Ο πρέσβης των ΗΠΑ στη Σερβία, Κάιλ Σκότ σχολιάζοντας την θέση του Βελιγραδίου σχετικά με την τρέχουσα πολιτική κρίση στη Βενεζουέλα, δήλωσε ότι «η Σερβία βρίσκεται στη λάθος πλευρά της ιστορίας.»
Για θυμηθείτε , τι είπε ο Αλιέκσι στο Μόναχο. «Είμαστε στη σωστή πλευρά της ιστορίας».
«His master Voice», ο Αλιέκσι. Τοις Κείνων ρήμασι πειθόμενος. Όπως του το έδωσαν γραμμένο το διάβασε και τον ξεφτίλισε
ο Ανθύπατος στο Βελιγράδι που χρησιμοποίησε τα ιδία σημεία ομιλίας. (Talking points).










