8/6/25

53 χρόνια "δημογραφικό". Στην αρχή των 70 οι παντογνώστες απέδωσαν το δημογραφικό στην "μετανάστευση" και όχι στην καταστροφή των χωριών και στην χειραφέτηση των γυναικών



Η μετανάστευση στην Γερμανία και την Αυστραλία και η εσωτερική μετανάστεηση στην Αθήνα σχετίζεται πρωτίστως με την καταστορή των χωριών από τους Συμμορίτες. 

Η υπογεννητικότηα των γυναικών και οι άκαρποι γάμοι, συνδέοντια με τη Φίνος Φίλμ, την Τηλεόραση , τα σήριαλ. και την χειραφέτηση. 
Για τον ελληνικό κινηματογραφο το παιδί ηταν μόνο δυστυχία.  Ατύχηαμ. κακιά στιγμή. Δράμα.
Ο Αλεξανδράκης-Παπαδοπουλος  με την Κοντού. Και μόνο ο Βέγγος στην ταινία με την Ανουσάκη είχε παιδιά.
 Μόνο ως κόρη εργοστασιάρχη η  Αλίκη εκανε παιδί, και ως κόρη καθηγητού έμεινε έγκυος.


3 σχόλια:

Σεπόλια είπε...

Πολύ καλή ανάλυση. Τα ίδια έλεγε και εγώ προ ετών για το πότε ξεκίνησε στην πράξη η υπογεννητικότητα (μετά τον πόλεμο), ποιοι οι λόγοι και τον ρόλο που έπαιξε η προβαλλόμενη ως ανάγκη και εξέλιξη εγκατάλειψη της οπισθοδρομικός επαρχίας χάριν της αστυφιλίας, συνδυασμένη με την χειραφέτηση των γυναικών χάριν του καθεστώτος, ειδικά στις ελληνικές ταινίες.

Ανώνυμος είπε...

Το 1987 υπηρετούσα στο Πεντάγωνο, όταν η Στρατολογία πρότεινε στην πολιτική ηγεσία την στράτευση των γυναικών ως τη μόνη λύση για τη διατήρηση της επάνδρωσης! Δεν έγινε δεκτή η πρόταση αυτή λόγω του πολιτικού κόστους. 38 χρόνια αργότερα, η επάνδρωση έχει καταρρεύσει, καταργούνται μονάδες γιατί δεν υπάρχει προσωπικό!

Ανώνυμος είπε...

Ο ελληνικός κινηματογράφος προέβαλλε κατ' εξοχήν την φυγή από την επαρχία, ως ένδειξη εξέλιξης και ξεβλαχέματος, και την συμμετοχή σε ένα μικρο-μεσοαστικο ελληνικό όνειρο, που στην πράξη δεν ήταν ελληνικό, στο πλαίσιο της οποίας τα παιδιά ήταν βάρη, τα πολλά παιδιά ταυτόσημα της φτώχειας και το ένα παιδί η εξασφάλιση της ορθής κοινωνικής αποδοχής ειδικά για την ξεβλαχεμενη νυν αστικοποιημενη Ελληνίδα.