρομετανάστες.

Εάν κάποιο από αυτά τα παιδιά, στα 23 του, επιθυμεί την ελληνική υπηκοότητα και όχι αυτήν της πατρίδας του, θα πρέπει να μπορεί να πολιτογραφηθεί , υπο την προϋπόθεση, ότι θα πληροί ορισμένα πρόσθετα κριτήρια, (εθνικής ταυτότητας), που πρέπει να αποφασιστούν, και να ισχύουν για όλους όσους επιθυμούν την ελληνική υπηκοότητα.

Δεν είμαστε έθνος «Μπένετον», και η ελληνική υπηκοότητα, δεν θα γίνει ούτε «τουριστική», ούτε «ευκαιρίας».

2 σχόλια:

  1. διαβασε χατζαρα και το αρθρο στο χθεσινο παρον του καθηγητη ρωμανου .

    ειναι διπλα απο του παπαγιαννοπουλου που μνημονευεις...

    και αναρτησε το και στο μπλογκ.

    τα λεει ολα το αρθρο αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυριε Χατζαρα

    Δυστυχως τόσο η αξιολογότατη φωνή σας όσο και πολλών άλλων που παλεύουν να ξυπνήσουν ηλιθιους κυβερνώντες και αποχαυνομένους οπαδους, δεν είναι τίποτε αλλο απο "φωνες βοόντων εν τη ερήμω"
    Θεωρώντας πάντως οτι τα καλά αρθρα πρεπει να προβάλλονται σας προτεινω να ριξετε μια ματια σε ΑΥΤΟ και σε ΑΥΤΟ τα οποία δημοσιεύτηκαν στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ και τα oποία έχω μετα χαρας αναδημοσιευσει και στο δικό μου blog

    ΕΠΙΣΗΣ
    Τα άρθρα τόσο του κυριου Παπαγιαννόπουλου όσο και του καθηγητη Ρωμανου στο ΠΑΡΟΝ είναι πάρα πολυ καλά, και αξίζουν προσοχής, όπως σωστα λεει και ο προηγούμενος απο εμενα σχολιαστής. (εγω τουλάχιστον θα τα αναδημοσιεύσω)

    Σας μεταφερω συγχαρητηρια μου και την εκτιμηση μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή