1/8/24

Η ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΗΤΑΝ ΡΥΘΜΙΣΜΕΝΗ ΣΑΝ ΑΓΓΛΙΚΟ ΤΡΑΙΝΟ. ΟΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ. 102 χρόνια από την ταχεία εκκένωση.

 Οι προδότες την 1η Αυγούστου 1922 , 13 ημέρες πριν τη κατάρρευση του Μετώπου. ανακοίνωναν από την Γουναρική "Πρωτεύουσα" , στον χαζό λαό, την πλήρη Αυτονόμηση της Σμύρνης και τον εκτοπισμό των Τούρκων εκτός της ζώνης Κατοχής. 

Η Κυβέρνηση ανακοίνωσε και την επιστράτευση από τον Οκτώβριο των Κλάσεων του 1923 που θα απέδιδε 50.000 άνδρες.

 Ο εκπρόσωπος του Κεμάλ στην Ευρώπη Φερήτ Μπέης δήλωσε στην "Ματέν"  ότι η μεταφορά του Ελληνικού Στρατού από την Μικρά Ασία στην Θράκη ήτανη έναρξη της Εκκένωσης και ότι "Οι Έλληνες ήσαν προ της Καταρρεύσεως. Η Ασθένεια ήταν Ανίατη







Αποφυλακίστηκε ο Σταθμάρχης .Σε κατ’ οίκον περιορισμό μέχρι την έναρξη της δίκης για τα Τέμπη


 

Είναι ωραίο να ποδοπατάς το Κράτος Δικαίου. και πιο ωραίο να το κάνει η Ελλαδάρα. 13-11.


 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Περισσότεροι από 60 χιλιάδες Ουκρανοί στρατιώτες έπεσαν στο μέτωπο τον Ιούλιο

 Οι Ένοπλες Δυνάμεις της Ουκρανίας έχασαν περισσότερους από 60 χιλιάδες στρατιώτες στη ζώνη της Ειδικής Στρατιωτικής Επιχείρησης κατά τη διάρκεια του Ιουλίου, σύμφωνα με τις συγκετρωτικές   εκθέσεις του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσικής Ομοσπονδίας.

Από την 1η Ιουλίου έως τις 5 Ιουλίου, σκοτώθηκαν έως και 9880 Ουκρανοί στρατιώτες κατά μήκος ολόκληρης της γραμμής επαφής. Από τις 6 Ιουλίου έως τις 12 Ιουλίου αναφέρθηκαν από τις μονάδες έως και 14.000, από τις 13 έως τις 19 Ιουλίου  έως 13.000 και από τις 20 Ιουλίου έως τις 31 Ιουλίου,  23.610.

Ζαχάροβα: H ειρηνική διευθέτηση της ουκρανικής κρίσης, πρέπει να λαμβάνει υπόψη τα γνωστά συμφέροντα της Ρωσίας και τις υπάρχουσες πραγματικότητες,


 Η εκπρόσωπος του Ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα, σχολιάζοντας την πρόσφατη επίσκεψη του Γραμματέα Εξωτερικών του Βατικανού Πιέτρο Παρολίν στην Ουκρανία, σημείωσε ότι η Ρωσία είναι έτοιμη να συνεργαστεί με όλους όσους επιδιώκουν να συμβάλουν στην ειρηνική διευθέτηση της ουκρανικής κρίσης, λαμβάνοντας υπόψη τα γνωστά συμφέροντα της Ρωσίας και τις υπάρχουσες πραγματικότητες

1η Αυγούστου 1958. Η Αγγλοτουρκική τρομοκρατία στην Κύπρο





 

Η πρώτη Σύνοδος της Αρελάτης του 314 μΧ και το καθήκον του (καλού) Χριστιανού να πολεμήσει το Κακό με τα όπλα. Οι αποφάσεις της Συνόδου της Αρελάτης για τους μαχητές του Χριστού και οι Πουστριλέ Οικουμενιστές, που κάνουν «μια πίπα δώρο» στον Τούρκο (μουσουλμάνο) συνάνθρωπο


 

Η Ηττοπάθεια των πουστριλέ δειλών, που μετέτρεψαν το προσωπικό τους πρόβλημα σε Χριστιανικό Δόγμα.

Η πρώτη Σύνοδος της Χριστιανικής Εκκλησίας που συγκάλεσε ο Μέγας Κωνσταντίνος  στην Αρλ άρχισε τις εργασίες της την 1η Αυγούστου 314 μΧ. Η Σύνοδος της Αρελάτης, ήταν ένα μεγάλο Σώμα με 200 περίπου συμμετέχοντες. 

Ο Κωνσταντίνος συγκάλεσε την Σύνοδο για να κρίνει τους  «Δονατιστές» της Βόρειας Αφρικής που ζήτησαν από τον Αυτοκράτορα    Κωνσταντίνο , για να ανακαλέσει την απόφαση της (μικρής) Συνόδου του Λατερανού του προηγούμενου Χρόνου, (313) υπό την ηγεσία του Πάπα Μιλτιάδη, που τους καταδίκασε.

Ο αυτοκράτορας, η πολιτική αρχή, που κατάλαβε τη σοβαρότητα για το κράτος τους εκκλησιαστικού προβλήματος ανέθεσε σε τρεις επισκόπους της Γαλατίας, τον Μαρίν της Αρλ, τον Ρετίσιο του Αγκοστοντούμουμμ και τον Μαρτίν της Κολωνίας να συναντηθούν  στη Ρώμη με τον επίσκοπό Ρώμης  Μιλτιάδη και να επιλύσουν το ζήτημα. Αυτό που έγινε τον Οκτώβριο του 313. 

Ο Σεσιλιάνος και ο Δονάτος, συνοδευόμενοι από περίπου δέκα  υποστηρικτές του επισκόπους, ήταν παρόντες.

Η Σύνοδος του Λατερανού κήρυξε τον Σεσιλιάνο  αθώο για όσα του καταλόγιζέ ο Δονάτος  και κατηγόρησε τον Δονάτο ως αιρετικό.

 Για να ειρηνεύσουν τις Εκκλησίες, απαγορεύτηκε και στους δύο να επιστρέψουν αμέσως στην Αφρική.

Η Σύνοδος της Αρελάτης του 314 μΧ  και το καθήκον του (καλού) Χριστιανού   να υπηρετήσει τον Αυτοκράτορα και πολεμήσει το Κακό και με τα όπλα

 Στη Σύνοδο της Αρλ, που άρχισε την 1η Αυγούστου υπό την Προεδρία του Κωνσταντίνου ήταν παρών ένας μεγάλος αριθμός επισκόπων που πλησίαζαν τους 200. 

Ο Επίσκοπος της Ρώμης, Σιλβέστρος, εκπροσωπήθηκε από δύο ιερείς, τον Βίτο και τον Κλαύδιο V και δύο Διάκονους. Παρών ήταν και ο Σεσιλιανός της Καρχηδόνας, καθώς και Επίσκοποι του Δονατιστικού κόμματος. 

Οι πλήρεις πράξεις του συμβουλίου δεν έχουν φτάσει σε εμάς . Σύμφωνα την επιστολή, που βρίσκεται στα αρχεία του Βατικανού και η οποία στάλθηκε στον Παπά από τον Επίσκοπο της Αρελάτης για να τον ενημερώσει και να ζητήσει την έγκρισή του «εξετάστηκε με περισσότερη προσοχή από ό,τι στη Ρώμη», «η υπόθεση του Σισιλιανού εναντίον των Δονατιανών», «οι Δονατιανοί δεν παρείχαν καμία απόδειξη για τις κατηγορίες τους». 

«Αντιμετωπίσαμε εντελώς παράλογα άτομα. 

Γι' αυτό καταδικάστηκαν και αναθεματίστηκαν» όπως αναφέρει η επιστολή.

Οι επίσκοποι εκμεταλλεύτηκαν τη Σύνοδο ,για να συζητήσουν και να επιλύσουν φλέγοντα θέματα της εκκλησίας να εγκρίνουν Κανόνες. 

 Η επιστολή των πατέρων της Αρλ «Στον αγιότατο Κύριο τον αδελφό μας Σιλβέστρο», (τον επίσκοπο της Ρώμης) αναφέρεται σε 22 Κανόνες, « που αποφασίσαμε με κοινή συμφωνία, να κάνουμε γνωστούς. στη φιλανθρωπία σας, ώστε όλοι να ξέρουν τι πρέπει να τηρούν στο μέλλον »
Το πιό επείγον ήταν η ημερομηνία εορτασμού του Πάσχα και αυτός ήταν ο πρώτος Κανόνας. 
Κανόνας 1: Καταρχάς, διατάζουμε να τηρείται η εορτή του Πάσχα σε ολόκληρη τη γη την ίδια μέρα, σύμφωνα με το έθιμο. 

Ο δεύτερος Κανόνας αφορούσε την υποχρέωση των Επισκόπων και των Ιερέων να παραμένουν στην περιοχή που χειροτονήθηκαν
 2: Όσοι έχουν χειροτονηθεί λειτουργοί για να υπηρετήσουν σε έναν τόπο, να συνεχίσουν σε αυτόν τον τόπο
( Την υποχρέωση παραμονής των λειτουργών στη Μητρόπολη ή την ενορία της χειροτονίας τους και την απαγόρευση μετακίνησης από τη μια Εκκλησία στην άλλη βρίσκουμε στον κανόνα 15 της Νίκαιας). 

 H Σύνοδος,  της Αρελάτης, με τον τρίτο κανόνα της , αναγνώρισε τη στρατιωτική   θητεία ως καθήκον κάθε Χριστιανού, εγκωμίασε τον πόλεμο για την πατρίδα, και ευλόγησε τον «αιματηρό αγώνα ανάμεσα στο καλό και το κακό», και αναγνώρισε τη στρατιωτική θητεία ως καθήκον κάθε Χριστιανού.   

 Η Σύνοδος, τόνισε ότι η πίστη των ένθερμων χριστιανών στους στρατούς της αυτοκρατορίας. προς τον αυτοκράτορα δεν υπερτερούσε αυτής που οφείλονταν στον Χριστό, και  έλεγε ότι οι Χριστιανοί στρατιώτες έπρεπε να απέχουν «από τις θυσίες της νίκης».

Η  Σύνοδος αποφάσισε τον αποκλεισμό από την εκκλησία εκείνων που καταθέτουν τα όπλα. Δηλαδή των τότε των αντιρρησιών συνείδησης. Ο τρίτος Κανόνας της Αρελάτης, παραμένει ο ποιο σημαντικός και σήμερα γιατί έλυσε το ζήτημα της συμμετοχής των Χριστιανών στο Πόλεμο. 

 

 H Σύνοδος , αναγνώρισε τη στρατιωτική θητεία ως καθήκον κάθε Χριστιανού, εγκωμίασε τον πόλεμο για την πατρίδα, και ευλόγησε τον «αιματηρό αγώνα ανάμεσα στο καλό και το κακό», και αποφάσισε τον αποκλεισμό από την εκκλησία εκείνων που καταθέτουν τα όπλα. 

 Ο Τρίτος Κανών της Συνόδου της Αρελάτης, αποτέλεσε τη θεολογική βάση των Σταυροφοριών, (κατά του Κακού), αλλά και του Συνθήματος των Φιλογενών, «Για του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία». 

 Αυτό ,δείχνει και μια βαθύτατη γνώση των Ιερών κανόνων της Εκκλησίας από Εκείνους που σχεδίασαν την επανάσταση και την οποία φυσικά δεν είχαν ο «Αλχημιστής» Σκουφάς, ο φοιτητής Τσακάλωφ και ο  λαδέμπορας μασόνος Ξάνθος. 

 Ο Τέταρτος κανόνας. απέκλεισε από την εκκλησία, τους οδηγούς αρμάτων στις αρματοδρομίες, τους ηθοποιούς και τους Μονομάχους, αν και ο Αγιος Βίτος ήταν ο Προστατης των Μονομάχων, ρύθμισε την κατοικία του κλήρου, το βάπτισμα των αιρετικών, επέτρεψε νέο γάμο πέντε χρόνια μετά από διαζύγιο, και με τον 6ο Κανόνα επιβεβαίωσε την αγαμία του Κλήρου.


ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΧΑΤΖΑΡΑΣ

ΤΟ ΛΑΜΠΡΟΝ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ. ΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑ


ΥΓΕΙΑ, Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς  Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας 
 τὰς Ἑλληνίδας. Αἲθριος εἰς 16°C ἐν Οὐψάλα. ΕΛΛΑΣ≡HELLAS.
ΠΟΙΟΝ ΤΟ ΕΝΚΡΥΠΤΟΝ ΤΩΝ ΣΥΝΘΕΤΙΚΩΝ ΦΑΡΜΑΚΩΝ;
Κατ΄ ἀρχὰς ἂς φωνάξωμεν τὴν ΗΧΩ μὲ τὴν ΕΩ.  
Ἂς ἀντιλαλήσει ἡ ΑΝΤΗΧΗΣΙΣ κατὰ τὴν διάρκειαν τῆς ΗΜΕΡΑΣ.
ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΘΑ ΑΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΕΦ' ΟΣΟΝ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ 
 Ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣ.
ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΘΑ ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΕΦΟΣΟΝ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ  
ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΕΦΟΣΟΝ ΑΠΕΙΛΕΙΣΑΙ ΕΣΥ, ΕΜΕΙΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ.
Ἂπειλούμεθα ὃταν ἀπειλεῖται εἲτε πυροβολεῖται ὁ δεδοκιμασμένος 
 δημοσιογράφος ἢ πολιτικός.
Τὸ ἒνκρυπτον, ἐν συνεχείᾳ, τῶν συνθετικῶν φαρμάκων λέγεται 
ΚΑΡΚΙΝΟΣ.
Ἡ παρενέργεια ποὺ ἐνφυτεύεται ἀπὸ τὸ 1927 ὣστε ὀ κακός τοῦρκος 
 νὰ ἐλέγχῃ ΤΗΝ ΖΩΗΝ.
Ο ΚΑΛΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣ ΖΕΙ ΕΙΣ ΤΟ ΤΟΥΡΚΜΕΝΙΣΤΑΝ ΕΙΤΕ ΑΠΟΔΗΜΕΙ 
 ΕΙΣ ΤΑΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ. Ὃπου ἀλλοῦ εἶναι κακός.
ΔΙΑ ΤΟ ΛΑΜΠΡΟΝ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ, 
ΚΑΤΑΘΕΤΩ.
ΜΥΘΩΔΙΑ - Βαγγέλης Παπαθανασίου.flv
Γράφεται δὲ ὃτι:
"Η πιο επική μουσική που γράφτηκε ποτέ από Έλληνα.
Τo 2001 δώθηκε στο χώρο των Στηλών του Ολυμπίου Διός 
μια συναυλία του  Βαγγέλη Παπαθανασίου αφιερωμένη στο ταξιδι του διαστημοπλοίου Odysseus προς τον πλανητη Αρη. 
Η συναυλία , η οποία κόστισε περίπου 3.000.000 Δολλαρια,  
χρηματοδοτήθηκε απο την NASA και μεταδόθηκε ζωντανα στον πλανητη 
 Αρη μεσω δορυφόρου.!"
Κατὰ τὰ γεγραμμένα εἰς τὸ λεξικόν τῶν Liddell-Scott, ἒκδοσις 1832,  
οἱ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ἐτελοῦντο εἰς τὴν Ὀλυμπία.
 Εἰς τὸ λῆμμα Ὀλυμπία: (ἐνν. χώρα), ἡ, μικρά τις πεδιὰς πρὸς δυσμὰς τῆς
 Πίσης κειμένη, ὅπου ἐτελοῦντο οἱ Ὀλυμπιακοὶ ἀγῶνες, Ἡρόδ. 2. 160.
Τὸ λεξικόν ἀντεγράφη ἀπὸ τὸ λεξικόν καὶ τὰ συγγράμματα ποὺ διέσωσεν
 ἡ ἀποδημοῦσα τὸ 1453  Ἂννα Νοταρᾶ, κατ' ἐντολήν τοῦ ἀρραβωνιαστικοῦ 
ἢ συζύγου της, Αὐτοκράτορος τῶν Ρωμαίων καὶ Βασιλέως τῶν Ἑλλήνων  
Κων/νου Παλαιολόγου ΙΑ'.
Οὓτως διεδόθη ἡ Ἑλληνική Γλῶσσα καὶ ἡ Γνῶσις περὶ τῆς Ἑτυμολογίας τ
ῶν Εὐρωπαϊκῶν γλωσσῶν εἰς τὰς Δύσας (τὰς χώρας τῆς περιβόητης Δύσεως).
Γράφεται δὲ,
"Ὀλυμπία (-ίας, -ίᾳ: Οὐλυμπίᾳ coni., -ία coni.) in Elis, where was held
 the quadriennial festival of Olympian Zeus. μηδ' Ὀλυμπίας ἀγῶνα
 φέρτερον αὐδάσομεν (O. 1.7) Ὀλυμπίᾳ μὲν γὰρ αὐτὸς γέρας 
ἔδεκτο (O. 2.48) μνᾶμα τῶν Οὐλυμπίᾳ κάλλιστον ἀέθλων 
(byz.: Ὀλυμπ- codd.) (O. 3.15) στεφάνων τῶν Οὐλυμπίᾳ (byz.: Ὀλ- codd.)
 (O. 5.2) στεφάνους ἐν Ὀλυμπίᾳ ἐπεὶ δέξαντο (O. 6.26) Ὀλυμπίᾳ Πυθοῖ 
τε νικώντεσσιν (O. 7.10) ἔνεποι κεν Καλλιμάχῳ λιπαρὸν κόσμον Ὀλυμπίᾳ
 (O. 8.83) τὸ μὲν Ἀρχιλόχου μέλος φωνᾶεν Ὀλυμπίᾳ (O. 9.2) νῦν 
δ' Ὀλυμπίᾳ στεφανωσάμενος (O. 12.17) ὕπατ' εὐρὺ ἀνάσσων Ὀλυμπίας 
Ζεῦ πάτερ (O. 13.25) τὰ δ' Ὀλυμπίᾳ αὐτῶν ἔοικεν ἤδη πάροιθε
 λελέχθαι (O. 13.101) εὔχομαί νιν Ὀλυμπίᾳ τοῦτο δόμεν γέρας ἔπι Βάττου 
γένει (P. 5.124) Οὐλυμπίᾳ τε Θεόγνητον οὐ κατελέγχεις (byz.: Ὀλ- codd.)
 (P. 8.36) Ὀλυμπίᾳ τ' ἀγώνων πολυφάτων ἔσχον θοὰν ἀκτῖνα σὺν ἵπποις, 
Πυθοῖ τε (τ del. Pauw: Ὀλυμπίαθ Maas) (P. 11.47) Οὐλυμπίᾳ τε καὶ
 Ἰσθμοῖ Νεμέᾳ τε (Er. Schmid: Ὀλυμπίᾳ codd.) (N. 4.75) ἐν Πυθῶνι 
πειρᾶσθαι καὶ Ὀλυμπίᾳ ἀέθλων (N. 11.23) pro pers., μᾶτερ ὦ 
χρυσοστεφάνων ἀέθλων, Οὐλυμπία (byz.: Ὀλυμπ- codd.) (O. 8.1).
Ἐν συντομίᾳ, "η (Α Ὀλυμπία, και Οὐλιμπία) Όλυμπος
μικρὰ πεδιάς τῆς Ἠλείας ὃπου ἐτελούντο οἱ Ὀλυμπιακοί Ἀγῶνες κατὰ
 τὴν Κλασσικήν Ἐποχήν (776 πεχ ἒως 393 μεχ). Πρώτων καταγεγραμμένων
 καὶ διασωζωμένων ἐν Ἰωνικῆ τὸ 776 πεχ.
Τὰ "Όλύμπια" ἦσαν Πανελλήνιοι Ἀθλητικοί καὶ Πνευματικοί Ἀγῶνες 
ποὺ ἐτελοῦντο ἐν Ὀλυμπίᾳ πρὸς τιμήν τοῦ Ὀλυμπίου Διός κάθε τέσσαρα ἒτη («παρεσκευάζοντο ποιεῖν τὰ Όλύμπια», Ξεν.).
ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ: "Τὰ Ὀλύμπια", εἶναι τὸ ούδέτερον τοῦ πληθυντικοῦ 
τοῦ οὐδετέρου τοῦ ἐπιθέτου ὀλύμπιος, τρεπόμενον εἰς οὐσιαστικόν.
Σήμερον εἶναι γνωστόν ὃτι οἱ Ἀγῶνες τὸ πρῶτον, ἐτελέσθησαν
 ΕΠΙ ΑΡΧΑΙΩΝ (ἀρχικῶν, ἀρχαιοτάτων ἐνιαυτῶν, ἐτῶν)  ὑπὸ τοῦ Ἡρακλέους
 πρὸς τιμήν τῆς Ἣρας, περὶ τὸ 3500 πεχ, πρὸ 5500 ἐτῶν, μετὰ τὴν
 Ἀργοναυτικήν Ἐκστρατείαν. Ὁ Ἡρα-κλέης εἶχεν ἱδρύσει ξύλινον ναόν
 τῆς Ἣρας ὁ ὁποῖος ἐκάη. Θεωρεῖται ὃτι εὑρέθησαν ψήγματα κεκαμένων
ξύλων τὰ ὁποῖα ἒπρεπεν νὰ εἶχαν διατηρηθῆ καὶ  χρονολογηθῆ. 
Πρᾶγμα τὸ ὀποῖον εἶναι ἀνέφικτον ὃσον καὶ μὴ ἐπιτρεπτόν,
 δηλαδή "ἁμάρτημα", κατὰ τὸ ΚΑΣ καὶ τὸ Ὑπουργεῖον Πολιτισμοῦ τῶν
 Βαρβάρων ποὺ κυριαρχοῦν ἐν Ἀθήναις. 

ΟΥΔΕΜΙΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΗΣΙΣ ΠΡΟ ΤΟΥ 1800 ΠΕΧ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ. 
Διότι τὸ 1800 πεχ ἑβραίωσεν ὀ Ἂμπραχαμ, δηλαδή ἐπέρασεν τὸ ποταμάκι
 ἐρχόμενος ἀπὸ τὸ Οὒρ μὲ τὴν ἀδελφογυναίκα του Σάρα ἐπὶ ὂνου.
Ὃλοι ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΠΙ ΟΝΟΥ ΦΕΡΟΜΕΝΟΙ. Πρωτἂνθρωποι, μεσσίες,
 φωστῆρες, κλπ. Καὶ ὃλοι τους διαφεύγουν καὶ σώζονται πρὸς τὴν Αἲγυπτον
 με τὶ; μὲ τὸ γαϊδουράκι! Μὲ τὸ ἀθῶο δὲ γαϊδουράκι μεταφἐρουν χρυσοῦν 
ἂργυρον, χαλκόν καὶ σίδηρον. Μὲ τὸ γαϊδουράκι ἐμπορεύονται καὶ 
ρουφιανεύουν ἀνὰ τὴν Ὑφήλιον. Ἑπὶ αἰώνας, ἀπὸ τὸ 1800 πεχ. καὶ ἐντεῦθεν.
Καλῶς! Αὐτή εἶναι ἡ Ἱστορία τῶν Πραματευτάδων.
ΕΜΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΧΟΜΕΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑΝ, ΜΕ ΤΟΝ ΙΠΠΟΝ, 
ΜΕ ΤΟ ΠΛΟΙΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΚΕΨΙΝ. ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗΝ, ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑΝ, 
ΤΗΝ ΓΝΩΣΙΝ, ΤΗΝ ΑΘΛΟΠΑΙΔΕΙΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗΝ.
Η ΕΛΛΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!
ΕΣΣΕΤ' ΗΜΑΡ!
Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος, Οὐψάλα.
Ἀνεμβολίαστος. Ἱπποκρατικός.

Η Προδοσία της Κύπρου. 1η Αυγούστου 1974. 8η ημέρα της Μεταπολίτευσης. Οι Τούρκοι στην Κύπρο παρά την εκεχειρία των Μαύρου-Καραμανλή επιτέθηκαν στο ύψωμα 1024 (Κυπαρασσόβουνο) στα δυτικά του Πενταδάκτυλου και ανάγκασαν το 316ο Τάγμα Πεζικού της Εθνοφρουράς να υποχωρήσει από το Ύψωμα και να κινηθεί προς τον διάδρομο Λάπηθος-Καραβάς. Στην Λευκωσία επανακυκλοφόρησαν ΟΛΕΣ οι εφημερίδες .


Ο Καραμανλής επανέφερε το Σύνταγμα του 1952 αλλά όχι την Βασιλεία


ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΝΑΤΟΪΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΤΖΕΒΙΤ
 ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑΣ ΚΙΣΣΙΓΚΕΡ- ΜΑΚΑΡΙΟΥ
 ΕΔΏ....

H ΠΟΠΑΡΑ έχει ποιότητα