Κάθε χρόνο, οι φίλοι του τένις πηγαίνουν στο US Open για να δουν τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο . Κάθε χρόνο όμως στο US Open μερικές από τις καλύτερες μάρκες στον κόσμο αντιμετωπίζουν η μια την άλλη.
Για παράδειγμα η UNIQLO είναι μια κορυφαία ιαπωνική εταιρεία λιανικής πώλησης και συμμετοχών που σχεδιάζει, κατασκευάζει και πωλεί είδη ένδυσης κάτω των πέντε μάρκες, και εκτός από την Ιαπωνία είναι παρούσα κυρίως στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Ρωσία, την Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, την Ταϊβάν, τη Σιγκαπούρη, τη Μαλαισία, την Ταϊλάνδη και την Κορέα.
Η αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρείας προβλέπει το στρατηγική προβλέπει για τα 2020 πωλήσεις 62 δις δολαρίων και κέρδη 1 τρις γιέν,(12 δις δολ.).
Στις 23 Μαΐου 2012 ο Νόβακ Τζόκοβτιτς υπέγραψε συμβόλαιο με την εταιρεία και διορίστηκε παγκόσμιος Πρεσβευτής της.
Τότε ο Tadashi Yanai, ο πρόεδρος της UNIQLO δηλωσε: « Με τον Νόβακ μοιραζόμαστε μια κοινή, αμοιβαία επιθυμία να βελτιώσουμε τη ζωή των ανθρώπων και να συνεισφέρουνμε στην κοινωνία».
Η εταιρεία υποστηρίζει και τον καλύτερο Ιάπωνα τενίστα τον Κόρι Νισιχόρι. Οι δυο αθλητές συναντήθηκαν στο Open της Νέας Υόρκης, και ο Ιάπωνας κέρδισε έναν φανερά αδιάφορο Τζόκοβιτς . Κέρδισε όμως και η εταιρική ευθύνη.
Στον άλλο ημιτελικό έπαιξαν ο εβραιοελβετός Ρότζερ (Φέντερερ), που είναι ΝΙΚΕ και επειδή είναι ΝΙΚΕ τον υποστηρίζουν και όλοι οι αθλητικοί συντάκτες και σχολιαστές της ΝΙΚΕ ΕΛΛΑΣ με τον Κροάτη Μαρίν Τσίλιτς που τον υποστηρίζει η κινεζική LI-NING που φτιάχνει κυρίως αθλητικά παπούτσια αλλά και αθλητικό εξοπλισμό , με πωλήσεις γύρω στο 1,5 δις δολάρια και κέρδη γύρω στα 400.
Λογικά επομένως ,και βάση της εταιρικής ευθύνης τη Δευτέρα η UNIQLO είναι πιο κοντά στη νίκη.
Στο Στοίχημα, ο Νισιχόρι (UNIQLO) δίνει 1,72 και ο Τσίλιτς (LI-NING) 2,10....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου