ΕΝΩΠΙΟΝ ΚΑΘΕ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΤΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
ΕΚΦΡΑΣΗ ΑΠΟΨΕΩΝ
Πλοιάρχου ε.α., Ζώη Μπέχλη, του Κωνσταντίνου, Ιατρού Παθολόγου,
Σχετ:
α. Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου –ΕΣΔΑ (Ν.Δ.
53/1974ΦΕΚ Α΄256)
β. Χάρτης Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ε.Ε.
γ. Σύνταγμα της Ελλάδος
δ. Ν.Δ. 796/1971 (ΦΕΚ Α΄1)
ε. Ν.2690/1999 (ΦΕΚ Α΄45)
στ. Ν. 3418/2005 (ΦΕΚ Α’ 287)
ζ. Το υπ’αριθ. 23197/09 Σεπ 2021 έγγραφο του ΔΣ του Ιατρικού Συλλόγου
Αθηνών.
Την 9η Σεπ 2021 ήλθε στην κατοχή μου έγγραφο - απόφαση του Ιατρικού
Συλλόγου Αθηνών {σχετικό ζ}, που υπογράφουν για το Δ.Σ του Ι.Σ.Α. ο Πρόεδρος
Γεώργιος Πατούλης και ο Γ. Γραμματέας Ευστ. Τσούκαλος, με το οποίο ζητείται
να εκφράσω απόψεις «εντός 5 ημερών» ενώπιόν του, «γιατί σε “δημόσια”
εμφάνισή μου “δημοσίως” (ο εσφαλμένος επαναληπτικός γραμματικός
διπλασιασμός επιθέτου και επιρρήματος είναι του άνω εγγράφου) ανέφερα επί
λέξει τα ακόλουθα. [ακολουθεί απομαγνητοφωνημένο πολιτικό μήνυμά μου
στην Πλατεία Συντάγματος]».
Ειδικότερα, σύμφωνα με το άνω έγγραφο, κάλεσα τους πολίτες να
αντισταθούν, εκφράστηκα απρεπώς κατά τρόπο που δεν συνάδει με το ιατρικό
λειτούργημα και εξέφρασα αντιεπιστημονικές απόψεις.
Επ’ αυτών, λεκτέα τα εξής:
2
Το άνω έγγραφο του Ι.Σ.Α., πλην του ότι είναι παντελώς αόριστο, πάσχει
πρωτίστως, διότι στερείται των στοιχείων εκείνων, που αφορούν τη νομιμότητα
των απανταχού εκδιδομένων εγγράφων, σύμφωνα με τους εκτελεστικούς νόμους
του Συντάγματος. Ειδικότερα, επισημαίνω:
1) Το έγγραφο απευθύνεται σε πρόσωπο με λανθασμένο τονισμό του
επωνύμου, καθόσον το επώνυμό μου είναι Μπέχλης και τονίζεται εις την
παραλήγουσα.
2) Στερείται παραγραφοποίησης, παρόλο ότι πρόκειται περί εγγράφου
Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου, έχει προφανώς συνταχθεί προχείρως,
πάσχει από σφάλματα γραμματικής και τονισμού και δημιουργεί εντυπώσεις
αδυναμίας σύνταξης εγγράφων του Ι.Σ.Α.
3) Παρόλο ότι πρόκειται περί παντελώς αορίστων ισχυρισμών περί δήθεν
απρεπών εκφράσεών μου κλπ, εικάζω ότι επιθυμείτε να σας διατυπώσω γενικές
απόψεις περί δεοντολογίας και να σας προσδιορίσω τα όρια τα ευπρέπειας και
τη διάκρισή της από τη δική σας απρέπεια, αφού με το έγγραφό σας
αποτυπώνονται δικές σας καταφάσεις – βεβαίως κατασυκοφαντικές,
δυσφημιστικές και υβριστικές – οι οποίες είναι διαπιστωτικές και δηλωτικές.
Αυτές, επαναλαμβάνουν προτάσεις μου, οι οποίες ήταν αόριστες χωρίς
συγκεκριμένο προσωπικό υποκείμενο, το οποίο να συνδέεται με τις ενέργειες του
ρήματος, όπως θα ανέμενε μια οιονεί ή μη πειθαρχική ή ποινική αξιολόγηση κατά
τις διδασκαλίες της Επιστήμης του Δικαίου, στο Α΄εξάμηνο των Νομικών Σχολών
του Δυτικού Πολιτισμού.
Καταληκτικά, στο έγγραφό σας γίνεται προσπάθεια
υπαγωγής των πολιτικών λεγομένων μου σε διατάξεις εδαφίων του Κώδικα
Ιατρικής Δεοντολογίας, αφού επικαλείστε την παρ. 2 του άρθρου 2 του Κώδικα,
η οποία αναφέρεται σε «επαγγελματική συμπεριφορά», «κατά την άσκηση του
επαγγέλματός του», «άσκηση ιατρικού έργου σύμφωνα με νόμους και όρκο του
Ιπποκράτη» κλπ
4) Γνωρίζετε, αν όχι κακώς, ότι στην Πλατεία Συντάγματος βρέθηκα με την
ιδιότητα του Προέδρου Πολιτικού Κόμματος και δεν ασκούσα στη διάρκεια της
παραμονής μου εκεί ιατρικά καθήκοντα. Προς τι λοιπόν η αναφορά σας στην
παράγραφο 2 του άρθρου 2 του Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας;
5) Επειδή στο έγγραφό σας αναφέρθηκε ο «Ιπποκράτης», ο οποίος δίδαξε
άσκηση Ιατρικής χωρίς οικονομικό αντάλλαγμα, γνωρίζετε άραγε ότι εγώ δεν έχω
ιδιωτικό Ιατρείο συνειδητά για λόγους αρχής και ηθικής τάξεως;
Τα μέλη του ΔΣ
του ΙΣΑ που με (εγ)καλούν για παράβαση της Ιατρικής Δεοντολογίας, ασκούν
ιατρική χωρίς οικονομικό αντάλλαγμα στα ιδιωτικά τους ιατρεία ή μήπως δεν
έχουν;
6) Επικαλείστε την παρ.1 του άρθρου 21 του Κώδικα Ιατρικής
Δεοντολογίας η οποία επί λέξει αναφέρει: «Ο ιατρός πρέπει να έχει
επαγγελματική συνείδηση, να διατηρεί καλές επαγγελματικές σχέσεις με τους
συναδέλφους του, να βοηθά αυτούς πρόθυμα και να σέβεται τη διαφορετική τους
άποψη σε επαγγελματικά και επιστημονικά θέματα. Σε καμία περίπτωση δεν
πρέπει να επικρίνει δημοσίως τους συναδέλφους του ούτε να υπαινίσσεται
οποιαδήποτε υπεροχή έναντι αυτών. Η συμπεριφορά αυτή δεν θα πρέπει να
εξαρτάται από την τυχόν διαφορά των χρόνων άσκησης επαγγέλματος, το
οικονομικό επίπεδο των συναδέλφων, τη διαφορά ιεραρχίας ή τίτλων σπουδών
που έχουν μεταξύ τους…..»
Διερωτώμαι και αν έστω και ένας συνάδελφος –
μέλος του Δ.Σ. του Ι.Σ.Α. εκ των παρισταμένων στη συνεδρίαση που έλαβε την
προσβλητική για εμένα άνω απόφαση , ισχυρίσθηκε ότι επέκρινα οποτεδήποτε
συναδέλφους ή υπαινίχθην οτιδήποτε άλλο εναντίον τους, καθώς και εάν σε
οποιοδήποτε σημείο της πολιτικής μου ομιλίας έθιξα επαγγελματική συνείδηση ή
ιατρικές πράξεις επώνυμα συναδέλφων.
7) Με το έγγραφό σας δηλώνετε ότι «εκφράζω αντιεπιστημονικές
απόψεις». ΔΗΛΑΔΗ; ΠΟΤΕ; ΣΕ ΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ; Ποια είναι η
«αντιεπιστημονική άποψή μου» στην Πολιτική μου ομιλία;
Ο Έλληνας ως «φτωχό
σπουργίτι;», η αγωνία μου για τις «μονογονεϊκές οικογένειες, τις οικογένειες που
μεγαλώνουν ελληνόπουλα με τρία παιδιά;;», ότι «είμαστε στον δρόμο του
αγώνα;;», ότι «θα είμαστε όλοι μαζί;;» ή μήπως είναι «έκφραση απρέπειας» η
ιαχή «Ζήτω η αιωνία Ελλάς;;;»
8) Αναφορικά με την διαπιστωμένη «νόσφιση της Εισαγγελικής
Λειτουργίας», η οποία προκύπτει από το λεκτικό σας επί λέξει: «εκ μέρους σας
παράβασης των άρθρων 2 παρ. 2, 21, παρ.1 του Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας
ΚΑΙ 191 του Ποινικού Κώδικα», διερωτώμαι αν έχετε αντιληφθεί ότι ΔΕΝ είστε
Εισαγγελείς για να εκδίδετε έγγραφα παραβίασης άρθρων του Ποινικού
Κώδικα, γεγονός το οποίο προϋποθέτει Ποινική Αξιολόγηση, την οποία
ΔΕΝ μπορεί να κάνει το ΔΣ του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών.
Όμως,
διαπράξατε το ατόπημα και έχετε προβεί στο αδίκημα της αντιποίησης
Αρχής (άρθρο 175 ΠΚ).
Δεν το καταλάβατε;
Δεν συμβουλεύστε τους
νομικούς σας συμβούλους;;;
9) Σεβόμενος, όμως, τον θεσμό του Ιατρικού Συλλόγου, παρά τις
παραπάνω πράξεις και έγγραφα του παρόντος Διοικητικού Συμβουλίου
επαναλαμβάνω τα εξής:
α. Το να είμαι ανεμβολίαστος απο το εμβόλιο που
προωθείται ως πανάκεια, είναι δικαίωμά μου, υπογραμμίζοντας ότι η χώρα είναι
Ελεύθερη για να το δηλώνω και ελευθέρως.
Πολλώ, δε, μάλλον, όταν χιλιάδες
Ιατροί / Ερευνητές Επιστήμονες έχουν την ίδια άποψη με την δική μου οι οποίοι
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
10) Το δικαίωμά μου να ομιλώ για οποιονδήποτε επιβάλει υποχρεωτικές
ιατρικές πράξεις μαζικά στον ελληνικό και μόνον πληθυσμό, δεν είναι
προνομιακό επειδή είμαι Αξιωματικός ε.α. του ΠΝ, Πρόεδρος της ΕΣΤΙΑ της
ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ Ένωσης Στρατιωτικών Ιατρών, τέως Δντής της Β΄Παθολογικής
κλινικής του Ναυτικού Νοσοκομείου Αθηνών και Πρόεδρος του Κινήματος
“2021”, αλλά γιατί αντιλαμβάνομαι πως το ίδιο δικαίωμα έχει ο κάθε Έλληνας
πολίτης, όπως και οι περί του αντιθέτου ομιλούντες έχουν επίσης το ίδιο
δικαίωμα.
11) Ο κ. Πατούλης με (εγ)καλεί για τον πολιτικό μου λόγο και για
συμπεριφορά μου που κατ’ αυτόν δεν είναι πρέπουσα, ενώ ο ίδιος, με τις
ιδιότητες του Ιατρού και Πολιτικού, κρίνει ότι ο ίδιος δικαιούται να παραχωρεί
συνεντεύξεις και μάλιστα στον τύπο και στα πάσης φύσεως περιοδικά κάθε
είδους και ποιότητας, ακόμη και για τις «προσωπικές – συναισθηματικές του
στιγμές». Ίδετε: https://www.in.gr/2021/09/06/greece/giorgos-patoulis-milaei-protifora-meta-xorismo-tou-ti-marina/) , στο οποίο αναφέρεται: «Ο Περιφερειάρχης
Αττικής Γιώργος Πατούλης μιλάει πρώτη φορά στην εκπομπή «MEGA
Καλημέρα» μετά το χωρισμό του για τις προσωπικές του στιγμές».
Εγώ
υπερασπίζομαι το δικαίωμά του αυτό και οποιουδήποτε άλλου Πολιτικού με
οποιαδήποτε επαγγελματική ιδιότητα, αλλά και οποιουδήποτε άλλου πολίτη,
αλλά το ίδιο οφείλει και αυτός προς τους άλλους. Αυτό δεν αποτελεί δημοκρατική
αρχή για τον κ. Πατούλη και τα άλλα μέλη του Δ.Σ. του Ι.Σ.Α.;
Τ
ο να επισημαίνω – ως Πρόεδρος Πολιτικού Κινήματος – ότι ο κ
Μητσοτάκης προκαλεί με τις φιγούρες πλούτου της οικογενείας του στα SOCIAL
MEDIA την ώρα που απειλούνται τα παιδιά των φτωχών Ελλήνων με ασιτία,
είναι και πάλι δικαίωμά μου και ως πολίτη αλλά και ως Πολιτικού Αρχηγού και
είναι εκτός της κρίσεως του ΔΣ/ΙΣΑ.
12) Η άσκηση της Ιατρικής γίνεται στην θεραπευτική κλίνη και ο ιατρός
κρίνεται από τους ασθενείς και την κοινωνία.
Η άσκηση λογοκρισίας και οι
απειλές εναντίον ιατρών, δεν αποτελούν ιατρική πράξη, όπως και ο λόγος και η
άποψη δεν αποτελούν ιατρική πράξη.
Είναι αδιανόητο, αντί το Δ.Σ. του Ι.Σ.Α. να εγγυάται το άρθρο 12 του
Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας, περί μη υποχρεωτικότητας των ιατρικών
πράξεων όπως έχει υποχρέωση, δυστυχώς αγνοεί έναν απίστευτο όγκο
Επιστημόνων που έχουν διαφορετικές απόψεις, χωρίς να είναι απαραίτητα
και καθολικά αντιεμβολιαστές, καθώς απλά προσεγγίζουν με διαφορετικό
επιστημονικό τρόπο την υφιστάμενη διεθνή κατάσταση, μεταξύ των
οποίων και εγώ.
Ο Ι.Σ.Α. δεν αποτελεί εργαλείο κανενός, δεν μπορεί να εμφανίζεται ως διώκτης, τοποτηρητής ή παιδονόμος και Εισαγγελέας των συναδέλφων, την ώρα
που η κοινωνία νοσεί όχι μόνον από μια πανδημία, αλλά και από την άρνηση σε
οποιαδήποτε διαφορετική άποψη και γνώμη. Αδυνατώ να σκεφτώ ότι το
παρόν ΔΣ είναι εργαλείο σκοπιμοτήτων εναντίον των μελών του Ι.Σ.Α.
13) Εν κατακλείδι, τονίζω για διδακτικούς και μόνον λόγους, ότι ουδέποτε
χρησιμοποίησα την λέξη «αντιλατινισταί».
Δεν γνωρίζω ποιος, πώς και που
βρήκε ή επινόησε αυτή την λέξη και την καταχωρήσατε στο έγγραφό σας ως
δήθεν δική μου. Σας ενημερώνω λοιπόν, ότι χρησιμοποίησα τον όρο
ΑΝΤΙΝΑΤΙΒΙΣΤΑΙ, που σημαίνει εχθροί των αυτοχθόνων Ελλήνων, δηλαδή
ανθέλληνες.
Σας υπενθυμίζω, τον ίδιο όρο χρησιμοποίησε ο κ. Μητσοτάκης σε
διεθνή συνάντηση λέγοντας ότι θα αντιμετωπίσει τον ...ΝΑΤΙΒΙΣΜΟ..., δηλαδή
τους αυτόχθονες, γηγενείς Έλληνες. Η πολιτική μου θέση είναι αντίθετη σε κάθε
λόγο και πράξη στρεφόμενη εναντίον Ελλήνων.
14) Εκτιμώ ότι ο κ. Πατούλης που στηρίχθηκε από το κόμμα του κ.
Μητσοτάκη για να εκλεγεί Πειφερειάρχης είναι λογικό να παρεξηγηθεί από τον
μέσο κοινωνικό και έντιμο άνθρωπο, στρεφόμενος εναντίον μου, με προφανή
σκοπό την υπεράσπιση του κ. Μητσοτάκη. Εκτιμώ, επίσης, ότι ενεργεί χωρίς
εντολή γιατί θεωρώ αδιανόητο να συνηγορεί ο κ. Μητσοτάκης στην λογοκρισία
που επιχειρεί ο κ. Πατούλης στον επαγγελματικό σύλλογο του ΙΣΑ.
Αυτό θα
συνιστούσε ομολογία αδυναμίας του Προέδρου της ΝΔ να αντιμετωπίσει πολιτικά
τους διαφωνούντες με αυτόν.
15) Τέλος, ελπίζω ότι δεν ενόχλησε οιονδήποτε από εσάς η αναφορά μου
στην ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΑΔΑ, εκτός εάν «πόνεσε κάποιον από εσάς».
16) Κατόπιν των ανωτέρω, ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ το ασύντακτο, ανορθόγραφο,
κατασυκοφαντικό, δυσφημιστικό και υβριστικό έγγραφο εναντίον μου, της 9ης Σεπ
2021 του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών και
ΕΞΑΙΤΟΥΜΑΙ:
α. την έγγραφη συγγνώμη των υπογραφόντων το έγγραφο -
απόφαση για το καταφρονητικό προς εμένα περιεχόμενο, άλλως,
επιεικώς, την έγγραφη δήλωση του ΔΣ του ΙΣΑ περί εσφαλμένης
ερμηνείας του αναφερομένου από εμένα άνω κειμένου στη δημόσια
πολιτική μου ομιλία.
β. την ανάκληση του άνω εγγράφου – απόφασης, άλλως τη θέση
του στο αρχείο, ως μηδέποτε συνταχθέντος.
γ. Τα πρακτικά του ΔΣ και την απόφαση της 2ας Σεπ 2021 του
ΔΣ/ΙΣΑ, ως και όλα τα έγγραφα που είναι σχετικά με τα
προειρημμένα, λαμβάνοντας υπόψη ότι έχω δικαίωμα γνώσης και
6
πρόσβασης στα εν λόγω έγγραφα, σύμφωνα με τον Κώδικα
Διοικητικής Διαδικασίας.
δ. Αντίγραφο της παρούσας με τις σημάνσεις πρωτοκολλήσεως.
Διατηρώ, πάραυτα, το Δικαίωμα προσφυγής σε κάθε Διοικητική και
Δικαστική Αρχή προς πάσα αξιολόγηση πάσης Πράξης εναντίον μου.
Η παρούσα που υποβάλλεται με βαθιά εκτίμηση σε όλους τους
συναδέλφους μου – μέλη του ΙΣΑ, υπέχει, ταυτόχρονα, θέση εξωδίκου
προσκλήσεως / δηλώσεως κατά του ΔΣ/ΙΣΑ, ενώπιον πάσης Διοικητικής
και Δικαστικής Αρχής.
17 Σεπτεμβρίου 2021
Ζώης Κων. Μπέχλης
5 σχόλια:
αν και έχω ρίξει πολύ μπινελίκι στον Μπέχλη, τώρα γάμησε η απάντηση, δεν πειράζει θα συνεχίσω να τον βρίζω για να βελτιώνεται από την κριτική που του κάνω
Εξαιρετικό!
Εύγε και για την άριστη χρήση της Ελληνικής!!!
Τι να σχολιάσει κανείς για τον Ζώη. Θέλω να γράψω και κρατιέμαι διότι είναι απο αυτούς που αποφεύγουν τον έπαινο ως κολακεία και αποφεύγουν τον καλό λόγο για το πρόσωπό τους για να μην υποπέσουν στην έπαρση. Τον είχα μαθητή. θα καταλάβει ποιος είμαι. Εξ αιτίας του Θα φύγω περήφανος απο αυτόν τον κόσμο. Να είσαι καλά λεβέντη μας. Να είσαι καλά.
Ευχαριστώ!
Για τον αγώνα υπέρ των αξιών, της τιμής και της αξιοπρέπειας των ιατρών και της ιατρικής.
Έύγε κ μπράβο κε Πλοίαρχε! Είσαι εσύ ο "κάποιος" που έπρεπε να τους τα πει κ μάλιστα δημοσίως σε αυτό το ύφος δυνσμισμού κ ανωτερότητος. Μην υποκύπτεις στις απειλές κ τους εκφοβισμούς, όταν αντιδρούμε σωστά κ υπηρετούμε τα ιδανικά της πίστεως, πατρίδος κ με κ προστατεύουμε την κοινωνία από τους επίβουλους ο Θεός ευδοκεί κ επευλογεί τον αγώνα!
Κρατάμε ψηλά τη σημαία, ο αγώνας δεν είναι γ προσωπικά οφέλη αλλά γ την πίστη, την πατρίδα κ τον συνάνθρωπο
Δημοσίευση σχολίου