Στα Σκόπια, σήμερα είναι «Εθνική Αργία». Είναι η «ημέρα της Επανάστασης». Τιμούν, την ίδρυση στις 23 Οκτωβρίου/4 Νοεμβρίου 1893. στην Ιερουσαλήμ των Βαλκανίων, τη Σαλανίκ, της «ΕΜΕΟ», Εσωτερικής Μακεδονικής Επαναστατικής Οργάνωσης, (ΕΜΕΟ) στα βουλγαρικά, Вътрешна Македонска Революционна Организация.
Με την ευκαιρία της 23ης Οκτωβρίου – Ημέρα του Μακεδονικού Επαναστατικού Αγώνα , αντιπροσωπεία της Βουλής θα καταθέσει στεφάνι με φρέσκα λουλούδια στο μνημείο του Γκότσε Ντέλτσεφ στο Δημοτικό Πάρκο των Σκοπίων.
Στις 23 Οκτωβρίου/4 Νοεμβρίου 1893 ιδρύθηκε στη Σαλανίκ (Θεσσαλονίκη) η Εσωτερική Μακεδονική Επαναστατική Οργάνωση (VMΟRO), με σκοπό την απόκτηση της αυτονομίας της Μακεδονίας μέσω του επαναστατικού αγώνα.
Το κορυφαίο αποτέλεσμα της δραστηριότητας του VMΟRO ήταν η οργάνωση του σοσιαλιστικού κινήματος κατά των Ελλήνων το Ίλιντεν του 1903.
Η ίδρυση έγινε στο βιβλιοπωλείο του καταγόμενου από το Κιλκίς Ιβάν Χατζή Νικόλοφ στη Θεσσαλονίκη.
Στην ιδρυτική συνάντηση συμμετείχαν και ο Γιατρός Δρ Χρίστο Τατάρτσεφ από το Ρέσεν, ο δάσκαλος Ντάμε Γκρούεφ από το χωριό Σμάϊλοβο του Μοναστηρίου, ο δάσκαλος Πέτρος Παπαρσένος (Πέταρ Ποπ Άρσοφ), από το χωριό Μπογκομίλα των Βελεσσών, ο δάσκαλος Άντον Ντιμιτρόφ, με καταγωγή από το χωριό Αϊβάτοβο και ο δάσκαλος,Χρίστο Μπατάντζιεφαπό την Γκουμένισα.
Αυτοί ήσαν ΟΛΟΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ.
Συμφώνησαν ομόφωνα να σχηματίσουν μια επαναστατική οργάνωση. Ο Νικόλοφ, που πέθανε το 1934 έγραψε οτι υιοθετήθηκαν οι ακόλουθες αρχές:
1. Η οργάνωση να είναι μυστική και επαναστατική
2. Η Οργάνωση θα δρούσε μόνο στη Μακεδονία εντός των γεωγραφικών και εθνογραφικών συνόρων της, γι' αυτό και θα ονομάζεται Εσωτερική.
3. Η Οργάνωση περιλαμβάνει άτομα που γεννήθηκαν ή που ζούσαν στη Μακεδονία ανεξαρτήτως πίστης και εθνικότητας.
4. Ο πολιτικός στόχος ήταν η αυτονομία της Μακεδονίας.
5. Η διατήρηση της ανεξαρτησίας του οργανισμού, ώστε να μην εμπίπτει στην επιρροή των πολιτικών των γειτονικών χωρών .
Υιοθετήθηκαν δηλαδή οι εβραϊκές αξίες. Μακεδόνες ήταν όποιοι γενηθηκαν στην Μακεδονία ή ζούσαν εντός των γεωγραφικών και εθνογραφικών συνόρων της.
Και ήθελαν Αυτονομία από τις διεκδικήσεις Ελλήνων και Βουλγάρων. Στόχος ήταν το Ισραήλ.
Οι ιδρυτές διέδωσαν τις επαναστατικές ιδέες στην «προοδευτική» νεολαία του Βουλγαρικού Γυμνασίου Ανδρών Θεσσαλονίκης. Σύντομα, οι μαθητές στο γυμνάσιο δημιούργησαν κύκλους, καο ομάδες συνωμοτών και ο κάθε ένας μετέφερε την επανάσταση στο χωριό τους
Οι απεσταλμένοι γύριζαν σε χωριά της Μακεδονίας και της Αδριανούπολης στην Θράκη και σχηματίζουν τοπικές επιτροπές. Μετά τη δημιουργία της δομής της οργάνωσης, ξεκίνησε η διαδικασία δημιουργίας ένοπλων στρατευμάτων και ξεκίνησε η προμήθεια όπλων μέσω παράνομων καναλιών από τη Βουλγαρία και αλλά και από την Ελλάδα.
Η «Επανάσταση» δεν ήταν οι 6 του βιβλιοπωλείου, αλλά αυτοί που τους στήριξαν. Οι ισχυροί της Θεσσαλονίκης.
Ο «Μακεδονικός Αγών» δεν ήταν σύγκρουση Βουλγάρων και Ελλήνων. Το Κέντρο της προσπάθεια αφελληνισμού της Μακεδονίας και κλοπής της Μακεδονικής Ταυτότητας δεν βρισκόταν στην Σόφια αλλά στην Ιερουσαλήμ των Βαλκανίων την Θεσσαλονίκη και ήταν ο εβραϊκός παράγων που ήθελε την Ενιαία Μακεδονία ως Νέο Ισραήλ.
*Αχασβήρος είναι το όνομα του Αγνώστου Περιπλανόμενου του Juif errant που από τη Γαλικία, που ταξιδεύει πάντα προς την Δύση
Κυρ Σπύρο πότε θα βγάλετε αυτό το πόνημα ; να περιμένουμε λίγο ακόμα μήπως επεκταθεί σε κανονικο βιβλίο; αν μπορείτε να συμπεριλαβετε και την ιστορία των μασονικων στοων στον ελληνικό χώρο και στα υπό οθωμανικό ζυγο κέντρα του Ελληνισμού σε Κωνσταντινούπολη, Θεσσαλονίκη, Σμύρνη κλπ. Εργασία στο θέμα έχει κάνει ο Ιερομοναχος Σεραφείμ Ζήσης με έμφαση στην διείσδυση τους στην Εκκλησία, βλέπε εκπομπές και κείμενα σε ιστολογιο Κατανυξης.
ΑπάντησηΔιαγραφή