Η γενική γραμματεία προστασίας των Καρτέλ από τον μακάκα καταναλωτή, ανακοίνωσε μέση πτώση της τιμής της αμόλυβδης βενζίνης στην Ελλάδα κατά 13,16%
Η διεθνής τιμή του αργού τον Ιούλιο ήταν λίγο πάνω από τα 60 δολάρια το βαρέλι και τον Δεκέμβριο το καλάθι του ΟΠΕΚ με βάση το οποίο αγοράζουν τα ελληνικά διυλιστήρια είχε πέσει κάτω από 28 δολάρια.
Ενώ δηλαδή η διεθνής τιμή με την οποία προμηθεύεται την πρώτη υλη το εγχώριο Καρτέλ έπεσε κατά 60% , το Καρτέλ,επωφελήθηκε για να αυξήσει τα κέρδη του και προσάρμοσε τις τιμές τους μόνο κατά 13%.
Και το ανακοινώνουν κιόλας.
Schäuble: Europa als Festung wäre eine Schande
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sueddeutsche.de/politik/fluechtlinge-schaeuble-europa-als-festung-waere-eine-schande-1.2828091
Η ΑΠΟ ΧΕΣΙΜΟ Η ΑΠΟ ΠΕΣΙΜΟ....
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=w_f7SSd2OeY
Διάσημες...καρατζατούμπες!
Άνοιξε πέτρα να κλειστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήήλιος να μη, ήλιος να μη με βλέπει
ΟΙ 50 ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ AΞΕΛ ΤΟΥΜΠΕΣ
https://www.youtube.com/watch?v=ZY1_j8rB-cw
Δεν είναι αυτό. Αλλη ειναι η αιτία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΙΣΧΡΗ φορολογία στα καύσιμα η οποία έχει έναν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΦΟΡΟ, ΟΧΙ % της τιμής, ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΟΣΟ, ~68cents/λίτρο!
Δηλαδή, είτε το βαρέλι έχει 10$ είτε 110$, το νταβατζιλίκι είναι ΤΟ ΙΔΙΟ!
Γι'αυτό και τεράστιες μεταβολές στην τιμή του πετρελαίου καταλήγουν σε μικρές σχετικά μεταβολές στην τελική τιμή της βενζίνης.
Για να καταλάβετε, όταν το βαρέλι είχε 100-110$ τα διυλιστήρια πουλούσαν με ~70cents/λίτρο, αν προσθέσετε τα 68cents+23%+κέρδος πρατηριούχου-μεσαζόντων (αυτό είναι το λιγότερο και ποτέ δεν ξεπερνάει 5%-7% της τιμής) βγαίνει ~1.6 το λίτρο (0,7*1,23 (23% φπα)+0.68+ 5-10cents κέρδος=~1,6ευρώ/λίτρο).
Τώρα που το βαρέλι έχει πάει στα 30$ τα διυλιστήρια πουλάν με 50cents (προφανώς το κόστος παραγωγής βενζίνης είναι σταθερό και ανεξάρτητο από την τιμή της Α υ΄λης, δηλαδή το αργό πετρέλαιο, εξού και με τιμές βαρελιού στο 1/3, η τιμή διυλιστηρίου έπεσε μόνο ~1.5 φορά) οπότε 0,5*1.23(23% φπα)+0,68=περίπου 1.3ευρώ/λίτρο. Βάλτε και 5-10cents το κέρδος του πρατηρίου και φτάνουμε στις τιμές που πληρώνουμε.