24/6/10

Νέο Patria: Από την μαύρη Αθηνά στην μαύρη Αθήνα

Το 23o τεύχος του Patria, το δεύτερο τεύχος στην σειρά με προφυλακισμένο τον εκδότη του Δημήτρη Παπαγεωργίου, κυκλοφορεί με τίτλο «Από την Μαύρη Αθηνά στην Μαύρη Αθήνα» και απαντάει στους θεωρητικούς τύπου Μπερνάλ, αντικρούοντας τις ανθελληνικές θεωρίες περί αφρικανικής καταγωγής του πολιτισμού μας. Παράλληλα παρουσιάζει τους ανθρώπους που αγωνίζονται ενάντια στην γκετοποίηση των γειτονιών τους και την αφρικανοποίηση της Ελλάδος. Κυκλοφορεί από την Πέμπτη 24 Ιουνίου στα περίπτερα της Αθήνας, του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.

Περιεχόμενα
Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΗΣ ΜΕΣΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ του Δημήτρη Παπαγεωργίου
ΔΩΣΤΕ ΠΙΣΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ του Παναγιώτη Δούμα
Ο ΑΦΡΟΚΕΝΤΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ του Ιωάννη Κωτούλα
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ του Θανάση Κουκοβίστα
ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗΝ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ; του Δημήτρη Ζαφειρόπουλου
Η ΑΣΧΗΜΙΑ ΤΗΣ ΞΕΝΟΜΑΝΙΑΣ του Δημήτρη Σαββίδη
ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΑΡΑΣ: ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ Η ΨΩΡΟ-ΕΛΙΤ συνέντευξη στον Παναγιώτη Δούμα
ΙΟΥΛΙΟΣ ΕΒΟΛΑ: Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΦΥΠΝΙΣΕΩΣ του Κωνσταντίνου Μαλεβίτη
Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΘΑΥΜΑΤΑ του Χρίστου Γούδη
Η ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΘΙΖΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΑΣ του Γιάννη Κολοβού
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΟΥ Β’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ του Δημήτρη Μιχαλόπουλου
100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ του Δημήτρη Παπαγεωργίου
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ του Πολύδωρου Δάκογλου
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ «ΟΜΟΡΦΙΑΣ», ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΠΑΡΑΚΜΗΣ του Ευάγγελου Χανιώτη
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ PATRIA της Νέλλυ Παρασκευοπούλου
ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΤΑ ΟΡΘΑ
ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ

1 σχόλιο:

  1. Ο Καρυστινος ειπαι οτι
    η ίδια η πραγματικότητα είναι απίστευτη, ακριβώς το απίστευτο ζουμε . Έχω την εντύπωση ότι γινετε πολεμος κατά του Ελληνικού λαού, που έχει εξαπολυθεί μυστικα με μαγους φαρμακα και ναρκωτικα που τον κάνουν να αποδεχθεί πράγματα και θαμματα και πολιτικές εκτός πάσης λογικής. Να καταλήξω συμπέρασματικα ότι αυτή η κατασταση της υπνωσης του θυματος ,απο μαγους της πολιτηκης που τα τρικ τους οι λαγοι με το ατελειοτο χρημα που ομως τελειωσε πανο στην σκηνη και αντι για λαγο το χερη βγηκε με το δοκανο ,αυτο δεν χαλασε τον ταχυδακτυλουργο που πειγε να προεδρεψη στο μεγαλο συνεδριο Σοσιαλοταχυδακτυλουργων, μετα βαπτησε το δοκανο λαγογκαστρομενο μια ευκαιρια για επιτυχια ,και οι παρατρεχαμενοι να χειροκροτουν ,μετα κατηγορησε ολους τους Ελληνες τεμπεληδες και ανεπροκοπους ,τρωκτικα που τρονε ετοιμο χρημα και ναι αυτος θα τους κανει αλλους ανθρωπους αυτος ο ηγετης που καθαρισε το προβλημα του Κοσσοβου ε αν βονβαρθισαμε και την σερβια ητο μικρος , αξον του κακου το ειπαι και η Ολμπραιτ συμφονισε και ο κινεζος ναι καθαρση βαλτε τους κλεφτες να βρουνε τους κλεφτες,τετοια λογικη και ασπιλοι,ηγετες που χρεωκοπησαν την Ελλαδα και εφεραν την εξαθλιωση τον Ελληνικο λαο , οι γυναικες δεν γονοιμοποιουν ,χρειαζετε μεγαλη προσπαθεια να φερης ενα ολοκληρο εθνος σε ολοκληρωτικη κατασταση στειρωσης,Ουσιαστικά επιχειρείται οι Έλληνες, να κλείσουν τα αυτιά τους,τα ματια τους, το στομα τους, να αρνηθούν τη λογική επεξεργασία των πληροφοριών που δέχονται και να μην αντιδρουν.Μιλάμε για αντιπάθεια στο ελληνικό έθνος, στον ελληνικό εθνισμό, από την ίδια την κυβέρνησή του! Μήπως πρέπει αυτή η κυβέρνηση να δώσει κάποιες εξηγήσεις; Μήπως ο ελληνικός λαός οφείλει να της ζητήσει εξηγήσεις, προτού χάσει τη χώρα του και διερωτάται τι συνέβη;χρησιμοποιουν τους μετανάστες για και να σπάσουν την κοινωνική μας συνοχή .Ερωτημα αν θα εξακολουθήσουμε να βλέπουμε την επίθεση κατά της χώρας μας να εκτυλίσσεται από τις πολυθρόνες μας Ερωτοτημα . Προς τι η σπουδή με τον Καλλικράτη , περισοτερη γραφιοκρατια περισοτερα οφιτσια χωρις λογο σε ενα φαλιρισμενο κρατος,πρεπει ομως για να τελειωσει ο κυκλος της κυβερνησης των Ανθελληνων, συγνωμη,των μουλτη-κουλτη ενωση ανατολης δυσης με πολους ανατολιτες νεους κατοικους ,μετοικους, απο την μακρα ανατολη και αφρηκη καιρος να αποκτισουμε την βαση για την μαυρη Αθηνα εχουν γραφη και τοσα πονηματα . Προϋποθέτει αυτογνωσία,και γνωση του εχθρου, γνώση της αποτρεπτικης σχεδιασης καθως και τα μετρα για την μη επισροφη στα ιδια και επίγνωση των ενεργειων για το ποθουμενο αποτελεσμα.
    Υπάρχουν δύο λόγοι για τους οποίους κάποιος εχει τον φόβο της βίας .Η Προσωπική ασφάλεια και η ηθική της εμπιστοσύνης. Ο πρώην πάσχει από σωματική δειλία. Ο τελευταίος από την ηθική δειλία. Αλλά φυσική δειλία δεν είναι πολύ πιο σοβαρή από , οτι η ηθική δειλία. Για τη η σωματική δειλία έχει τα όριά της , αλλά η ηθική δειλία δεν έχει όρια απολύτως . Ο φυσικα δειλός φοβάται , εφόσον αυτός είναι σε κίνδυνο . Ο ηθικα δειλός φοβάται ανεξάρτητα από το αν αυτός βρίσκεται σε κίνδυνο ή όχι .Αρχη τους είναι να επιβαρυνθούν με φαντάσματα της ενοχής και φαντάσματα της ηθικής αβεβαιότητας . Ο φυσική δειλός ξέρει ότι έχει δικαιώματα, αλλά φοβάται να τα υπερασπιστεί . Ο ηθικα δειλός , δεν θα υπερασπιστεί τα δικαιώματά του, επειδή δεν πιστεύει ότι έχει οποιαδήποτε . Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο φυσική δειλός φόβατε τους ληστές τραπεζών , αλλά ο ηθικα δειλός τους αποδέχεται. Για τον ηθικα δειλό , ο ληστής είναι μια ηθική δύναμη , διότι σε έναν κόσμο αβεβαιότητας , είναι καθοριστικά ορισμένος για το τι θέλει. Επειδή οι ηθικα δειλοί εμπλέκονται σε ηθική πολυπλοκότητα, multi-culti, Συχνά το αντιδραστικό δέλεαρ της εύκολου απαντήσης ειναι μέσω του πρωτογονισμόυ .ΤΑΛΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή