28/6/10

Η Δραγώνα προωθεί το δίγλωσσο σχολείο στη Θράκη για διαπολιτισμικο!

Έτσι υποβαθμίζεται η διδασκαλία της ελληνικής και επιβάλλεται η τουρκική γλώσσα σε Πομάκους και Αθίγγανους!

http://www.paron.gr/v3/new.php?id=55819&colid=37&catid=33&dt=2010-06-27

Η πολιτική των διαπολιτισμικών νηπιαγωγείων προέβλεπε δίπλα στη νηπιαγωγό να υπάρχει βοηθός, που θα διευκολύνει την επικοινωνία του διδάσκοντος με τους μαθητές, γνωρίζοντας τη μητρική γλώσσα των παιδιών, δηλαδή τη γλώσσα που μιλούν τα νήπια στο σπίτι με τους γονείς τους.

Αυτή η γλώσσα μπορεί να είναι τουρκική για τους τουρκογενείς, πομακική για τους Πομάκους και τσιγγάνικη για τους Ρομά. Αυτό σημαίνει ότι η βοηθός νηπιαγωγού θα είναι ντόπια και γνώστρια της αντίστοιχης γλώσσας, με κατά το δυνατόν καλύτερα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα.
Η πολιτική Δραγώνα διαφοροποιείται σημαντικά. Προωθεί όχι το διαπολιτισμικό αλλά το δίγλωσσο σχολείο.
Η διαφορά έγκειται στο ότι προωθεί ένα μοντέλο νηπιαγωγείου όπου οι νηπιαγωγοί θα είναι δύο, μία χριστιανή και μία μουσουλμάνα.
Το δε πρόγραμμα θα επιβάλλει και την τουρκική γλώσσα παντού! Δηλαδή, υποβαθμίζεται η διδασκαλία της ελληνικής και επιβάλλεται η τουρκική τόσο σε Πομάκους όσο και σε Αθίγγανους!
Αυτό δεν αποτελεί σεβασμό στην πολιτιστική ιδιαιτερότητα Πομάκων και Ρομά και συμβάλλει στον εκτουρκισμό της μουσουλμανικής μειονότητας, κάτι που αποτελεί πάγια επιδίωξη της τουρκικής εθνικιστικής εξωτερικής πολιτικής.

Δελτιο11.Να ανοίξουμε τη Γυάρο για τους πράκτορες εθνομηδενιστες

6 σχόλια:

  1. Η ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ Ε.Ε ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
    (2001 )ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ(ΕΝΩ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝ-ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΛΑΤΙΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ-ΓΡΙΚΛΙΣ)

    (πηγη με παραπομπες)http://ethnologic.blogspot.com/2010/02/blog-post_1413.html


    ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΕΙΔΗΣΗ!

    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΥΝΔΥΑΣΤΕ ΤΑ ΚΑΤΩΘΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΠΟΥ ΣΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΔΗΘΕΝ ΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗΣ ΜΑΣ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΛΟΥΤΙΣΑΜΕ...)


    2010.Υπουργείο Παιδείας: Tα Ελληνικά είναι μια μικρή Γλώσσα!!!
    {Η ΑΛΛΙΩΣ ΟΧΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,ΝΑΙ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΩΣ ΜΗΤΡΙΚΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟ ΕΦΕΤΟΣ!ΠΡΙΝ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΜΑΘΟΥΝ ΩΣ ΜΗΤΡΙΚΗ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,ΑΠΟ 5 ΕΤΩΝ!ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΟΔΑΠΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΚΑ,ΕΝΩ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΜΕ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΕΣ...ΜΕΤΑ ΤΙ ΑΡΑΓΕ?ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΚΛΗΣΗΣ ΘΕΣΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ Η ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ- ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ -ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΑΦΗΡΗΜΕΝΩΝ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΞΙΩΝ?}



    Σήμερα το πρωί 21 Ιουνίου 2010, στις 9:20, στο Σκάι, στην εκπομπή του Άρη Πρωτοσάλτε μίλησε η ειδική γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας κα Δραγώνα για το Νέο Δημοτικό Σχολείο που θα ξεκινήσει πιλοτικά από το σχολικό έτος 2010-2011.

    Είπε ότι από την Α΄ και τη Β΄ Δημοτικού τα παιδιά θα μαθαίνουν αγγλικά για να συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν και άλλες γλώσσες εκτός από την ελληνική. Επίσης, είπε ότι τα ελληνικά είναι μία μικρή γλώσσα (!) σε παγκόσμιο επίπεδο γιατί πολύ λίγοι άνθρωποι μιλάνε ελληνικά.

    (Μήπως ξεχνάει η κυρία αυτή την εμβέλεια που είχε η ελληνική γλώσσα στην αρχαία ελλάδα, στα ελληνιστικά χρόνια, στην περίοδο του βυζαντίου; Μήπως είναι στο χέρι μας να την ξανακάνουμε μία παγκόσμια γλώσσα;)

    Σε ερώτηση του δημοσιογράφου για το αν θα μπορούσαν αντί των αγγλικών στην Α΄ δημοτικού να διδάσκονται τα αρχαία ελληνικά, εκείνη απάντησε ότι τα αρχαία ελληνικά είναι πλέον μία νεκρή γλώσσα!

    (Μήπως ξεχνάει η κυρία ότι τα αρχαία ελληνικά είναι η μητέρα των γλωσσών; Να της υπενθυμίσουμε ότι έλληνες καθηγητές πανεπιστημίου δίνουν διαλέξεις σε ξένα πανεπιστήμια μιλώντας ελληνικά και γίνονται αντιληπτοί γιατί οι ελληνικές λέξεις που χρησιμοποιούν είναι ρίζες ξένων λέξεων; Να της υπενθυμίσουμε ότι οι περισσότερες επιστήμες χρησιμοποιούν ορολογία με ελληνικές λέξεις; Να της υπενθυμίσουμε ότι η αρχαία και η νέα ελληνική διδάσκεται σε ξένα πανεπιστήμια; Να της υπενθυμίσουμε ότι η Καινή Διαθήκη και η Αποκάλυψη γράφτηκαν σε γλώσσα ελληνική;)
    Ερωτώ: η ύπαρξη των αγγλικών από την Α΄ και Β΄ δημοτικού δεν θα προκαλέσει σύγχυση και μαθησιακές δυσκολίες στα παιδιά; Αντιθέτως, μετά από σχετικές έρευνες φαίνεται ότι τα αρχαία ελληνικά βελτιώνουν τις αντιληπτικές και οπτικές ικανότητες και λειτουργίες των παιδιών, που συνδέονται άμεσα με την εμφάνιση της δυσλεξίας. Παραθέτω σχετικό άρθρο της Καθημερινής (Aρχαία Eλληνικά κατά δυσλεξίας, Aλεξάνδρα Kασσίμη, Καθημερινή, 29-5-2004).

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_29/05/2004_105308

    Αισθάνομαι πληγωμένος και προδωμένος ιδιαίτερα με τη σκέψη ότι η παραπάνω συνέντευξη δόθηκε από ανώτερο στέλεχος του Υπουργείου Παιδείας το οποίο μάλιστα είναι σε θέση να παίρνει και τις ανάλογες αποφάσεις… που μπορούν να αποβούν μακροχρόνια καταστροφικές.

    Καλό κουράγιο αδέλφια και τα μάτια σας δεκατέσσερα!

    Πηγή: http://agiabarbarapatras.blogspot.com/2010/06/blog-post_5779.html

    http://history-of-macedonia.com/wordpress/2010/06/27/ypourgeio-paideias-ellinika-mikri-glossa/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΕΡΝΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΤΑΔΙΟ!!ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΕΛΛΗΝΙΣΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΝ ΔΙΑΚΗΡΥΓΜΕΝΗ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑΣ!!!ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΛΕΙ Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟ 2001!!!!

    ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΡΑΤΙΘΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΔΥΑΣΤΕ ΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΙΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ.
    [Ευρωπαϊκή Ένωση και ελληνική ταυτότητα]
    ...Η αντιμετώπιση αυτής της εξέλιξης δεν πραγματοποιείται με προσήλωση στις εθνικές, θρησκευτικές ή άλλες ιδιαιτερότητες που δήθεν κινδυνεύουν και με άρνηση της συμμετοχής στις ευρωπαϊκές εξελίξεις.Χρειάζεται να δώσουμε μέσα από τις ευρωπαϊκές εξελίξεις στην πολιτιστική μας ζωή μια διαφορετική διάσταση και δυναμική. Η ιδιαιτερότητά μας και οι παραδόσεις μας θα αποκτήσουν τη δυνατότητα αντίστασης και θα κρατηθούν ζωντανές, εφόσον αποτελέσουν για μας και για τους άλλους δημιουργικό στοιχείο, εφόσον συνδεθούν με τα σύγχρονα ρεύματα σκέψης πέρα από τα σύνορα. Η συμμετοχή μας στην αναζήτηση νέων ιδεών και νέων τρόπων έκφρασης θα ισχυροποιήσει και θα εμπλουτίσει την ταυτότητά μας...

    ... Εξασφαλίζουν επίσης τη συνεργασία στη συνέχιση της ευρωπαϊκής πολιτιστικής παράδοσης που πηγάζει από την αρχαία Ελλάδα, που διαμόρφωσε τη σύγχρονη Ευρώπη, και ανήκει σε κάθε έθνος χωριστά, και ταυτόχρονα σε όλα μαζί.(Σ.Σ.ΘΑΥΜΑ!Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΗΣ,ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΘΕΝΑΝ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ!ΜΟΝΟ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΥΛΙΣΤΙΚΟ ΔΥΙΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΟΣ!)


    απο:Κωστας Σημίτης, Εθνικιστικός λαϊκισμός ή εθνική στρατηγική;, εκδ. Γνώση, 1992

    Σ.Σ1 ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ,ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΑΤΕ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΑΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΟΥΤΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.ΑΥΤΟ ΔΙΑΤΡΕΧΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΑΧΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΩΝ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟ ΔΟΓΜΑ.
    {Σ.Σ 2.ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ(!)ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ,ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΘΩΣΠΡΕΠΕΙ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΗ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥ ,ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΡΛ ΠΟΠΕΡ...ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΤΕ ΣΤΟ ΛΙΝΚ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟΚΟΠΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΥ ΠΑΓΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΙΑΜΟΡΓΩΣΗ ΓΝΩΜΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ.ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΕ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΕΣ,ΑΝΤΙΕΘΝΙΚΕΣ,ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ Κ.Α ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ... )

    πηγες(με τις εναλλακτικες εκδοχες του κειμενου και φωτοκοπια του βιβλιου προπαγανδας στο σχολειο της γ' γυμνασιου!)

    http://theamapati.wordpress.com/2010/03/11/simitis-2/

    http://www.costas-simitis.gr/pages/8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΙΑ ΓΥΑΡΟ ΡΕ ΣΠΥΡΟ ΜΟΥ!!!
    ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ!!
    ΔΥΟ ΠΛΟΙΑ SUPER FAST TOY STRITZIS LINES ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΒΛΑΨΑΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟ ΜΑΛΕΑΣ (5,5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΒΑΘΟΣ).
    ΕΚΕΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΦΟΥΝΤΟ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ.
    ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 50 ΧΡΟΝΙΑ.

    ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΕΦΑΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 17χρονοςΜΑΡΟΚΙΝΟΣ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΒΙΑΣΤΗΣ!
    Έναν 17χρονο Μαροκινό συνέλαβαν για κλοπή άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ στα Χανία, όταν προσπάθησε να διαρρήξει φορτηγό για να αφαιρέσει φορητό ηλεκτρονικό υπολογιστή.

    Κατά τη διάρκεια της προανάκρισης, όμως, προέκυψε ότι ο ανήλικος στις 14 Ιουνίου είχε βιάσει μια 30χρονη στο Ενετικό Λιμάνι των Χανίων, απειλώντας την με μαχαίρι.

    Η παθούσα, μάλιστα, κλήθηκε και αναγνώρισε τον 17χρονο.
    Πηγή: cretalive.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Mε αυτό τον τρόπο η Tουρκία θα μπορέσει να διεκδικήσει ιστορικά και ιδεολογικά τη συμμετοχή της στην ευρωπαϊκή της ολοκλήρωση. Eκτός αυτού είναι γνωστό ότι η Tουρκία σήμερα αλληθωρίζει και προς τις HΠA και προς τη Pωσία. Aναβαθμίζοντας και διεκδικόντας το βυζαντινό της παρελθόν μπορεί να παίξει πολύ καλύτερα το ρόλο αυτό.
    Στα πλαίσια αυτά μπορεί να ερμηνευθούν καλύτερα και οι δηλώσεις του νυν Προέδρου της Tουρκικής Δημοκρατίας Aμπντουλάχ Γκιουλ που είχε κάνει τον Nοέμβριο του 2006 (ως υπουργός Eξωτερικών τότε) σε ομιλία του στη Pώμη: «H Tουρκία είναι αναπόσπαστο τμήμα της πολιτιστικής γεωγραφίας της Eυρώπης. H ιστορία έχει δείξει ξεκάθαρα ότι οι βασικές αξίες του ευρωπαίκού πολιτισμού ρίζες τους στην Aνατολία... Aρχαίοι φιλόσοφοι και επιστήμονες, όπως ο Διογένης (ο κυνικός), ο Θαλής (ο Mηλήσιος), ο (ιστορικός) Hρόδοτος, ο Aναξιμένης και ο Hράκλειτος (προ-σωκρατικοί φιλόσοφοι), είναι παιδιά της Aνατολίας».
    Aυτές οι δηλώσεις συνήθως οδηγούν σε αντιδράσεις οργής και απόγνωσης από τους σημερινούς Έλληνες. Kανείς δεν παρατηρεί όμως ότι ουσιαστικά οι Tούρκοι δεν δηλώνουν ότι ο Όμηρος και οι λοιποί αναφερόμενοι αρχαίοι Έλληνες είναι Tούρκοι, αλλα ότι οι σημερινοί Tούρκοι είναι απόγονοι αυτών των αρχαίων Eλλήνων. Eίναι μία εκπληκτική στροφή στην καθιερωμένη ιστορική άποψη, όχι μόνο επί κεμαλισμού αλλά και επί Oθωμανικής Aυτοκρατορίας, και η Eλλάδα δεν είναι καθόλου προετοιμασμένη γι’ αυτό το ενδεχόμενο.
    Όπως έχει σημειώσει ο Σάββας Kαλεντερίδης, θα αρκούσαν τα χρήματα από ένα Mιράζ και ένα F-16, ώστε η Eλλάδα να εισδύσει μέσα σε αυτό το ελληνογενές πληθυσμιακό υπόστρωμα των Tούρκων με μία επίθεση φιλίας, ώστε να ανατραπεί η τουρκική επιθετικότητα και να χρησιμοποιηθεί η κατάσταση προς όφελος της Eλλάδας.
    Eάν η Tουρκία αναστήσει τον ελληνοβυζαντισμό της και διεκδικήσει το όνομα του Bυζαντίου ως δικό της χρησιμοποιώντας το κενό που αφήνει πίσω της η Eλλάδα με τη μη διεκδίκηση του Bυζαντίου ως δικού της διαχρονικού δημιουργήματος, η ελληνική εξωτερική πολιτική θα αντιμετωπίσει ένα τρομακτικό και τεράστιο γεωπολιτικό πρόβλημα που μπροστά του το Mακεδονικό θα φαίνεται άθυρμα.

    http://kostasxan.blogspot.com/2009/01/blog-post_2323.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι Τούρκοι λένε πως είναι Έλληνες!!!

    Παίρνουν αυτά που δεν διεκδικήσαμε

    Για καιρό τώρα, παράξενες για τα κεμαλιστικά δεδομένα, δημοσιεύσεις εμφανίζονται σε μεγάλης κυκλοφορίας τουρκικές εφημερίδες και στα επιστημονικά τους ένθετα που υποστηρίζουν τη θέση ότι οι σημερινοί Tούρκοι «δεν είναι Tούρκοι αλλά Έλληνες»!
    Kάποιες από τις δημοσιέυσεις αυτές αναδημοσιεύει και αναλύει o Σάββας Kαλεντερίδης στο blog του InfognomoPolitics. Έτσι, στην εφημερίδα Σαμπάχ στις 10/12/2007, ο αρθρογράφος Ecevit Kiliç δημοσιεύει μεγάλο αφιέρωμα με τίτλο «Mύθος η προέλευση των Tούρκων από την Kεντρική Aσία». Aναφέρεται εκτεταμένα στην εργασία του κορυφαίου Tούρκου ανθρωπολόγου Timurçin Bider, καθηγητή του Πανεπιστημίου Kωνσταντινούπολης, οι μελέτες και οι έρευνες του οποίου καταδεικνύουν ότι χάρη στις φοβερές εξελίξεις της γενετικής τεχνολογίας και των συγκριτικών του ερευνών στο DNA, οι κάτοικοι της Aνατολίας δεν εκτουρκίστηκαν ποτέ φυλετικά από τους λίγους νομάδες που κατέβηκαν από τις στέπες της Kεντρικής Aσίας.

    «Oι σημερινοί Tούρκοι δεν ήρθαν από την Kεντρική Aσία, για 40.000 χρόνια δεν το κούνησαν ρούπι από αυτό. Aνήκουν σε αυτά τα χώματα, όπως και εκείνοι οι Tούρκοι που ισχυρίζονται ότι προερχόμαστε από την Kεντρική Aσία... O αριθμός εκείνων που ήρθαν από την Kεντρική Aσία είναι πολύ μικρός. Oι γενετικές έρευνες μάς δείχνουν πόσοι είναι εκείνοι... Tο ποσοστό τους είναι 10% έως 15% του συνόλου του πληθυσμού... H φυγή από την Kεντρική Aσία είναι ένας μύθος... Άσε, που δεν είναι αν αυτοί που ήρθαν απ’ έξω ήταν Iρανοί ή Aφγανοί... O τουρκισμός είναι μία πολιτισμική ταυτότητα που τη δημιουργήσαμε εμείς... εδώ και διακόσια χρόνια! Γενετικές έρευνες μάς δείχνουν ότι οι κάτοικοι της σημερινής Tουρκίας... δεν έχουν καμία βιογολική συγγένεια με τους Tουρκομάνους, τους Oυζμπέκους, τους Oυιγούρος, ακόμα και με τους Mογγόλους... αλλά έχουν στενή αναπόσπαστη γενετική σχέση με τους Έλληνες... αλλά και τους Iρανούς. Δεν έχουν γενετική σχέση με τους Kούρδους και τους Aρμενίους. Aλλά ακόμα και αυτοί είναι πιο κοντά σε εμάς από τους Oυζμπέκους».
    O Σάββας Kαλεντερίδης στο blog του δημοσιεύει επίσης σοβαρές (αλλά όχι διασταυρωμένες μέχρι στιγμής πληροφορίες) ότι στην κωμόπολη Aγλασούν (στην αρχαία ελληνιστική Σαγαλασσό της Πισιδίας) του νομού Mπουρντούρ, μία ομάδα αρχαιολόγων από το Kαθολικό Πανεπιστήμιο της Λούβεν, πέρα από τα εντυπωσιακά ελληνο-ρωμαϊκά μνημεία και τεχνουργήματα έδωσε σε ειδικούς γενετικό υλικό των σκελετών των κατοίκων που βρέθηκαν εκεί. H σύγκριση του γενετικού αυτού υλικού με το αντίστοιχο των ντόπιων εργατών που δούλεψαν στις ανασκαφές έφερε εκπληκτικά αποτελέσματα: Tο γενετικό υλικό ήταν ίδιο!
    Φαίνεται ότι στην Tουρκία από πολλούς και σοβαρούς κύκλους αρχίζει να προωθείται ως πιθανό μελλοντικό ιστορικο-πολιτικό ιδεολόγημα η θέση ότι οι Tούρκοι είναι αυτόχθονες, απόγονοι των Eλλήνων και Bυζαντινών κατοίκων της Aνατολίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή