Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
▼
25/4/21
Η Θεά έφυγε. Καλό της ταξείδι
Η Μαρία Ιλβα Μπιολτσάτι είχε γεννηθεί στις 17 Ιουλίου 1939, στην Εμίλια Ρομάνα.
για αυτο την εφερε ο κομμουνιστης μικρουτσικος το 90 να τραγουδησει
μεσω του περισσου και των ιταλων κκε εγινε το καλλιτεχνικο κονε
και το μπελα τσο οπως γνωριζεις εινα υμνος των εαμοβουλγαρων ιταλων και ντοπιων σαν την χοντρη κοκκινη πολιτικαντισα κωσταντοπουλου
αυτο που δεν ξερεις ειναι οτι ειναι τελειως ΜΑΛΑΚΙΑ σαν τραγουδι ανταρτικο
αντικειμενικα δηλαδη καθαρα σαν μελωδια ειναι μελωδια της ποδαριλας μια μονοτονη σαχλα που θυμιζει τυπο που προσπαθει να χεσει κιολο θα βγαλει το μωρο φερνει και λιγο στα καραγκιοζιστικα μουσικα μοτιβα του σαχλαμαρα Θεωδωρακη που εκανε καριερα ξεπατικωνοτας τα μοτιβα των σλαβικων χωρων με τις συγκοπες και επιταχυνσεις σε σοβιετικο πομπωδες υφος επαναστατικο και καλα
μια συγκριση με τον ιταλικο εθνικο υμνο του φασισμου την τζοβινετζα
θα σας πεισει για την χαωδη διαφορα αισθητικης και επιπεδου μουσικου και οχι μονον μεταξυ τους
η αισθητικη του μπελα τσαο ειναι της ποδαριλας και της προλεταριας κακογουστιας του απλυτου λαουτζικου
Η απωλεια καλλιτεχνων εκεινης της εποχης επηρεαζει τους ανθρωπους εκεινης της γενιας. Μην ξεχναμε οτι ο Σπυρος ΜΑΣ (το ΜΑΣ το εννοω) εκεινη την εποχη ηταν με τον Αντρεα. Τι νομιζεις θα ακουγαν ; Και ανταρτικα και Νταλαρα και Θοδωρακη και ολα τα ''λαικα''της μεταπολιτευσης. . . Κατα τα αλλα καλα τα λες.
δεν τη περιμενα αυτη την αναρτηση
ΑπάντησηΔιαγραφήμαλλον δεν γνωριζεις απο ιταλικη μουσικη
η θεα της ιταλικης μουσικης ειναι η Μινα
η μιλβα ηταν κομμουνιστρια γνωστη
με τα κοκκινα βαμμενα μυαλα συγγνωμη μαλλια
για αυτο την εφερε ο κομμουνιστης μικρουτσικος το 90 να τραγουδησει
μεσω του περισσου και των ιταλων κκε εγινε το καλλιτεχνικο κονε
και το μπελα τσο οπως γνωριζεις εινα υμνος των εαμοβουλγαρων ιταλων και ντοπιων σαν την χοντρη κοκκινη πολιτικαντισα κωσταντοπουλου
αυτο που δεν ξερεις ειναι οτι ειναι τελειως ΜΑΛΑΚΙΑ σαν τραγουδι ανταρτικο
αντικειμενικα δηλαδη καθαρα σαν μελωδια ειναι μελωδια της ποδαριλας μια μονοτονη σαχλα που θυμιζει τυπο που προσπαθει να χεσει κιολο θα βγαλει το μωρο φερνει και λιγο στα καραγκιοζιστικα μουσικα μοτιβα του σαχλαμαρα Θεωδωρακη που εκανε καριερα ξεπατικωνοτας τα μοτιβα των σλαβικων χωρων με τις συγκοπες και επιταχυνσεις σε σοβιετικο πομπωδες υφος επαναστατικο και καλα
μια συγκριση με τον ιταλικο εθνικο υμνο του φασισμου την τζοβινετζα
θα σας πεισει για την χαωδη διαφορα αισθητικης και επιπεδου μουσικου και οχι μονον μεταξυ τους
η αισθητικη του μπελα τσαο ειναι της ποδαριλας και της προλεταριας κακογουστιας του απλυτου λαουτζικου
Η απωλεια καλλιτεχνων εκεινης της εποχης επηρεαζει τους ανθρωπους εκεινης της γενιας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ξεχναμε οτι ο Σπυρος ΜΑΣ (το ΜΑΣ το εννοω) εκεινη την εποχη ηταν με τον Αντρεα. Τι νομιζεις θα ακουγαν ; Και ανταρτικα και Νταλαρα και Θοδωρακη και ολα τα ''λαικα''της μεταπολιτευσης. . . Κατα τα αλλα καλα τα λες.