15/5/14

Εκλογές και πολιτικά μηνύματα

-Ο Λαθρο-Καμίνης ζήτησε από τους Αθηναίους να ψηφίσουν με αυτοδιοικητικά κριτήρια.
-Επομένως τους ζήτησε να τον μαυρίσουν. 

  - Η κα Χούκλη μιλώντας με τον Alexis, αποκάλυψε ότι το βράδυ της 25ης Μαΐου οι τηλε-σχολιαστές στα κανάλια θα μετράνε ΝΔ+ΕΛΙΑ+ΠΟΤΑΜΙ+ΔΗΜΑΡ μαζί ως «κυβερνητική πλειοψηφία».

Αυτή είναι η «σύμπραξη με τον Μπαρόζο». Επομένως καμιά ψήφος διαμαρτυρίας δεν πρέπει να πάει σε αυτούς. Έτσι αποκαλύφθηκε και η επιχείρηση υφαρπαγής ψήφων με τον Ποδονίφτη.

Σύμφωνα με την μέτρηση της VPRC, η «Κεντροαριστερά», ΠΑΣΟΚ+ υποκαταστήματα, (ΕΛΙΑ+ΠΟΤΑΜΙ+ΔΗΜΑΡ), μπορεί να συγκεντρώσει 9,5%, ενώ η φιλοδοξία των εργολάβων που λάνσαραν τον «Ποδονίφτη», ήταν 15%. Δηλαδή, ελπίζουν να συκρατήσουν από 450.000 μέχρι 900.000, ψήφους σε σχέση με τους 1.140.000 ψήφους του 2012. Πρόκειται για δημοσκοπικό ΧΑΟΣ. Μακάρι να πατώσουν, οπότε με λιγότερους από 1.500.000 ψήφους η «σύμπραξη με τον Μπαρόζο», δεν θα μπορεί να επιβιώσει.

Στις 4 Μαΐου http://deltio11.blogspot.gr/2014/05/blog-post_9679.html  αναλύοντας τις επιμέρους δημοσκοπήσεις εξηγούσα ότι διαφαινόταν η υψηλή συσπείρωση της Χρυσής Αυγής που ήταν πάνω από 80%, την ώρα που η Νέα Δημοκρατία, η ΕΛΙΑ και ο ΣΥΡΙΖΑ εμφάνιζαν τάσεις αποσυσπείρωσης και χαλαρότητας ψήφου.

Δέκα ημέρες μετά, «κρυφές δημοσκοπήσεις», δίνουν 13,5% στην Χρυσή Αυγή, αλλά με άγνωστο αριθμό ψηφισάντων.
Αυτό πρακτικά αναλογεί σε 670.000-840.000 ψήφους.
Αυτό σημαίνει αύξηση της πολιτικής δύναμης της ΧΑ, από 50% έως 100%.

Υπό ορισμένες προϋποθέσεις για τον αριθμό των έγκυρων, αυτές οι στατιστικές υποθέσεις μπορεί να δείχνουν το βράδυ των εκλογών ποσοστά μεταξύ 15-16,5% για το ψηφοδέλτιο της Χρυσής Αυγής, ενώ με βάση της εκτιμήσεις ότι η δύναμη της Νέας Δημοκρατίας θα είναι γύρω στους 950.000 ψήφους , η διαφορά τους μπορεί να είναι της τάξης των 150,000 ψήφων.

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΒΙΛΑ ΑΜΑΛΙΑ κινείται γύρω στους 1.250.000 ψήφους και θα είναι μακράν πρώτος αλλά το τελικό ποσοστό του θα κριθεί από την συμμετοχή.

Η πολιτική μάχη των εκλογών, δεν θα κριθεί από τη διαφορά ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ, ούτε από το σύνολο ψήφων της ευρωπαϊκής πλειοψηφίας Μπαρόζο-Λαγκάρντ (ΝΔ+ΕΛΙΑ+ΠΟΤΑΜΙ+ΔΗΜΑΡ) ούτε από τη δύναμη της Χρυσής Αυγής, αλλά από τη δύναμη των μικρότερων κομμάτων, από τα οποία θα κριθεί ο χαρακτήρας της μελλοντικής κυβέρνησης, η οποία μπορεί να κερδίσει την εμπιστοσύνη του λαού. Ποιοι θα συγκροτήσουν την νέα πλειοψηφία είναι το ζήτημα.

Και ο σύντροφος Γλέζος, που φαίνεται πως μίλησε και αυτός «με τον Μπαρόζο» , δεν αποκλείει «μετεκλογική συνεργασία» με τον σημερινό κυβερνητικό συνασπισμό.
Διότι από τρελλό και ραμολί μαθαίνεις την αλήθεια.
Το ευρώ-τόξο Βερολίνου και Βρυξελλών, περιλαμβάνει εκτός από τους ΝΔ-ΕΛΙΑ-ΠΟΤΑΜΙ-ΔΗΜΑΡ και τον ΣΥΡΙΖΑ και τους «Οικολόγους» και τις ΓΕΦΥΡΕΣ.

Η Αλήθεια δεν εχει χορηγό


ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥ

«Φίλοι μου
Σας ενημερώνω ότι είμαι υποψήφιος σύμβουλος στην Περιφέρεια Αττικής με τον Παύλο Χαϊκάλη (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ), στην Περιφερειακή Ενότητα Δυτικής Αττικής με υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη τον φλογερό Πατριώτη Ηλία Μετοικίδη, Πόντιο στην καταγωγή με μεγάλο εθνικό έργο στην Ταυρίδα (Κριμαία).
Ως γνωστόν...
Σγουρός (καθεστωτική διαπλοκή)
Δούρου (Συριζοπασοκ των Χαζάρων των ΗΠΑ)
Κουμουτσάκος (ΝΔ των Χαζάρων της Ευρώπης)

Χαϊκάλης (ΑΝ.ΕΛ.) προτάσσει τουλάχιστον πατριωτικό καταπίστευμα ΑΤΤΙΚΗ βοήθεια λοιπόν, αφού το εκλογικό τούτο σύστημα (καμμία σχέσις με ελληνικά ιδεώδη) ακόμα κρατεί...»

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΤΑΜΟΥ

14/5/14

Καταδίκη του ΕΔΟΕΑΠ για προσωπικά δεδομένα

Χαστούκι σε παράνομες αποφάσεις του ΕΔΟΕΑΠ, που αφορούν προσωπικά δεδομένα, αναστολή η παρακράτηση επικουρήσεων, περικοπές παροχών, συντάξεων και άλλες αυθαίρετες αποφάσεις, αποτελεί η πρώτη χθεσινή απόφαση (51/13-05-2014) της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

  Το θέμα πρόκειται να συζητηθεί στη σημερινή συνεδρίαση του ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ. Ταυτόχρονα όμως:
  # εκκρεμεί η εξέταση και άλλων προσφυγών που έχουν υποβληθεί στην Αρχή Προστασίας.
# υπάρχει καταγγελία και στην ΕΣΗΕΑ και τον ΕΔΟΕΑΠ, για υφαρπαγή απόφασης των μελών του, ως προς την προσκόμιση και κατάθεση εκκαθαριστικών, αφού η προσκόμιση τους δεν έγινε με την συγκατάθεση των ασφαλισμένων επειδή απλώς παραπλανήθηκαν.
# η διοίκηση του ΕΔΟΕΑΠ επιχειρεί να αυξήσει τα εισφορές των ασφαλισμένων δημοσιογράφων επιβάλλοντας χαράτσι, που μειώνει ακόμη περισσότερο τους μισθούς των εργαζομένων και αφήνοντας στο απυρόβλητο τους εργοδότες.
# επιχειρείται μη νόμιμη αλλαγή του καταστατικού του ΕΔΟΕΑΠ στη γενική συνέλευση της 4η Ιουνίου η οποία όμως δεν είναι καταστατική.
  Η Αρχή, με την απόφαση της, απευθύνει προειδοποίηση στην διοίκηση του ΕΔΟΕΑΠ ότι πρέπει να μη συνεχίσει την επεξεργασία και να καταστρέψει το αρχείο από τα εκκαθαριστικά για τους συνταξιούχους.
   Στο διατακτικό της απόφασης,τονίζεται ότι δεν έπρεπε να συλλεχθεί αντίγραφο του εκκαθαριστικού η της φορολογικής δήλωσης, που επιχείρησε κατά την τελευταία απογραφή η διοίκηση του συγκεκριμένου ασφαλιστικού δημοσιογραφικού οργανισμού.
  Επίσης, όπως αναφέρεται και για όσους συνταξιούχους είναι κάτω των 55 ετών και ενδεχομένως δεν τους καταλαμβάνει πλέον η ειδική διάταξη (εξαίρεση) του νόμου (πχ αυτοαπασχολούμενοι κλπ), που ίσχυε μέχρι τις 31-12-2013, η λαμβάνουν σύνταξη λόγω θανάτου, μπορούν να τηρηθούν «μόνον όσα στοιχεία είναι απαραίτητα για την ασφαλιστική σχέση και τα υπόλοιπα να διαγραφούν».  

Είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικό ότι οι νομικοί σύμβουλοι της ΕΣΗΕΑ και της ΠΟΕΣΥ, επισημαίνουν, όπως αναφέρεται και στην απόφαση της Αρχής ότι:
# η δημιουργία αρχείου με τις φορολογικές δηλώσεις των ασφαλισμένων αποτελεί παράνομη επεξεργασία προσωπικών δεδομένων.
# η αυθαίρετη παρακράτηση της επικούρησης δεν προβλέπεται από άποια διάταξη νόμου, ούτε από το καταστατικό του ΕΔΟΕΑΠ.
  Σε αντίθεση με τα συνδικαλιστικά σωματεία, από το υπόμνημα που υπέβαλε ο ΕΔΟΕΑΠ στην Αρχή καθώς και από όσα ισχυρίσθηκε κατά τη σχετική συζήτηση , όπως αναφέρεται στην απόφαση, εκπρόσωπος της διοίκησης του, διαπιστώνεται στροφή από το αυτοδιοίκητο του δημοσιογραφικού οργανισμού με την υιοθέτηση διατάξεων και εγκυκλίων, που αφορούν ασφαλιστικά ταμεία δημοσίου δικαίου και ισχυρισμοί που εξομοιώνουν στην πράξη τον ΕΔΟΕΑΠ με το Δημόσιο.
  Είναι η δεύτερη φορά που επιχειρείται να παραδοθούν τα κλειδιά του ΕΔΟΕΑΠ στο Δημόσιο.
Η προηγούμενη απόπειρα ήταν όταν μέλη της διοίκησης του το2011 καταγγέλθηκαν «ως λαγοί του Λοβέρδου και της τρόικας», που τώρα φαίνεται ο τι από κάποιους επαναλαμβάνεται με την ίδια …συνέπεια.
  Όπως όμως ρητά αναφέρεται και σε πρόσφατη (adhoc ) απόφαση του ανωτάτου δικαστηρίου «..τα αλληλοβοηθητικά σωματεία (ΣΣ όπως ο ΕΔΟΕΑΠ σύμφωνα με το καταστατικό του) αποτελούν ιδιωτικούς ασφαλιστικούς οργανισμούς κοινωνικής ασφάλισης , χωρίς να ασκούν εξουσία και λειτουργούν ως σωματεία..» και επίσης υπερέχουν«οι διατάξεις των καταστατικών τους, ως δηλώσεις ιδιωτικής βούλησης…»
  Εκτός από τα θέματα περιουσίας και «ικανοποίησης των ασφαλιστικών και κοινωνικών δικαιωμάτων των μελών τους» που ανακύπτουν, καθώς και τις ευθύνες για τους χειρισμούς αυτούς η τις παραλείψεις, η προειδοποίηση από την Αρχή Προστασίας προς τον ΕΔΟΕΑΠ, η καταστροφή αρχείου, η διακοπή επεξεργασίας του και καταστροφή, αποτελεί (άρθρο 21 παρ.1 Ν.2472/1977). διοικητική κύρωση-αποδοκιμασία κατά των υπευθύνων, που οφείλουν να συμμορφωθούν.

πηγή www.styx.gr

Αμερικάνικη Δικαιοσύνη

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, 14 Μαΐου.
Δικαστήριο στη Νότια Ντακότα
καταδίκασε σε θάνατο τον εικονιζόμενο James McVay 44 ετών 
  επειδή σχεδίαζε να δολοφονήσει τον Μπαράκ Ομπάμ.
Ο δράστης που είναι ψυχοπαθής
ομολόγησε στο δικαστήριο ότι δολοφόνησε την 75χρονη Maybelle Schein,
για να της πάρει το αυτοκίνητό και να πάει στην Ουάσιγκτον
για να σκοτώσει τον πρόεδρο.

Η μαριονέτα

Όχι ρε παιδιά μαριονέτα του Μπαρόζο ! Κοτζάμ πρωθυπουργός! Νισάφι.
Τον είχαν πάρει προηγούμενος από τα κεντρικά της λέσχης και του είχαν πει το μυστικό. Ότι τον βάζει αλλαγή ο κόουτς. Και είχε αρχίσει το ζέσταμα.
Εν, δυό, χόπ, Ουζέ!

ΔΕΝ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΧΟΡΟΠΗΔΗΜΑ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΠΗΡΕ Ο ΜΠΑΡΟΥΧ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ.

Tο ελλαδικό Ολιγαρχικο καθεστώς και οι δημοσκοπήσεις

Το ελλαδικό Ολιγαρχικό καθεστώς είναι ιδιόρρυθμο. Ενώ οι δημοσκοπήσεις σε άλλα ολιγαρχικά καθεστώτα αποτελούν συνήθως καταγραφές των τάσεων της βούλησης ενός έθνους ,μια αποτύπωση της στάσης των πολιτών είτε σε τρέχοντα ζητήματα είτε για τις εκλογικές προθέσεις τους, η ελλαδική ολιγαρχία με την τυχοδιωκτική-δόλια φύση της που είναι αναμεμειγμένη με ένα δυτικής εισαγωγής ιδιότυπο καιροσκοπικό τεχνοκρατισμό της εκμετάλλευσης, τις εχει αντιστρέψει σε μηχανισμό απόπειρας προσαρμογής της λαϊκής βούλησης στη δική της ολιγαρχική βούληση.
Οι δημοσκοπήσεις είναι ενταγμένες σε χυδαίους στρατηγισμούς ψυχολογικών επιχειρησεων! Η πολιτική πράξη, αντί να προσαρμόζεται στη Λαϊκή Κυριαρχία και να ορίζει ο λαός τo περιεχόμενο της επιδιώκεται με τις δημοσκοπήσεις, να αναπροσαρμοστεί η Λαικη Κυριαρχια προς την κατεύθυνση και το περιεχόμενο της πολίτικης πράξης που η Ολιγαρχια εκτιμα πως την εξυπηρετεί στη διαιώνιση της !
Έτσι οι δημοσκοπήσεις από στατιστική καταγραφή εκφυλίζονται σε εμπόρευμα υπό διαπραγμάτευση , με τελικό καταναλωτή τη χειραγωγούμενη Λαϊκή Κυριαρχία και επιπλέον μετατρέπονται σε μηχανισμό ενταγμένο σε στρατηγικές εφαρμοσμένης κοινωνικής ψυχολογίας εις βάρος των πολιτών από τα ολιγαρχικά επιτελεία των εκπαιδευμένων στις τεχνικές αυτές τεχνοκρατών , που φορούν κατά τα άλλα μασκαράτες δημοκρατών πολιτικών (ντεφακτο ολιγαρχικό συνταγματικό τόξο).
Μια διαδικασία εκ των άνω δηλαδή επιβολής στάσεων προς τα κάτω σε μια λαϊκή κυριαρχία που σε ολιγαρχικό καθεστώς εκφυλίζεται, λογω της εξειδικευμένης γνώσης χειραγώγησης που χρησιμοποιεί η ολιγαρχία εις βάρος της , σε πνευματικό και ενστικτώδη εξαναγκασμό μιας τελικός αγέλης ψηφοφόρων- θυμάτων πολιτικού βιασμού και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους ,ενός βιασμού που αναπαράγεται μέσα από τις κάλπες και αναπαράγει την Ολιγαρχία . 
 Ολιγαρχικός βιασμός με δημοκρατικοφανεια που αποσκοπει απλως να προσαρμοσει τους πολιτες στις πολιτικες στασεις που αυτη ανακηρύττει ως δεσμευτικές στην εκπίπτουσα σε αγέλη των δημοσκοπουμένων. Συνδυαζεται δε με την χρήση των ξαποστάσεις μέσων διάχυσης ιδίως των ραδιοτηλεοπτικών που ασφυκτικά καθορίζονται απο το καθεστώς. Μαζί με τις δημοσκοπήσεις για την προσαρμογή των πολιτών , τα μέσα επιλεκτικά υπερπροβάλλουν μερικές δεκάδες υποψηφίων (δικομματικώς), εκλεκτών της ολιγαρχίας, τους οποίους επίμονα υποβάλλουν ως αναγκαία επιλογή των πολιτών ενω ταυτόχρονα τα μέσα κοπιάζουν να τους απομακρύνουν απο την υπερψηφιση υποψηφίων που η ολιγαρχία εχθρεύεται ως απειλή για τα προνομια της!
Το αυτό επαναλαμβάνεται και με τους κομματικούς σχηματισμούς που διχοτομούνται ανάλογος. Αποτελεσμα η αφυδατωμένη Δημοκρατία ,δηλαδη Λαϊκή Κυριαρχια , να παρουσιαζεται ως ταυτιζόμενη με την ολιγαρχία και την ψηφοθηρική επιβίωση της . Και το πλέον αχρείο και αλαζονικό του ολιγαρχικού καθεστώτος.
Η προβολη των εκλεκτων της ολιγαρχιας με σκοπο να καθυποταχθει η ψηφος των πολιτων -θυματων ,να γίνεται με την χρηματοδότηση δια των φόρων των ιδίων των θυματων του ψυχοπνευματικου βιασμου απο τα μεσα -δημοσκοπησεις και τα πιστοποιημενα τους επιτελεια υποψηφιων και κομματικων δομων !
Και πλύση εγκεφάλου στους πολιτες και αιτημα για ψηφο συνεχισης των προνομιων της ολιγαρχιας και να τους αποστελλουν και τον λογαριασμο των εξοδων της τηλεπλυσεως ! Τα προνομία δικα τους, τα έξοδα της αναπαραγωγής αυτών στην (εξαναγκασμένη από τους τεχνοκράτες) αγελαία Λαϊκή Κυριαρχια.

Ο/Η Ανώνυμος

Πώς γίνονται  αλλού οι δημοσκοπήσεις

Το Γαλλικό Ινστιτούτο έρευνας της Κοινής Γνώμης (institut français d'opinion publique), που ολοκλήρωσε δύο διαφορετικές έρευνες με ερωτηματολόγιο για τις ευρωεκλογές για διαφορετικούς πελάτες, οι οποίες διεξήχθησαν από τις 6 ως τις 12 Μαΐου , και από τις 7 ως τις 13 Μαΐου, ανέφερε στην ταυτότητα των ερευνών, ότι η μεν πρώτη διεξήχθη σε δείγμα 1.118 ατόμων που είναι εγγεγραμμένοι στους εκλογικούς καταλόγους , και που προέρχονται από ένα δείγμα 1.200 ατόμων αντιπροσωπευτικό του γαλλικού πληθυσμού ηλικίας 18 ετών και άνω και η δεύτερη σε απαντήσεις 1206 προσώπων από δείγμα 1300.
Δηλαδή, ποσοστό άρνησης 6,84% , και 7,3%. Ξεκάθαρα πράγματα. Τίμια. Και εκτίμηση στατιστικού λάθους 2,3%. Όχι ελληνικές παπαριές, να βγάζουμε εκτίμηση με 30 και 40% αρνήσεις.

δελτίο των 11

ΥΓ. à propos. Το Εθνικό Μέτωπο στη Γαλλία έχει κλειδώσει τη Νίκη. Θα πάρει από 23,5% ως 24,6%. Η Ένωση για ένα Λαϊκό Κίνημα (UMP) που στην παράσταση Νίκης παίρνει μόνο 32%, θα λάβει 21,6%-22%, και οι σοσιαλιστές θα πέσουν κάτω από 17%, ενώ οι «πράσινοι» θα πάρουν πάνω από 10%.

Αντισημιτισμός και στη Νέα Υόρκη !!!!

Πάει χάλασε ο κόσμος. Ο Χίτλερ βγήκε στη Νέα Υόρκη. Κυνηγάνε τους Εβραίους παντού., και δεν έχουν που να σταθούν.

Ο Εισαγγελέας του δήμου του Κουίνς της Νέας Υόρκης κατηγόρησε σήμερα τον ραβίνο Samuel Hiller και άλλους τρεις συνεργούς του, για υπεξαίρεση 12,400,000 δολαρίων από τις κρατικές επιδοτήσεις προς τα προγράμματα εκπαίδευσης για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες.
Αν είναι δυνατόν. Αν είναι δυνατόν!

ΥΓ. Αναμένεται καταγγελία του Δαβίδ Χάρις, ότι η υπόθεση είναι αποτέλεσμα πλεκτάνης του παραρτήματος της Χρυσής Αυγής στη Νέα Υόρκη

Πως μας δουλεύουν οι αγορές

Στις 8 Μαΐου, το «Υπουργικό Συμβούλιο» της αμερικανόδουλης Χούντας του Κιέβου, ενέκρινε διάταγμα για την έκδοση πενταετούς ευρωομολόγου, ύψους 1 δισ. δολαρίων με το εξωφρενικά χαμηλό επιτόκιο 2,9%.
Τα χρεόγραφα θα έχουν την εγγύηση της κυβέρνηση των ΗΠΑ. Στις 4 Ιουνίου λήγουν ουκρανικά ευρωομόλογα 1 δισ. δολάριων , οπότε πρόκειται για φθηνή αναχρηματοδότηση παλαιότερων οφειλών.
Πέρυσι , τα Ουκρανικά ομόλογα είχαν επιτόκιο 7,5% και φέτος εάν θελήσει να δανειστεί το Κίεβο χωρίς εγγύηση θα έπρεπε να πληρώσει 10,22%.

Οπότε, το ερώτημα για κάθε αναγνώστη των Φαινάνσιαλ Τάιμς είναι, ο υπάλληλος των ΗΠΑ mr. GAP, γιατί δεν ζητούσε την εγγύηση της μητέρας πατρίδας για να δανειστεί φθηνά, όπως ο πράκτωρ Γιάσενιουκ;

Περισσότερη Ευρώπη ρε


Ο Μπαράκ, ο κατακτητής της Ουκρανίας, αφού  κατήγγειλε ως παράνομες τις προεδρικές εκλογές που θα γίνουν στη Συρία στις 3 Ιουνίου, ανακοίνωσε ότι ο Πρόεδρος της Συρίας Μπασάρ αλ - Ασαντ είχε χάσει τη νομιμότητά του και δεν είχε καμία θέση στο μέλλον της χώρας.

Ο Μπαράκ, ο κατακτητής, ενθάρρυνε την Εθνική Συμμαχία της επιδοτούμενης αντιπολίτευσης, για « εποικοδομητική προσέγγιση » στο όραμά μιας κυβέρνησης χωρίς αποκλεισμούς . Θα τους δώσει ακόμα για τα έξοδά τους 27 εκατομμύρια δολάρια, ανεβάζοντας τη συνολική «βοήθεια» σε 287 εκατομμύρια δολάρια .

Οι προεδρικές εκλογές της 25ης Μαΐου στην Ουκρανία για να βγει ο λαοπρόβλητος βασιλιάς της σοκολάτας Παρόσενκο είναι νόμιμες.

Τα δημοψήφισματα στο Λουγκάνσκ και το Ντόνετσκ είναι παράνομα.

Και η «εκκωφαντική νίκη» της εβραίας που ήταν καρά-στημένη;

Πάρε Κόσμε! Αλλά «Προσεχώς» περισσότερες κατασχέσεις

Έχουν τρελαθεί από τον φόβο μπροστά στη βουβή ψήφο και υπόσχονται και απειλούν όπως παλιά

Αφορολόγητο πετρέλαιο προσεχώς, και μετά την απομάκρυνση από την κάλπη, υποσχέθηκε στους αγρότες ο Σαμαράς , ενώ το «οικονομικό επιτελείο», υπόσχεται χαλάρωση της δημοσιονομικής πολιτικής και μείωση φορολογικών συντελεστών για νοικοκυριά και επιχειρήσεις, τα οποία όμως θα τα θέσει η κυβέρνηση στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την τρόικα τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. 

  Θα το «θέσουν» όπως το έθεσε ο φον Αντωνάκης στον Χερ Βεμπερ, που του είπε να παρακαλέσει την φράου Μερκελ να μεσολαβήσει στην τρόικα για να του επιτρέψει εκείνη να αλλαξει τη νομοθεσία για τα επιμελητήρια.

Αυτοί «θα θέσουν στη τρόικα», και θα πατήσουν «προσεχώς» πόδι,
 διότι «η επίτευξη των δημοσιονομικών στόχων παρέχει τη δυνατότητα συζήτησης και για μείωση των φόρων».

Παράλληλα απειλούν με κατασχέσεις .Ακόμα και με προληπτικές κατασχέσεις από την εφορία , που μπορεί σύμφωνα με τη νομοθεσία που επέβαλε η τρόικα να λάβει προληπτικά διασφαλιστικά μέτρα υπέρ του δημοσίου συμφέροντος, όπως δέσμευση του 50%, των καταθέσεων, των πάσης φύσεως λογαριασμών και παρακαταθηκών και του περιεχομένου των θυρίδων του φορολογούμενου.
Επίσης, μπορεί να επιβάλλει την απαγόρευση μεταβίβασης περιουσιακών στοιχείων, ακόμα και πριν την λήξη προθεσμίας καταβολής της οφειλής,
ενώ το Επιχειρησιακό Σχέδιο του Θεοχάρη για τα έτη 2014-2017, θα γνωρίζει και θα παρακολουθεί τα πάντα.
Η εφορία θα έχει οn line πρόσβαση στους τραπεζικούς λογαριασμούς, για τα ηλεκτρονικά κατασχετήρια σε όσους χρωστούν στο ελληνικό δημόσιο έως 10.000 ευρώ θα έχουν διασύνδεση οι φορολογικές υπηρεσιες με το Κτηματολόγιο, το Δημοτολόγιο, το ΙΚΑ, τον ΕΟΠΠΥ, τα δικαστήρια, τα υποθηκοφυλακεία κ.λπ. Οι ηλεκτρονικές κατασχέσεις επεκτείνονται και στα αμοιβαία κεφάλαια, και στα ρέπος, και τις προθεσμιακές καταθέσεις, για την αντιμετώπιση της ....φοροδιαφυγής.

Και 60.000 φορολογούμενοι που στις περσινές φορολογικές τους δηλώσεις είχαν πολύ χαμηλά- πραγματικά ή τεκμαρτά- εισοδήματα και θα έπρεπε κανονικά να είχαν εισπράξει στις 9 Μαΐου  το "κοινωνικό μέρισμα", αφού πληρούσαν τα  εισοδηματικά και περιουσιακά κριτήρια, έχουν αποκλειστεί προσωρινά και ελέγχονται εξονυχιστικά από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων καθώς θεωρούνται «ύποπτοι» για δήλωση ψευδών στοιχείων. Οι "υπηρεσίες" της ΓΓΔΕ διαπίστωσαν, μέσω αυτόματων διασταυρώσεων, ότι υπάρχει πιθανότητα οι φορολογούμενοι  να μην έχουν αναγράψει στις φορολογικές δηλώσεις του 2013 όλα τα εισοδήματα που απέκτησαν το 2012, ενώ  σε ορισμένες  περιπτώσεις διαπιστώθηκε πως οι αιτούντες δεν δήλωσαν τα ενήλικα άτομα που φιλοξενούν διότι αν το έπρατταν το συνολικό εισόδημα του νοικοκυριού θα υπερέβαινε το εισοδηματικό όριο.

Ο Θεοχάρης θα τους πάει όλους στη φυλακή!

ΥΓ. Και τον Τράγκα!

Απολύσεις και στη Ρωσία

Πρωθυπουργός της Ρωσίας κ. Μεντβέντεφ έδωσε εντολή στο υπουργείο Οικονομικών να του υποβάλει μέχρι την 1η Ιουλίου 2014, προτάσεις για την απόλυση του 10 % υπαλλήλων σε όλα τα επίπεδα της διοίκησης. (Τοπικό, περιφερειακό, ομοσπονδιακό).
Σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Ρωσική Στατιστικής Υπηρεσία , οι εργαζόμενοι στους φορείς τοπικής αυτοδιοίκησης και στο περιφερειακό επίπεδο ήσαν 1.499.469 άτομα ενώ οι υπάλληλοι των ομοσπονδιακών υπηρεσιών στο τέλος του 2013 ήσαν 48.593.
Στους αριθμούς αυτούς δεν περιλαμβάνονται οι δυνάμεις του υπουργείου Εσωτερικών (MVD RF) και οι άνδρες και γυναίκες των Ενόπλων Δυνάμεων. 
  Ο μέσος μηνιαίος μισθός των δημοσίων υπαλλήλων στις ομοσπονδιακές αρχές είναι 98.400 ρούβλια, (2050 ευρώ) , ο μέσος μηνιαίος μισθός των κρατικών υπαλλήλων στο περιφερειακό επίπεδο είναι 36.400 ρούβλια, (758 ευρώ) και των δημοτικών υπαλλήλων ,33.600 ρούβλια. (700 ευρώ).

Υποχώρησε το δολάριο στο Χρηματιστήριο της Μόσχας

Στο Χρηματιστήριο της Μόσχας σήμερα με 34,92 ρούβλια αγόραζαν ένα δολάριο και με 48,06 ρούβλια ένα ευρώ.

Οι απατεώνες του Κιέβου

Η νατοϊκή Χούντα του Κιέβου για να αποφύγει τα αντιαεροπορικά πυρά των δυνάμεων αυτοάμυνας στην Ανατολή, χρησιμοποίησε σε επιχείρηση στο Κραματόρσκ, τρία ελικόπτερα Mi-24 με διακριτικά του ΟΗΕ, τα οποία ελικόπτερα στο παρελθόν είχαν χρησιμοποιηθεί από τον ΟΗΕ στο Κονγκό.
Πρόκειται για απίστευτη καταπάτηση κάθε νομιμότητας.

Και εγένετο Νοβοροσσία

Βρέθηκαν και ο πρόεδρος και
το «Κόμμα οδηγός» της Νέας Ρωσίας

Η νέα πολιτική πραγματικότητα στην Ανατολική Ουκρανία είναι λαϊκή, πατριωτική, και αντι-Ολιγαρχική, και δεν κατευθύνεται (ακόμα) από τους «πλουσίους».
Ο ρόλος των κομμουνιστών στην λαϊκή εξέγερση είναι σημαντικός αλλά όχι καθωριστικός. Η Μόσχα επηρεάζει αλλά δεν κατευθύνει.

Ο τέως υποψήφιος πρόεδρος της Ουκρανίας και βουλευτής Όλεγκ Ανατόλιεβιτς Τσάρεβ, τον οποίο η ΕΕ ενέταξε στη λίστα των κυρώσεων την Δευτέρα., ανέλαβε με απόφαση του «συντονιστικού συμβουλίου» των Νοτιοανατολικών περιοχών , επικεφαλής της ομάδας εργασίας που θα ετοιμάσει τη συμφωνία «ενοποίησης» της Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντόνετσκ και της Λαϊκής Δημοκρατίας του Λουγκάνσκ σε μια ενιαία οντότητα , την «Ομοσπονδιακής Δημοκρατία της Νοβορoσσίας». Η ομάδα εργασίας θα ετοιμάσει και το σχέδιο Σύνταγματος του νέου Κράτους.
Ο «κυβερνήτης του Λαού» στη περιοχή του Ντόνετσκ Πάβελ Γουμπάρεφ, ανακοίνωσε την ίδρυση νέου κόμματος που θα λέγεται «Νοβορσία». «Το νέο πολιτικό σύστημα της Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντόνετσκ δεν πρέπει να έχει τίποτα κοινό με το ολιγαρχικό πολιτικό σύστημα της Ουκρανίας». δήλωσε ο Γουμπάρεφ, και τόνισε ότι το κόμματου θα ενώσει τους ανθρώπους που είναι «αληθινοί πατριώτες» και υπερασπιστές της πατρίδας τους .

Στο Λουγκάνσκ, την επομένη του θριάμβου ο κυβερνήτης του Λαού και αλεξιπτωτιστής εν αποστρατεία, Βαλέρι Μπολότοφ, γλύτωσε από απόπειρα δολοφονίας εναντίον του. Μια μέρα πριν ανακοίνωνε το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος φωνάζοντας: «Είμαστε ενωμένοι ! Είμαστε ελεύθεροι ! Είμαστε η Λαϊκή Δημοκρατία του Λουγκάνσκ. Η νεαρή δημοκρατία μας κάνει τα πρώτα της βήματα και αυτά θα πρέπει να προσανατολίζονται στη βοήθεια προς τους αδελφούς μας σε όλες τις άλλες περιοχές. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τους νεκρούς στην Οδησσό , τους νεκρους βετεράνους του Σλαβιάνσκ και τα νεκρά παιδιά στη Μαριούπολη». Το σύνθημα ήταν, «Ελευθερία !» Μετά τον Μπολότοφ τον λαό χαιρέτισε ο δημοφιλής Ολεγκ Τσάρεβ.

Παράλληλα ο δοτός «πρόεδρος» της Ουκρανίας , Τσουτσούνοφ ζήτησε από το Υπουργείο Δικαιοσύνη « να ερευνήσει τις δραστηριότητες του Κομμουνιστικού Κόμματος , για να εξετάσει τη συμμετοχή του στις αποσχιστικές ενέργειες» και δήλωσε ότι εάν αποδειχθεί η συμμετοχή του θα τεθεί εκτός νόμου.
Το ΚΚ Ουκρανίας κατηγορείται για « υποκίνηση προς ανατροπή της συνταγματικής τάξης».
Το Περιφερειακό Διοικητικό Δικαστήριο του Κιέβου αποφάσισε την απαγόρευση των δραστηριοτήτων του Κόμματος «Ρωσικό μπλοκ» .

Υπό την πίεση της Γερμανίας και της ΕΕ οι οπαδοί των Αμερικανών και οι Ολιγαρχικοί αναζητούν «Ουκρανική λύση» σε «στρογγυλά τραπέζια», τα οποία η Γερμανίδα καγκελάριος θέλει να είναι διευρυμένα και όσο το δυνατόν πιο αντιπροσωπευτικά, αλλά όπως είπε στα τραπέζια «δεν έχει θέση η βία», αφού διευκρίνισε ότι «θα είναι καλοδεχούμενοι σε αυτά όσοι μπορούν να αποδείξουν με αξιόπιστο τρόπο ότι δεν επιθυμούν να επιτύχουν τους στόχους τους με τη βία διότι η βία ως λύση των προβλημάτων δεν έχει θέση στο διάλογο».

(Τα γερμανικά μυστήρια.Ποιος να αποδείξει σε ποιόν και τι θα πει αξιόπιστος τρόπος;) 

  Στο πρώτο «τραπέζι» θα καθίσουν ο Γιατσενιούκ, ο Πολωνός Λεονίντ Κραβτσούκ, ο απατεών Κούτσμα, και ο Αμερικανός  Γιάσενιουκ, οι υποψήφιοι για τις προεδρικές εκλογές, καθώς και βουλευτές . Οι επικεφαλής των οπαδών της Ομοσπονδοποίησης από την ανατολική Ουκρανίας δεν έχουν προσκληθεί .

«Η γερμανική κυβέρνηση στο σύνολό της (. . .) εργάζεται ώστε οι (προεδρικές) εκλογές της 25ης Μαΐου να μπορέσουν να πραγματοποιηθούν», υπογράμμισε
η Μέρκελ.

Και άλλη επιτυχία του «οικονομικού Επιτελείου»

Οι «αγορές» που τους εμπιστεύονται τους δάνεισαν προεκλογικά  με 700%
πάνω από το τρίμηνο Euribor του Λονδίνου. 
 Στη χθεσινή δημοπρασία εντόκων τρίμηνης διάρκειας για τον δανεισμό 1,3 δισ. ευρώ το επιτόκιο "έπεσε" στο 2,13% από 2,45%, που ήταν στην προηγούμενη δημοπρασία του Απριλίου.
 Το τρίμηνο Euribor είναι 0,305%.
Σκίσανε ...

ΔΩΣΤΕ ΠΡΕΖΑ ΣΤΟ ΛΑΟ


110 ΜΕΡΕΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ Η ΘΕΜΙΣ ΣΚΟΡΔΕΛΗ

Η ψυχή της αντίστασης των κατοίκων του Αγίου Παντελεήμονα στην ισλαμική κατάκτηση και στο εμπόριο της πρέζας,  η κ. Θέμις Σκορδέλη συμπλήρωσε 110 μέρες στην φυλακή ως πολιτική κρατούμενη του καθεστώτος Σαμαρά-Βενιζέλου-Νταβιντ Χάρις.
Η κ. Θέμις Σκορδέλη που ειναι υποψήφια δημοτική σύμβουλος με την Ελληνική Αυγή για την Αθήνα, παραμένει έγκλειστη, μετά την απόρριψη της αίτησης αποφυλάκισής της, διότι το καθεστώς την θεωρεί... επικίνδυνη!
Και είναι επικίνδυνη, γιατί δεν σταματάει να μιλάει και να φωνάζει όσο πιο δυνατά μπορεί.

Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος του Patria (#39)

Με το τεύχος αυτό ανοίγει ένας νέος κύκλος για το περιοδικό Patria. Ενώ το εθνικιστικό κίνημα στην χώρα μας πολιτικά βρίσκεται σε μια α΄ κατάσταση, η κουλτούρα, η παράδοση, η διανόηση που θα έπρεπε κανονικά να συσχετίζεται με αυτό είναι πολύ πιο πίσω. Και αυτό διότι το "εθνικιστικό" κίνημα θα πρέπει να παραδεχθούμε όλοι ότι δεν βασίστηκε τόσο στις δικές του δυνάμεις αλλά εκμεταλλεύθηκε τα λάθη και τις αδυναμίες του καταρρέοντος συστήματος. Για να μπορέσει να "σταθεί" όμως εκεί που πρέπει, στο ύψος των περιστάσεων, θα πρέπει γρήγορα να ισοσκελίσει αυτή την διαφορά. Εμείς στο Patria προσπαθούμε να βάλουμε το δικό μας λιθαράκι για την επίτευξη αυτής της ανάγκης. σε αυτό το τεύχος μπορείτε να διαβάσετε:
◦ UrbanExploration: Τα ξεχασμένα καταφύγια της Αττικής - του Κ. Κυρίμη
◦ Υποκλινόμενοι στην χώρα του ανατέλλοντος Ηλίου - μια επίσκεψη υπευθύνων ευρωπαϊκών κομμάτων στην Ιαπωνία
◦ Οι Εθνικιστές δεν πεθαίνουν ποτέ -του Δ. Παπαγεωργίου
◦ Το χρονικό μίας σκευωρίας - του Γ. Ζωγράφου
◦ Μπορεί να απαγορευτεί το NPD - του J. Puhse
◦ Η Στρατηγική της Έντασης - του Δ. Σαββίδη
◦ Από δημιουργός εξοβελισμένος λόγω πολιτικής ορθότητας - η περίπτωση του Brendan Eich στην Mozzila
◦ Μια μπύρα στο επίκεντρο πολιτικής αντιπαράθεσης - o εθνικιστής Marek Jakubiak και το "εμπάργκο" της αντιφά που απέτυχε
◦ Το Πριγκιπάτο του Θεοδώρου - το Μεσαιωνικό ελληνικό πριγκιπάτο της Κριμαίας - του Π. Λουκά ◦ Μια εισαγωγή στην έννοια της Μεταπολιτικής - του Χ. Καρανικόπουλου
◦ Η Ιστορία της Σβάστικας - του Π. Μαρίνη
◦ Συνέντευξη με τον Αντιπρόεδρο του FPO - από τον M. Ochsenreiter
◦ Άνδρες, «ανδρες» και πρότυπα - του Θ. Γκουρνέλου
Περισσότερες πληροφορίες, παραγγελίες και παλαιότερα τεύχη του περιοδικού στην νέα ιστοσελίδα του περιοδικού www.patriamag.gr

13/5/14

Το ρεπορτάζ στον πάτο του μυαλού

Το αφεντικό είδε τις δημοσκοπήσεις και αποφάσισε. Alles Kaputt. Δηλαδή, εδώ και τώρα Αλλαγή. Δώσε τη Χούντα στον λαό. Alexis Texas Now. Οι λεμονόκουπες στον Σκουπιδοτενεκέ. Ο von Αντωνάκης να κάνει παρέα στο Giorgos. Over.

Και οι τηλεσχολιαστές έπιασαν αμέσως δουλειά. Όχι δεν ήταν αυτό που νομίζετε. Μπλέξαν οι γραμμές.

ΥΓ. Η Μόσχα συμφωνεί με τη Ουάσιγκτον. Άλλωστε από τη Γιάλτα είμαστε 80-20. Τоварищ, Alexis Texas! Seig Heil

ΥΓ2. Όπως λέει και το ευρω-βαρομέτρο , λίγο πριν από τις εκλογές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, το ποσοστό εκείνων  που πιστεύουν ότι η φωνή τους μετράει  πήγε στο 37% από το 29%των  το Νοέμβριο του 2013. Αυτό είναι το μεγαλύτερο ποσοστό σε 10 χρόνια! Στείλε τους μήνυμα.  
Ώστε ο Μπαρούχ πήρε στο τηλέφωνο τον Αντωνάκη (που περίμενε) και την ψήσανε τη δουλεία. Ο συνταγματολόγος ήταν εκεί δίπλα, δεν χρειάστηκε έγκριση δαπάνης για το υπεραστικό.

ΥΓ. Α, τον   κ. Παπαδήμο, τον είχαν προτείνει δια του κ. Γιώργου και στον Καραμανλή, σχεδόν δυο χρόνια πριν.

Ανέντιμη η επίθεση του Φάραντζ κατά του Γαλλικού Εθνικού Μετώπου

Μερικές μέρες πριν ανοίξουν οι ευρω-κάλπες σε Αγγλία και Γαλλία ο αρχηγός του UK Independence Party, N. Farage, που έχει συμμαχήσει στη Γαλλία με μια περιθωριακή ομάδα Γκωλικών ευρωσκεπτικιστών κατηγόρησε το Εθνικό Μέτωπο ως «ρατσιστικ» και ως αντισημιτιστικό». Απαντώντας η κ. Λεπέ δήλωσε στους Financial Times. « Ο κ. Φάραντζ χρησιμοποιεί κατά του Εθνικού Μετώπου επιχειρήματα των οποίων ο ίδιος υπήρξε θύμα. Είναι ανέντιμο. Πρόκειται για τέχνασμα για να αμφισβητήσει τον ηγετικό ρόλο του Εθνικού Μετώπου μεταξύ των ευρωσκεπτικιστών μετά τις εκλογές. Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τη συμπεριφορά του. Στο παρελθόν έχουμε συναντηθεί αρκετές φορές . Συναντηθήκαμε και με μέλη του UKIP στο Λονδίνο . Υπάρχουν μέλη του UKIP που δεν καταλαβαίνουν την επιθετικότητά του εναντίον μας».

Ανεξάρτητη δικαιοσύνη

Καταγγελία βόμβα για παρέμβαση και πιέσεις του
προέδρου του Αρείου Πάγου σε εν εξελίξει υπόθεση

Η Πρόεδρος Πρωτοδικών κ. Ευαγγελία Γεωργίτση με αναφορά της προς τον Υπουργό Δικαιοσύνης, με αριθμό πρωτοκόλλου 1605/24-04-2014, που κοινοποιήθηκε και στην Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων, καταγγέλλει ωμή παρέμβαση του προέδρου του Αρείου Πάγου στην υπόθεση της αντιδικίας μεταξύ του υπουργού Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη και του προέδρου των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνου Καμμένου, για να μειώσει τη χρηματική ποινή σε βάρος του Α. Γεωργιάδη, ειδάλλως θα τιμωρούνταν με. πειθαρχικό παράπτωμα και ως εκ τούτου δεν θα προαγόταν.

Η Πρόεδρος Πρωτοδικείου Ευαγγελία Γεωργίτση που εκδίκασε την αγωγή του Π. Καμμένου σε βάρος του Α. Γεωργιάδη, για συκοφαντική δυσφήμηση, όσον αφορά στην υπόθεση του σκάφους Iliatoras, στην αναφορά της σημειώνει: :
«Κλήθηκα από τον πρόεδρο του Αρείου Πάγου, χωρίς να γνωρίζω τον λόγο. Κατά την επίσκεψή μου στον τέταρτο όροφο του Αρείου Πάγου διαπίστωσα ότι ο κ. Πρόεδρος είχε δεχθεί προηγουμένως σε ακρόαση και τους τρεις συνέδρους της συνθέσεώς μου. Κατά την είσοδό μου στο γραφείο του κ. Προέδρου δέχτηκα, αιφνιδιαζόμενη, τις αυστηρές επιπλήξεις του, χωρίς καν να ακουστώ, για το έντονο ύφος με το οποίο είχα διατυπώσει την άποψή μου κατά τον χρόνο της προσδιάσκεψης».

Όπως αναφέρει η δικαστικός άκουγε έκπληκτη τον πρόεδρο του Αρείου Πάγου και απάντησε ότι δεν είχε γίνει καμία διάσκεψη! Διαπίστωσε δε, από όσα της είπε ο πρόεδρος του Αρείου Πάγου, ότι είχε προηγηθεί διάσκεψη των υπόλοιπων μελών του δικαστηρίου εν αγνοία της και ουσιαστικά είχε ληφθεί απόφαση!

«Ο πρόεδρος συνέχιζε να με επιπλήττει, θεωρώντας απαράδεκτες τις συστάσεις μου προς τα μέλη της συνθέσεως, οι οποίες, κατά την άποψή του, "με καθιστούν γελοία", συνέχισε δε διατυπώνοντας την άποψή του ότι δεν έχω αντιληφθεί σοβαρά τον ρόλο μου ως δικαστικός λειτουργός", ότι "εκθέτω με την συμπεριφορά μου αυτή το δικαστικό σώμα", ότι του θυμίζω "ένα δικαστή από τη Θεσσαλονίκη που νόμιζε ότι ήταν αυτός ο μόνος έντιμος με αποτέλεσμα να μην τον συναναστρέφεται κανένας συνάδελφός του και να απομονωθεί"», σημειώνει στην αναφορά.

Η συνέχεια επι της μικρής Οθόνης....

Όταν ο Θεός βρέχει δολάρια (2)

Το ξέπλυμα των 141,2 δις δολαρίων μέσω Βελγίου έγινε για να καλυφθεί η αγορά Ομολόγων 104 δις. δολ. που ξεφόρτωσε σε μία εβδομάδα μέσω του συστήματος εκκαθάρισης και διακανονισμού τίτλων Euroclear, που εδρεύει στις Βρυξέλλες , κάποια χώρα ή χώρες.
Οι αγορες από το Βέλγιο έγιναν για να κρυφτεί η πραγματικότητα, ότι δηλαδή η Fed, το τρίμηνο από τον Νοέμβριο του 2013 μέχρι τον Ιανουάριο του 2014 αγόρασε από την αγορά ομόλογα αξίας 336 δις δολ, ενώ το «πρόγραμμα» αγοράς τίτλων προέβλεπε 65 δις. τον μήνα. (195 το τρίμηνο).
Έτσι η Federal Reserve έριξε στη ζούλα μέσω Βελγίου, τα αόρατα 141 δις. δολάρια που τα έριξε ο θεός στην αγορά, για να στηρίξει ταυτόχρονα και την αξία των αμερικανικών ομολόγων και να στηρίξει το δολάριο.
Διότι η πολιτική της «ποσοτικής χαλάρωσης» που στηρίζε τους ισολογισμούς των μεγάλων τραπεζών και μείωνες το κόστος δανεισμού του αμερικανικού Δημοσίου ασκούσε πίεση στην αξία του δολαρίου.
Η σταδιακή μείωση που ανακοινώθηκε ήταν ένας τρόπος να πειστούν οι Κινέζοι και οι Σαουδάραβες και οι άλλοι αγοραστές αμερικανικών ομολόγω, αλλά και οι επενδυτές σε αμερικανικές μετοχές ότι η εκτύπωση νέων δολαρίων με τα οποία να υποστηρίζουν τις χρηματοπιστωτικές αγορές επρόκειτο να μειωθεί και τελικά να τερματιστεί.
Οι ανάγκες από το ξαφνικό «ξεσκαρτάρισμα» τους υποχρέωσαν να καταφύγουν στην απάτη. Αλλά έτσι λειτουργούν οι «αγορές». Αυτό είναι το μάθημα.

Σπύρος Χατζάρας

Όταν ο Θεός βρέχει δολάρια

Μέγα μυστήριο με  αγορές Αμερικανικών ομολόγων από το Βέλγιο

Λαθραίες συναλλαγές και ξέπλυμα πληθωρικού χρήματος
για να στηριχτούν το δολάριο και ο Dow

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ!

Σύμφωνα με τα στοιχεία του αμερικανικού δημοσίου,από τον Νοέμβριο του 2013 και μέχρι τον Ιανουάριο του 2014, το Βελγικό Δημόσιο αγόρασε αμερικανικά κρατικά ομολόγα 141,2 δις δολαρίων.
Το ΑΕΠ του Βελγίου είναι 381 δις ευρώ και εκτιμώμενο σε δολάρια είναι κάτι παραπάνω από 500 δις. δολ.
Οπότε το μέγα ερώτημα είναι το πώς το Βέλγιο μπόρεσε εντός 3 μηνών,
να διαθέσει το 28% του ετήσιου Εθνικού του προϊόντος για την αγορά των αμερικανικών κρατικών ομολόγων;
Το σίγουρο είναι ότι το Βέλγιο δεν είχε δημοσιονομικό πλεόνασμα διότι σύμφωνα με τη Γιουροστάτ το 2013 είχε έλλειμμα 2,5.   Μήπως το Βέλγιο είχε εμπορικό πλεόνασμα ίσο με το 28% του ΑΕΠ και το επένδυσε σε αμερικανικά ομόλογα; Αλλά και αυτό δεν είναι δυνατον διότι το εμπορικό ισοζύγιο του Βελγίου αλλά και το ισοζύγιο τρεχούμενων λογαριασμών του Βελγίου παρουσίαζαν έλλειμμα.

Επομένως το Βέλγιο δεν είχε σίγουρα ουτε δημοσιονομικό πλεόνασμα, ούτε εμπορικό πλεόνασμα, 141,2 δις. δολλαρίων. Βέβαια «θεωρητικά» θα μπορούσε η Κεντρική Τράπεζας του βελγίου να δανειστεί από την ΕΚΤ περίπου 100 δις ευρώ για να αγοραστούν τα αμερικανικά ομόλογα, αλλά αυτή η συναλλαγή δεν αναφέρεται από την ΕΚΤ, και εάν έχει γίνει θα ήταν εντελώς παράνομη.

Οπότε μένει να έβρεξε ο θεός δολάρια, εκτός και τα 141,2 τα έδωσε «κάτω από το τραπέζι» η FED, για να αγοράσει στη «ζούλα» τα αμερικανικά ομόλογα που ξεφόρτωναν στις αγορές διάφοροι μη αμερικανοί κάτοχοι των αμερικανικών κρατικών ομολόγων.

(Έπεται συνέχεια)

12/5/14

Η Ρωσία ξέρει να περιμένει

Δεν χρειάζεται νέος γύρος διεθνών συνομιλιών
  για την Ουκρανία

Στη Μόσχα εκτιμούν ότι η λύση για την Ουκρανική κρίση θα συμφωνηθεί
 με την ΕΕ, με άξονα το Βερολίνο, διότι «οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι παράγοντας αποσταθεροποίησης» στην Ουκρανία.
Ρωσία και η Γερμανία θα καταφέρουν να συμφωνήσουν για την σχετικά με την ουκρανική κρίση ,αλλά μετά τις εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και αφού συγκροτηθεί η νέα Ευρωπαϊκή Επιτροπή, και αφού εκλεγεί νέος πρόεδρος της Ουκρανίας ο Πορόσενκο, ο οποίος έχει δεσμευτεί για μεταρρυθμίσεις, έναντι της κας Μερκελ.
Προς το παρόν πάντως, « το Κίεβο είναι υπό τον έλεγχο των ΗΠΑ, και δεν θα συμφωνήσει με κανέναν».
Το δημοψήφισμα δεν θα σταματήσει την αιματοχυσία, γιατί το Κίεβο και η Ουάσιγκτον θα σπρώξουν τα πράγματα σε μια αντιπαράθεση μεγάλης κλίμακας και πλέον για να σταθεροποιηθεί η κατάσταση, οι αρχές του Κιέβου θα πρέπει να αναγνωρίσουν τις νοτιοανατολικές περιοχές ως de facto ισότιμους εταίρους. Πέραν της Ομοσπονδίας πια  το ζήτημα είναι το δυαζύγιο.

Ο Ρώσος υπουργός Εξωτερικών Σεργκέι Λαβρόφ κατά τη διάρκεια κοινής συνέντευξης Τύπου με τον ομόλογό του από την Ουγκάντα , στη ρωσική πρωτεύουσα σήμερα, απέκλεισε την ανάγκη για νέο γύρο συνομιλιών για την Ουκρανία. «Έχω ακούσει δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών της Ουκρανίας και του εκπρόσωπου του Λευκού Οίκου», είπε, για το, «ότι πρέπει να διατηρηθεί η μορφή της τετραμερούς , αλλά θα επαναλάβω ότι χωρίς τη συμμετοχή στο άμεσο διάλογο για τους τρόπους επίλυσης της κρίσης, των αντιπάλων του καθεστώτος του Κιέβου, οι προσπάθειες δεν θα καταλήξουν πουθενά».
Ο κ. Λαβρόφ τόνισε ότι οι ουκρανικές αρχές θα πρέπει τώρα να επικεντρωθούν στο διάλογο με την Ανατολή.
Ο πρώτος «επίσημος» σχολιασμός των δημοψηφισμάτων που πραγματοποιήθηκαν χθες στο Λουγκάνσκ και το Ντόνετσκ έγινε από τον προερχόμενο από το Νταγκεστάν,αντιπρόεδρο της Άνω Βουλής Ιλίας Ουμαχάνωφ, που τόνισε ότι τα δημοψηφίσματα , ανοίγουν προοπτικές για διέξοδο από την κρίση , διότι πολιτική σημασία δεν έχει το τυπικά νόμιμο των δημοψηφισμάτων αλλά η λαϊκή θέληση. 
  Το συντριπτικό αποτέλεσμα στα δημοψηφίσματα της Κυριακής έστειλε ένα σημαντικό πολιτικό μήνυμα προς Κίεβο, για τη μεταρρύθμιση της μορφής του κράτους και της διακυβέρνησης.
Το «Δημοψήφισμα είναι η πιο δημοκρατική μορφή δήλωσης της λαϊκής βούλησης και δεν έχει σημασία η τυπική τους νομική ισχύ», είπε.
Τα τελικά αποτελέσματα στο Λουγκάνσκ έδειξαν ότι το 96,2% υποστήριξε την ανεξαρτησία από την κεντρική κυβέρνηση στο Κίεβο, ενώ στο Ντόνετσκ υπέρ της Κυρίαρχης λαικής Δημοκρατίας του Ντόμετσκ ψήφισε το 89.7%.
Και στα δυο δημοψηφίσματα η συμμετοχή ξεπέρασε το 80%.
Τόσο η Λαϊκή Δημοκρατία του Λουγκάνσκ όσο και η Λαϊκή Δημοκρατία του Ντόνετσκ ανακοίνωσαν ότι δεν θα επιτραπεί η διεξαγωγή στο έδαφος τους εκλογών για την προεδρία της Ουκρανίας και ότι θα ζητήσουν από τα Ηνωμένα Έθνη να αναγνωρίσουν την ανεξαρτησία τους.
Η Λαϊκή Δημοκρατία του Ντόνετσκ, υπέβαλε και αίτηση για ένταξη στη ρωσική Ομοσπονδία.

Οι οπαδοί της ανεξαρτησίας λένε πάντως ότι ακολουθούν τω παράδειγμα των Ηνωμένων Πολιτειών , και ακολουθούν τον Τζώρτζ Ουάσιγκτον διότι «αν εκείνοι δεν είχαν ξεσηκωθεί κατά της νομιμότητας του βρετανικού στέμματος, η Αμερική θα ήταν ακόμα μια βρετανική αποικία », και ότι το Κιεβο «διεξάγει έναν πόλεμο εναντίον του πληθυσμού στα ανατολικά», όπως εκαναν και οι Βρετανοί σε βάρος των αποίκων.

Απειλές

Ο κ. Βενιζέλος αν αποχωρήσει λόγω χαμηλών ποσοστών της Ελιάς από την κυβέρνηση και προκηρυχθούν εθνικές εκλογές, θα εξαλειφθεί από τον πολιτικό χάρτη. Αν φύγει από την κυβέρνηση, θα φύγει και από τη Βουλή, (…και θα πάει και φυλακή χωρίς την ασυλία).
Ντόρα,
(εκ μέρους της πρεσβείας;)

Διλήμματα

ΝΤΟΡΑ: «Η κυβέρνηση δεν πέφτει με ευρωεκλογές».

Καλώς!

Ο Σαμαράς όμως ;

Περί ειλικρίνειας.

Δεν υπάρχει τετράγωνο αυγό, ούτε ειλικρινής πουτάνα.(Ιαπωνική παροιμία)

Η ειλικρίνεια και η αλήθεια είναι το θεμέλιο κάθε αρετής. (Κομφούκιος)


Η Κοντσίτα , τουλάχιστον δεν έκρυψε ότι της αρέσει να τρώει λουκάνικο ούτε ότι το έκανε επάγγελμα, αφήνοντας μούσι επειδή αρέσει στους πελάτες. 
 Εντάξει έκρυψε ότι είναι Ασκεναζίμ , αλλά δεν υπάρχει ειλικρινής πουτάνα.
 
Όμως οι ρουφιάνοι και τραβεστί πολιτικοί , οι πουτάνες, της κεντροδεξιάς και της κεντροαριστεράς δεν έχουν καν την δική της «παλικαριά», να παραδεχτούν ότι τρώνε λουκάνικο. 

   Η τραβεστί πολιτικός αλ Σαλέχ, είναι υπέρ της ανεκτικότητας, του πλουραλισμού, της προστασίας της διαφορετικότητας, και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αλλά όχι για όλους.

Οι Ρώσοι στο Σλαβιάνσκ, στην Οδησσό και τη Μαριούπολη,  όμως δεν έχουν δικαίωμα στον πλουραλισμό ,και στην διαφορετικότητα. Για το λόγο αυτό τους καίνε ζωντανούς οι φίλοι της «δικής σας Ευρώπης», της Μέρκελ και του Ολαντ μαντάμ αλ Σαλέχ. Αυτοί δεν έχουν ανθρώπινα δικαιώματα. 

  Και ο τραβεστί πολιτικός Βενιζέλος δεν είπε στις Βρυξέλλες, ότι το Κίεβο οφείλει να δείξει ανεκτικότητα και σεβασμό στη διαφορετικότητα και ότι «η κρατική κυριαρχία δεν είναι άνευ όρων και άνευ ορίων» και ότι υπόκειται στους περιορισμούς που θέτουν αφ' ενός οι διεθνείς υποχρεώσεις της Ουκρανίας και η υποχρέωση κάθε Πολιτείας , «για προστασία της ζωής κάθε ανθρώπου, χωρίς διακρίσεις και χωρίς εκπτώσεις».

Η δική σας Ευρώπη, δεν είναι τίμια μανταμ αλ Σαλέχ. Είναι ανήθικη. Και είναι τραβεστί, και είναι ρατσιστική, και επομένως φασιστική.
Άρα η «εκκωφαντική νίκη» της Κοντσίτα σας, ήταν ένα βροντερό Ναι στον ευρω-νεοναζισμό, στον ευρω- νεοφασισμό, στον σοσιαλφασισμό, στην μισαλλοδοξία, στον ρατσισμό, και στο σκότος, που δρα τώρα στην Ουκρανία. Που έδρασε και δρα στη Συρία.

Ιστορίες Ρουφιάνων

Αναζητείται ρουφιάνος εφημερίδας του Χανταρκόφκι

Ένας ρουφιάνος πεμπτοφαλαγγίτης «δημοσιογράφος» της Νόβαγια Γκαζέτα,
 που ανήκει πια σε ανθρώπους του Χανταρκόφκι,  έστειλε μέσω Twitter σε άλλο «ρουφιάνο» της Νόβαγια Γκαζέτα ισχυριζόμενος ότι απήχθη και μεταφέρθηκε στο Σλοβιάνσκ, σύμφωνα με το ρουφιανορσαδιόφωνο των εβραίων στην Μόσχα «Ηχώ της Μόσχας».
Ο ρουφιάνος- ανταποκριτής έγραψε: «Με έχουν απαγάγει, πάρε τη Μόσχα».
Για ποιο λόγο δημιουργούν την υπόθεση οι Εβραίοι δεν είναι σαφές.
Μάλλον για να δικαιολογήσουν τον βομβαρδισμό της πόλης.
Πάντως αν τον «μαζέψανε» για να μην ρουφιανεύει, δεν θα μου έκανε εντύπωση.

Κάθε Ρώσος δεν είναι υποχρεωτικά Ρώσος όπως κάθε Ελλην υπήκοος δεν είναι και έλληνας.
Και κάθε ρωσικό μέσο δεν σημαίνει ότι είναι ρωσικό.
Πόσο ελληνική άλλωστε είναι η ΝΕΡΙΤ για να μην ρωτήσω για τον Σκάαααι.

Η Κοντσίτα και οι ευρωεκλογές

Η «εκκωφαντική νίκη» της Κοντσίτα ήταν Καρα-στημένη, από τις διορισμένες επιτροπές.
Τώρα, που η συνεργάτιδα του Ευάγγελου Βενιζέλου, και υποψήφια ευρωβουλευτής της ΕΛΙΑΣ , Αφροδίτη Αλ Σάλεχ, ισχυρίζεται ότι «14 μέρες πριν τις πιο κρίσιμες ευρωεκλογές στην ιστορία της ΕΕ, οι πολίτες της ΕΕ στέλνουν μήνυμα αλλαγής, μέσα από την Eurovision» και τονίζει ότι το μήνυμα της Κοντσίτας θα αποτυπωθεί και στην κάλπη της 25ης Μαΐου, και, 
 «οι πολιτες της ΕΕ θα πουν ένα βροντερό όχι στον νεοναζισμό, στο νεοφασισμό, στην μισαλλοδοξία, στον ρατσισμό, στην ομοφοβία και τρανσφοβία, και στο σκότος», να εικάσω ότι ο κ. Βγενόπουλος και η Singular θα δράσουν όπως ο Βασίλης Απέργης, ο Κώστας Παντζόγλου, η Ροδάνθη Παπαδέα, ο Άγγελος Μακρής και η Μαίρη Συνατσάκη;

ΥΓ.Η μήπως ελπίζει ότι η εγχώρια πουστιά θα ψηφίσει ΕΛΙΑ για ανεκτικότητα, πλουραλισμο, προστασία της διαφορετικότητας, και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αλλά και δωρεάν πρέζα;

Αγώνας ψηφοθηρίας και από την Αρχιεπισκοπή Αθηνών

Ο πνιγμένος φον Αντωνάκης από τα μαλλιά του πιάνεται

Συσσίτια μίσους εξήγγειλε και ο φον Αντωνάκης , αλλά ... προσεχώς.
Τα ανακοίνωσε τώρα προεκλογικά, κατά την ομιλία του στην προεκλογική συγκέντρωση που του οργάνωσε ο Ιερώνυμος, με θέμα «Αλληλεγγύη, το κοινωνικό έργο της εκκλησίας και η κοινωνική διάσταση των πολιτικών της ΕΕ».

 Φαγητό στους πεινασμένους αλλά ΘΑ. Έχει ο θεός που λένε. Για τα «ευλογημένα» λαμόγια των χριστιανικών ΜΚΟ, έχει και ο θεός και ο Τζερώνυμο.

Τα λεφτά από το «πρόγραμμα ύψους 281 εκατ. ευρώ για την περίοδο 2014- 2020», θα δοθούν σταδιακά μετά τις εκλογές, και μέχρι το 2020 και αφορούν κυρίως τα συσίτια των λαθραίων για αυτό και τα μισά θα τα φάνε οι προμηθευτές της θείας Χάριτος.

ΥΓ. Θα φέρουν την Κοντσίτα να σερβίρει στο συσσίτιο μίσους μαζί με την Αλ Σαλέχ και τους βοηθούς του Ιερώνυμου; (ΑΛ ΣΑΛΕΧ: Η Κοντσίτα, η ελπίδα της δικής μας Ευρώπης)…

Άντε ρε σάχλα

Αφού γλύτωσε το ξύλο στη Λάρισσα και τη Θεσσαλονίκη ο συνταγματολόγος πετάχτηκε ως πρόεδρος στις Βρυξέλλες όπου πήρε το σοβαρό του ξερόβηξε και είπε με στόμφο:

«Το πρώτο βήμα, από την ρωσική πλευρά, είναι να μην αναγνωρίσει το αποκαλούμενο δημοψήφισμα. Το δεύτερο βήμα είναι η πραγματική συμμετοχή των ανατολικών περιοχών της Ουκρανίας στις προεδρικές εκλογές. Το τρίτο βήμα είναι η απόσυρση των στρατιωτικών δυνάμεων από τα σύνορα».

Στη Μόσχα, ο εκπρόσωπος του Β.Πούτιν, Ντμίτρι Πεσκόφ χαρακτήρισε «απόλυτη βλακεία» , τις δυτικές επικρίσεις για τη στάση της Μόσχας στην ουκρανική κρίση.

ΥΓ. Καλά, δεν το είπε για τον Μπενίτο Μπουρδολίνι, για τον γαμίκουκα Ολάντ το είπε, αλλά το ίδιο κάνει. Ο συνταγματολόγος, δεν είπε λέξη και για την υποχρέωση της Κυβέρνησης του Κιέβου να σέβεται την ανθρώπινη ζωή ούτε επανέλαβε τη θέση εσωτερικού Νεράντζη-ΕΕΔΑ ότι «η κρατική κυριαρχία δεν είναι άνευ όρων και άνευ ορίων».

Το Colpo Grosso του φόβου και της ελπίδας

του Σπύρου Χατζάρα

Και όμως υπάρχουν ακόμα ευτυχισμένοι άνθρωποι αλλά και μπάρμπα- Θωμάδες. Η έρευνα, τύπου «βαρόμετρο», της Public Issue για την «Εφημερίδα των Συντακτών», διαπίστωσε πως, (από όσους ρώτησαν), το 24% δήλωσε 
 ότι η προσωπική του οικονομική κατάστασή «παραμένει η ίδια»,
ενώ το 26% , απάντησε πως αισθάνεται ότι το μέλλον του
«τα επόμενα χρόνια», θα είναι ασφαλές.
«Ικανοποιημένοι από τη ζωή τους» δηλώνουν οι 3 στους 10 (30%), (αλλά πριν τη νίκη της Κοντσίτα).

Αυτοί , που δεν έχουν «πληγεί», και που βλέπουν με «αισιοδοξία» το μέλλον τους, αποτελούν την πελατεία των κυβερνητικών κομμάτων. Αυτός είναι ο κόσμος που «φοβάται», και θέλει «συνέχεια» και «σταθερότητα», που θέλει, «η κυβέρνηση να εξαντλήσει την τετραετία».

Αυτοί είναι οι θαυμαστές του ευρώ και της «εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ» . Υπάρχουν φυσικά και εκείνοι που ωφελήθηκαν από τις θυσίες των άλλων.
Εκείνοι που έκαναν την κρίση ευκαιρία.
Το 3% απάντησε ότι «η ζωή του έχει καλυτερέψει». Το 3%, δεν ελπίζει, εισέπραξε ήδη.

Το 73% ,που πλήρωσε τη νύφη των διαρθρωτικών αλλαγών και των "μεταρρυθμίσεων", και έκανε τις θυσίες,  απαντά ότι η προσωπική τους οικονομική κατάσταση σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν έχει επιδεινωθεί, ενώ το 47% περιμένει ότι η οικονομική του κατάσταση θα χειροτερέψει, και το 71% δηλώνει πως αισθάνονται το μέλλον του «τα επόμενα χρόνια», ανασφαλές.
Το 47-50% των διορατικών δυστυχισμένων, που βλέπουν και τις μαύρες μέρες που έρχονται,  αποτελούν την καρδιά του κινήματος των "σιωπηλών" και την βάση της αντιπολίτευσης. 

Αν υπολογίσουμε το στατιστικό λάθος, και την άρνηση απάντησης το 75-80% είναι τα θύματα της πολιτικής των μνημονίων, το 20-22% είναι οι άνοσοι και απυρόβλητοι που αντέχουν  και το 2-3%, είναι οι μάγκες, οι επιτήδειοι, οι ωραίοι και Ναζωραίοι, που έκαναν την κρίση ευκαιρία και ωφελήθηκαν από τις θυσίες των άλλων. Το 25% δηλαδή της υποστήριξης προς την κυβέρνηση.

Το 23% από το σύνολο πιστεύει στις υποσχέσεις για την προσεχή άφιξη της μαντάμ αναπτύξεως, και νομίζει ότι η ανεργία θα μειωθεί. Κάποιοι από αυτούς ψάχνουν δουλειά και επομένως προέρχονται από το 75%, ενώ οι άλλοι το νομίζουν επειδή πιστεύουν στην κυβερνητική προπαγάνδα. Αυτοί είναι οι αθεράπευτα αισιόδοξοι.

Οι απειλητικές δηλώσεις Βενιζέλου ότι εάν καταψηφιστεί η Ελιά θα πέσει η κυβέρνηση , ήταν μέρος της επιχείρησης ανάκτησης της ψήφου της πολυπληθούς κατηγορίας των βλακών , την οποία ξεκίνησαν οι συγκυβερνώντες και τα μέσα ενημέρωσης που τους υποστηρίζουν.

Η ουσία βρίσκεται εις τον ατομικό ζωώδη πανικό, υπό του οποίου μονίμως κατατρύχονται οι βλάκες της μεσαίας τάξεως, και στον δικαιολογημένο τους φόβο μήπως περιέλθουν εις την κατάσταση των φτωχών, για τους οποίους ακούνε και τους οποίους βλέπουν ενίοτε στη λήξη της λαϊκής της γειτονιάς τους.

Έτσι έριξαν το σύνθημα. «Εάν δεν μας ψηφίσετε θα γίνετε σαν τις χώρες της Βόρειας Αφρικής, σαν την Ουκρανία και σαν την Τουρκία», από όπου η τηλε-προπαγάνδα γεμίζει τις ψυχές των ηλιθίων με εικόνες βίας. 
  Εάν θέλουμε «η χώρα να βγει από τα αδιέξοδά της, από τα μνημόνια και να ακολουθήσει το δρόμο της σταθερότητας» πρέπει να ψηφίσουμε Ελιά, Συνταγματολόγο και φον Ανωνάκη, για να έχουμε «κυβερνητική» και «πολιτική σταθερότητα» , και να μην γίνουμε Ουκρανία, ώστε να «αποδώσουν οι θυσίες του λαού».
Παράλληλα ψαρεύουν και στα θολά νερά των δικών τους δημοσκοπήσεων. Οι δημοσκόποι τους βεβαιώνουν ότι το 50% πιστεύει ότι δεν χρειάζονται πρόωρες εκλογές, και ότι το 54,4% επιθυμεί η παρούσα κυβέρνηση να εξαντλήσει την τετραετία.
Οπότε κάποιοι από αυτούς που ρωτούσαν οι εφέτες –ανακριτές-δημοσκόποι μπορεί να ψηφίσουν «Ελιά» , Βενιζέλο και φον Αντωνάκη που πουλάνε «ασφάλεια», «σιγουριά» και σταθερότητα.

Το πολιτικό σύστημα, εκμεταλλεύεται τον φόβο αλλά και τις ελπίδες των βλακών διότι άνευ της υπάρξεως των βλακών δεν θα υπήρχε πολιτικό σύστημα. 
  Η ασφάλεια του βλακός ήταν είναι και θα είναι, το να ανήκει σε ισχυρές οργανώσεις που θα τον «προστατεύσουν». Και τέτοιες οργανώσεις ήσαν τα κόμματα εξουσίας.

Στις προηγούμενες εκλογές έπεισαν τους διεφθαρμένους αλλά και τους χαζούς «κεντροαριστερούς» ψηφοφόρους ότι θα «τιμωρούσαν» το ΠΑΣΟΚ που τους εξαπάτησε ψηφίζοντας το υποκατάστημα του κυρΦώτη, που ήταν σοβαρός , τίμιος, και προπάντων «κεντροαριστερός».

Έτσι το κεντροαριστερό μαξιλαράκι μάζεψε 387.000 «απολωλότες», ενώ το κεντρικό ΠασοΚ 1, έμεινε στο 13%. Στο ΠΑΣΟΚ θεωρούν «αδιανόητη» τη νέα μετακίνηση ψηφοφόρων προς τη ΔΗΜΑΡ, αφού ο κ. Κουβέλης υπονόμευσε την προσπάθεια δημιουργίας ενός ενιαίου πόλου της κεντροαριστεράς. Ο γραμματέας επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ κ. Καρύδης λέει ότι ο κ. Κουβέλης «βρίσκεται σε πλήρες αδιέξοδο και πανικό λόγω των επιλογών του και για αυτό το λόγο φθάνει στο ανώτατο στάδιο πολιτικής απελπισίας και απρέπειας: καλεί το κόσμο, τα μέλη και τα στελέχη ενός άλλου κόμματος σε αποστασία», και ότι «η ενωμένη κεντροαριστερά της ευθύνης δεν μπορεί να προκύψει από διχαστικά κηρύγματα».

Επειδή ο κυρΦώτης φεύγοντας από την κυβέρνηση πήρε την κάτω βόλτα και βρίσκεται σε «περιδίνηση» οι χορηγοί λάνσαραν το νέο υποκατάστημα «Ποδονίφτης», του «κεντροαριστερού» πενηντάχρονου δημοσιογράφου που είναι και αυτός καλός άνθρωπος και έχει και τις ιδέες του «Ματέο».
Λόγω «δυσαρέσκειας» αλλά και εσωκομματικής διαπάλης, περίπου 2 με 3% όσων είχαν ψηφήσει ΠΑΣΟΚ το 2012 κατευθύνονται προς τον «Ποδονίφτη» του κ. Μαργέλου», για να στείλουν μήνυμα αποδοκιμασίας του παλαιού και φθαρμένου πολιτικού προσωπικού», όπως τους είπαν από το Μέγκα.
Το 46,6% όσων δήλωσαν στους Εφέτες –ανακριτές-δημοσκόπους- παιδονόμους ότι θα ψηφίσουν «Ποτάμι-Πασοκ4» είπαν ότι το κάνουν από διαμαρτυρία. Διαμαρτυρία ,στην διαμαρτυρία, το ΠΑΣΟΚ 1 που έγινε «Ελιά-ΠΑΣΟΚ3», έπεσε κάτω από 3% οπότε άρχισαν τα όργανα.
Διότι, 16,5% -17% ο υπέροχος φον Αντωνάκης και 2,5-2,95 ο Συνταγματολόγος, το «όριο Χατζημαρκάκη» του 20%, πήγαινε περίπατο,
και από τα κεντρικά στο Βερολίνο λένε ότι η μανδάμ Δωροθέα, το ΔΝΤ και η Τράπεζα δεν θα επιτρέψουν την διεξαγωγή πρόωρων εθνικών εκλογών στην Ελλάδα, ανεξάρτητα με το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών.
Οπότε, το όριο της σταθερότητας πήγε στο 25%, με τη σύμφωνη γνώμη του ΑLEXIS TEXAS και μπήκε μπροστά το κόλπο της τρομοκράτησης των βλακών που θέλουν σταθερότητα και φοβούνται ότι «θα πέσει ο Ουρανός στο κεφάλι τους».

Φυσικά για να είναι εντελώς ήσυχοι έχουν και ΣχέδιοΒ .Την παλιά σίγουρη λύση. Την ηλεκτρονική καλπονοθεία, την θα αποτρέψουν με «εντολή Σαμαρά», ο κ. Βγενόπουλος με την Singular .

Κάνουν την πάπια

Αποκάλυψα από την εκπομπή «Ου μην Αλλά» στην Τ/Ο ΑΡΤ, ότι η ΕΕΔΑ που υποστηρίζει ότι, «η κρατική κυριαρχία δεν είναι άνευ όρων και άνευ ορίων»,
 είναι συμβουλευτικό όργανο της Πολιτείας σε θέματα προστασίας των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, ότι τα μελη της τα έχει διορίσει ο πρωθυπουργός και ότι Πρόεδρος της είναι ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής των Ελλήνων Αναστάσιος Νεράντζης.
Επομένως ο Αναστάσιος Νεράντζης, που έχει ορκιστεί πίστη και υπακοή εις το Σύνταγμα και τους νόμους του Κράτους υποστηρίζει ότι «η κρατική κυριαρχία δεν είναι άνευ όρων και άνευ ορίων», παραβαίνοντας τον όρκο του.
Το ίδιο και οι ανώτατοι δημόσιοι λειτουργοί που μετέχουν ως εκπρόσωποι των υπουργείων τους στην ΕΕΔΑ έχουν παραβεί το καθήκον τους και τον όρκο τους. Αλλά κάνουν όλοι την πάπια.

«Θεσσαλονίκη Πόλη Ελληνική»

Σήμερα , στις 7 το απόγευμα,
θα γίνει η κεντρική προεκλογική εκδήλωση του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη Πόλη Ελληνική»
του υποψηφίου δημάρχου Θεσσαλονίκης
Γιάννη Κουριαννίδη,
στον χώρο δίπλα
στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Κοντσίτα. Το χρονικό μιας προαποφασισμένης επιλογής

Οι πέντε κριτές της ντροπής και της ξεφτίλας

Όπως σας το είπα χθες. Η διορισμένη «κριτική επιτροπή» της ΝΕΡΙΤ επέλεξε κατόπιν άνωθεν οδηγιών τον Ασκεναζίμ Θωμά Νόϋβιρτ (Neuwirth), ως σύμβολο της ευρωπαϊκης αξίας, «for tolerance for everything that seems different».
Το Neuwirth είναι κλασικό επώνυμο των Ασκεναζίμ στον γερμανικό χώρο και σημαίνει «Νέος νοικοκύρης».
Neuwirth λέγεται και ο μέγας (ορθόδοξος) Ραββίνος , Yehoshua Yeshaya.
Οπότε η «κούκλα με το μούσι» για να κάνει καριέρα δεν μπορούσε να εξευτελίζει τον Yehoshua, και έγινε λουκάνικο.

Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, και κυρίως χωρίς αιδώ, ο Βασίλης Απέργης, ο Κώστας Παντζόγλου, η Ροδάνθη Παπαδέα, ο Άγγελος Μακρής και η Μαίρη Συνατσάκη, επέλεξαν την Κοντσίτα που τρελαίνεται για «λουκάνικο Φραγκφούρτης», και εξευτέλισαν πρώτα τον εαυτό τους και μετα την Ελλάδα και τους Ελληνες.
Αλλά, δείξε μου ποιος σε διόρισε, να σου πω γιατί ψήφισες Κοντσίτα, που λέει η παροιμία.

Ο πιο ασυγκράτητος θαυμαστής της Εβραίας τραβεστί από την Greek Επιτροπή ήταν o Greek Βασίλης Απέργης. Την διάλεξε για πρώτη. Από κοντά ο Greek Κώστας Παντζόγλου που την διάλεξε για δεύτερη, και η Μαίρη Συνατσάκη την ψήφισε για τρίτη, ενώ κάπως πιο συγκρατημένοι ήσαν, η ποιήτρια και νομικός Ροδάνθη που την ψήφισε για τέταρτη και ο Άγγελος Μακρής που την διάλεξε πέμπτη. Κανείς τους όμως δεν πέταξε το σκουπίδι στο καλάθι των αχρήστων.
Το κοινό, οι Αρμένιδες και οι φίλοι τους, Έλληνες και Καυκάσιοι ψήφισαν για πρώτο το δικό τους τραγούδι ενώ η εγχώρια πουστιά, παρά την κινητοποίηση ηττήθηκε και ήρθε δεύτερη. Όμως η «επιτροπή» διάλεξε την εβραία «κούκλα με το μούσι», που έχει ταλέντο. Το ίδιο έγινε και στις άλλες επιτροπές.
Η Κοντσίτα είχε νικήσει πριν αρχίσει ο διαγωνισμός για να μεταφέρει μέσα από την σημειολογικού χαρακτήρα εικόνα , το μήνυμα της «ανεκτικότητας» και της «διαφορετικότητας», διότι η «ομοφοβία» και ο ρατσισμός είναι προϊόν του νεοναζισμού του φασισμού και του «εθνικισμού».

Το ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ για το τραβεστί εβραϊκό λουκάνικο

  Ο τομεάρχης πολιτισμού και υποψήφιος Ευρωβουλευτής του ΕΘΝΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ κ. Πάνος Χατζηγεωργιάδης έκανε την ακόλουθη δήλωση για τον διαγωνισμό Εβραίο-Βυζιόν

«Η ενίσχυση της ανωμαλίας την οποία τεχνηέντως ονοματίζουν κάποιοι «διαφορετικότητα», και η επιβολή στις νέες γενιές ανήκουστων ,(μέχρι πριν μερικά χρόνια) προτύπων που χτυπούν τον θεσμό της οικογένειας, δεν γίνεται τυχαία, αλλά αποτελεί μέρος του σχεδίου της «νέας εποχής» το οποίο συνοψίζεται στο τρίπτυχο «ΕΝΑ (παγκοσμιοποιημένο)Έθνος - ΕΝΑ φύλο – ΜΙΑ ( παγκόσμια θρησκεία», οτι εμποδίζει την επέκταση τον αγορών οφείλει να καταπέσει.
Το ζήτημα είναι πλέον ζήτημα προσωπικής ευθύνης του καθενός εξ ημών. Στις 25 Μαίου ανήμερα των ευρωεκλογών, ο Ελληνικός λαός σκεφτόμενος ενσυνείδητα τις ευθύνες που του αναλογούν, σχετικά με το που τον οδηγούν, ας γνωρίζει πως το δικό μας όραμα στο ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ για την Ευρώπη και πόσο μάλλον για την πατρίδα μας που μας αφορά πρωτίστως, δεν έχει καμία σχέση με αυτή την κατάντια του πολιτισμού και των ηθών που τείνουν στο ναδίρ, θαμπώνοντας τους λαούς από τα τεχνητά φώτα του σκοταδισμού του νέου μεσσαίωνα»

Εθνικό σκάνδαλο στη Γαλλία

Η μαύρη υπουργός δικαιοσύνης του Ολάντ , Κριστιάν Τομπιρά, αρνήθηκε να τραγουδήσει τη Μασσαλιώτιδα γιατί δεν της αρέσει να τραγουδάει «karaoke».
Το Εθνικό Μέτωπο ζήτησε την ‘άμεση απομάκρυνση της από την κυβέρνηση.
Το σκάνδαλο «Τομπιρά», δεκατρείς μέρες πριν τις εκλογές θα βυθίσει ακόμα περισσότερο τους σοσιαλ-ληστές και θα ανεβάσει το Εθνικό Μέτωπο.

Χαμογελάτε ρεεε!

Ου Μην Αλλά 10-05-2014


Η αλήθεια δεν έχει χορηγό

Σπύρος Χατζάρας - AxisRadio.gr , 08-05-2014

11/5/14

Τίποτα -τίποτα δεν τους σταματά!

Το τραβεστί Κοντσίτα Λουκάνικο ενσαρκώνει τις αξίες του δυτικού πολιτισμού και είναι η εικόνα και το πρότυπό της Ευρώπης

  Το τραβεστί με το μούσι, αμέσως μόλις πήρε το βραβείο, εντελώς αυθόρμητα επιτέθηκε κατά του Β.Πούτιν, επειδή περιορίζει προπαγάνδα των ομοφυλοφίλων προς τα παιδιά και τους εφήβους και είπε απειλητικά : «Ένα έχω να του πω: Ερχόμαστε και είμαστε ασταμάτητοι»…
 Εντελώς συμπτωματικά, χθες, στο μαϊμού προεκλογικό ντιμπέιτ του υποψηφίου της Γκαργκίλλ για την προεδρία της Ουκρανίας, ένας μαϊμού αντίπαλος του Πορόσενκο, που παραιτήθηκε μετά το τέλος του ντιμπέιτ, ο κ. Shkiryak από την δυτική Ουκρανία, αποκάλεσε τον Βλαντίμιρ Πούτιν, ως την «προσωποποίηση του φασισμού στον 21ο αιώνα».

Και ο πρωθυπουργός της Σουδίας, ( μετα τον Κάρλ Δανιήλ Μπίλτ) ο Φρέντρικ Ράινφελτ είπε ότι ο εθνικισμός είναι ο παράγοντας που διαμόρφωσε τις ενέργειες της Ρωσίας στην Ουκρανία, οι οποίες, προκαλούν «αστάθεια». Η εθνικιστική λογική είναι σε μεγάλο βαθμό το είδος της λογικής που βλέπουμε τώρα να ακολουθεί η Ρωσία στην Ουκρανία, και το βλέπουμε σε πολλές δυνάμεις σε όλη την Ευρώπη», είπε ο Ράινφελτ.

Η Κοντσίτα, ο Ράινφελτ, και ο Shkiryak έχουν τον ίδιο κόουτς, που ανησυχεί για τον εθνικισμό και την οεθοδοξία που απειλούν τις δυτικές αξίες που ενσαρκώνει η Κοντσίτα.

UKIP 31-33 %

Σημερινή δημοσκόπηση της «Survation», για τις Ευρωεκλογές στην Μ.Βρετανία, 11 μέρες πριν ανοίξουν οι κάλπες, που δημοσιεύεται στην «Mail on Sunday», δίνει: UKIP 32%, με άνοδο 1% από την προηγούμενη εβδομάδα, LAB –Εργατικοί 28%, CON-Συντηρητικοί 21%, LD-Φιλελεύθεροι 9%, GRN-πράσινοι 5%. (Περιθώριο λάθους 3,1%).

Tο τραβεστί Κοντσίτα Λουκάνικο και η Νεα Τάξη

Το project με το αξύριστο τραβεστί Κοντσίτα Λουκάνικο, σχεδιάστηκε για να εξευτελίσει την εικόνα της καθολικής εκκλησίας για τον Ιησού. Αυτό είπε και το τραβεστί., Τίποτα δεν μας σταματά. Η αυτοκρατορία τοτ Σατανά της N.T.Π. επιτίθενται να καταλάβουν τον κόσμο. Οι αμφίφυλοι θεοί από τα Σόδομα και τα Γόμαρα είναι εδώ.
Αυτοί που ξεφτίλισαν την Ελλάδα και τους έλληνες με το δωδεκάρι στην «κούκλα με τα μούσια έλαμψε στη Γιουροβίζιον» ,όπως έγραφε το ρεπορτάζ της «iefimerida.gr», είναι οι εξής πέντε τους οποίους κανείς δεν ξέει ποιος και γιατί τους διόρισε κριτική επιτροπή της ΝΕΡΙΤ.
1. Βασίλης Απέργης (Πρόεδρος της επιτροπής – Μουσικός παραγωγός)
2. Κώστας Παντζόγλου (Ραδιοφωνικός παραγωγός, δημοσιογράφος)
3. Ροδάνθη Παπαδέα (Στιχουργός)
4. Άγγελος Μακρής (Mark Angelo) (Παραγωγός, συνθέτης)
5. Μαίρη Συνατσάκη (DJ, τηλεοπτική παρουσιάστρια)

VASILIOS APERGIS άνδρας 39 ετών, Music Producer composer/producer based in Athens, Greece that has extensively scored music for film, documentaries, theater, TV, videogames, advertisement, now GM of the largest audio post production facility in Greece.
Τα μέλη.
-KONSTANTINOS PANTZOGLOU , άνδρας 37 ετών, radio music producer/journalist Radio producer and television program editor for 12 years in the public radio, currently working at a newly -found radio station .Music and architecture critics writer in magazines and portals in Greece and Cyprus, project manager for three major web pages of Cyprus .
- RODANTHI PAPADEA γυναίακα 30 ετών, author of lyrics Both lyrics writer and a lawyer, two of her songs climbed to the top of the Greek Airplay Chart. Her latest lyrics for a song climbed to the top of the National Airplay Charts and was No 1 for 15 weeks-a record in our mainstream industry.
-AGGELOS MAKRIS, ανδρας 30 ετών. Music producer/composer Mark F. Angelo won 2011 MTV BEST GREEK ACT award, at MTV EMA (Belfast)! In 2013 he wrote a single which stayed at the top on national airplays with 4 million views on YouTube. In 2014 he participates in Greek Eurovision with "Dancing Night" Featuring Josephine.
-MARIA SINATSAKI female 27-12-84 Dj/Tv presenter.She studied Psychology,in 2005 made a pilot on TV for youth music show. Since then, has a solid presence on radio and music television. She began her career in MADTV in 2005 as a presenter and as a producer on Mad Radio 106,2. Now, she hosts a daily and a weekend show.


Φυσικά και οι νεο-γραικύλοι ξεφτιλισμένοι και ξεφτισμένοι γκέι παρέιντ «προοδευτικοί», «αριστερός και δεξιοί» διεστραμμένοι ψήφισαν τον Αντίχριστο, αλλά χωρίς τις ψήφους του “Jury”, δωδεκάρι δεν βγαίνει. Όσο για τη «σέξι» Αντριάνα το επώνυμο μου θύμισε έναν ημιαγράμματο πρασινοφρουρό που υπηρετόντας τοβ Σμημίτη έγινε και πρόεδρος. Λέτε να βόλεψε στην ΝΕΡΙΤ την κόρη;

Ερώτημα

Η MARIA SINATSAKI ψήφισε την κούκλα με τα μούσια;

Ταμήλος. Δεν είναι άνθρωπος. Είναι ιδιότητα.

Ταμήλος: «Θα διώξουμε την τρόικα όπως έδιωξε ο Οδυσσέας τους μνηστήρες που πολιορκούσαν την Κλεοπάτρα». Και όμως αυτοί κυβερνούν.
Αυτοί ψηφίζουν και αποφασίζουν.
Ο κάθε Μαργέλλος με τον Θεοδωράκη και τον Ταμήλο κάνει κουμάντο.

Το Καλαμπόκι ο Ποδονίφτης και η Χούντα των εργολάβων

Η εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» του κ. Μάκη Κουρή γράφει σήμερα ότι ένας από τους χρηματοδότες του νέου κόμματος «Ποδονίφτης» του τηλε-αρχηγού με το σακίδιο είναι ο φίλος του Γεωργίου Παπανδρέου κ. Θεόδωρος ή Ντορής Μαργέλλος.

Ο κ. Θ. Μαργέλλος έγινε ευρύτερα γνωστός όταν νεαρός ακόμα οργάνωσε το σκάνδαλο της ελληνοποίησης γιουγκοσλαβικού καλαμποκιού, προκειμένου να εισπράξει παράνομα ευρωπαϊκές επιδοτήσεις. 400 εκατομμυρίων δραχμών, με την βοήθεια του κ. Γ. Παπανδρέου και του ταμεία της οικογένειας Γ. Κατσιφάρα , για την οποία όμως φυλακίστηκαν άλλοι, οι Νίκος Αθανασόπουλος και Σούλης Αποστολόπουλος.

 Μετά εγκαταστάθηκε στην Ουκρανία, και αργότερα επέστρεψε στην Ελλάδα και επί πρωθυπουργίας του Γ. Παπανδρέου δημιούργησε μία εταιρεία διαχείρισης ιδιωτικών κεφαλαίων στην Ελβετία, στην οποία συμμετείχε και στενός συνεργάτης του Αντρίκου Παπανδρέου, της οποίας εταιρείας ο ρόλος στο σκάνδαλο των CDS του Ταχυδρομικού Ταμιευτήριου , ερευνάται από δικαιοσύνη.

Ο κ. Θεόδωρος Μαργέλλος, υπήρξε και συμμαθητής και φίλος του υποψηφίου της ΝΔ κ. Γ. Κύρτσου, τον οποίο και χρηματοδότησε για να εκδώσει την δωράν εφημερίδα του.

Τώρα, αν θυμηθούμε ότι ο τηλε-αρχηγος έχει παντρευτεί την κόρη της αδελφής της Δάφνης, (οπότε ο Σημίτης είναι συμπέθερος) και ότι ο «Ποδονίφτης» ιδρύθηκε απ΄’ο δυο εργολάβους της ενημέρωσης ενώ έπαιζαν τάβλι, καταλαβαίνουμε τι απέμεινε από τη «Δημοκρατία».

Πάντως, στις 25 δεν ψηφίζουμε. Τους Μαυρίζουμε! Είναι Δωρεάν!

Δυο βδομάδες πριν ανοίξουν οι κάλπες τους έχουν ζώσει τα φίδια.
Έχουν «υπερένταση» διότι ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, «ακροβατούν μεταξύ θριάμβου και ολέθρου», επειδή το «κόμμα του καναπέ», δεν θα ακολουθήσει τις εντολές της Ολγας και θα ψηφίσει «χαλαρά», και επειδή το «βουβό κύμα» θυμού που καταγράφεται στις δημοσκοπήσεις είναι ο αστάθμητος παράγοντας που μπορεί «να βγάλει τη χώρα εκτός ευρωπαϊκής τροχιάς».
Για αυτό στην κυβέρνηση και στα Κανάλια κάνουν ευχέλαια  ώστε η «βουβή ψήφος» να κάνει αποχή.

Σοφές παρατηρήσεις

«Οι ποταμοί χάνονται στη (λαό)θάλασσα».

Τοσούτω μάλλον ο Ποδονίφτης του τήλε-αρχηγού. (Με το σακίδιο)

ΥΓ.Η Κάπα Research το παράκανε σήμερα.Ποδονίφτης 9%.Νισάφι μπρε!

Οι Ολιγαρχικοί με τον λαό….

"Το δίκαιον ουκ άλλο τι ή του κρείττονος ξυμφέρον"
Πλάτων
"Όταν κάποιος διατείνεται ότι δεν πρόκειται για τα χρήματα αλλά είναι θέμα αρχής, τότε πρόκειται για τα χρήματα".
Αβραάμ Λίνκολν

Ο Όμιλος χαλυβουργιών Metinvest που ανήκει στον Ουκρανό μεγιστάνα Ρινάτ Αχμέτωφ, με ανακοίνωση του, προέτρεψε την ουκρανική ηγεσία «να παραδεχτεί τα ανεπανόρθωτα λάθη» που έχει κάνει και να σταματήσει την επιχείρηση τιμωρίας του λαού του Ντόνετσκ.
Οι διευθυντές των εργοστασίων του Ομίλου ανακοίνωσαν ότι από σήμερα θα σχηματιστούν από κοινού με την τοπική αστυνομία ομάδες πολιτοφυλακής από τους εργάτες χαλυβουργούς που θα αρχίσει να περιπολούν στην Μαριούπολη για την προστασία των αμάχων.
Οι διευθυντές του Αχμέτωφ ζητούν ο ουκρανικός στρατός να εγκαταλείψει αμέσως την πόλη και οι αρχές του Κιέβου «να ακούσουν τη φωνή των κατοίκων του Ντονμπάς, ώστε να εξασφαλίσουν την ειρήνη και τη γαλήνη στις πόλεις ώστε οι πολίτες να είναι σε θέση να ζήσουν και να εργαστούν με ησυχία».

Το εργοστάσιο παραγωγής αμμωνίας και λιπασμάτων Stirol στην Horlivka του Ντόνετσκ που απασχολεί περισσότερους από 4.000 εργαζόμενους και το εργοστάσιο αμμωνίας και λιπασμάτων Azot, στο Severodonetsk του Λουγκάνσκ, με 8000 εργαζόμενους, τα οποία ανήκουν στον ομίλου DF του εβραίου Ολιγαρχικού Dmytro Firtash, ανακοίνωσαν στις 8 Μαΐου ότι αναστείλουν προσωρινά την παραγωγή μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Η δήλωση της μητρικής εταιρίας ανάφερε ότι δεν θα απολυθεί κανείς, και ότι οι εργαζόμενοι θα εξακολουθήσουν να λαμβάνουν τους μισθούς τους. Τα εργοστάσια Stirol και Azot, παράγουν 1,5 εκατ. τόνους αμμωνίας , και οι αξία των εξαγωγών τους ανέρχεται σε 4.3 δις. δολ ετησίως και αντιπροσωπεύουν το 6,8% της αξίας των εξαγωγών της Ουκρανίας.
Στο Ντονέτσκ και το Λουγκάνσκ, παράγεται το 1/3 του ουκρανικού ΑΕΠ και οι συγκρούσεις είναι ζήτημα ζωής ή θανάτου για τους Ολιγαρχικούς που ο πλούτος τους παράγεται στην Ανατολή.

Αντίθετα πίσω από την κλιμάκωση της αιματοχυσίας βρίσκεται ο δεύτερος πλουσιότερος Ολιγαρχικός της Ουκρανίας, ο εβραίος τραπεζίτης Ιγκόρ Κολομοΐσκι, που είναι Εθνικιστής και Ευρωπαιστής, ο οποίος που ανέλαβε κυβερνήτης του Δνειπεροπετρόφσκ και χρηματοδοτεί την αιματοχυσία, δίνοντας «πριμ» 10.000 δολάρια το κεφάλι, σε όσους εξοντώσουν «ανατρεπτικά» στοιχεία και ρωσόφωνους.
Μετά το μακελειό της Οδησσού, (που χρηματοδότησε ο Κολομοΐσκι), και τον θάνατο 118 ρωσόφωνων, κυβερνήτης Οδησσού τοποθετήθηκε ο άνθρωπος του Κολομοΐσκι στην κρατική εταιρεία πετρελαίου Ukrnafta, ο Ιγκόρ Παλίτσα. Η τράπεζα του Κολομοΐσκι, η Privatbank, η μεγαλύτερη της Ουκρανίας έχει προσωρινά αναστείλει τη λειτουργία των υποκαταστημάτων της στην περιφέρεια του Ντονέτσκ και του Λουγκάνσκ.

Οι τρομοκράτες ψηφίζουν

Η Παράνομη Λαϊκή Κυριαρχία
Μεγάλες ουρές στα εκλογικά Κέντρα του Λουγκάνσκ και το Ντόνετσκ για να ψηφίσουν οι "τρομοκράτες" στο "παράνομο" δημοψήφισμα. Στο Ντόνετσκ, έχει ήδη ψηφίσει το 35% στα 1.527 εκλογικά Κέντρα. Το ερώτημα στο οποίο θα απαντήσουν οι πολίτες είναι: «Υποστηρίζετε την πράξη για ανεξαρτησίας της Δημοκρατίας του λαού Ντόνετσκ ; Οι κάτοικοι του Λουγκάνσκ απαντούν στο ερώτημα, « Υποστηρίζετε την πράξη κρατικής ανεξαρτησίας της Λαϊκής Δημοκρατίας του Λουγκάνσκ».
Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας θα ανακοινωθούν τη Δευτέρα.

Οι Ευρω-ναζιστές, Μέρκελ και Ολάντ, σε κοινή ανακοίνωσή τους ανέφεραν ότι,  «τα δημοψηφίσματα που είναι προγραμματισμένα να διεξαχθούν σε αρκετές πόλεις της ανατολικής Ουκρανίας είναι παράνομα» και απειλούν με νέες κυρώσεις τη Ρωσία σε περίπτωση που δεν διεξαχθούν οι προγραμματισμένες από το ΝΑΤΟ το ΔΝΤ την Ουάσιγκτον και την ΕΕ ,για τις 25 Μαΐου προεδρικές «εκλογές», που είναι «υψίστης σημασίας».

Η αντιπολίτευση στην Παγκόσμια Χούντα

Η ιστορική δήλωση της Βενεζουέλας για την Ουκρανία που την έκρυψαν οι ρουφιάνοι της ψευδο-Ενημέρωσης.

Καταδικάζει το πραξικόπημα που οργάνωσαν οι Ηνωμένες Πολιτείες και το ΝΑΤΟ στην Ουκρανία, δεν αναγνωρίζει τα ανδρείκελα της ψευδοκυβέρνησης του Κιέβου, και ζητάει έναν «πολύ-πολικό κόσμο» που θα εγγυάται την ειρήνη και την κυριαρχία όλων των λαών!

Καράκας,10 Μαΐου .

 Ο υπουργός εξωτερικών της Βενεζουέλας Elías José Jaua Milano , με γραπτή του δήλωση τόνισε ότι η Βενεζουέλα δεν αναγνωρίζει και δεν θα αναγνωρίσει ως νόμιμη την κυβέρνηση της Ουκρανίας που προήλθε από πραξικόπημα μέχρι να διεξαχθούν ελεύθερες εκλογές στην Ουκρανία.

«Ενόψει των θλιβερών εξελίξεων στην Ουκρανία, η κυβέρνηση της Μπολιβαριανής Δημοκρατίας της Βενεζουέλας δηλώνει ότι απορρίπτει τις βίαιες μεθόδους οι οποίες , με την υποστήριξη των Ηνωμένων Πολιτειών και του ΝΑΤΟ , οδήγησαν στην ανατροπή της νόμιμης κυβέρνησης , θέτοντας σε κίνδυνο την ειρήνη και την ενότητα του λαού της Ουκρανίας , καθώς και τη σταθερότητα ολόκληρης της Ευρασιατικής περιφέρειας. Μέχρι να διεξαχθούν ελεύθερες εκλογές στην Ουκρανία και να ξεκινήσει ένας ευρύτατος διάλογος των περιφερειών της Ουκρανίας,
  η Βενεζουέλα θα συνεχίσει να προειδοποιεί τα έθνη του κόσμου για τον κίνδυνο των ξένων επεμβάσεων , και να υποστηρίζει τη δημιουργία ενός πολυπολικού κόσμου που θα εγγυάται την ειρήνη και την κυριαρχία όλων των λαών ».

Ου μην αλλά (09-05-2014)