19/5/26

Ο Χαζός Αριστερός ,78 χρόνια μετά την δολοφονία του Πολκ παραμένει Μακάκας και επειδή παραμένει μακάκας λειτουργεί ως Πράκτορας


Ο «Άγνωστος  Αριστερός » μου έγραψε:

 Εσύ κ. Χατζάρα λες ότι η κυβερνώσα «δεξιά» εκείνης της εποχής ήταν διεφθαρμένη, έτρωγαν την διεθνή βοήθεια (UNRRA, Marshall plan), εσύ ο ίδιος τους αποκαλείς κλεφτολουμπινέ! Για ποιό λόγο οι Βρετανοί, που παρέδωσαν την Ελλάδα στους Αμερικανούς, να δολοφονήσουν έναν Αμερικανό δημοσιογράφο που διερευνούσε την διαφθορά της ελληνικής κυβέρνησης; Το ίδιο ερώτημα ισχύει και για τους κομμουνιστές, αφού ο Πόλκ ήθελε να πάρει συνέντευξη από τον αρχηγό τους και να τους δώσει φωνή;

Συνοπτικά: 
Ο έμπειρος ρεπόρτερ γνώριζε ότι ο «δρόμος για το Βουνό» περνούσε από το Βελιγράδι και όχι από την Θεσσαλονίκη. Άλλωστε ο πρωθυπουργός του Βουνού και η κυβέρνηση του Βουνού ζούσαν στους Ψαράδες στις Πρέσπες και όχι στο «Βουνό». 80 χρόνια μας βασανίζουν η Ιντέλιζενς Σέρβις και το ΚΚΕ με τα Παραμύθια τους. 
Ο Πολκ παρασύρθηκε στην Θεσσαλονίκη με «δόλωμα» στοιχεία για την εκτέλεση του Ζέβγου. Τον Παγίδεψε ο πράκτορας Κώστας Χατζηαργύργης. Στόχος ήταν η διακοπή της Αμερικανικής βοήθειας προς την Ελλάδα. Διαβάστε «τους όρους» με τους οποίους η Γερουσία επέκρινε «το πακέτο Τρούμαν». Τους έχω δημοσιεύσει. Η Γερουσία είχε το δικαίωμα να αναστείλει την Βοήθεια. Οι Άγγλοι είχαν προτείνει «Γενική Αμνηστία» και επιστροφή στο Καθεστώς της Βάρκιζας. Οι Αμερικανική Διοίκηση Διαφωνούσε. Η περίφημη επιστολή Πολκ ήταν Πλαστή. Ο Γρηγόρης Στακτόπουλος που ήταν μικροπράκτορας των Άγγλων ήταν ένοχος. Γνώριζε τους δολοφόνους. Έβαλαν την Μάνα του να στείλει τα χαρτιά του Πολκ στην Χωροφυλακή για να συλληφθεί και να καταθέσει για τους «δεξιούς εκτελεστές». Οι Αμερικανοί που βρήκαν πρώτοι την Αλήθεια πήραν την ελληνίδα σύζυγο του Πολκ, την Ρέα στην Αμερική και έκλεισαν την υπόθεση. Τον Πολκ τον σκότωσε η Ιντέλιζενς Σέρβις. Μπορεί να τον πυροβόλησε κάποιος Κομμουνιστής μπορεί και όχι. Δεν μας ενδιαφέρει. 
ΣΠΥΡΙΔΩΝ  ΧΑΤΖΑΡΑΣ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αντιπαρέρχομαι τους χαρακτηρισμούς χάριν της συζήτησης και επισημαίνω ότι απουσιάζει το κίνητρο για τους Άγγλους. Η δολοφονία του Πολκ απομάκρυνε την Βάρκιζα, δεν την έφερε πίσω. Αντίθετα, αυτό που αναφέρεις κ. Χατζάρα ότι οι κομμουνιστές ήθελαν να διακοπεί η διεθνής βοήθεια, αν αληθεύει φυσικά, θα μπορούσε να είναι ένα κίνητρο. Πράκτορας δεν είμαι, απλά κρίνω τα γεγονότα μόνον με την λογική και όχι με το συναίσθημα…