Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
Αγαπητε Σπυρο, Επειδη εμεις στο Αμερικα ακουμε την εκπομπη σου εταιροχρονισμενα, θελω να σου πω οτι μεγαλο μερος των λογων σου στην παρα πανω εκπομπη σου, εχει συνοψιστει αιωνες πριν απο το Ρωμαιο φιλοσοφο Κικερωνα.
Ειχε πει ο Κικερωνας τοτε:
"Ένα Έθνος μπορεί να επιβιώσει με τους αγαθούς του, ακόμα και με τους φιλoδόξους του. Αλλά δεν μπορεί να επιβιώσει με προδοσία εκ των έσω. Ο κάθε εχθρός έξω από τις πύλες (του Έθνους) μας φοβίζει λιγότερο, γιατί φαίνεται και σηκώνει την σημαία του στ' ανοιχτά. Αλλά ο Προδότης-εβραίος κινείται μεταξύ αυτών (των πολιτών του Έθνους) εντός των πυλών, ελεύθερα, οι πανούργοι ψίθυροι του θροΐζουν μέσα σ' όλα τα μονοπάτια, και ακούγονται μέχρι στις αίθουσες της ίδιας της Κυβέρνησης. Ο Προδότης-εβραίος εμφανίζεται όχι σαν Προδότης’ μιλάει με τόνους γνώριμους στα θύματα του, εξομοιώνεται μ' αυτούς και με τις ανησυχίες τους, κάνει έκκληση στην ανηθικότητα που υπάρχει στο βάθος της ψυχής όλων των ανθρώπων.
Σαπίζει την ψυχή του Έθνους, δουλεύει μυστικά και ανώνυμα την νύχτα για να διαβρώσει τα υποστηρίγματα της πόλης, διαφθείρει τους εκλεγμένους ηγέτες, ώστε να μην μπορούν άλλο πια να αντισταθούν.
Έναν κοινό δολοφόνο, είναι να τον φοβάσαι πολύ λιγότερο".
Κύριε Σπύρο οι φιλοσοφικές σας προσεγγίσεις διαρχίας, πάλης καλού-κακού, γιν-γιανγκ και λοιπά νεοεποχίτικα είναι τουλάχιστον αμφισβητήσιμες. Από την πλευρά της Ορθοδοξίας έχουν απαντηθεί καλύτερα. Προτείνω να εντρυφήσετε στην Φιλοκαλία της Εκκλησίας μας. Μία βασική εκλαϊκευτική σύνοψη νομίζω πως είναι το βιβλίο του Ζουράρι: Φιλοκαλούμεν μετ' ανταρσίας Προπονητική για το πολίτευμα της υπεραναρχίας [μην βιαστείς να κρίνεις αν δεν το διαβάσεις]. Και του χρόνου στην Πόλη!! Γεια χαρά.
Αγαπητε Σπυρο,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδη εμεις στο Αμερικα ακουμε την εκπομπη σου εταιροχρονισμενα, θελω να σου πω οτι μεγαλο μερος των λογων σου στην παρα πανω εκπομπη σου, εχει συνοψιστει αιωνες πριν απο το Ρωμαιο φιλοσοφο Κικερωνα.
Ειχε πει ο Κικερωνας τοτε:
"Ένα Έθνος μπορεί να επιβιώσει με τους αγαθούς του, ακόμα και με τους φιλoδόξους του. Αλλά δεν μπορεί να επιβιώσει με προδοσία εκ των έσω. Ο κάθε εχθρός έξω από τις πύλες (του Έθνους) μας φοβίζει λιγότερο, γιατί φαίνεται και σηκώνει την σημαία του στ' ανοιχτά.
Αλλά ο Προδότης-εβραίος κινείται μεταξύ αυτών (των πολιτών του Έθνους) εντός των πυλών, ελεύθερα, οι πανούργοι ψίθυροι του θροΐζουν μέσα σ' όλα τα μονοπάτια, και ακούγονται μέχρι στις αίθουσες της ίδιας της Κυβέρνησης.
Ο Προδότης-εβραίος εμφανίζεται όχι σαν Προδότης’ μιλάει με τόνους γνώριμους στα θύματα του, εξομοιώνεται μ' αυτούς και με τις ανησυχίες τους, κάνει έκκληση στην ανηθικότητα που υπάρχει στο βάθος της ψυχής όλων των ανθρώπων.
Σαπίζει την ψυχή του Έθνους, δουλεύει μυστικά και ανώνυμα την νύχτα για να διαβρώσει τα υποστηρίγματα της πόλης, διαφθείρει τους εκλεγμένους ηγέτες, ώστε να μην μπορούν άλλο πια να αντισταθούν.
Έναν κοινό δολοφόνο, είναι να τον φοβάσαι πολύ λιγότερο".
Μάρκος Τούλλιος Κικέρων (106-43 πΧ.)
Κύριε Σπύρο οι φιλοσοφικές σας προσεγγίσεις διαρχίας, πάλης καλού-κακού, γιν-γιανγκ και λοιπά νεοεποχίτικα είναι τουλάχιστον αμφισβητήσιμες. Από την πλευρά της Ορθοδοξίας έχουν απαντηθεί καλύτερα. Προτείνω να εντρυφήσετε στην Φιλοκαλία της Εκκλησίας μας. Μία βασική εκλαϊκευτική σύνοψη νομίζω πως είναι το βιβλίο του Ζουράρι: Φιλοκαλούμεν μετ' ανταρσίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροπονητική για το πολίτευμα της υπεραναρχίας [μην βιαστείς να κρίνεις αν δεν το διαβάσεις].
Και του χρόνου στην Πόλη!!
Γεια χαρά.