1/8/24

ΤΟ ΛΑΜΠΡΟΝ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ. ΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑ


ΥΓΕΙΑ, Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς  Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας 
 τὰς Ἑλληνίδας. Αἲθριος εἰς 16°C ἐν Οὐψάλα. ΕΛΛΑΣ≡HELLAS.
ΠΟΙΟΝ ΤΟ ΕΝΚΡΥΠΤΟΝ ΤΩΝ ΣΥΝΘΕΤΙΚΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ;
Κατ΄ ἀρχὰς ἂς φωνάξωμεν τὴν ΗΧΩ μὲ τὴν ΕΩ.  
Ἂς ἀντιλαλήσει ἡ ΑΝΤΗΧΗΣΙΣ κατὰ τὴν διάρκειαν τῆς ΗΜΕΡΑΣ.
ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΘΑ ΑΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΕΦ' ΟΣΟΝ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ 
 Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣ.
ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΘΑ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΕΦΟΣΟΝ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ  
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΦΟΣΟΝ ΑΠΕΙΛΕΙΣΑΙ ΕΣΥ, ΕΜΕΙΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ.
Ἂπειλούμεθα ὃταν ἀπειλεῖται εἲτε πυροβολεῖται ὁ δεδοκιμασμένος 
 δημοσιογράφος ἢ πολιτικός.
Τὸ ἒνκρυπτον, ἐν συνεχείᾳ, τῶν συνθετικῶν φαρμάκων λέγεται 
ΚΑΡΚΙΝΟΣ.
Ἡ παρενέργεια ποὺ ἐνφυτεύεται ἀπὸ τὸ 1927 ὣστε ὀ κακός τοῦρκος 
 νὰ ἐλέγχῃ ΤΗΝ ΖΩΗΝ.
Ο ΚΑΛΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣ ΖΕΙ ΕΙΣ ΤΟ ΤΟΥΡΚΜΕΝΙΣΤΑΝ ΕΙΤΕ ΑΠΟΔΗΜΕΙ 
 ΕΙΣ ΤΑΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ. Ὃπου ἀλλοῦ εἶναι κακός.
ΔΙΑ ΤΟ ΛΑΜΠΡΟΝ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ, 
ΚΑΤΑΘΕΤΩ.
ΜΥΘΩΔΙΑ - Βαγγέλης Παπαθανασίου.flv
Γράφεται δὲ ὃτι:
"Η πιο επική μουσική που γράφτηκε ποτέ από Έλληνα.
Τo 2001 δώθηκε στο χώρο των Στηλών του Ολυμπίου Διός 
μια συναυλία του  Βαγγέλη Παπαθανασίου αφιερωμένη στο ταξιδι του διαστημοπλοίου Odysseus προς τον πλανητη Αρη. 
Η συναυλία , η οποία κόστισε περίπου 3.000.000 Δολλαρια,  
χρηματοδοτήθηκε απο την NASA και μεταδόθηκε ζωντανα στον πλανητη 
 Αρη μεσω δορυφόρου.!"
Κατὰ τὰ γεγραμμένα εἰς τὸ λεξικόν τῶν Liddell-Scott, ἒκδοσις 1832,  
οἱ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ἐτελοῦντο εἰς τὴν Ὀλυμπία.
 Εἰς τὸ λῆμμα Ὀλυμπία: (ἐνν. χώρα), ἡ, μικρά τις πεδιὰς πρὸς δυσμὰς τῆς
 Πίσης κειμένη, ὅπου ἐτελοῦντο οἱ Ὀλυμπιακοὶ ἀγῶνες, Ἡρόδ. 2. 160.
Τὸ λεξικόν ἀντεγράφη ἀπὸ τὸ λεξικόν καὶ τὰ συγγράμματα ποὺ διέσωσεν
 ἡ ἀποδημοῦσα τὸ 1453  Ἂννα Νοταρᾶ, κατ' ἐντολήν τοῦ ἀρραβωνιαστικοῦ 
ἢ συζύγου της, Αὐτοκράτορος τῶν Ρωμαίων καὶ Βασιλέως τῶν Ἑλλήνων  
Κων/νου Παλαιολόγου ΙΑ'.
Οὓτως διεδόθη ἡ Ἑλληνική Γλῶσσα καὶ ἡ Γνῶσις περὶ τῆς Ἑτυμολογίας τ
ῶν Εὐρωπαϊκῶν γλωσσῶν εἰς τὰς Δύσας (τὰς χώρας τῆς περιβόητης Δύσεως).
Γράφεται δὲ,
"Ὀλυμπία (-ίας, -ίᾳ: Οὐλυμπίᾳ coni., -ία coni.) in Elis, where was held
 the quadriennial festival of Olympian Zeus. μηδ' Ὀλυμπίας ἀγῶνα
 φέρτερον αὐδάσομεν (O. 1.7) Ὀλυμπίᾳ μὲν γὰρ αὐτὸς γέρας 
ἔδεκτο (O. 2.48) μνᾶμα τῶν Οὐλυμπίᾳ κάλλιστον ἀέθλων 
(byz.: Ὀλυμπ- codd.) (O. 3.15) στεφάνων τῶν Οὐλυμπίᾳ (byz.: Ὀλ- codd.)
 (O. 5.2) στεφάνους ἐν Ὀλυμπίᾳ ἐπεὶ δέξαντο (O. 6.26) Ὀλυμπίᾳ Πυθοῖ 
τε νικώντεσσιν (O. 7.10) ἔνεποι κεν Καλλιμάχῳ λιπαρὸν κόσμον Ὀλυμπίᾳ
 (O. 8.83) τὸ μὲν Ἀρχιλόχου μέλος φωνᾶεν Ὀλυμπίᾳ (O. 9.2) νῦν 
δ' Ὀλυμπίᾳ στεφανωσάμενος (O. 12.17) ὕπατ' εὐρὺ ἀνάσσων Ὀλυμπίας 
Ζεῦ πάτερ (O. 13.25) τὰ δ' Ὀλυμπίᾳ αὐτῶν ἔοικεν ἤδη πάροιθε
 λελέχθαι (O. 13.101) εὔχομαί νιν Ὀλυμπίᾳ τοῦτο δόμεν γέρας ἔπι Βάττου 
γένει (P. 5.124) Οὐλυμπίᾳ τε Θεόγνητον οὐ κατελέγχεις (byz.: Ὀλ- codd.)
 (P. 8.36) Ὀλυμπίᾳ τ' ἀγώνων πολυφάτων ἔσχον θοὰν ἀκτῖνα σὺν ἵπποις, 
Πυθοῖ τε (τ del. Pauw: Ὀλυμπίαθ Maas) (P. 11.47) Οὐλυμπίᾳ τε καὶ
 Ἰσθμοῖ Νεμέᾳ τε (Er. Schmid: Ὀλυμπίᾳ codd.) (N. 4.75) ἐν Πυθῶνι 
πειρᾶσθαι καὶ Ὀλυμπίᾳ ἀέθλων (N. 11.23) pro pers., μᾶτερ ὦ 
χρυσοστεφάνων ἀέθλων, Οὐλυμπία (byz.: Ὀλυμπ- codd.) (O. 8.1).
Ἐν συντομίᾳ, "η (Α Ὀλυμπία, και Οὐλιμπία) Όλυμπος
μικρὰ πεδιάς τῆς Ἠλείας ὃπου ἐτελούντο οἱ Ὀλυμπιακοί Ἀγῶνες κατὰ
 τὴν Κλασσικήν Ἐποχήν (776 πεχ ἒως 393 μεχ). Πρώτων καταγεγραμμένων
 καὶ διασωζωμένων ἐν Ἰωνικῆ τὸ 776 πεχ.
Τὰ "Όλύμπια" ἦσαν Πανελλήνιοι Ἀθλητικοί καὶ Πνευματικοί Ἀγῶνες 
ποὺ ἐτελοῦντο ἐν Ὀλυμπίᾳ πρὸς τιμήν τοῦ Ὀλυμπίου Διός κάθε τέσσαρα ἒτη («παρεσκευάζοντο ποιεῖν τὰ Όλύμπια», Ξεν.).
ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ: "Τὰ Ὀλύμπια", εἶναι τὸ ούδέτερον τοῦ πληθυντικοῦ 
τοῦ οὐδετέρου τοῦ ἐπιθέτου ὀλύμπιος, τρεπόμενον εἰς οὐσιαστικόν.
Σήμερον εἶναι γνωστόν ὃτι οἱ Ἀγῶνες τὸ πρῶτον, ἐτελέσθησαν
 ΕΠΙ ΑΡΧΑΙΩΝ (ἀρχικῶν, ἀρχαιοτάτων ἐνιαυτῶν, ἐτῶν)  ὑπὸ τοῦ Ἡρακλέους
 πρὸς τιμήν τῆς Ἣρας, περὶ τὸ 3500 πεχ, πρὸ 5500 ἐτῶν, μετὰ τὴν
 Ἀργοναυτικήν Ἐκστρατείαν. Ὁ Ἡρα-κλέης εἶχεν ἱδρύσει ξύλινον ναόν
 τῆς Ἣρας ὁ ὁποῖος ἐκάη. Θεωρεῖται ὃτι εὑρέθησαν ψήγματα κεκαμένων
ξύλων τὰ ὁποῖα ἒπρεπεν νὰ εἶχαν διατηρηθῆ καὶ  χρονολογηθῆ. 
Πρᾶγμα τὸ ὀποῖον εἶναι ἀνέφικτον ὃσον καὶ μὴ ἐπιτρεπτόν,
 δηλαδή "ἁμάρτημα", κατὰ τὸ ΚΑΣ καὶ τὸ Ὑπουργεῖον Πολιτισμοῦ τῶν
 Βαρβάρων ποὺ κυριαρχοῦν ἐν Ἀθήναις. 

ΟΥΔΕΜΙΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΗΣΙΣ ΠΡΟ ΤΟΥ 1800 ΠΕΧ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ. 
Διότι τὸ 1800 πεχ ἑβραίωσεν ὀ Ἂμπραχαμ, δηλαδή ἐπέρασεν τὸ ποταμάκι
 ἐρχόμενος ἀπὸ τὸ Οὒρ μὲ τὴν ἀδελφογυναίκα του Σάρα ἐπὶ ὂνου.
Ὃλοι ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΠΙ ΟΝΟΥ ΦΕΡΟΜΕΝΟΙ. Πρωτἂνθρωποι, μεσσίες,
 φωστῆρες, κλπ. Καὶ ὃλοι τους διαφεύγουν καὶ σώζονται πρὸς τὴν Αἲγυπτον
 με τὶ; μὲ τὸ γαϊδουράκι! Μὲ τὸ ἀθῶο δὲ γαϊδουράκι μεταφἐρουν χρυσοῦν 
ἂργυρον, χαλκόν καὶ σίδηρον. Μὲ τὸ γαϊδουράκι ἐμπορεύονται καὶ 
ρουφιανεύουν ἀνὰ τὴν Ὑφήλιον. Ἑπὶ αἰώνας, ἀπὸ τὸ 1800 πεχ. καὶ ἐντεῦθεν.
Καλῶς! Αὐτή εἶναι ἡ Ἱστορία τῶν Πραματευτάδων.
ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΧΟΜΕΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑΝ, ΜΕ ΤΟΝ ΙΠΠΟΝ, 
ΜΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΕΨΙΝ. ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗΝ, ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑΝ, 
ΤΗΝ ΓΝΩΣΙΝ, ΤΗΝ ΑΘΛΟΠΑΙΔΕΙΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗΝ.
Η ΕΛΛΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!
ΕΣΣΕΤ' ΗΜΑΡ!
Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος, Οὐψάλα.
Ἀνεμβολίαστος. Ἱπποκρατικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου