14/3/10

Μια απάντηση σε μια άδικη και αδικαιολόγητη προσωπική επίθεση

Οι «Ανένταχτοι Πατριώτες», με εξέλεξαν ηγέτη της Επιτροπής Εθνικής Σωτηρίας, και ανακάλυψαν (επιτέλους) στο πρόσωπο μου, τον εχθρό του Κινήματος.

Εξ όσων γνωρίζω, η Επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας, δεν έχει ηγέτη, και είναι συλλογικό όργανο που αποφασίζει ομόφωνα.

Με καταγγέλλουν ,για κάτι που εκείνοι ξέρουν ότι έκανα, αλλά το οποίο το κρατούν απόρρητο από εμένα. Το ενδιαφέρον είναι, ότι δεν μίλησε κανείς μαζί μου, όπως το γράφουν και οι ίδιοι.

Από την άλλη πλευρά, δεν καταλαβαίνω την σπουδή να προσωποποιήσουν ένα ευρύ συνθετικό κίνημα.

Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.

Δεν ηγούμαι κανενός πράγματος και δεν διαθέτω προσωπικές φιλοδοξίες και δεν τις βάζω επομένως, πάνω από κανέναν αγώνα .«Ηγούμαι», μόνον του εαυτού μου και του Δελτίου των 11. Άλλην δύναμη και εξουσία δεν έχω. Για τον κοινό Αγώνα ,κάνω ότι μπορώ ,όπως κάνουν όλα τα μέλη της Επιτροπής Εθνικής Σωτηρίας. Τίποτα πέραν τούτου.

Ο πανικός της ξενόδουλης Ψωρο-ελίτ και των υπαλλήλων της πολιτικών, της George & George ΕΠΕ , από το συνθετικό μήνυμα της Επιτροπής Εθνικής Σωτηρίας Εθνικής Σωτηρίας, τους οδηγεί σε μια απελπισμένη συκοφαντική εκστρατεία.

Επειδή δεν ξέρουν ποιοι αποτελούν την Επιτροπή, στοχοποιούν εμένα, ως δήθεν αρχηγό, και διαρρέουν «πληροφορίες», ότι έχω διάφορους στόχους και φιλοδοξίες.

Ο μοναδικός μου στόχος και φιλοδοξία , είναι να δημιουργήσουμε, ένα Κίνημα Εθνικής Αναγέννησης. Και πάμε καλά. Μέσα σε 70 μέρες η Επιτροπή μάζεψε
70.000 υπογραφές, και έκανε τρεις δημόσιες συγκεντρώσεις, των 3000 ατόμων, με προσέλευση πολιτών από όλους τους πολιτικούς χώρους.

Στο Πρέζιντεντ, βρέθηκαν, για πρώτη φορά μαζί Δεξιοί, Κεντρώοι, Παλαιοπασόκοι. Εδαίτες και παλιοί κομμουνιστές. Αυτό είναι, που έκοψε τα πόδια στο σύστημα.
Η Εθνική Σύμπνοια. Το Πατριωτικό Μέτωπο. Η Εθνική Ενότητα. Και είναι βέβαιο ότι θα κάνουν ότι μπορούν για να την διασπάσουν.

Πρόσεξα μάλιστα, ότι επιστράτευσαν και έναν παλαιό παπαγάλο της Ασφάλειας, για να μας κάνει κριτική από «αριστερές» θέσεις.

Σε ότι αφορά την συγκέντρωση της Δευτέρας στο Προεδρικό:

Η γνώμη που εξέφρασα στους συναγωνιστές της Επιτροπής, ήταν, ότι δεν είχε νόημα να πάμε στο προεδρικό Μέγαρο, την Δευτέρα, διότι ο λαθρονόμος δεν είχε ψηφιστεί τελικά από τους προδότες ,στο σύνολο του. Η ψήφιση του, θα γίνει την Τρίτη 16 Μαρτίου 2010. Αυτός ήταν ο προβληματισμός και η συζήτηση στην Επιτροπή συνεχίζεται και απόψε το βράδι.

Σπύρος Χατζάρας

24 σχόλια:

  1. Η σπουδή είναι να σε χτυπήσουν γιατί στο προσωπό σου βλέπουν ένα κίνδυνο: Το να ξεφύγει το πράγμα και να γίνει όντος ένα Κίνημα Ελληνικό που θα αλλάξει τα πράγματα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Οι συγκυρίες επιτρέπουν κάτι τέτοιο (Λαθρομετανάστες και κατάρρευση οικονομίας). Είναι ύποπτοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αφηστε τα ειναι υποπτοι και τις αηδιες.Μηπως ειναι και πρακτορες οπως ειπε ο λαγος;Συνελθετε!Και συνεννοηθειτε επιτελους,αντι να βγαζει ο καθενας ξεχωριστες ανακοινωσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε τι πράγμα να συνεννοηθούμε ρε μεγάλε στο ότι δε φοράμε παντελόνια όπως γράφουν οι "Πατριώτες";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΠΥΡΟ ΠΡΟΧΩΡΑΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΣΦΕΤΕΡΙΣΤΕΣ.

    ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΟΜΙΔΕΝΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ
    ΑΥΤΗ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ.

    ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕΜΝΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΚΡΟΤΗΤΕΣ.
    ΤΟ ΛΕΩ ΤΟΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΜΑΡΤΙΟΥ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΦΟΒΙΣΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : O KOΣΜΟΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΞΕΚΟΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΛΘΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΗΠΙΕΣ ,ΚΟΣΜΙΕΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΝΑ ΒΑΙΝΟΥΝ ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΕΣ.

    ΑΥΤΑ !!!

    ΓΙΑ ΧΑΡΑ !!!!

    ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΕΦΑΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σπύρο,

    νομίζω ότι αυτήν την κρίσιμη ώρα προέχει η ανάγκη ενότητας. Ισχυρίζονται στο site τους πώς ο Τ.Χατζηπαράσχου ανακοίνωσε τη συγκέντρωσε την Τετάρτη το βράδυ και μετά αλλάξατε γνώμη, ενώ δεν απαντούσες στις κλήσεις τους. Ισχύουν αυτά; Αν ναι, κάνατε λάθος χειρισμό. Παραδεχτείτε το και πείτε νερό κι αλάτι κι εσείς κι οι άλλοι ! Αντί να φέρετε περισσότερο κόσμο στον αγώνα θα διώξετε κι όσους λίγους έχετε ήδη μαζέψει. Και λέω λίγους γιατί 70000 μπορεί να είναι οι υπογραφές, τα κεφάλια όμως στο δρόμο ποτέ δεν ξεπερνού τα 3000 !

    Άντε μπράβο συνέλθετε όλοι, ζητήστε τους να αφαιρέσουν τις αδικαιολόγητα βαριές τους εκφράσεις δημοσίως και ας συμφιλιωθείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ αυτό που κατάλαβα είναι ότι οι "Ανένταχτοι Πατριώτες" τσαντίστηκαν που δεν εύρισκαν τον Χατζάρα στο τηλέφωνο. Αυτό κατάλαβα από την ανάρτησή τους στο www.patriwtes.gr

    Δεν καταλαβαίνω γιατί έγινε όλο αυτό καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σπύρο γνωρίζεις ότι στον πολιτισμικό μας χώρο υπάρχει κουλτούρα διχασμού
    (βλ. 1823 πολιτικοί-στρατιωτικοί, αρχές 20ου αι. δημοτικιστές-καθαρολόγοι, 1916 και εξής βενιζελικοί-αντιβενιζελικοί, 1943-1949 εμφύλιος, 1974 Κύπρος: μακαριακοί-αντιμακαριακοί, κλπ)
    Άρα μην απορείς ιδιαίτερα.
    Πραγματικά ωφέλιμος για τη χώρα μπορεί να είναι όποιος έχει τη σοφία να διδάσκεται από το παρελθόν και να υπερβαίνει τις διχαστικές λογικές.
    Σε συγχαίρω για την αγωνιστικότητά σου. Είσαι αντάξιος των ελλήνων επαναστατών του '21.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί δεν βάζετε όλη την ανακοίνωση για να βγάλει ο αναγνώστης τα συμπεράσματά του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα ξεκίνησαν, από την στιγμή που στο "President" εμφανίστηκαν τρεις βουλευτές: Ο Αργύρης Ντινόπουλος, ο Ιωάννης Κοραντής και ο Αλέξανδρος Χρυσανθακόπουλος. Μέχρι τότε, ΤΑ ΠΑΝΤΑ κυλούσαν εξαιρετικά και η προσπάθειες όλων ήταν άριστες. Εκεί, ράγισε το γυαλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν περισσεύει κανένας. Δεν είναι καιρός για έριδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητοί φίλοι, από πότε μια συγκέντρωση, με τη σπουδαιότητα που είχε ο λόγος που τη δημιούργησε,δηλαδή για τη μη ψήφιση του λαθρονόμου, θα ήταν μια φιλολογική συγκέντρωση; Επειδή ήμουν εκεί και μπροστά στα ΜΑΤ, έχω άμεση αντίληψη ότι κανείς από τους συγκεντρωμένους δεν έκανε τίποτα περισσότερο από το να φωνάζει, στο βαθμό που μπορούσε,γιατι οι ηλικίες ήταν μεγάλες,και αυτό ειναι το συγκινητικό.Ανθρωποι από τις γειτονιές του Αγίου Παντελεήμονα,Κυψέλης,Αμπελοκήπων,Πετραλώνων ήταν εκεί,σε αντίθεση με τους ¨βολεμένους" που δυσανασχετούσαν για την επιβράδυνση της ταχύτητος που περνούσαν μπροστά μας.
    φιλικά
    Ενας Έλληνας
    http://blog.mantzaris.eu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα κσλά, τόσοι και τόσοι επώνυμοι, από όλους τους τομείς της πνευματικής δραστηριότητας, έχουν κοιμηθεί; Ακαδημαϊκοί, καθηγητές Ανωτάτων Ιδρυμάτων, Ιεράρχες, Ανώτατοι ηγέτες Ενόπλων Δυνάμεων, συγγραφείς, κ.λ.π. δεν βλέπουν τον αφελληνισμό των Ελλήνων; Μήπως εμείς οι άσημοι έχουμε λάθος και βλέπουμε φανταστικούς κινδύνους; ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ;; ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στην επιτροπή Εθνικής Σωτηρίας πρέπει να μπουν φωτισμένοι ιεράρχες
    σαν τον Θεσσαλονίκης,Κονίτσης,
    Καλαβρύτων. Έτσι πετυχαίνουμε αποκέντρωση στον αγώνα μας.
    Αυτοί έχουν πρόσβαση σε μεγάλο αριθμό πατριωτών.

    Κύριε Χατζάρα προσπαθείστε να τους προσεγγίσετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνώ με τον Διηνέκη. Προσωπικά βγήκα εκτός αιθούσης όταν ανέβηκε ο Ντινόπουλος στο βήμα και παρά τις αντιδράσεις του κοινού επέμενε, χρησιμοποιώντας την ηχητική ισχύ του μικροφώνου του, να παπαγαλίζει αυτοαναιρούμενος ότι "οι βουλευτές είναι εδώ για να ακούνε, όχι μόνο να μιλάνε". Ποιος; Αυτός που πάντα προσπαθούσε να αποδείξει πόσο καλό κομματόσκυλο είναι, πάντα διακόπτοντας δικτατορικά τον συνομιλητή του για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα... ΛΑΘΟΣ σου κ. Χατζάρα που έδωσες βήμα σε βουλευτές. Και, παραδέξου το, ο χαρακτηρισμός "αγένεια" είναι το λιγότερο που μπορεί να ειπωθεί για την αποφυγή επικοινωνίας με τους "Ανένταχτους". Δεν γνωρίζω γιατί το έκανες (το έχεις κάνει και στο πρόσφαρο παρελθόν απ' ό,τι ξέρω), αλλά θερίζεις ό,τι σπέρνεις. Ας μην ρίχνεις αλλού το φταίξιμο λοιπόν... Ελπίζω τελικά να υπάρξει συνεννόηση. Δεν έχουμε πολυτέλειες για έριδες!

    Outis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. " ...ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ;; ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!!
    Κυρ Μαρ 14, 11:52:00 πμ".......

    Φίλε μου, γιά νά μήν αγωνιάς, μάθε ότι ο πιό κοιμισμένος άνθρωπος, είναι αυτός πού νομίζει, ότι οι υπόλοιποι κοιμούνται καί χρειάζονται ξύπνημα...

    ΒΕΛΤΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ "ΕΛΛΗΝΕΣ" !!!
    Αφήστε τούς υπόλοιπους, κυττάχτε τά χάλια μας...

    "Ελληνική Φυλή τι φωνάζεις; Μπήκαν κλέφτες στο μανδρί; Εάν Σού βαστά έμπα διώχτους. Ελληνική Φυλή είσαι ΑΝΗΘΙΚΟΣ: διότι θέλεις οι Φραγκικοί Στρατοί και Στόλοι να Σού φυλάν τ' αμπέλια ΣΟΥ. (Περικλής Γιαννόπουλος, "Έκκλησις προς το Πανελλήνιον Κοινόν", 1907).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣυνΕλληνες και ΣυνΑγωνιστές, ΜΠΡΑΒΟ σε όλους μας για την ως τώρα πορεία.
    Προσοχή στην "κρίση" διχασμού που προκύπτει.
    Είναι πράγματι ανάγκη, ιδεολογικής πλατφόρμας πάνω στην οποία να στηριχτεί η περαιτέρω πορεία του αγώνα.
    Αν πετύχουμε κάτι θα το πετύχουμε ΜΟΝΟ εννωμένοι, υπέρμαχοι Ιδεών και Αξιών!
    Κατανοώ και σέβομαι την περισυλογή των μελών της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ και του Σπύρου μπρος στο "επόμενο βήμα".
    Παραβρέθηκα και εγώ και στην συγκέντρωση στου "Κολοκοτρώνη" και στην Βουλή και έχω κάποιες επισημάνσεις.
    Σημασία δεν έχει η "μικρή" προσέλευση των 3000 περίπου ατόμων, όσο η "χαλαρή" τους παρουσία, η αδύναμη φωνή... Συνθήματα όπως "Να καεί, να καεί η πουτάνα η Βουλή" όχι μόνο δεν εμπνέουν, αλλά πληγώνουν το Δημοκρατικό μας πνεύμα και "παγώνουν" το συναίσθημα. Η "Βουλή" είναι το έμβλημα της Δημοκρατίας μας! Οι προδότες που την κατέλαβαν με την "ανοχή" μας, αλλά και η Ανοχή μας η ίδια είναι το πρόβλημα. Η απαξίωση της Δημοκρατίας και η καπήλευσή της, είναι ο εχθρός στον οποίο αντιστεκόμαστε και όχι η Δημοκρατία!
    Υπάρχει λοιπόν Απόλυτη Ανάγκη, ξεκάθαρης ιδεολογικής πλατφόρμας, και ανάλογων συνθημάτων που θα εννώνουν αλλά και θα προστατεύουν τους αγωνιστές από τις "Δυνάμεις" που επιχειρούν να δυσφημίσουν τον Πατριωτισμό (Αγάπη για την Πατρίδα) ως Φασισμό και έτσι να αποδυναμώσουν το Κίνημα.
    Ψυχραμία λοιπόν αδέλφια, φίλοι, συναγωνιστές, και Ομόνοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι έγινε ρε παιδιά, ακόμα δεν τον είδαμε Γιάννη τον φωνάξαμε?

    Το θεμελιώδες συστατικό για την επιτυχή έκβαση κάθε επανάστασης, πολέμου, μάχης, ήταν είναι και θα είναι η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ. Με αυτό το σκεπτικό, λοιπόν:

    Προς Σ. Χατζάρα και δελτιο11: συγχαρητήρια για ότι έχετε κάνει μέχρι τώρα.Ο κόκκινος μπερές και οι αναφορές σε δεξιούς και αριστερούς και "πατριωτικό ΠΑΣΟΚ" με ξένισαν αλλά όλοι κάνουμε λάθη, δεν πειράζει, αρκει να μαθαίνουμε απο αυτα. Έχετε ενα ισχυρό μέσο που ειναι η τηλεοπτική εκπομπή σας, χρησιμοποιήστε το για να προβληθούν πχ και να κάνουν ανοιχτό διάλογο και προτάσεις, όσοι θεωρούν ότι κάτι έχουν να συνεισφέρουν στον κοινό αγώνα, είτε είναι οι "ανενταχτοι πατριωτες" ή ο Σάββας Χατζηπαρασκευάς με το "στοχο", ειτε ειναι ο Νικος Μιχαλολιάκος με τη "Χρυσή Αυγή", ειτε ειναι ο Παπαθεμελής με τη "Δημοκρατική Αναγέννηση" ή ακόμα και βουλευτές του "ΛΑΟΣ" που (και προφανως οφειλουν να το κανουν) αν ειναι πατριώτες θα απομακρυνθουν αμα τη υπογραφει του ν/σ απο τον προδοτη παπουλια και θα μας αποκαλυψουν τα παρασκηνια της παράστασης. ο εχθρός είναι κοινός και ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΕΜΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Διηνέκη,
    Παρότι η ηγεσία του ΛΑΟΣ έχει υποπέσει σε σοβαρά παραπτώματα, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να πείτε όχι σε σοβαρές φωνές και παρουσίες όπως αυτή του Γ. Κοραντή!

    Αντιθέτως μακάρι να ερχόταν ολόκληρο το κοινοβούλιο στην εκδήλωση στο President! Αυτό δεν θέλουμε άλλωστε; Να σταματήσουν να προδίδουν την πατρίδα; Nα θέτουν τα εθνικά θέματα σε κοινή εθνοκεντρική γραμμή υπεράνω των κομματικών διαφορών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γι'αυτό γ@μό την τρέλλα μου δεν πάει μπροστά αυτός ο τόπος!!

    Το πρωί διαβάζω αυτό!!

    http://therapeiaomofylofilias.blogspot.com/2010/03/16032010.html

    Μετά αυτό!!
    http://www.patriwtes.gr/2010/03/15-1800.html

    Κατοπιν αυτό!

    http://www.patriwtes.gr/2010/03/blog-post_13.html

    Και μετά αυτό!

    http://deltio11.blogspot.com/2010/03/blog-post_14.html

    Kαι αυτό!!

    http://esxatianasxesi.blogspot.com/2010/03/blog-post_9916.html

    Μα είναι δυνατόν "μιά χούφτα άνθρωποι" να μην μπορούν να συννενοηθούν μεταξύ τους;

    Πως τα καταφέρνουμε σαν λαός και βγάζουμε τα μάτια μας μόνοι μας;
    Αυτό το πράγμα δεν μπορώ να το εξηγήσω!!
    Δηλαδή είναι χειρότερο της κατάρας...
    Προχθές είμασταν όλοι μαζί έξω από την βουλή, δεν έχουν περάσει ακόμη τρείς μέρες και τώρα διαβάζω αυτά!!
    Υποτίθεται ότι φωνάζαμε το σύνθημα" Έλληνες ενωμένοι ποτέ νικημένοι" και τώρα...λυπάμαι πολύ!!!

    Ελπίζω να μην σας κούρασα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τελευταία ανώνυμε κάνεις λάθος μεγάλο.
    Μίλησαν αρκετοί Ιεράρχες: Ο Πειραιώς Σεραφείμ, ο Καλαβρυτων Αμβρόσιος, ο Κονίτσης Ανδρέας, ο Θεσσαλονίκης Άνθιμος.

    Αλλά και ο Σαμαράς είπε ότι όταν γίνει Κυβέρνηση θα το καταργήσει.

    ΔΩΡΟΘΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό θα είναι καποιοι να συνειδητοποιησουν ότι η πολυ "δημοκρατία" βλαπτει τον αγωνα.Ο εθνικισμός για όσους ειναι εθνικιστες και τον αποδεχονται προτασει οχι την αρχη της πλειοψηφίας και των επιτροπων αλλά του ηγέτη.Ξεκινατε να κανετε ενα αγωνα χωρις αρχηγο. τι ειμαστε αναρχικοι με οριζοντιες διαβαθμισεις?και εκει όμως ακομα υπάρχουν ηγέτες.Βρειτε πρωτα ιδεολογία σαφη και συνταχθείτε πισω απο αυτή.Αλλιώς θα πελαγοδρομείτε και θα ακολουθείτε ποτε τον εναν και ποτε τον αλλον.Κοιταχτε την ελληνικη ιστορία στο τελος για να δειτε ποτε το εθνος προοδευσε.Με δημοκρατίες και κοινοβουλια ή κατω από ισχυρές προσωπικοτητες που του επεβαλαν τη θεληση του?Η μαζα ειναι μαζα και δεν μπορει να κρινει. Καλες οι εθνοσυνελευσεις αλλα στα πλαίσια της κοινοτητας, όχι οταν ειμαστε 10000000 και ο καθενας λογω της αμαθειας του εχει διαφορετικη αποψη με τον αλλο.
    Αναζητηστε ιδεολογία. Το να ειμαι πατριωτης δε σημαινει κατι απο μονο του.
    ΜΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΝΑ ΛΑΟΣ

    ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΕΝΑΣ ΑΡΧΗΓΟΣ

    ΜΙΑ ΠΙΣΤΗ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ

    Ενας 30χρονος εθνικοκοινωνιστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έλληνες, πραγματικοί πατριώτες, μην μπερδεύεστε... Τα πράγματα είναι απλούστατα: όποιος, οι όποιοι, αυτήν την ώρα δημιουργούν προβλήματα και έριδες από το πουθενά, είναι ή αλαφρόμυαλοι, ή εγωμανείς, ή ύποπτοι... Οπότε θα πρέπει τάχιστα να εξωβελιστούν, με το να αγνοήσουμε παντελώς την παρουσία τους. Οι υπόλοιποι θα συνεχίσουμε τον ωραίο αγώνα που έχει ξεκινήσει, με δράση ενωτική, αποφασισμένη, σε κρίσιμες και όχι σε ανεπίκαιρες στιγμές.

    Ο αγώνας συνεχίζεται

    Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σ.Κ. Έλληνες, πραγματικοί πατριώτες, μην μπερδεύεστε... Τα πράγματα είναι απλούστατα: όποιος, οι όποιοι, αυτήν την ώρα δημιουργούν προβλήματα και έριδες, είναι ή αλαφρόμυαλοι, ή εγωμανείς, ή ύποπτοι... Οπότε θα πρέπει τάχιστα να εξοβελιστούν, με το να αγνοήσουμε παντελώς την παρουσία τους. Οι υπόλοιποι θα συνεχίσουμε τον ωραίο αγώνα που έχει ξεκινήσει, με δράση ενωτική, αποφασισμένη, στις κρίσιμες, και όχι στις ανεπίκαιρες στιγμές.

    Ο αγώνας συνεχίζεται

    Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σ.Κ. Έλληνες, πραγματικοί πατριώτες, μην μπερδεύεστε... Τα πράγματα είναι απλούστατα: όποιος, οι όποιοι, αυτήν την ώρα δημιουργούν προβλήματα και έριδες, είναι ή αλαφρόμυαλοι, ή εγωμανείς, ή ύποπτοι... Οπότε θα πρέπει τάχιστα να εξοβελιστούν, με το να αγνοήσουμε παντελώς την παρουσία τους. Οι υπόλοιποι θα συνεχίσουμε τον ωραίο αγώνα που έχει ξεκινήσει, με δράση ενωτική, αποφασισμένη, στις κρίσιμες, και όχι στις ανεπίκαιρες στιγμές.

    Ο αγώνας συνεχίζεται

    Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή