Σε σημερινό πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της φιλελεύθερης τουρκικής εφημερίδας "Ταράφ" αποκαλύπτεται μέσω επίσημου ακρως απορρήτου εγγράφου ότι τον Φεβρουάριο του 2003 η ηγεσία των τουρκικών ΕΔ εξύφαινε σχέδιο αποσταθεροποίησης της κυβέρνησης Ερντογάν δρομολογώντας κρίση με την Ελλάδα.Το σχέδιο το οποίο είχε την κωδική ονομασία «Σχέδιο Βαριά» προέβλεπε δημιουργία έντασης ακόμη και με την κατάρριψη τουρκικού αεροσκάφους από φίλια πυρά, και παράλληλη ένταση στα χερσαία σύνορα στον Εβρο. Σύμφωνα με το δημοσίευμα είχε προβλεφθεί ακόμα και η περίπτωση που η Ελλάδα δεν θα τολμούσε να ανταποδώσει στην πρόκληση οπότε θα προχωρούσαν σε...αυτοκατάρριψη μαχητικού από το «ειδικό σμήνος» (OZEL FILO) το οποίο είχε «αναδιαρθρωθεί», όπως αναφέρεται στο έγγραφο δηλαδή είχε διαβρωθεί.
«Κατά τις πτήσεις στο Αιγαίο θα παρενοχλούνται τα αεροσκάφη της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας και θα διαμορφωθεί κλίμα σύγκρουσης. Εάν είναι δυνατόν, θα προκληθεί πτώση ενός αεροσκάφους μας από την ελληνική πολεμική αεροπορία και εάν δεν πραγματοποιηθεί αυτό, θα προκληθεί πτώση δικού μας αεροσκάφους με πυρά, σε κατάλληλο χώρο και χρόνο από πιλότο του Ειδικού Σμήνους το οποίο έχει αναδιαρθρωθεί. Θα διοχετευτούν στα ΜΜΕ ειδήσεις περί της πτώσης του αεροσκάφους μας από την ελληνική πολεμική αεροπορία και θα παρουσιαστεί η αδυναμία της κυβέρνησης του Κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης στο θέμα αυτό. Στο πλαίσιο του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας και ειδικά στα σμήνη, θα αυξηθεί με τρόπο ελεγχόμενο η εχθρότητα και η ένταση εναντίον της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας και θα διασφαλιστεί ώστε οι πιλότοι να είναι πιο επιθετικοί κατά τις πτήσεις. Θα ανακοινωθεί ανεπισήμως στους πιλότους ότι σε παρόμοια περιστατικά θα μπορούν να ανοίγουν ακόμη και πυρ, στο πλαίσιο της νόμιμης άμυνας. Η ένταση θα αυξηθεί και στα σύνορα στη Θράκη, θα πραγματοποιηθούν περιπολίες σε περιοχές πλησίον των συνόρων στη Θράκη, ενώ θα διεξαχθούν κοινές στρατιωτικές ασκήσεις με το Πολεμικό Ναυτικό στο Αιγαίο. Στα αεροδρόμια Μπαλίκεσιρ, Τσίγλι, Τσόρλου και Ντάλαμαν θα περιμένουν αεροσκάφη με βάση την αρχή 24 ωρών και ακόμη στο παραμικρό επεισόδιο θα απογειωθούν αεροσκάφη «scrable». Η διοίκηση του 134ου σμήνους θα πραγματοποιεί επιδείξεις κάθε δύο μέρες, σε διάφορες πόλεις, καλεσμένη των βιομηχανικών επιμελητηρίων, των επιχειρηματιών, των δικηγορικών συλλόγων κλπ. Θα αυξηθεί η συμπάθεια του λαού προς τις τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις και κατά τις επιδείξεις θα μοιραστούν δώρα στο λαό και ιδιαίτερα στα παιδιά».
Οι προβοκάτσιες αυτές εξυφαίνοντο από τουλάχιστον 162 Τούρκους αξιωματικούς, εκ των οποίων οι 29 ήταν ανώτατοι και το σχέδιο έφερε την υπογραφή του τότε διοικητή της Αεροπορίας Πτέραρχο Ιμπραχίμ Φιρτίνα. Σκοπός ήταν το «ξεμπρόστιασμα» της κυβέρνησης Ερντογάν και των ισλαμιστών οπαδών της και η επιβολή στρατιωτικού νόμου. Από μόνη η είδηση της ύπαρξης του «ειδικού σμήνους» υπονοεί πως ίσως αυτό δεν είναι το μόνο τέτοιο σχέδιο. Η εφημερίδα «Ταράφ» είναι γνωστή για τους αγώνες της ενάντια στο τουρκικό στρατιωτικό κατεστημένο και την αποδοχή της γενοκτονίας των Αρμενίων.Βέβαια εδώ πλέον τίιθεται και ένα άλλο ερώτημα: Μετά και από αυτές τις αποκαλύψεις ή "αποκαλύψεις" - μην ξεχνάμε ότι το έγγραφο διέρρευσε από το τουρκικό Επιτελείο και εκεί σε αντίθεση με την Ελλάδα τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα σε ότι αφορά τις διαρροές - μήπως η περίφημη "στρατηγική ψυχραιμία" με την οποία η ελληνική πολιτική ηγεσία παρακολουθεί τις τουρκικές προκλήσεις, γίνει ακόμα περισσότερο "ψύχραιμη" σε σημείο που να μην μπορεί να απαντήσει την κατάλληλη ώρα και στιγμή σε συγκεκριμένη πρόκληση θεωρώντας ότι πιθανόν να πρόκειται για προβοκάτσια; Και με αυτές τις σκέψεις να χαθεί μια κρίση για την Ελλάδα; Με απλά λόγια μήπως πρόκειται για κατευθυνόμενη αποκάλυψη με σκοπό να αποκοιμηθούν τα ουτως ή άλλως "κουρασμένα" πολιτικά ανακλαστικά της Ελλάδος;
Η διάτρητη γεωπολιτική προσέγγιση "Άλλο οι πολιτικοί και άλλο οι στρατιωτικοί στη Τουρκία" που έχει πολλούς θαυμαστές στην εγχώρια πολιτική σκηνή βρίσκει δικαίωση από τέτου είδους σενάρια και δημοσιεύματα, αλλά η ιστορία (1974, 1996) δείχνει άλλα...
Πηγή : http://www.defencenet.gr
ΥΓ.Ο Κωνσταντίνος Ηλιάκης Σμηναγός της Ελληνικής πολεμικής αεροπορίας που σκοτώθηκε στις 23 Μαΐου 2006 και έπειτα από θερμό επεισόδιο ελληνικών με τουρκικά μαχητικά το αεροπλάνο του Κωνσταντίνου Ηλιάκη κατέπεσε κοντά στην Κάρπαθο έπειτα από προσπάθεια αναχαίτισης τουρκικού F-16. Τα συντρίμμια του αεροπλάνου βρέθηκαν λίγο αργότερα επιβεβαιώνοντας το τραγικό αυτό συμβάν.
Ο σμηναγός ήταν πατέρας δύο παιδιών 1,5 και 5 χρονών αντίστοιχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου