Οι (έγκυρες) Βρετανικές εφημερίδες στα ρεπορτάζ τους από την συνάντηση Ανδρουτσόπουλου-Ετζεβίτ στο γραφείο του Λουνς στις Βρυξέλλες, έγραψαν, ότι ο Ανδρουτσόπουλος διέκοψε την συνάντηση δυο φορές και πήγε στο Γραφείο της Ελληνικής Αντιπροσωπείας από μίλησε με την Αθήνα.52 χρόνια μετά, δεν έχουμε μάθει μα ποιόν μίλησε ο "πρωθυπουργός".
Προδότες των Αθηνών έστειλαν μήνυμα δια του "Ελευθέρου Κόσμου
.png)
.png)
Στην Κύπρο που πιάσανε τον Χαρίτωνα, άρχισαν διώξεις των Ελλήνων χωρίς η εγγυήτρια δύναμη να αντιδράσει .png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου