15/12/25

Μια Καλημέρα από την έγχρωμη Πλατεία Συντάγματος του 1960

3 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΛΥ..... ΑΠΛΑ ΕΓΙΝΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ.... ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 74 Κ ΜΕΤΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΥΜΛΗΡΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Κ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΣΜΟΥ....
    ( ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ.... ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ, ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ Κ ΤΗΣ 'ΠΡΟΟΔΟΥ' ΤΟΥ 'ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ' / ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΥ ΚΤΛΠ. ......)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είχε και η ΧΑ ανεβάσει ένα βίντεο με την Αθήνα του τότε αλλά οι εβραίοι το κατέβασαν γιατί ήταν 'ρατσιστικό'

    ΑπάντησηΔιαγραφή