27/12/09

Ο Αρλεκίνος της Ανοιχτής Κοινωνίας του Γιεχβέ Θεού, έβγαλε την «κουκούλα» του παππούλη

Ο Ρατσιστής πολιτευτής του ΠΑΣΟΚ, Geronimo Groovy, (Ιερώνυμος), δεξιώθηκε τα «λαθρομεταναστόπουλα», αλλά απέκλεισε τα Ελληνόπουλα.

Η Επιστράτευση του του ΑΝΑΞΙΟΥ Αρλεκίνου του Γιεχβέ Θεού, Ιωάννη Λιάπη, υπέρ της Ανοιχτής Κοινωνίας δεν είναι έκληξη. Δουλεύουν συστηματικά εδώ και χρόνια για την άλωση του οχυρού «ελληνική εκκλησία».
O τουρκαλβανός Γιάννης Λιάπης ,(το όνομα του ειναι εθνοφυλετικό,και δείχνει την καταγωγή του), "επιμορφώθηκε" στα Πανεπιστήμια του Γκρατς (Αυστρία) και του Μονάχου (Δυτ. Γερμανία), ενώ φοίτησε και στο Ostkirchliches Institut, Ινστιτούτο της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας που εδρεύει στο Ρέγκενσμπουργκ της Γερμανίας. Εργάσθηκε και ως φιλόλογος στη Λεόντειο Σχολή της Νέας Σμύρνης,όπου ειχε μαθητή τον κόκκινο Παύλο.(Τσίμα).
Τον «έσπρωχναν» από το 1998, με τα χίλια, οι δυνάμεις της Ανοιχτής Κοινωνίας, για Αρχιεπίσκοπο, αλλά έχασε κατά την τρίτη ψηφοφορία από τον μακαριστό Χριστόδουλο, με τον οποίο βρέθηκε συχνά σε αντιπαράθεση , ειδικότερα για τα θέματα των σχέσεων με τον Βαρθολομαίο, και τις "λαοσυνάξεις", κατά της, μη αναγραφής του θρησκεύματος, στις αστυνομικές ταυτότητες


Δεν είναι μόνο ο Λιάπης και «Μακκαβαίος» Αρχοντής.
Πολλοί ρασοφόροι έβγαλαν την κουκούλα του "ορθόδοξου" και ειναι υπέρμαχοι, της αγιοποίησης ,του unisex πράκτορα, ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ ΣΑΧΑΡΩΦ!
Γίνεται να είναι κάποιος βουδιστής, πανθρησκειακός οικουμενιστής, αγιομάχος, ιδρυτής μοναστηριού unisex, πρακτορας των Άγγλων, να έχει γέροντα του τον αρχιπράκτορα david βαlfour (κατά κόσμον πατερ Δημήτριο, των ανακτόρων) και να θεωρειται απο ορθοδόξους αρχιερείς, άγιος και θεολόγος του «ακτίστου φωτός»;;;
Στην νεοταξίτικη και οικουμενίστικη ψευτο-εκκλησία του Βαρθολομαίου και του Ιερώνυμου γίνεται.
Ανάμεσα στους υπέρμαχους της αγιοποίησης του unisex πράκτορα οι μητροπολίτες, ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΩΤΙΚΗΣ κ. Νικόλαος, ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ κ. Ιερόθεος (ο οποίος έχει γράψει και ογκώδες εξυμνητικό βιβλίο για τον πράκτορα , το οποίο προλογίζει ο Βαρθολομαίος!!!) ΠΕΡΓΑΜΟΥ κ. Ιωάννης , ΚΕΝΥΑΣ κ. Μακάριος , οι καθηγούμενοι του Αγίου Ορους, ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ αρχιμ. Εφραιμ καί ΣΙΜΩΝΟΣ ΠΕΤΡΑΣ άρχιμ. Έλισαῖος, ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ, ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ἈΓΙΟΠΑΥΛΙΤΗΣ, ΜΩΥΣῆΣ ἉΓΙΟΡΕΙΤΗΣ, ΟΙ ἈΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΕΣ, ΖΑΧΑΡΙΑΣ (ΜΟΝΗΣ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ESSEX), ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ΣΚΡΕΤΤΑΣ, κλπ,κλπ,κλπ.


12 σχόλια:

  1. Κύριε Χατζάρα, ολόφρεσκη είδηση από το Αθηναϊκό Πρακτορείο για την φίλη σας την Αλέκα, σε περίπτωση που σάς διέφυγε: Διαμαρτύρεται στον Τζέφρυ γιατί δίνει ιθαγένεια μόνο σε 250 χιλιάδες λάθρο και όχι σε ένα εκατομμύριο!!..

    Aθήνα, Ελλάδα 27/12/2009 15:04 (ΚΚΕ)

    (Ξένη δημοσίευση)-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ- ΚΚΕ- ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΓΓ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ ΑΛ. ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ Κ.Ο. ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ
    Μικρότερα γράμματα Μεγαλύτερα γράμματα

    ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ

    ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΤΗΣ ΓΓ ΤΗΣ ΚΕ ΤΟΥ ΚΚΕ ΑΛ. ΠΑΠΑΡΗΓΑ

    ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ Κ.Ο. ΑΘΗΝΑΣ

    ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ





    «Αυτές τι μέρες συνηθίζεται οι άνθρωποι να λένε χρόνια πολλά και καλή χρονιά. Εμείς τα λέμε με όλη μας την καρδιά. Και αν θέλετε τα λέμε και με διαφορετικό τρόπο. Χρόνια πολλά λέει και ο Ομπάμα και η Μέρκελ και ο Μπράουν, χρόνια πολλά λένε και εκείνοι οι πρόεδροι και οι κυβερνήτες της χώρας μας και εύχονται καλή χρονιά και όλοι αυτοί που ευθύνονται για τους πολέμους, την πείνα, τους εμφύλιους, για την υποχρεωτική μετανάστευση και προσφυγιά που σας έχουν καταδικάσει. Εμείς τα εννοούμε ως εξής: Σας ευχόμαστε από καρδιάς τα παιδάκια σας να μεγαλώσουν όσο γίνεται καλύτερα, με υγεία, με τη δική σας φροντίδα αλλά και την ανθρώπινη αλληλεγγύη. Για εμάς αυτό το χρόνια πολλά και καλή χρονιά σημαίνουν και κάτι άλλο: Ξέρουμε τα βάσανα που έχετε εσείς ως μετανάστες αλλά και τα αδέρφια σας οι εργάτες και οι φτωχοί αγρότες εδώ στην Ελλάδα. Εμείς οι κομμουνιστές ξέρουμε και πού οφείλονται και ότι έχουν την ίδια αιτία. Για εμάς καλή χρονιά σημαίνει και καλοί αγώνες, δυνατοί αγώνες και για τους έλληνες αλλά και για εσάς που για εμάς είστε το ίδιο με όλους.

    Πριν λίγες μέρες η κυβέρνηση είπε ότι έκανε ένα δώρο στους μετανάστες. Είπε ότι θα αναγνωρίσει τα παιδιά δεύτερης γενιάς, αυτά που γεννήθηκαν στην Ελλάδα, ως ισότιμα με τα παιδιά των ελλήνων. Και εμείς το ζητούσαμε αυτό αλλά δεν μπορούμε να το χειροκροτήσουμε εύκολα και να αισθανόμαστε ευτυχισμένοι γιατί από το ένα εκατομμύριο που είναι οι μετανάστες στην Ελλάδα θα δώσει δικαιώματα, που θα δούμε και πώς ακριβώς θα τα δώσει, σε 150.000 έως 200.000 το πολύ. Δηλαδή τα 2/3 τα άφησε απέξω. Βεβαίως με τους αγώνες μας ξέρουμε ότι μπορούμε να συμβάλουμε γιατί αν δεν υπήρχε η πίεση ούτε αυτό θα γινόταν, ωστόσο εμείς απαιτούμε ίσα δικαιώματα και ανθρωπιά για όλους τους μετανάστες και τα παιδιά τους χωρίς όρους και προϋποθέσεις.

    Η χρονιά που έχουμε μπροστά μας θα είναι δύσκολη αλλά με την αλληλεγγύη μεταξύ μας που χρειάζεται, όχι με την ελεημοσύνη και τη φιλανθρωπία αλλά με την αλληλεγγύη, και με τους αγώνες ελπίζουμε να την κάνουμε κάπως καλύτερη και σχετικά πιο εύκολη. Και πάνω απ’ όλα θέλουμε αυτά τα παιδιά να μπορούν χαμογελούν και να χαίρονται».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΠΥΡΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΟ ΑΡΘΡΟ.

    ΔΙΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ http://deltio11.blogspot.com/2009/12/blog-post_5949.html
    ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΠΩΣ Ο ΛΑΙΜΟΣ.


    Αφύπνιση από έναν εφιάλτη…

    Στην Ελλάδα συντελούνται μια σειρά από μεγάλες
    ιδεολογικές μετατοπίσεις:
    Αμφισβητείται ολόκληρο αυτό το σαθρό οικοδόμημα που ονομάστηκε «πολιτική ορθότητα»…
    Και ήταν ουσιαστικά η επικράτηση ενός στερεότυπου «ψευδοπροοδευτικού» λόγου, όπου:
    • Δεν υπάρχει «κοινωνία», υπάρχουν μόνον άτομα.
    • Δεν υπάρχουν τάξεις, έθνος, λαός, υπάρχει μόνο «πληθυσμός».
    • Δεν υπάρχει δημοκρατία, υπάρχουν μόνο «καταπιεζόμενες μειονότητες». Για την ακρίβεια υπάρχουν προνομιούχες «μειοψηφίες» που επιδιώκουν να κυριαρχήσουν πάνω στην κοινωνική πλειοψηφία, στο όνομα του μειοψηφικού χαρακτήρα τους. Επίσης:
    • Δεν υπάρχουν υποχρεώσεις, μόνο «δικαιώματα».
    • Δεν υπάρχουν συλλογικά δικαιώματα, μόνο ατομικά.
    • Δεν υπάρχουν δικαιώματα συμμετοχής σε μια πλειοψηφική κοινότητα, παρά μόνο δικαιώματα αντιπαλότητας με την κοινωνική πλειοψηφία.
    Δεν υπάρχει πόλη, παρά μόνο «πολίτες».
    Αλλά πολίτες δίχως πόλη είναι σχήμα οξύμωρο.
    Και δημοκρατία χωρίς επικράτηση της πλειοψηφίας είναι επίσης παραδοξολόγημα.
    Ενώ πόλη χωρίς δημοκρατία, ή με πολίτευμα όπου κυριαρχούν προνομιακές μειοψηφίες, είναι τυραννία!
    Εκείνο που καθιστά το πλήθος των ανθρώπων «λαό» είναι η αίσθηση κοινότητας. Η «φαντασιακή κοινότητα» στην οποία βιώνουν…
    Κι επειδή την αποδέχονται και με εμπράγματους όρους -κοινή γλώσσα, κοινές παραδόσεις, κοινά αισθητικά και αξιακά πρότυπα- μετατρέπεται σε πραγματική κοινότητα.
    Κι εκείνο που μετατρέπει τον «πληθυσμό» σε «λαό» είναι η κοινή αίσθηση του ανήκειν, η κοινή τους ταυτότητα, η εθνική ταυτότητα.
    Εκείνο που μετατρέπει τον λαό σε «υποκείμενο της Πολιτείας» είναι το κοινό συμφέρον, το δημόσιο συμφέρον της πλειοψηφίας, το εθνικό συμφέρον.
    Γι' αυτό και το πολίτευμα, που αναγνωρίζει τον λαό ως αυτοδύναμο υποκείμενο, η Δημοκρατία, εναποθέτει την τήρησή του «στον πατριωτισμό των πολιτών»!
    Τα ιδεολογήματα της «πολιτικής ορθότητας» αμφισβητούν και τη δημοκρατία και το έθνος και τον λαό και την αίσθηση κοινότητας και τη βούληση της πλειοψηφίας. Και προσπαθούν να τα αποδομήσουν όλα!
    Άλλοτε με μισές αλήθειες, άλλοτε με ολόκληρα ψέματα…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η «πολιτική ορθότητα» παρουσιάζει τέσσερα βασικά χαρακτηριστικά:
    • Πρώτον, δεν είχε καμία σχέση με την παραδοσιακή ανάλυση της Αριστεράς. Γι' αυτό και την ενστερνίστηκαν χωρίς πρόβλημα πολλοί από τον χώρο της Κεντροδεξιάς, ιδιαίτερα οι πιο «κοσμοπολίτες» και οι πλέον «φιλελεύθεροι»…
    • Δεύτερον, δεν είχε καμία σχέση με τη «λαϊκότητα» της παραδοσιακής Αριστεράς, αλλά ούτε και της παραδοσιακής Δεξιάς.
    Γι' αυτό και έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής σε στρώματα της κοινωνικής «ελίτ», ιδιαίτερα στα πιο συμπλεγματικά, στα πιο νεοπλουτίστικα. Αυτά που περιφρονούν τις λαϊκές τάξεις και την κοινωνική πλειοψηφία.
    Ήταν περισσότερο ιδεολογία υπεροχής των προνομιούχων μειοψηφιών, παρά ιδεολογία πλειοψηφικού ρεύματος.
    • Τρίτον, δεν έχει καμία σχέση με τη διαλεκτική προσέγγιση της Αριστεράς. Η αριστερή ιδεολογία αναγνωρίζει τις «αντιθέσεις» ως κινητήρια δύναμη της ιστορικής εξέλιξης. Η «πολιτική ορθότητα» είναι απόλυτη και άκαμπτη. Και γι' αυτό ολοκληρωτική…
    • Τέταρτον, δεν έχει καμία σχέση με συλλογικά προτάγματα, πέρα από τις «μειονότητες»…
    Αλλά τα μεγάλα συλλογικά προτάγματα γεννώνται μέσα σε κοινότητες που είναι πλειοψηφικές (και νιώθουν καταπιεσμένες), είτε θέλουν να γίνουν πλειοψηφικές (επειδή νιώθουν περιθωριοποιημένες).
    Μειοψηφικές ομάδες που αναδεικνύουν τη μειοψηφικότητά τους ως «αρετή» τελικώς απορρίπτουν όλα τα συλλογικά προτάγματα.
    Έτσι, η «πολιτική ορθότητα» βρίσκεται στον αντίποδα κάθε προοδευτικής ιδεολογίας.
    Η Αριστερά υπήρχε ανέκαθεν λαϊκή, διαλεκτική, κριτική σε όλες τις βασικές εκδοχές της, με φιλοδοξίες να γίνει πλειοψηφική (επαναστατικά ή δημοκρατικά) υπηρετώντας συλλογικά προτάγματα.
    Ποτέ δεν υπήρξε ατομοκεντρική…
    Αλλά και η λαϊκή Δεξιά ουδέποτε υπήρξε ελιτίστικη και μειοψηφική.
    Η «πολιτική ορθότητα» προσπάθησε να «μεταλλάξει» και την Αριστερά και τη λαϊκή Δεξιά. Και κινδυνεύει σήμερα να συνθλιβεί ανάμεσά τους.
    Υπάρχει μια διευρυνόμενη λαϊκή αφύπνιση, που άλλοτε παίρνει εθνικά-πατριωτικά κι άλλοτε λαϊκά-δημοκρατικά χαρακτηριστικά...
    Ενίοτε αποκλίνει προς τον εθνικισμό ή τον λαϊκισμό, αλλά αναζητά συλλογικές αξίες και ιδανικά, συλλογικά πρότυπα για να εμπνευστεί, συλλογική ταυτότητα για να σταθεί στα πόδια της. Ιδιαίτερα σε κρίσιμες στιγμές…
    Ζητά τους συλλογικούς της μύθους και προσπαθεί να ξαναβρεί τη «φαντασιακή» της κοινότητα, για να ξαναδημιουργήσει την «πόλη» της και να ορίσει τη δημοκρατία της.
    Ζητά να δώσει νόημα στη ζωή της, στην αίσθηση κοινότητας, στην ιστορική υπόσταση του έθνους της και στη λειτουργία της πολιτείας της:
    Αυτό ακριβώς που χρειάζονται οι λαοί σε δύσκολες στιγμές, όχι από «φοβικά ανακλαστικά», αλλά από ένστικτο αυτοσυντήρησης κι από ανάγκη «κάπου να πιαστούν», για να αντέξουν και να παλέψουν τις δυσκολίες και την αβεβαιότητα.
    Κάπου να ελπίσουν και κάτι να οραματιστούν.
    Το πρόβλημα με την πολιτική ορθότητα είναι ότι σκοτώνει το όραμα των ανθρώπων, το νόημα της ζωής τους και την ταυτότητα της κοινωνίας τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όπως το «new talk» που οραματίστηκε κάποτε ο Τζορτζ Όργουελ στο «1984». Μόνο που εκείνο το προφητικό έργο περιέγραφε έναν εφιάλτη!
    Από τον εφιάλτη αυτό συνέρχεται σήμερα η ελληνική κοινωνία.
    Οι υπόλοιπες κοινωνίες -στην Ευρώπη και όχι μόνο- έχουν συνέλθει από καιρό…

    ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΙΕΞΟΔΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΜΕΤΑ ΤΟ 1990 Ο ΜΕΤΑΨΥΧΡΟΠΟΛΕΜΙΚΟΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΠΑΓΙΔΕΥΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ¨΄ΑΝΟΙΚΤΩΝ¨΄ ΑΓΟΡΩΝ ,ΤΗΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟΜΟΝΕΤΑΡΙΣΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΛΟΥΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΡΧΟ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΟ ΧΡΗΜΑ ΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΣΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρακολουθησα και εγω σημερα το παραληρημα της κ.Παπαρηγα.Ενα ζουρλομανδυα και στο Δρομοκαιτειο γρηγορα.Kαι την Κανελη μαζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα καλα,δεν ντρεπεστε να γραφετε τετοια καταπτυστα κειμενα;Ανεξαρτητως της στασης του Ιερωνυμου,προς τι το τσουβαλιασμα ολων των ιερεων και της Εκκλησιας;Λετε για το γευμα σε λαθρομεταναστες.Πολυ καλα εκανε,ανθρωπιστικα μιλωντας!Το ιδιο κανει εδω και δεκαετιες σε Ελληνες απορους και αστεγους.Δεν τα ξερετε αυτα;Ή μηπως θα μας σωσουν οι δωδεκαθειστες-σουργελα με τις χλαμυδες που εγραψαν αυτο το αρθρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτός μιλάει και πράτει για τον εαυτό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πώς να μην τον συμπαθεί και ο κατα τα άλλα "ορθολογιστής" Δήμου;
    Ο Αρλεκίνος είναι και ένας απο τους λόγους που δεν καταργήθηκε το "Θρησκευμάτων". Ο άλλος είναι τα βουντού και τα χούντου που πρέπει να ασκήσουν οι λάθρο. Ποιοί λάθρο δηλαδή; Άτομα εξ Αφρικής που τους δώσαμε ελληνική ιθαγένεια εκαναν βουντού προκειμένου να τρομοκρατούν κοπέλες και να τις εκμεταλλεύονται ως πόρνες. Αυτό θα πει Έλληνας. Έτσι εξελέγη και ο Πάκης πάλι γιατί απο τους Έλληνες μαυρίστηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλοι αυτοί καμμία σχέση δεν έχουν με Ορθόδοξο Ιερέα...μολύνουν την Ορθοδοξία και σύμφωνα με τους κανόνες της,θα έπρεπε να έχουν ήδη ξυριστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και όλοι αυτοί μαζί διώκουν την αγωνιζόμενη Μονή Εσφιγμένου,που δεν μνημονεύει τον Οικουμενιστή Βαρθολομαίο και δεν δέχεται τα Εβραϊκα κονδύλια της Ε.Ε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν καταλαβα το σχόλιο για τον Balfour.
    Πού θα μάθω περισσότερα για τον "Αγιο"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δημήτρη, αληθεύει το γεγονός ότι οι Εσφιγμενίτες που δεν μνημονεύουν, όπως λες τον Πατριάρχη, θεωρούν όλους τους υπολοίπους έλληνες χριστιανούς ορθοδόξους, που ΔΕΝ είναι παλαιοημερολογίτες(ΓΟΧ), σχισματοαιρετικούς? Ότι θα πάνε στην κόλαση επειδή εορτάζουν με το νέο ημερολόγιο? Τι έχεις να πεις γιαυτά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή