Στου Σκορδά το Χάνι
Γράφει ο Δημήτρης Ι. Τσαλαπάτης
Και ξαφνικά ως δια μαγείας βρέθηκε, λέει, το φάρμακο για την ύφεση στην αγορά και για τη τσέπη του καταναλωτή.
Τύφλα νάχει η εσωτερική υποτίμηση του Μπλανσάρ.
Μια λοιπόν και κανείς δεν πaτάει στην Εκκλησία, την Κυριακή το πρωί , στέλνουν τον κόσμο να ανάψει κερί , με το ζόρι, σε ένα πολυκατάστημα η σε μια καινούργια αλυσίδα που περιμένει- πώς και πώς- να μπει στην δική μας αγορά.
Το κυβερνητικό συμπέρασμα, που πλασάρουν είναι ο τι ο κόσμος απλώς δεν έχει ώρα , δεν προλαβαίνει να ψωνίσει και όχι ο τι δεν του έχουν αφήσει ούτε σάλιο με τις πολιτικές τους.
Το τραγικότερο όμως είναι ότι πάνε να υποχρεώσουν και τον ΟΟΣΑ να συμφωνήσει σε αυτό, με μελέτη όμως που τα συμπεράσματα της τα προεξοφλεί από τώρα μόνο το επιτελείο της Ανάπτυξης στην πλατεία Κάνιγγος. Λες και τα γράψανε παρέα με
τους εμπειρογνώμονες του Οργανισμού από το Παρίσι.
Το μοιράζουν όμως και με πληρωμένη ανάρτηση από το ΑΠΕ, παραδίδοντας την ενημέρωση στην επικοινωνία.
Πρόκειται για το απόρρητο σχέδιο «Στου Σκορδά το Χάνι η το Χάλι»(απλή συνωνυμία μάλλον με τον αρμόδιο υφυπουργό), με το οποίο δήθεν γκρεμίζονται τιμές από τα ράφια αλλά η ακρίβεια παραμένει ακρίβεια, μειώνεται η ανεργία με μαγαζιά όμως να κλείνουν και εμφανίζουν τον κόσμο, που δεν έχει ευρώ ούτε για δείγμα δήθεν να ψωνίζει, όταν και στα σούπερ μάρκετ τα μισά ταμεία είναι κλειστά.
Στην ουσία δηλαδή υπουργείο Ανάπτυξης, Μίχαλος του ΕΒΕΑ και Καμίνης, μοιάζει να έχουν αναλάβει υποχρέωση για ανοιχτά εμπορικά καταστήματα την Κυριακή.
Εμποροϋπάλληλοι, μικρομεσαίοι επαγγελματίες έμποροι και επιμελητήρια σε όλη την Ελλάδα επαναλαμβάνουν όμως «Ποτέ την Κυριακή».
Και καποιοι ξεχνούν ότι οι πελάτες είναι και πολίτες.
Και όλοι τους βλέπουν καθαρά ο τι το κόλπο με την Κυριακή, είναι για να κλείσουν κι άλλα μικρά μαγαζιά και ότι έχει απομείνει από την πίτα του τζίρου, να περάσει σε συγκεκριμένα πολυκαταστήματα, όπου θέλουν να κατευθύνουν τον κόσμο.
Με τον ίδιο τρόπο το κατεψυγμένο ψωμί της Κίνας, μπήκε στη ζωή μας , τα σεμινάρια για καταναλωτές από τα Τίρανα και τα Σκόπια στο τουριστικό ντιβάνι στη Λεωφόρος Αλεξάνδρας βγάλανε τα λεφτά τους, με κονδύλια από το ΕΣΠΑ και η προστασία του καταναλωτή έχει εκχωρηθεί από την πολιτική, σε ένα τετραψήφιο τηλεφωνικό αριθμό, της ιδιωτικής πρωτοβουλίας, κάτι σαν τα ραντεβού του ΕΟΠΠΥ.
Οι χυμοί όμως σε παγοκολώνες, οικογενειακές συσκευασίες «best before» σε γιαούρτια, παγωτά, αλλαντικά και δήθεν «delicatessen», που έτσι η αλλιώς πρέπει να πουλιούνται φθηνά επειδή λήγουν στο άψε σβήσε, κάνουν εδώ κερδοφόρες τις αλυσίδες, που στην πατρίδα τους βάζουν λουκέτο επειδή συναλλαγές εντός ομίλου και καρτέλ εδώ δουλεύουν ρολόι.
Κάτι ανάλογο γίνεται με πρακτικές, ιδέες και λύσεις για το σπίτι και τον κήπο.
Το μόνο που δεν μας λένε οι πατριώτες της Κυριακής, είναι από πιο πολυκατάστημα θα ψωνίζουμε στο εξής, για να κλειδώσει το πακέτο τους.
ΥΓ1. Επειδή η πολιτική και οι πολιτικοί δεν τηρούν πλέον ούτε τα προσχήματα…
2.Και στην αγορά…
(www.matrix24.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου