25/10/12

Κάνουμε διακοπές πριν το ΟΧΙ

Μια χαρούμενη παρέα από πέντε μνημονιακούς και αντιμνημονιακούς «διαβουλευτές», βρίσκονται σε «διακοπές» στον Καναδά.
Ο Αλέξανδρος Δερμεντζόπουλος (ΝΔ), ο Γιώργος Κωνσταντόπουλος (ΝΔ), ο Δημήτρης Παπαδημούλης (ΣΥΡΙΖΑ), ο Γιάννης Μανιάτης (ΠΑΣΟΚ), και η Ραχήλ (Μακρή) από τους Ανεξάρτητους Έλληνες απολαμβάνουν «7 ημέρες διαβουλευτικής φιλίας στο Κεμπέκ, από 21 Οκτωβρίου μέχρι 27 Οκτωβρίου , με έξοδα των κορόϊδων εξαθλιούμενων Ελλήνων.
Την ώρα που οι μισθοί κατακρεουργούνται και ο λαός πεινάει, οι 5 βουλευτές ξοδεύουν ανενόχλητοι στην πλάτη των «υποζυγίων», και θα επιστρέψουν στην ώρα τους για να ψηφίσουν υπέρ της σωτηρίας της Ελλάδος, και για να παραστούν στις Παρελάσεις χωρίς κόσμο, για το ΟΧΙ , με στρατιές αστυνομικών να «προστατεύσουν» τους λαομίσητους Κουίσλινγκ πολιτικούς.

Περισσότερα www.kalami.net 

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν χρειάζεται να ρωτήσω για την καταγωγή της κυρίας Μακρή,προφανώς είναι "αφορολόγητη".

Ανώνυμος είπε...

προς εποικους και λοιπους.

http://www.youtube.com/watch?v=B-8KsQZMlOg&feature=relmfu

Στις 22 Ιουνίου 1989, η «κάθαρση» που συμφώνησε η Cia με τον Γρυλλάκη στη Νεα Υόρκη και που την ανέλαβαν ο Εφιάλτης με τον Καπετάν Γιώτη άρχισε από τις ΗΠΑ με στόχο την «Κτηματική» και τις καταθέσεις των Ομογενών

Ο Ανδρέας Παπανδρέου , εισήχθη επειγόντως στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο με λοίμωξη του αναπνευστικού, επειδή «κρύωσε κατά την προεκλογική ομ...