27/6/26

Πέμπτη 27 Ιουνίου 1974. Ο Ανδρουτσόπουλος επέστρεψε στην Αθήνα. Σε 18 ημέρες θα γινόταν το ΝΑΤΟϊκό πραξικόπημα στην Κύπρο που δεν έπρεπενα την παρουν οι Σοβιετική και να την κάνουν Κούβα. Οι Τούρκοι συνέχιζαν την τακτική της εντασης. Στην Κύπρο δημοσιευόντουσαν σε συνέχειες τα γράμματα των Γριβικών που τα έγραφε η ΚΥΠ. Ο Μπαλόπουλος 4 χρόνια φυλακή/




 
ΤΑ "ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ" ΤΗΣ ΚΥΠ










Δεν υπάρχουν σχόλια: