Οι (έγκυρες) Βρετανικές εφημερίδες στα ρεπορτάζ τους από την συνάντηση Ανδρουτσόπουλου-Ετζεβίτ στο γραφείο του Λουνς στις Βρυξέλλες, έγραψαν, ότι ο Ανδρουτσόπουλος διέκοψε την συνάντηση δυο φορές και πήγε στο Γραφείο της Ελληνικής Αντιπροσωπείας από μίλησε με την Αθήνα.52 χρόνια μετά, δεν έχουμε μάθει μα ποιόν μίλησε ο "πρωθυπουργός".
Προδότες των Αθηνών έστειλαν μήνυμα δια του "Ελευθέρου Κόσμου
.png)
.png)
Στην Κύπρο που πιάσανε τον Χαρίτωνα, άρχισαν διώξεις των Ελλήνων χωρίς η εγγυήτρια δύναμη να αντιδράσει .png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου