7/11/09

Οι επαγγελματίες μετανάστες και μια "αγανακτισμένη" επιστολή


(Πρός την Αφροδίτη Σάλεχ)

Κυρία μου,

Με την παρούσα, θα ήθελα να απαντήσω στις ανακρίβειες και τα αισχρά ψεύδη, τα οποία αναφέρατε στο άρθρο σας στην εφημερίδα ATHENS VOICE, στο φύλλο 272-210/24-30/09/09.
‘Όπως θα διαπιστώσετε από τα παρακάτω, είμαι κάτοικος του Αγίου Παντελεήμονα από την ημέρα όπου γεννήθηκα, δηλαδή εδώ και 40 χρόνια, και δεν ανέχομαι από κανέναν, να με πει ρατσίστρια ή ακροδεξιό στοιχείο, επειδή θέλω να μείνω στην γειτονιά όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα, χωρίς να φοβάμαι να βγω από το σπίτι μου’ και επειδή θέλω τα παιδιά μου να παίζουν στην πλατεία και στις κούνιες όπου έπαιζε και η μητέρα τους.
Στο κάτω-κάτω της γραφής, ποιος σας είπε κυρία μου, ότι είμαι υποχρεωμένη να τους ανεχθώ όλους αυτούς τους μετανάστες στην δική μου γειτονιά; Δόξα τω Θεώ υπάρχουν και άλλες γειτονιές στην Αθήνα’ υπάρχει η Εκάλη, το Ψυχικό, η Κηφισιά, η Γλυφάδα, το Χαλάνδρι, τα Μελίσσια, η Αγία Παρασκευή και τόσες άλλες περιοχές που διαθέτουν ωραιότατες και πολύ μεγάλες πλατείες στις οποίες μπορούν και εκεί να κάθονται μετανάστες από τα πέρατα του κόσμου. Γιατί να είμαι υποχρεωμένη να ανέχομαι την βρώμα τους;
Γράψατε λοιπόν ένα άρθρο όπου μιλάγατε μόνο με μετανάστες και όπου αναφέρατε του κόσμου τα ψέματα.
Ποιος μετανάστης φοβάται να μείνει στην περιοχή; Κανείς.
Ίσα-ίσα που μας έχουν … χεσμένους όλους εμάς τους Έλληνες’ μας μιλούν άσχημα, δεν μας υπολογίζουν καθόλου. Κάνουν ότι θέλουν, κυκλοφορούν ελεύθερα ό,τι ώρα θέλουν, έχουν μαγαζιά όπου δουλεύουν μέχρι ό,τι ώρα θέλουν. Τα παιδιά τους πηγαίνουν σχολείο μαζί με τα δικά μας, και μάλιστα, σε ποσοστό 90% σε σχέση με τα ελληνόπουλα.
Να φαντασθείτε ότι, στην Α’ Δημοτικού σε σχολείο του Αγίου Παντελεήμονα, από τα 15 παιδιά της τάξης, τα 11 είναι αλλοδαπά.
Αναφέρατε ότι οι κάτοικοι τους ξυλοκοπούν, τους απειλούν, τους βρίζουν, τους λένε να κλείνουν τα μαγαζιά τους νωρίς κ.λπ.’ ότι φοβούνται να βγουν από το σπίτι τους. Ρωτήσατε κυρία μου, κάποιον κάτοικο Έλληνα, για το πώς νιώθει; πως έχει ξυλοκοπηθεί από αλλοδαπό, πως φοβάται να βγει από το σπίτι του; Έχετε βγει από το σπίτι σας στις 06.00 το πρωί, να πάτε για δουλειά, και να κοιτάτε συνεχώς πίσω σας, γιατί δεν περπατά Έλληνας; Έχετε μπει στο λεωφορείο να πάτε στην δουλειά σας, και να είσθε οι μόνοι Έλληνες, εσείς και ο οδηγός του λεωφορείου; Σας έχει τύχει να χρειασθείτε βοήθεια στον δρόμο και να μην υπάρχει άνθρωπος που να μιλάει την γλώσσα σας για να σας καταλάβει; Αφήστε τώρα που, με την κρίση αυτή, οι δουλειές χάνονται’ οπότε πολλοί από αυτούς δεν έχουν ή δεν θα έχουν δουλειά, και θα αναγκασθούν να κλέψουν’ να σκοτώσουν εμάς για να φάνε. Στην περιοχή των Οινοφύτων όπου εργάζομαι, κατά ορδές κατακλύζουν τα εργοστάσια ζητώντας δουλειά.
Αλλά τα εργοστάσια δεν έχουν πλέον δουλειά, ούτε για τους Έλληνες. Υπήρξε μάλιστα περιστατικό όπου αλλοδαπός χτύπησε γυναίκα που δούλευε εργάτρια σε εργοστάσιο της περιοχής, στις 07.00 το πρωί, μπαίνοντας στην πύλη του εργοστασίου, μόνο και μόνο για να της πάρει την τσάντα με το κολατσιό που κρατούσε. Μετά από όλα αυτά και άλλα τόσα που γίνονται και ακούγονται καθημερινά, κάθεσθε και μου κοπανάτε ότι είμαστε ρατσιστές, και ότι μόνο ηλικιωμένοι προπηλακίζουν αλλοδαπούς, κατατρεγμένους και κάθεστε και αραδιάζετε ένα σωρό ψέματα που σας λένε όλοι αυτοί οι ξυπόλητοι, που σε τελική ανάλυση, κανείς δεν τους κάλεσε εδώ. Κανέναν από όλους αυτούς δεν χρειαζόμαστε’ και σας πληροφορούμε ότι δεν είναι μόνο ηλικιωμένοι που δεν θέλουν τους ξένους’ είναι και πολλοί νέοι οι οποίοι δεν θέλουν τόσους ξένους στην περιοχή τους.
Εν πάση περιπτώσει, αν τους αγαπάτε τόσο πολύ τους μετανάστες και τους λυπάσθε, με όλα με αυτά που τραβάνε οι καημένοι από τους κατοίκους του Αγίου Παντελεήμονα, τότε να τους πάρετε στην περιοχή σας, στο σπίτι σας, να μένουν μαζί σας, να τρώνε μαζί σας.
Εμείς πλέον δεν τους θέλουμε’ τους βαρεθήκαμε’ φθάνει πια, να μας φορτώνουν τις καραβιές των μεταναστών που φτάνουν στην Ελλάδα στην δική μας περιοχή.
Έχουμε το δικαίωμα να ζήσουμε και εμείς ελεύθεροι, να αναπνέουμε καθαρό αέρα χωρίς την μπόχα από την βρώμα τους και τα φαγητά τους.

Καλή μου κυρία, αλήθεια, γιατί δεν γράψατε τίποτα και για την «βίλλα Αμαλία» όπου μένουν εκεί 300 αναρχικοί’ και κάθε φορά όπου γίνεται κάτι στην πλατεία, τσουπ, έρχονται και τα καμάρια μας και μας κάνουν καλοκαιρινά τα μαγαζιά και τα αυτοκίνητά μας’ που προπηλακίζουν ανθρώπους που βρίσκονται στον διάβα τους.

Εμένα προσωπικά την τελευταία φορά όπου είχαμε διαμαρτυρία για το χάλι της περιοχής μας, πριν από δυο μήνες περίπου, το καλοκαίρι, και ενώ γυρνούσα από τον Πανελλήνιο με την 6χρονη κόρη μου, νωρίς το απόγευμα, «να πω ότι ήταν βράδυ, πάει στην ευχή», στο φανάρι Αχαρνών και Δεριγνύ, μας πέρασε απέναντι για να πάμε σπίτι μας, αστυνομικός των ΜΑΤ, παίρνοντας το παιδί μου αγκαλιά μέσα σε καταιγισμό από πέτρες. Αυτά τα παιδιά λοιπόν, δεν σας ενοχλούν πουθενά; Καλά κάνουν ότι κάνουν;

Δεν ντρεπόμαστε λιγάκι. Λίγο φιλότιμο δεν έχουμε. Να αναρωτηθούμε, πριν πούμε και γράψουμε κάτι, μήπως δεν είναι σωστό; μήπως λέω πολλές… μαλακίες και φάω ξύλο;

Γιατί, να ξέρετε κυρία μου, ότι με όλα αυτά που γράφετε και λέτε κατά καιρούς, στις τηλεοράσεις, στα ραδιόφωνα κ.λπ. όλοι εσείς οι καλοί Έλληνες, «οι προστάτες των μεταναστών», όπως «ρατσιστές οι κάτοικοι και σκοτώστε τους» και «τα καημένα τα αλλοδαπά, που υποφέρουν από τους τραμπούκους κατοίκους, με την ανοχή της αστυνομίας» και όλες αυτές τις ανακρίβειες, στο τέλος θα βγείτε εσείς εκτεθειμένοι.

Γιατί εμείς στην περιοχή μας, ήδη έχουμε πολλούς αλλοδαπούς όπως Αλβανούς, Ρουμάνους, Πολωνούς, οι οποίοι έχουν πλέον ενσωματωθεί μια χαρά.
Έχουν τις οικογένειές τους, τα ιδιόκτητα σπίτια τους, τις δουλειές τους’ και σας πληροφορώ ότι, και εκείνοι, έχουν τα ίδια προβλήματα με εμάς τους Έλληνες’ και φοβούνται το ίδιο με εμάς να κυκλοφορήσουν, όσον αφορά τις … ορδές των Αφγανών, Πακιστανών, και αλλοθρήσκων γενικώς, που μας κατακλύζουν στην περιοχή.
Να είσθε σίγουροι λοιπόν, ότι θα αντισταθούμε όσο γίνεται, με νύχια και με δόντια, στο να μην μας «κατσικωθούν» στον σβέρκο όλοι αυτοί.
Άλλωστε είπαμε, πάρτε τους στην δική σας περιοχή, να τους κανακέψετε, να τους προσέχετε, να μην σας πάθουν τίποτα. Αλλά, όταν σας σκοτώσουν ή σας ληστέψουν, μην ζητήσετε προστασία από την αστυνομία ή από την πολιτεία, γιατί θα είσθε διπρόσωποι. ΔΙΠΡΟΣΩΠΟΙ’ γιατί βέβαια μακριά από τον κ……. και ας είναι και ένα πόντο όπως λέει και ο λαός.
Όταν κατσικωθούν στον δικό σας σβέρκο, τότε «θα νιώσετε καλά», και θα καταλάβετε τι εννοούν και τι περνούν οι κάτοικοι του Αγίου Παντελεήμονα.
Κλείνοντας θέλω να σας τονίσω ότι κακώς μας χαρακτηρίζεται ρατσιστές. Εμείς δεν είμαστε ρατσιστές’ αυτοί είναι αλλοδαποί. Εμείς είμαστε Έλληνες, και αυτοί, βάρβαροι. Αν δεν ξέρετε την διαφορά μεταξύ αυτών, ανατρέξτε στα βάθη της ιστορίας για να την βρείτε.
Μετά τιμής
Γ.Ε.Μ.
ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΗ ΚΑΤΟΙΚΟΣ
ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ

2 σχόλια:

  1. ΚΥΡΙΕ ΧΑΤΖΑΡΑ

    Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ(ΝΠΔΔ!),ΤΩΝ ΣΥΝΑΓΩΓΩΝ,ΤΗΣ ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΥΝΙΤΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?


    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΠΙΤΑΣΣΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΦΟΡΟΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΘΕ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ?ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ?ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?

    ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΑ?ΓΙΑΤΙ?ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έστω πως τα πράγματα είναι έτσι. Και λοιπόν τι έγινε; Τα κράτη γεννώνται -και πεθαίνουν!
    Υπάρχει,βέβαια ένα ζήτημα χρέους προς το παρελθόν, και το μέλλον. Αυτή η πατρίδα γεννήθηκε χάρη σε ένα παθιασμένο απελευθερωτικό κύμα, που δημιούργησε το πατριωτικό-Ελληνικό κίνημα του 18ου, του 19ου, του 20ού αιώνα, υπέρ του οποίου θυσίασαν οικογενειακή γαλήνη, επαγγελματική σταδιοδρομία, περιουσία, σωματική ακεραιότητα αλλά και τη ζωή τους ακόμα οι πατεράδες και οι παππούδες μας. Η Ελληνική πατρίδα γεννήθηκε επίσης από ένα μεγάλο φιλελληνικό κίνημα, και από την άποψη αυτή ήταν ένα κράτος-έθνος που δημιουργήθηκε έξω από τα εθνικά του όρια τουλάχιστο όσο και μέσα σε αυτά!
    Ένα έθνος-κράτος που συνεχίζει να διαλέγεται, μέσω της γλώσσας, της θρησκείας, των ηθών και των εθίμων, της ιστορικής του αυτοσυνειδησίας κ.λπ. με τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό, αλλά και το Βυζάντιο, με την αρχαία Ελληνική γραμματεία αλλά και τα Ευαγγέλια ή τα πατερικά κείμενα, έχει κάποια ιδιαίτερη σημασία, οντολογική, υπαρξιακή, για την ίδια τη Δύση σήμερα;

    Σε ότι αφορά το μέλλον, όλα αυτά που περιγράφονται εδώ, με τη μορφή ανώδυνων λέξεων, φυσικά και θα μετουσιωθούν σε τραγικά, βίαια, αλλοτριωτικά βιώματα.
    Η μεταβατική περίοδος από το Ελληνικό /Ελλαδικό χώρο στο μη-Ελληνικό, θα συνδυασθεί με καταπίεση αντί για δημοκρατία, φτώχεια αντί για ευημερία, βία αντί για νόμο κ.ο.κ.
    Πράγματα που θα τα βιώσουν οι άμεσοι απόγονοί μας τα παιδιά και τα εγγόνια , όχι από κακοτυχία, αλλά λόγω των δικών μας, ελευθέρων και συνειδητών επιλογών.
    Μπορεί κάποιους να μη τους νοιάζει εάν ανήκουν στη γενιά εκείνη που έβαλε φαρδιά-πλατιά την υπογραφή της κάτω από τη θανατική καταδίκη της Ελλάδας και του Ελληνισμού, αλλά και της δημοκρατίας, της κοινωνικής αλληλεγγύης, του κράτους δικαίου στον Ελλαδικό χώρο. Άλλους όμως τους νοιάζει, να μη γίνει πραγματικότητα αυτός ο εφιάλτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή