6/2/25

Έπαθα και Έμαθα. Έβαλα μυαλό.

Στις 6 Φεβρουαρίου 2018 , καταδικάστηκα, (άδικα) σε δεύτερο βαθμό, σε τέσσερεις μήνες φυλακή, (με τριετή αναστολή), επειδή «συκοφάντησα» τους αριστερούς φιλάνθρωπους που ενδιαφέρονται μόνο για τον Αφγανό συνάνθρωπο, και τους είπα, "καθ έξην και κατ επάγγελμα φιλανθρώπους". 

 Η εισαγγελεύς, είχε προτείνει μόνο 2 μήνες φυλακή , αλλά οι τρεις άλλες, (τυφλές), και αριστερές κυρίες της Έδρας, τους έκαναν 4, για να με συνετίσουν. 

 Παρέμεινα κρατούμενος περίπου δυο ώρες μέχρι να ετοιμαστούν τα χαρτιά. 

 ΥΓ1. Συνετίστηκα.
ΥΓ2. Ηταν η πρώτη και μοναδική φορά που καταδικάστηκα.
ΥΓ3. Η μήνυση είχε συνταχθεί από το γραφείο του κ. Ρουπακιώτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Στις 22 Ιουνίου 1989, η «κάθαρση» που συμφώνησε η Cia με τον Γρυλλάκη στη Νεα Υόρκη και που την ανέλαβαν ο Εφιάλτης με τον Καπετάν Γιώτη άρχισε από τις ΗΠΑ με στόχο την «Κτηματική» και τις καταθέσεις των Ομογενών

Ο Ανδρέας Παπανδρέου , εισήχθη επειγόντως στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο με λοίμωξη του αναπνευστικού, επειδή «κρύωσε κατά την προεκλογική ομ...