Το 1883, ιδρύθηκε η σοσιαλιστική Φαβιανή Εταιρεία. (Fabian Society) Αυτοί, οι «φαβιανοί» με χρήματα ήρθανε από χορηγίες από τους Ροτσιλντ, τον Tζούλιους Βέρνερ και τον Έρνεστ Κασσέλ φτιάξανε στο Λονδίνο τη Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών, το διαβόητο London School of Economics (LSE), με στόχο να ανατραφεί και να εκπαιδευθεί εκεί η γραφειοκρατία του μέλλοντος Σοσιαλιστικού Κράτους.
Ο σερ Έβελυν Ρόμπερτ ντε Ρότσιλντ διατέλεσε «Κυβερνήτης» του LSE. Το 1923 έγινε και η πρώτη δωρεά από το Ίδρυμα Ροκφέλλερ στο LSE ύψους 1.000.000 δολαρίων. Μεταξύ του 1929 και του 1952 το Ίδρυμα Ροκφέλλερ δώρισε άλλα 4.105.592 δολάρια στο LSE.
Tο LSE εκπαίδευσε χιλιάδες οικονομολόγους σε όλο τον κόσμο, πολλοί από τους οποίους έχουν τεράστια ισχύ και επιρροή.
Δεκαέξι απόφοιτοι ή μέλη του διδακτικού προσωπικού έχουν κερδίσει το βραβείο Νόμπελ, ενώ η έρευνα του LSE καθορίζει σε πολλές χώρες την κυβερνητική πολιτική και την επιχειρηματική πρακτική.
Ένα από τα παιδιά του σχολείου είναι ο Γκιόργκι Σβαρτς , παιδί μογγολοεβραίων της Ουγγαρίας , που γεννήθηκε στη Βουδαπέστη. Το 1936 η οικογένειά του άλλαξε το επώνυμό της σε Σόρος. Το 1947 ο Σβαρτς-Σόρος πήγε στην Αγγλία, όπου σπούδασε στο London School of Economics, και είχε καθηγητή τον επίσης μογγολοεβραίο (από την Αυστρία) «φιλόσοφο» Καρλ Πόπερ του «κύκλου της Βιέννης» και πνευματικό τέκνο του επίσης Εβραίου Βίτγκεστάιν.
Ο κύριος Βιτγκστειν είχε μεταλλαχθεί σε προτεστάντη, όπως και ο Πόππερ που έγινε χριστιανός.
Το «φιλοσοφικό έργο του Πόππερ: «Η ανοικτή κοινωνία και οι εχθροί της», είναι η «πηγή εμπνεύσεως» του Σόρος που ονόμασε το ίδρυμα του, «Ίδρυμα για την ανοικτή κοινωνία». (Open society Institute). Εχθροί της ανοικτής κοινωνίας, κατά τον Πόππερ ,είναι «Το Έθνος Κράτος και η Αρχαία Ελλάδα»,
ενώ ο Πλάτωνας θεωρείται από τον Πόππερ ως ο εμπνευστής και ιδρυτής των απολυταρχικών καθεστώτων.
Τα επιχειρήματα του Πόππερ μεταχειρίζονται σήμερα και οι πεμπτοφαλλαγγίτες στην Ελλάδα.
Ανοικτή κοινωνία, συμμετοχική δημοκρατία κτλ.
Από εκεί βγήκε αριστερός ο Δραγασάκης ένας από τους πρωταγωνιστές του «βρώμικου 89» και μπαμπάς της «πρεζούς».
Ο ΒΙΤΓΚΕΝΣΤΑΙΝ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΥΑΛΟ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΣ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕ ΜΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΝΟ ΜΗ ΕΒΡΑΙΑ,ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ, ΟΠΟΤΕ ΙΟΥΔΑΪΚΩΣ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΓΝΗΣΙΟΣ ΕΒΡΑΙΟΣ. ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΛΛΑΧΘΕΙ ΣΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΖΑΠΛΟΥΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ, ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΚΑΙΝΤΕΛ ΚΤΛ. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΥΧΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΤΡΑΠΟΥΣ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΟΚ
Γνωριζει καποιος εαν υπαρχει μια συγκεντρωτικη κριτικη εργασια πανω στους νεοεποχιτες "φιλοσοφους", ρασελ, βιντγκενσταιν, ποπερ, φρουντ, σαρτρ, καμυ, καφκα κλπ πουσταρες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε Παρ Αυγ 14, 07:20:00 π.μ.,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι φιλόσοφοι που αναφέρεις έχουν εκδόσει πολλά έργα και δεν ανήκουν στον ίδιο ιδεολογικό χώρο φιλοσοφικά. Είναι ουσιαστικά αδύνατον για κάποιον να ξεκινήσει ένα φιλοσοφικό έργο του οποίου ο μόνος σκοπός είναι να αντικρούσει σχεδόν κάθε φιλόσοφο και όλα τα έργα του από τον διαφωτισμό μέχρι σήμερα.
Αυτό που ενώνει όμως αυτούς που ανέφερες είναι ο υλισμός και το γεγονός ότι είναι επηρεασμένοι από τον διαφωτισμό. Πράγματι, από τον Καντ και μετά η φιλοσοφία έχει εμμονή στον υλισμό, χωρίς ο τελευταίος (κατά την γνώμη μου) να έχει δώσει συγκεκριμένα επιχειρήματα γιατί ο Πλάτωνας είχε άδικο.
Άρα αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να κοιτάξεις σε κινήματα κατά του διαφωτισμού και βέβαια να διαβάσεις Πλάτωνα και Πλατωνιστές φιλοσόφους.