22 Μαΐου/3 Ιουνίου 1825. Η πολιτική δολοφονία της Μπουμπουλίνας
1967. Στην ακτή Γεννάδι της Ρόδου, βρέθηκε το πτώμα του Νικηφόρου Μανδηλαρά , συνηγόρου υπεράσπισης στη δίκη για την υπόθεση «Ασπίδα».
1999. Κατά την 60η ημέρα της επίθεσης του ΝΑΤΟ στη Γιουγκοσλαβία, το μεγαλύτερο μερος της Χώρας δεν είχε ρεύμα και νερό, αφού δεν δούλευαν τα αντλιοστάσια. Μέχρι τότε υπήρχαν 1200 άμαχοι νεκροί και 5000 τραυματίες. . Όλα τα γεγονότα της 22ας Μαΐου θα τα διαβάσετε εδώ
http://ta-mavra-nea.blogspot.gr/2018/05/337.html
Κε ΣΠΥΡΟ αυτος ο γρηγορης ο γιατρος ειχε συγγενεια με τον καρφιτσομενο χρηστο την λουλου;
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ελληνοφαγος εγκληματιας πολεμων Σακης Βελουχιωτης σκοτωσε πληθος αμετρητον ελληνων (και γερμανων) και εγινε αγαλμα στη Λαμια απο την μαρξιστικη κοινοτητα της χωρας
κανενα θυμα του δεν εγινε δρομος πλατεια η αγαλμα,κανεις δεν εκανε ποτε ψυχολογικες επιχειρησεις στην μαρξιστικη κοινοτητα με αυτα
Ο μαρξιστοφαγος Κοτζαμανης σκοτωσε εναν μονον κι αυτον οχι ελληνα αλλα μαρξιστα (και πρωην χιτλερικο) τον ανακατωσουρα γιατρο Λαμπρακη και δεν εγινε ...ουτε Μπιμπελο απο τους αχαριστους δειλους και ανοητους ελληνες !
αντιθετα ο μαρξιστας θυμα εγινε δρομος πλατεια αγαλμα απο την πληθωριστικα εκπροσωπουμενη στους κοινους θεσμους μαρξιστικη κοινοτητα ,
μαρξιστικο εργαλειο ψυχολογικων επιχειρησεων στην εχθρικη ελληνικη κοινοτητα για την υπονομευση της και υποταγη στον εχθρο
τι δεικνυει ο μυθος ?
οτι η ελληνικη κοινοτητα δεν εχει αυτοσυνειδησια του συλλογικου της αυτοπροσδιορισμου της σε αντιθεση με την μαρξιστικη κοινοτητα αλλα και την ετεροκλητη αλλοδαπη εποικιστικη κοινοτητα της χωρας που κατασκευαστηκε μετα το 1991 και δεν εχει μεν ενοτητα εχει ομως συνειδηση της ετεροτητας της προς την ελληνικη την οποια απομυζα συστηματικα μεσω της φορολογιας που επιβαλλει προνομιακα στο κοινο θεσμικα κρατος η μαρξιστικη κοινοτητα!
οτι ενω οι αλλες κοινοτητες λειτουργουν εχθρικα και συντονισμενα εναντιον της για τα δικα τους συμφεροντα,αυτη παραμενει αφελης αναοργανωτη και διχως συλλογικο αυτοπροσδιορισμο της
πληρωνει περισσοτερους φορους που απολαμβανουν οι αλλες δυο κοινοτητες
χρηματοδοτει κοινες υποδομες που απολαμβανουν προνομιακα οι αλλες δυο παρασιτικες κοινοτητες με τους καρανικες και τις στρατιες δημοσιων υπαλληλων περιλαμβανομενων και ελληνων βεβαιως που κολλησαν τις κακες αρρωστειες
κατι σαν τις ηπα την εποχη της βρετανικης υποτελειας
τι αλλο απο εκμεταλλευση της ελληνικης κοινοτητας συνιστα το τεραστιο κρατος που υπηρετει την μαρξιστικη κοινοτητα της χωρας τους στοχους και τις αναγκες τις κυριως αλλα φορολογειται κυριως απο την ελληνικη που θα πρεπει να βασιστει στο καπιταλιστικο μοντελο κρατους κατα την θεσμικη εμφανη αντιθεση βορειας νοτιας κορεας και οχι το ενιαιο μαρξιστικο που υπαρχει τωρα.
τι χρειαζεται?
η μετατροπη της ελλαδας σε ομοσπονδιακη χωρα ,διζωνικη τρικοινοτικη ομοσπονδια
η εισαγωγη του συλλογικου αυτοπροσδιορισμου της ελληνικης κοινοτητας της φορoλογικης αυτοτελειας της θεσμικης αυτονομιας
με χωριστη φορολογια αυτοδιοικηση και θεσμους για καθε κοινοτητα με δικα της σχολεια και μμε δικες της επιχειρησεις κατα το προτυπο της ολλανδιας και του διαχωρισμου των κοινοτητων εκει ,η ελληνικη η μαρξιστικη και η αλλοδαπη εποικιστικη
3 κοινοτητες 2 ζωνες ομοσπονδων θεσμικων δομων με δικη τους φορολογια
δυο ζωνες ενα ελληνικο θεσμικο μπουντεσλαντ και ενα μαρξιστοαλλοδαπο αλα κροοτομουσουλμανικο κρατιδιο στη βοσνια και σερβικο η τις ζωνες των τριων εθνοτητων της ελβετιας χωρις το εδαφικο ομως κριτηριο που ειναι ανεφαρμοστο
η ψηφος του ελληνα (φασιστα η και δημοκρατη) και οι φοροι του ελληνα να πηγαινουν πρωτιστως στο δικο του θεσμικο φασια- σταχυ θεσμων
οχι στον μαρξιστα οχι στον αλλοδαπο εποικο οχι στους μεγαλοαστους συνοδοιπορους αυτων που διασπουν τον συλλογικο αυτοπροσδιορισμο και την θεσμικη αυτονομια της ελληνικης κοινοτητας στα πλαισια ενος εκμεταλλευτικου ενιαιου θεσμικα κρατους
οι φοροι του ελληνα στον ελληνα και στους θεσμους του σε ομοσπονδιακη δομη
ενα πολιτισμενο δηλαδη θεσμικο και μονον διαζυγιο που να διαχωρισει πρωτιστως τα πορτοφολια της καθε κοινοτητας και εισαγει αμεση ελβετικη δημοκρατια στο ομοσπανδο κρατος
Καλύτερα φίλε να μην μιλάς για μια εποχή που δεν την έζησες και δεν έχεις σχηματίσει δικιά σου άποψη...
Διαγραφή