Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Ακούστε κύριοι, το επάγγελμα του αυτοκινητιστή ,θεωρώ πως δεν είναι κλειστό ,τη στιγμή που ο όποιος δίπατε μπορεί να πάρει μια άδεια επί χρημαση .Πως λοιπόν είναι κλειστό αυτό το επάγγελμα. Κατ εμού θα έπρεπε πρώτα να αποζημιωθούν αυτοί οι άνθρωποι, και μετά να γίνει αυτό που έγινε. Τώρα οι δικαιολογίες των κοινοβουλευτικών δικτατόρων ότι τάχα θα έχουμε ανάπτυξη, και φτηνά καύσιμα Νομίζω πως δεν πείθουν κανέναν. Το πρόβλημα δεν είναι ο μεταφορέας όπως το παρουσιάζουν αυτοί, το πρόβλημα είναι ο μεγάλος φόρος που επιβάλουν στα πετρελαιοειδή. Αν σκεφτείς πως αυτοί οι άνθρωποι τη βγάζουν μέρα-νύχτα στο κουβούκλιο ,και έχουν την ευθύνη για τη σωστή παράδοση των εμπορευμάτων, κυρίως των υγρών καύσιμων ,αυτό τα λέει όλα. Να θυμάστε ένα πράγμα η απελευθέρωση των αδειών εμπορευματικών μεταφορών ,θα ωφελήσει κάποιους μεγαλοκαρχαρίες και θα εξαφανίσει όλους αυτούς τους βιοπαλαιστές ,καθώς επίσης θα επιβαρύνει το περιβάλλον, και με αποτέλεσμα οι γιώτα χιδες να κινδυνεύουν .επίσης θα δείτε και της φθηνές τιμές των καύσιμων.
Νομίζω ότι τα κλειστά επαγγέλματα είναι ένα είδος 'καρτέλ'.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως γινεται να ειναι κλειστο ενα επαγγελμα οταν εχει 33.000 επαγγελματιες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνω και εγω, ειμαστε φορτηγατζηδες. Μονο που πρεπει να τους δειξουμε εμπρακτα με καποιον τροπο οτι τους στηριζουμε.
Ακούστε κύριοι, το επάγγελμα του αυτοκινητιστή ,θεωρώ πως δεν είναι κλειστό ,τη στιγμή που ο όποιος δίπατε μπορεί να πάρει μια άδεια επί χρημαση .Πως λοιπόν είναι κλειστό αυτό το επάγγελμα. Κατ εμού θα έπρεπε πρώτα να αποζημιωθούν αυτοί οι άνθρωποι, και μετά να γίνει αυτό που έγινε. Τώρα οι δικαιολογίες των κοινοβουλευτικών δικτατόρων ότι τάχα θα έχουμε ανάπτυξη, και φτηνά καύσιμα
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω πως δεν πείθουν κανέναν. Το πρόβλημα δεν είναι ο μεταφορέας όπως το παρουσιάζουν αυτοί, το πρόβλημα είναι ο μεγάλος φόρος που επιβάλουν στα πετρελαιοειδή. Αν σκεφτείς πως αυτοί οι άνθρωποι τη βγάζουν μέρα-νύχτα στο κουβούκλιο ,και έχουν την ευθύνη για τη σωστή παράδοση των εμπορευμάτων,
κυρίως των υγρών καύσιμων ,αυτό τα λέει όλα. Να θυμάστε ένα πράγμα η απελευθέρωση των αδειών εμπορευματικών μεταφορών ,θα ωφελήσει κάποιους μεγαλοκαρχαρίες και θα εξαφανίσει όλους αυτούς τους βιοπαλαιστές ,καθώς επίσης θα επιβαρύνει το περιβάλλον, και με αποτέλεσμα οι γιώτα χιδες να κινδυνεύουν .επίσης θα δείτε και της φθηνές τιμές των καύσιμων.