27/6/26

Βρόμικο 89. Τρίτη 27 Ιουνίου 1989. η δεύτερη Συμφωνία της Βάρκιζας και τα Ντολμαδάκια της Μαρίκας


Στις 27 Ιουνίου 1989 ο Αντρέας , νοσηλευόταν στο Γενικό Κρατικό , στην Εντατική, με αναπνευστική λοίμωξη από τις 22 Ιουνίου.

 Από έξω οι Αυριανιστές. Έξω από την Καρδιολογική ήμουν και εγώ με το συνεργείο της ΕΡΤ και έκαναν δηλώσεις οι επισκέπτες, που δεν τον έβλεπαν. 

 Ο Σαρτζετάκης, ο Πρόεδρος, αφού ο υπηρεσιακός Πρωθυπουργός ήταν άρρωστος, πήγε με τον Πάγκαλο στις 26 Ιουνίου, στη Μαδρίτη για τη Σύνοδο Κορυφής των 12 , και γύρισε αργά το απόγευμα της 27ης. 

 Αμέσως , κάλεσε στο προεδρικό τον Χαρίλαο, ως πρόεδρο του Τρίτου Κόμματος. 

 Ο Χαρίλαος, βγήκε από το προεδρικό με την εντολή.Πριν όμως οι Κυρκοφλαράκηδες είχαν πάει στο σπίτθ του Μητσοτάκη στην Γλυφάδα για να φάνε τα ντολμαδάκια της Μαρίκας. Η Γλυφάδα και η Βάρκιζα είναι σχετικά κοντά.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου