4/6/26

4 Ιουνίου 1964. ¨Όταν η ΕΛΛΑΣ υπερασπιζόταν το δικαίωμα όλου του Κόσμου να ψαρεύει στο Αιγαίο ενώ η Τουρκία θεσμοθετούσε Αλιευτική ΑΟΖ

Η πολλαπλά εσφαλμένη διακοίνωση της ελληνικής κυβερνήσεως της 4ης Ιουνίου 1964 επί της τουρκικής αποκλειστικής αλιευτικής ζώνης στο Αιγαίο, η οποία σήμερα μας εξηγεί την πολιτική υποτέλειας έναντι των ανοικτών θαλασσών της Αγγλικής Αυτοκρατορίας

 ΥΓ. Με τον ίδιο τρόπο υπερασπίζεται την "ελληνική κυριαρχία" και η ΚΟΥΛΑ το Κιοτσέκι. 

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εδώ φαίνεται το πόσο πίσω πάει η ιστορία με τις "διεθνείς συμβάσεις" που μου έλεγαν οι μπούμερς το 2000 όποτε θα μιλούσα για πόλεμο και αλύτρωτες πατρίδες, υποτίθεται ότι δεν μπορούσε να γίνει τίποτα εναντίον των Τούρκων διότι "ανήκουμε στην ΕΕ", "υπάρχουν διεθνείς συμβάσεις", "δεν είμαστε μόνοι μας στον πλανήτη", "είμαστε στο ΝΑΤΟ" και όλα τα σχετικά κουραφέξαλα, δηλαδή αν πεις ότι πρέπει να μπορούν να ψαρέψουν όλοι στο Αιγαίο υποτίθεται ότι αυτοί οι "όλοι" θα είναι με το μέρος σου και ο Τούρκος θα κλάψει ενώ στην πραγματικότητα μόνο Έλληνες και Τούρκοι ψαρεύουν εκεί οπότε οι "όλοι" είναι οι Έλληνες και οι Τούρκοι και άρα ο Έλληνας απαιτεί να μπορεί να ψαρέψει και ο Τούρκος.