4/9/25

Ο Ιωάννης Καποδίστριας ήταν ο ηγέτης της Επανάστασης του 1821

 

 Η λαϊκή παροιμία, « το ψέμα έχει κοντά πόδια», δεν έχει εφαρμογή στην νεότερη ελληνική ιστορία,          καθώς η παραχάραξη, των ιστορικών δεδομένων, με τα ψέματα του Ιωάννη Φιλήμονα , του Ξάνθου και των πρωταγωνιστών της δολοφονίας, το 1831, στο Ναύπλιο, του Κυβερνήτη της ελεύθερης Ελλάδας , κόμη Ιωάννη Αντωνίου Καποδίστρια , συνεχίζονται για 191 χρόνια. 

Οι δολοφόνοι του Καποδίστρια και οι κληρονόμοι τους, ακόμα προσπαθούν να θάψουν την ΑΛΗΘΕΙΑ. 

Ο Καποδίστριας σχεδίασε και διηύθυνε την Επανάσταση και υλοποίησε το όραμα των ΦΙΛΟΓΕΝΩΝ της Κέρκυρας, των «Λαμπρινών», των Αδελφών του Φοίνικα και των ΙΑΚΩΒΙΝΩΝ του ΡΗΓΑ για την Απελευθέρωσης της Ελλάδος . 

Η βάση κάθε πλαστογραφίας προσφέρθηκε με το  "πρωταπριλιάτικο" νόθο και πλαστό «Ιστορικό Δοκίμιο περί της Φιλικής Εταιρίας» του Ιωάννη Φιλήμονα, ο οποίος το αντάλλαξε με τη ζωή του και που κυκλοφόρησε «εσπευσμένα» στο Ναύπλιο  την ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ του 1834, λίγο μετά την άφιξη του Όθωνα, και ενώ το πογκρόμ κατά των «Καποδιστριακών» βρισκόταν στην κορύφωσή του . 
Επί του «Δοκιμίου περί της Φιλικής Εταιρίας» οικοδομήθηκε             ο «πύργος της Βαβέλ των ψεμάτων», που αποτελούν την «επίσημη» Ιστορία της ΣΤΟΑΣ για την οργάνωση της Ελληνικής Επαναστάσεως.

Το δεύτερο «ντοκουμέντο» είναι τα «απομνημονεύματά» του Ξάνθου πού μετά από διαδοχικές «αναπροσαρμογές», πήραν την τελική τους μορφή το 1845. 

Ο  Φιλήμονας και ο  Ξάνθος, είναι οι δύο μόνες και συνεργαζόμενες πηγές της «Ιστορίας» των δολοφόνων του Καποδίστρια που διδάσκεται (δυστυχώς) στα σχολεία μας. 

Όπως μας είπε ο Αναγνωσταράς, που αρχικά τον εμφάνισαν ως «συνιδρυτή»,  ο Εμμ. Ξάνθος έφυγε από την Οδησσό, ( όπου είχε μεταβεί για «να πουλήσει λάδια»), τον Οκτώβριο του 1814 , με το παλιό, και ως το 1817, εργαζόταν και ζούσε στην Κωνσταντινούπολη, και δεν είχε καμία επαφή με τους άλλους δύο συνιδρυτάς .
 Ο Τσακάλωφ ως τον Μάιο του 1814 βρισκόταν σίγουρα στο Παρίσι, και τον Σεπτέμβριο βρισκόταν στην Βιέννη. Για το Συνέδριο. 

Επομένως, «διαδοχικές συναντήσεις» των συνιδρυτών δεν έγιναν σε καμιά «ταβέρνα» το 1814, ούτε συναποφασίστηκε , από τους τρεις, η ίδρυση επαναστατικής εταιρίας. 
«Φιλική Εταιρία» δεν υπήρξε ποτέ,.
Υπήρξε η «εταιρεία των Φίλων του Γένους» , των Φιλογενών, που είχε ιδρυθεί το 1800 στην Κέρκυρα. 

 Για πρώτη φορά στην Ελληνική πολιτική Ιστορία αναφέρθηκε ο «πατριωτισμός», από τον Ιωάννη Καποδίστρια το 1807 στις αναφορές του από την Λευκάδα προς τη Ιόνιο Γερουσία

 Το 1813 ο Καποδίστριας, πέρασε «γραμμή» στους Φιλογενείς «να μην ελπίζουν σε βοήθεια εκ μέρους της Ευρώπης» και έδωσε την εντολή, «Πρέπει πρώτον να διαμορφώσωμεν Έλληνας και έπειτα να κάμωμεν Ελλάδα». 
 
Τέσσερα χρόνια μετά, το 1817, πριν 204 χρόνια, καθώς, η επαναστατική προσπάθεια των Φιλογενών είχε εισέλθει στην «τελική ευθεία, κυκλοφόρησε νόμιμα στα Επτάνησα , και χέρι με χέρι σε όλο τον ελληνικό χώρο, το «Δοκίμιον περί Πατριωτισμού», «ως υπαγόρευμα Πατριώτου είς φιλογενείς ψυχάς» που προανήγγειλε την επερχόμενη απελευθέρωση. 
Το «Πατριωτικό Δοκίμιο», είναι το απόλυτο ντοκουμέντο της γέννησης του Ελληνικού Πατριωτικού και Εθνικού Κινήματος πριν 205 χρόνια. Το Ευαγγέλιο του καλού Πατριώτη ,εξηγεί ΤΙ ΕΣΤΙΝ ΑΛΗΘΗΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ και εξηγεί γιατί οι Εθνοπροδότες δεν είναι πατριώτες.

Το Δοκίμιο περί Πατριωτισμού των Φιλογενών,  τόνιζε : 

«Θαρσείτε Έλληνες! Των αγώνων σας το στάδιον μέγα δεν είναι. Ολίγη φιλοτιμία και η νίκη είναι βεβαία. Μικρός σπινθήρ πατριωτισμού και η γενική και μερική ευδαιμονία βεβαιοτάτη». 

 Το «Δοκίμιον περί Πατριωτισμού», ήταν η τελική επαναστατική μπροσούρα για την Επανάσταση και ταυτόχρονα προκήρυξη κατά της αγγλοκρατίας λαι των αγγλόδουλων του «Ιόνιου Λαού» , και απευθυνόταν προς τους κατοίκους των Ιονικών Επτά Νήσων και ολόκληρο το υπόδουλο ελληνικό έθνος λέγοντας: 
 «Η Πατρίς, το Έθνος, η Ευρώπη ολόκληρος τρέφει χρηστάς ελπίδας εις τα υποκείμενα σας» , (τους Έλληνες της Επτανήσου), « και με ανυπομονησίαν περιμένει τους καρπούς του ευγενούς πατριωτισμού και των ενδόξων αγώνων σας». 

 Το «Δοκίμιο» γράφτηκε υπό του Ανωνύμου του Έλληνος, όπως και η «Νομαρχία», από τους ανθρώπους που ήταν πολύ κοντά στον Καποδίστρια και φέρει την υπογραφή Ε.Φ.(Εταιρεία των Φίλων). 
Στη δεύτερη σελίδα έχει το ακόλουθο απόσπασμα από επιστολή του Ι.Κ. (Ιωάννη Καποδίστρια) προς τον Α.Β. «Δι’ αυτής γαρ υπάρχομεν (της πατρίδος) , και υπέρ αυτής ζειν οφείλομεν». 

Στο «Δοκίμιον περί Πατριωτισμού» του 1817, ο Κόμης Ιωάννης Καποδίστριας , χαρακτηριζόταν «η Κορωνίδα του Ελληνικού Γένους, ο αληθής και ζων στύλος της Πατρίδος, και το καύχημα του Γένους ολοκλήρου», «νέος Μιλιτιάδης και Θεμιστοκλής». 
 Υποσημείωση των Ε.Φ στη σελίδα 30. 

 «Αρκούμαι μεταξύ άλλων να αναφέρω την Κορωνίδα του Ελληνικού Γένους, τον αληθή και ζώντα στύλον της Πατρίδος σας, και το καύχημα του Γένους ολοκλήρου, τον εξοχώταον Κόμητα Ιωάννην Καποδίστριαν. Γενναίε και ένδοξε Άνερ! Οι υπέρ του Γένους σου λαμπροί αγώνες είναι πλέον παρά αξιώτεροι των ασθενών μου εγκωμίων. Δότι στεφανούνται καθ εκάστην με χρυσάς δάφνας από ολόκληρον τον εξευγενισμένον κόσμον, εις την ευδαιμονίαν του οποίου συνήργησας υπέρ άλλον τινά, και επί προσώπου όλης της οικούμενης εκύρωσας αυτήν δια της σφραγίδος σου. Το όνομά Σου, είναι εγκεχαραγμένον εις τας πλάκας των καρδιών μας, και οι αληθείς πατριώται δεν θεωρούσιν εις το πρόσωπόν Σου παρα δεύτερονΜιλιτιάδην ή άλλον Θεμιστοκλέα, οίτινες δια της απελευθερώσεως του Γένους και της Πατρίδος των απέκτησαν μνήμην αθάνατον εις τα ένδοξα χρονικά του ανθρωπίνου Γένους. Ας χαίρη η πατριωτική Σου καρδία, θερίζουζα τους δικαίους καρπούς των υπέρ του Γένους σου ενδόξων αγώνων , το οποίον ως εξ ενός στόματος Σοι εύχεται Ζωήν Πολυχρόνιον». 

 Αυτά, οι τροτέζες-ιστορικοί των δολοφόνων τα ξέχασαν. 

 Η Κορωνίδα του Ελληνικού Γένους, Ιωάννης Καποδίστριας, ο ζωντανός στύλος της Πατρίδος, το καύχημα ολοκλήρου του Γένους, ο νέος Μιλιτιάδης και Θεμιστοκλής, ήταν ο αρχηγός της Επανάστασης του 21

 Οι εθνοπροδότες Μαυροκορδάτος, Πολυζωίδης, Κουντουριώτης, Ορλάντο, Βούλγαρης , Κριεζής Μπουδούρης, Μιαούλης ζητωκραύγαζαν το 1831 , «ζήτω η πατρίς», «ζήτω το Έθνος» , και «ζήτωσαν οι ειλικρινείς φίλοι και προστάται του Έθνους». 

Οι Αγγλοι.

 Ακριβώς τα ίδια φώναζε και ο εθνοπροδότης Βελουχιώτης. 

 Το Δοκίμιον «Περί Πατριωτισμού» των Φιλογενώντου 1817, ειναι ενα βιβλίο που πρέπει να βρίσκεται σε κάθε Ελληνικό Σπίτι.           
 Σε κάθε ελληνική οικογένεια.
 Ένα βιβλίο εθνικής αυτογνωσίας που πρέπει να διαβάσει κάθε Έλληνας. 

ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΧΑΤΖΑΡΑΣ

Τα Ρωσικά στρατεύματα απελευθέρωσαν το πρωί τη Νοβοσελίβκα στην περιοχή της Ντνιπροπετροφσκ


Μέλη του λεγόμενου συνασπισμού των προθύμων εξέφρασαν την ετοιμότητά τους να αρχίσουν να προμηθεύουν την Ουκρανία με πυραύλους μεγάλου βεληνεκούς.

H ΙΣΤΟΡΙΚΗ Συνάντηση στις 4 Σεπτεμβρίου 1943 του ΙΩΣΗΦ ΣΤΑΛΙΝ με τους ιεράρχες της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρωσίας

ΟΤΑΝ Ο ΣΗΦΗΣ, ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ 
ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ


Στις 4 Σεπτεμβρίου 1943, ο Στάλιν εξέφρασε την επιθυμία να
 συναντηθεί με τους ιεράρχες της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. 
Εκπρόσωπος τoυ Συμβουλίου των Λαϊκών Κομισάριων τηλεφώνησε 
στο Πατριαρχείο και τους ενημέρωσε.
 
Στις 9 μ.μ. ένα κυβερνητικό αυτοκίνητο πήγε στο κτίριο του Πατριαρχείου, και παρέλαβε πήρε τους Μητροπολίτες Σέργιο, Αλέξιο
 και Νικόλαο και τους μετέφερε στο Κρεμλίνο.
 Ο Στάλιν ζήτησε από τους Μητροπολίτες Σέργιο, Αλέξιο και 
Νικόλαο να του μιλήσουν για το Πατριαρχείο και τα προβλήματα του .
 
Ο Μητροπολίτης Σέργιος του είπε ότι το πιο σημαντικό και επείγον ζητημα αφορούσε την ηγεσία της Εκκλησίας, αφού για 18 χρόνια 
υπήρχε τοποτηρητής του Θρόνου και ότι δεν ειχε υπάρξει Σύνοδος
 της Ιεραρχίας από το 1935 και ζήτησε άδεια για τη συγκρότηση 
της Συνόδου , η οποία θα εξέλεγε τον Πατριάρχη και θα εξέλεγε 
την Διαρκή Σύνοδο . Και Μητροπολίτες Αλέξιος και Νικολάος τόνισαν την ανάγκη για τη Σύνοδο. 

Ο Στάλιν ρώτησε: Πως  θα ονομαστεί ο Πατριάρχης , πότε θα 
συγκληθεί η Σύνοδος και εάν απαιτείται οποιαδήποτε βοήθεια 
από την κυβέρνηση. Εάν υπάρχει ο χώρος, εάν χρειάζονται
 μεταφορές, εάν χρειάζονται χρήματα κ.λπ.. 

Απαντώντας στην πρώτη ερώτηση, ο Μητροπολίτης Σέργιος είπε
 ότι το ζήτημα του τίτλου συζητήθηκε προηγουμένως και θα ήταν επιθυμητό και σωστό για την κυβέρνηση να επιτρέψει τον τίτλο 
του «Πατριάρχη Μόσχας και Πασών των Ρωσιών», αν και ο 
Πατριάρχης Τίχων ονομαζόταν «Μόσχας και όλης της Ρωσίας». 

Ο Στάλιν συμφώνησε με την πρόταση, χαρακτηρίζοντάς την σωστή.
 Τότε ο Μητροπολίτης Σέργιος είπε ότι η Σύνοδος θα μπορούσε να συγκληθεί σε ένα μήνα. 
Ο Χρόνος αυτός δεν αντιστοιχούσε στις απόψεις του Στάλιν, και χαμογέλασε και ρώτησε.
 «Δεν μπορούμε να δείξουμε μπολσεβίκικους ρυθμούς», και ρώτησε τη γνώμη του Κάρποφ για το θέμα αυτό. 
Ο Κάρποφ απάντησε ότι θα διέθετε αεροπλάνα στον Μητροπολίτη 
Σέργιο για τη μεταφορά, οπότε η Σύνοδος μπορούσε να συγκληθεί
 σε 3-4 ημέρες. 
Συμφωνήθηκε ότι η Σύνοδος θα συνεδρίαζε στη Μόσχα στις 8 Σεπτεμβρίου. 
Ο Μητροπολίτης Σέργιος αρνήθηκε τις επιδοτήσεις. 
Στη συνέχεια συζητήθηκε το άνοιγμα των εκκλησιαστικών σχολείων. 

Ο Μητροπολίτης Σέργιος ζήτησε το καθολικό άνοιγμα των ιερατικών σχολείων, καθώς η Εκκλησία δεν είχε σώμα κληρικών και του 
εξήγησε ότι: «Δεν έχουμε προσωπικό για διάφορους λόγους.
 Ένας από αυτούς είναι ότι προετοιμάζουμε έναν ιερέα και γίνεται στρατιώτης της Σοβιετικής Ένωσης». 
Ο Στάλιν του είπε ότι και αυτό ειχε πάει σε ιερατική σχολή. 
Μετά άρχισε να θυμάται τα χρόνια της σχολής...
 Είπε ότι η μητέρα του τον καταριόταν που δεν έγινε ιερέας 
μέχρι το θάνατό της. 
 Οι Μητροπολίτες Σέργιος και Αλέξιος ζήτησαν από τον Στάλιν να επιτρέψει το άνοιγμα θεολογικών μαθημάτων σε αρκετές επισκοπές. 
Ο Στάλιν, συμφώνησε με αυτό. 

Ο Μητροπολίτης Σέργιος , μίλησε για την επαναλειτουργία της Εφημερίδας του Πατριαρχείου Μόσχας. 
«Το περιοδικό μπορεί και πρέπει να παραχθεί», δήλωσε
 ο Στάλιν. 
Ο Μητροπολίτης Σέργιος έθεσε το πιο σημαντικό ερώτημα για την Εκκλησία σχετικά με το άνοιγμα των ενοριών, σχετικά με την επανάληψη της φυσιολογικής εκκλησιαστικής ζωής , με το άνοιγμα των ναών
Οι Μητροπολίτες Αλέξιος και Νικόλαος υποστήριξαν τον
 Μητροπολίτη Σέργιο, σημειώνοντας την άνιση θέση των εκκλησιών 
στη Σοβιετική Ένωση και εκφράζοντας την επιθυμία να ανοίξουν
 πρώτα ναούς σε περιοχές και περιοχές όπου δεν είναι καθόλου 
ή όπου υπάρχουν λίγοι.
 Ο Μητροπολίτης Αλέξιος πήρε το ρίσκο να εγείρει το πιο οδυνηρό
 και επικίνδυνο θέμα μπροστά στον Στάλιν. 
Ζήτησε την απελευθέρωση των εξόριστων επισκόπων,
 από τις φυλακές και τα στρατοπέδα.
Ο Στάλιν απάντησε: «Φτιάξτε μια τέτοια λίστα, και δώστε την μου». 
Τότε, ο Μητροπολίτης Σέργιος έθεσε το ζήτημα του δικαιώματος
 του κλήρου στην ελεύθερη διαμονή και κυκλοφορία εντός της
 Ένωσης, την άρση των περιορισμών που σχετίζονται με το καθεστώς διαβατηρίων, και παρακάλεσε το σύντροφο Στάλιν να μελετήσει αυτό το θέμα. 
Μετά, ο Μητροπολίτης Αλεξιος μίλησε για τα οικονομικά 
προβλήματα της Εκκλησίας .
Είναι απαραίτητο να δοθεί στις επισκοπές το δικαίωμα να αφαιρούν χρήματα για τη συντήρηση του Πατριαρχείου, οι κληρικοί να 
αποτελούν μέρος των εκτελεστικών οργάνων των ενοριών 
(το δικαίωμα αυτό στερήθηκαν από το διάταγμα VCIC του 1929). 
Ο Στάλιν είπε ότι δεν υπάρχει αντίρρηση σε αυτό. 
 Ο Μητροπολίτης Νικόλαος ζήτησε να δοθεί στις επισκοπές το
 δικαίωμα να ανοίξουν εργαστήρια κεριών. 
 Ο Στάλιν τόνισε για άλλη μια φορά ότι η Εκκλησία μπορεί 
να υπολογίζει στην πλήρη στήριξη της κυβέρνησης σε όλα
 τα ζητήματα που σχετίζονται με την οργανωτική της ενίσχυση και ανάπτυξη εντός της ΕΣΣΔ. 
Είναι απαραίτητο να διασφαλιστεί το δικαίωμα του επισκόπου
 να διαθέτει εκκλησιαστικά ποσά και να μην παρεμποδίζεται
 η οργάνωση σεμιναρίων, κηροπήγια κ.λπ. 
Όσον αφορά τις προσωπικές συνθήκες της ζωής των ιεραρχών, 
ο Στάλιν παρατήρησε:
 «Εδώ μου είπε ο σύντροφος Καρπόφ ότι ζείτε πολύ άσχημα: ένα περιορισμένο διαμέρισμα, αγοράστε προϊόντα στην αγορά, δεν έχετε καμία μεταφορά. Ως εκ τούτου, η κυβέρνηση θα ήθελε να γνωρίζει τι έχετε και τι θα θέλατε να λάβετε από την κυβέρνηση». 
Ο Μητροπολίτης Σέργιος ζήτησε από την πρώην 
Μονή Νοβοντεβίτσνι για το πατριαρχείο.
 «Οι εγκαταστάσεις στο μοναστήρι Νοβοντέβιτσνι», απάντησε 
ο Στάλιν, « δεν είναι καλά συντηρημένες, απαιτούν σημαντικές 
επισκευές, και παίρνει πολύ χρόνο. Είναι υγρό και κρύο. 
Εξάλλου, πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι αυτά τα κτίρια χτίστηκαν τον 
16ο αιώνα. Αλλά αυτό το κτίριο είναι σοβιετικό, όχι γερμανικό, έτσι μπορείτε να ζήσετε σε αυτό αρκετά με ασφάλεια. 
Ταυτόχρονα, σας παρέχουμε όλα τα ακίνητα, έπιπλα, τα οποία είναι διαθέσιμα στο αρχοντικό, και για να έχουμε μια ιδέα αυτού του κτιρίου, θα σας δείξουμε τώρα το σχέδιό του. 
Ο Στάλιν δεν αγνόησε την προμήθεια τροφίμων στο Πατριαρχείο, υποσχέθηκε να προμηθεύσει δύο με τρία αυτοκίνητα καύσιμα τις επόμενες ημέρες.
 Στη συνέχεια, ο Στάλιν ρώτησε τον Μητροπολίτη Σέργιο και τους συντρόφους του αν είχαν άλλες ερωτήσεις γι' αυτόν, 
αν η Εκκλησία είχε άλλες ανάγκες. 
 Ο Στάλιν ρώτησε γι' αυτό αρκετές φορές. 
Και οι τρεις δήλωσαν ότι δεν είχαν πλέον ειδικά αιτήματα,
 αλλά μερικές φορές υπάρχει υπερβολική έκθεση του κλήρου 
στον φόρο εισοδήματος, στον οποίο ο σύντροφος Στάλιν 
μου πρότεινε σε κάθε περίπτωση να πάρω τα κατάλληλα μέτρα επαλήθευσης και διόρθωσης. 
Και τότε ο Στάλιν είπε στους Μητροπολίτες ότι η κυβέρνηση 
επρόκειτο να σχηματίσει το Συμβούλιο για τη
 Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία και τον κάλεσε να διορίσει 
τον Γ. Γ. Κάρποφ ως πρόεδρό της.
 Όπως αφηγήθηκε αργότερα ο Πατριάρχης Αλέξης Α', η πρόταση αυτή τους θορύβησε: 
Ο Κάρποφ ήταν γνωστός στους εκκλησιαστικούς κύκλους ως
 Τσεκίστας, ο οποίος με ακραία σκληρότητα διέκρινε τις υποθέσεις
 των κληρικών. 
Αλλά "και οι τρεις", γράφει ο Κάρποφ, είπαν ότι ήταν πολύ 
ευγνώμονες στην κυβέρνηση και προσωπικά σύντροφο Στάλιν 
και πολύ συμπονετικοί με το διορισμό του Κάρποφ σε αυτή τη θέση". 

Ο Στάλιν προσφέρθηκε να επιλέξει δύο ή τρεις βοηθούς, οι οποίοι 
θα είναι μέλη του Συμβουλίου, για να σχηματίσουν έναν μηχανισμό, 
αλλά να θυμόμαστε ότι ο Καρπόφ δεν είναι υπερεισαγγελέας και ότι
 οι δραστηριότητές του θα πρέπει να δώσουν έμφαση στην 
ανεξαρτησία της Εκκλησίας. 
Στο τέλος της συνομιλίας ο Στάλιν κάλεσε τον Μολότ να συντάξει
 ένα προσχέδιο ανακοινωθέν για το ραδιόφωνο και τις εφημερίδες. 

Ο Στάλιν, οι Μητροπολίτες Σέργιος και Αλέξης συμμετείχαν 
στη συζήτηση του κειμένου του ανακοινωθέντος.
 Το κείμενο δημοσιεύθηκε την επόμενη ημέρα στην Ιζβέστια . 
Ο Στάλιν οδήγησε τους Μητροπολίτες στην πόρτα του γραφείου του. 

Η στιγμή στην ιστορία της Ρωσικής Εκκλησίας ήταν πραγματικά
ιστορική. 
Η Κυβέρνηση, επιτρέποντας την εκλογή του Πατριάρχη, το άνοιγμα ενοριών και πνευματικών σχολείων, αναγνώρισε ανοιχτά την αποτυχία των μπολσεβίκων σχεδίων να νικήσουν την Εκκλησία και να την απομακρύνουν από τη ζωή του λαού
Στην πραγματικότητα, οι όροι ενός είδους «Κονκορδάτου» 
συμφωνήθηκαν και διατηρήθηκαν μέχρι την έναρξη των διώξεων Χρούτσεφ. 

 Πηγή : Η ιστορία της Ρωσικής Εκκλησίας. 1917-1997.

Οι Τούρκοι δεν νίκησαν χθες. Εχασαν οι Σέρβοι με τα απανωτά καταστροφκά λάθη τους στα τελευταία 100 δευτερόλεπτα

Οι Μητσοτάκηδες οι Αρχιερείς της Διαφθοράς και της Διαπλοκής οι αρχινονοί της Μαφίας δίνουν «χτυπήματα κατά της διαφθοράς» και το διαλαλούν προς τους χαζούς τηλεθεατές οι Ρουφιάνοι του Μαξίμου



ΤΑ 4 Μ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ-ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ-ΜΑΦΙΑ- ΜΑΣΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΝΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ. ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ


 



Ο Σάκης Κατσούλης «ο νικητής του Survivor» που κέρδισε πίσω τη ζωή του μένοντας «πλήρως ασφαλής» ακοίνωσε ότι, έπειτα από ιατρικές εξετάσεις, διαγνώστηκε με «αιφνίδια βαρηκοΐα», που την έχουν πάθει «πολύς Κόσμος»

 

«Πραγματικά δεν περίμενα ότι υπάρχουν τόσα πολλά κρούσματα και τόσος πολύς κόσμος που έχει βιώσει κάτι αντίστοιχο» είπε στους θαυμαστές του και σημείωσε: «Τελικά, το πόρισμα είναι ότι δεν υπάρχει σαφής αιτία, ούτε συγκεκριμένη θεραπεία και –το χειρότερο– ούτε σίγουρη επαναφορά της ακοής».  

Για την σαφή αίτία, ας ρωτήσει τον Μπούρλα.

Η Εγκληματική Οργάνωσγ Μητσοτάκη-Νεας Δημοκρατίας βγάζει ενανπεναν στη φόρα τα μέλη και τους φίλους της Μαφίας που έτρωγαν από τον ΟΠΕΚΕΠΕ για να δείξει στον χαζό τηλεθεατή ότι ότι ο έλεγχος αποδίδει,

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΑΡΙ 
ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΟΠΕΚΕΠΕ
ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ



 

ΜΗΝ ΣΑΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΟΥΝ, ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΒΡΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗ ΜΑΦΙΑ ΤΩΝ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ. ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΜΟΙΒΗ.

Ειδική Στρατιωτική Επιχείρηση, ημέρα 1.289. Αστικές Μάχες στο Πακρόφσκ και το Κουπιάνσκ. Στο Πακρόφσκ οι Χαχόλοι προσπαθούν να κρατήσουν το μέτωπο στο οδό Γκόρκι. Το ρωσικό Υπουργείο Άμυνας δημοσίευσε πλάνα που επιβεβαιώνουν τον έλεγχο από τους Ρώσους των βασικών σημείων στο Κουπιάνσκ Ο Ζελένσκι δήλωσε σήμερα ότι το τέλος του πολέμου είναι πιθανό σύμφωνα «με το κορεατικό μοντέλο».

 Οι Χαχόλοι λένε στα δικά του μμμ ότι έχουν κατα μέσο όρο 3000 νεκρούς και 8000 τραυματίες τον μήνα.  Οι Ρώσοι βάσει τον αναφορών των μονάδων ανακοίνωσαν χθες ότι οι ημερήσιες απώλειες των Χαχόλων ήταν πάνω από 1400. 4 φορές πάνω.

ΕΛΛΗΝΩΝ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΣ


ΥΓΕΙΑ, Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας τὰς Ἑλληνίδας. Νεφελώδης εἰς τοὺς 11°C ἐν Οὐψάλα. 
ΕΛΛΑΣ≡HELLAS.
Διεπιστημονική ἒρευνα 2025
Γεωμετρίας Ἂξιον. Μαθηματικῶν άξίωμα.
Ὃσοι ἒχουν σπουδάσει εἰς τὸ Λύκειον γνωρίζουν ὃτι τὸ  ΑΞΙΩΜΑ τῆς Μονάδος ἀποτελεῖ τὸν πυλώνα τῆς Ἀριθμητικῆς.
"Τὸ ἓν ὑπάρχει". "Ὃταν ἡ (πρότασις) μὲν ἐξ ἀνάγκης ὑπάρχειν, ἢ μὴ ὑπάρχειν..." '(Ἀριστοτέλους τὸ "ὂργανον").
Δεχόμεθα λοιπόν ὃτι τὸ "ἓν" ὑπάρχει, δίχως νὰ χρειάζεται κάθε φορά νὰ τὸ ἀποδεικνύομεν. Ὡς ἐκ τούτου ἀρχίζομεν νὰ μετρᾶμε. Ἓν, ἓν + ἓν = δύο, δύο + ἓν = τρεῖς, τρία κλπ.
Συμφώνως τότε μὲ αὐτήν τὴν (Ἀριστοτελικήν - Ἑλληνικήν) λογικήν: Εφ' ὃσον δεχόμεθα τὴν ὓπαρξιν ἑνὸς θεοῦ (ὂντος) τότε ὑπάρχει κι ἓνας δεύτερος, κι ἓνας τρίτος θεός...
Ἡ δεχομένη ὓπαρξις ἑνὸς θεοῦ λοιπόν συνεπάγεται καὶ τὴν ὓπαρξιν ἑνὸς δευτέρου, ἑνὸς τρίτου, κλπ
Λόγου χάριν ὁ Ἂμπραχαμ ἐλάτρευεν τὸν θεόν Βάαλ, ὁ ὁποῖος ἠρέσκετο εἰς τὴν θυσίαν παιδιῶν. Εἶναι γνωστόν, συμφώνως μὲ τὸ ταλμούδ - Παλαιά Διαθηκη, ὃτι ἐζήτησεν τὴν θυσίαν τοῦ Ἰσαάκ, υἱοῦ αὐτοῦ. Ἂλλοι τῆς ἰδίας φυλῆς λατρεύουν τούς Μπαφωμέτ, Γιαχβέ, Ἀλλάχ, κλπ Εφ"ὃσον λοιπόν δεχόμεθα τὴν ὓπαρξιν ἑνὸς θεοῦ, πρέπει νὰ δεχθῶμεν ὃτι ὑπάρχει κι ἓνας δεύτερος κι ἓνας τρίτος, κλπ
 Οἱ δὲ Ἓλληνες ὡς ἐκ τούτου ἐδέχοντο (καὶ δέχονται ὃσοι καὶ ὃποιοι) τὴν ὓπαρξιν Ἓλλἠνων θεῶν... Ὂχι ὃμως θεούς ὃπως ὁ Κυριᾶκος  Μητσοτάκης!
"Ἀξίωμα ὀνομάζω ἐκείνη (τὴν ἀρχήν τοῦ συλλογισμοῦ) ποὺ εἶναι ἀνάγκη νὰ κατέχῃ κάποιος προκειμένου νὰ μάθῆ κάτι". Ἀριστοτ.
ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΙΚΟΤΗΣ
ΤΡΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ποὺ χαρακτηρίζουν τὸν Ἓλληνα Ἂνθρωπον.
Ἐὰν ὑστερεῖ κάποιος ἢ κάποια εἰς ἓνα ἀπὸ τὰ τρία τότε:
1. Ἢ εἶναι κάτοικος (καὶ ὂχι πολίτης) τῆς Ἑλλάδος ἐκ τῆς ἀλλοδαπῆς, δηλαδή εἶναι πολίτης συνεπής ἂλλης χώρας καὶ ἂλλου ἒθνους, ἀλλὰ ἐργάζεται εἰς τὴν Ἑλλάδαν ἒως ὃτου ἐπιστρέψει εἰς τὴν ἑστίαν του.
2. Ἢ εἶναι τυχοδιώκτης, καταζητούμενος, ἐγκληματίας, ἒμπορος ναρκωτικῶν, ἰδιώτης (ἰδιωφελής), τοκογλύφος ἢ τραπεζίτης.
3. Ἢ εἶναι ἐφιάλτης, προδότης ἢ κατάσκοπος ἐπὶ πληρωμῆ, φιλάργυρος ἢ ὀκνός (tempel-ης).
4. Ἢ ναρκομανής, θῦμα ὀλκῆς καταχρήσεων.
5. Ἢ ἠλίθιος, διανοητικῶς καθυστερημένος / -η.
Καύχημα τῶν Ἑλλήνων ἡ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ:
«Ἐγώ μὲ τὴν ἀξία μου κι ὂχι μὲ ξένα χέρια...»
Μὴν θίξεις λοιπόν τὸν Ἓλληνα, ὃτι δηλαδή αὐτὸ ποὺ εἶναι, ὃτι αὐτὸ ποὺ ἒχει ἐπιτύχει, ἢ ὃτι αὐτά ποὺ ἒχει ἀποκτήσει, ὃτι τὰ ἀπέκτησεν "πλαγίως"!
Ὁ Ἓλλην ἀπὸ τὴν ἐποχήν τοῦ Σόλωνος ἒως σήμερον (ὃλοι ἀνεξαιρέτως οἱ Ἓλληνες τόσον τῆς Αἰγαιακῆς Ἑλλάδος καὶ τῆς πάλαι ποτε αὐτοκρατορίας, ὃσον καὶ τῶν εἰς τὴν ἀλλοδαπήν, ἒχει ἀποποιηθεῖ τοκογλυφίαν, σωματεμπορίαν, κλπ.
Προσβολή σημαίνει τιμωρία ἢ ἀπόπεμψις.
Πολλά τὰ παραδείγματα διὰ μέσου τῶν αἰώνων, σκυταλισμός Ἂργους, 370 πεχ, κλπ.
Ἀλλὰ τὸ Μεγαλύτερον παράδειγμα ἀποτελεῖ ἡ ἀποπομπή τοῦ ΠΑΣΟΚ τοῦ Γεωργίου Α. Παπανδρέου, ἀπὸ τὴν πολιτικήν σκηνήν. Εἶχεν λάβει τὴν 4/10/2009 τὸ 43,9%, ἐνῶ τὴν 6/5/2012 ἒλαβεν 13,1%, καὶ ὡς ΚΙΝΑΛ πλέον τὴν 25/01/2015 ἒλαβεν τὸ 4,7%. Ἀνεξαρτήτως ποὺ ἐστράφη τὸ ἐκλογικόν σῶμα, Η ΤΙΜΩΡΙΑ ἒπεσεν ὡς πέλεκυς...
Τὸ ἲδιον ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ.
Τὸ γνωρίζουν, βεβαίως, τόσον ἡ κυβέρνησις τοῦ ἐπήλυδος, ὃσον καὶ τὰ λοιπά σεσηπότα (σάπια) κόμματα καὶ τὸ σύνολον τοῦ κόσμου τῆς ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ. Πεντακόσιαι ἢ ὀκτακόσιαι χιλιάδες νέοι ψηφοφόροι ἐκ τοῦ Πακιστάν ἢ ἐκ τῆς μελανοῦς ἠπείρου εἶναι ἀδύνατον νὰ διαιωνίσουν τὴν γενικήν νεο-γενοκτονίαν τοῦ Ἑλληνικοῦ πληθυσμοῦ.
Ἡ Φιλοπατρία, τέλος εἶναι  διάφορη τοῦ πατριωτισμοῦ. Τοῦ ἀνυπάρκτου πατριωτισμοῦ. Ἂν ὁ νέος πατριωτισμός ἐγεννήθη προσφάτως, ὁ πατριωτισμός εἶναι προϊόν τῶν -ισμῶν τοῦ 1800. 
Ὃμως ἡ Φιλοπατρία εἶναι ἡ ἀγάπη εἰς τὴν γενέτειρα. Ὡς φιλόπατρις ἐργάζεσαι διὰ τὴν χώραν σου ἀλλὰ καὶ συνεισφέρεις εἰς τὸ ἒθνος σου. Ὃπως καὶ ὡς φιλογενής.
Ἲδε καὶ:
"Τι εστί η κουκούλα του Νέου Πατριωτισμού που φοράνε οι Νέο Εφιάλτες (2008)"
ΑΘΑΝΑΤΗ Η ΘΕΡΑΠΩΝ ΦΥΣΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!
ΑΙΩΝΙΑ ΚΙ ΟΥΡΑΝΙΑ ΕΛΛΑΣ!
ΠΟΛΙΤΕΥΣΟΥ! Η πραγματική Λύσις.
ΕΣΣΕΤ' ΗΜΑΡ!
Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος, Οὐψάλα.
Ἀνεμβολίαστος, Ὑπέρμαχος τῆς Ἱπποκρατικῆς Ἰατρικῆς.

Βόμβα στα Χανιά: Εκκλησία, Μαφία και Οικογένεια Μητσοτάκη

Όλοι οι ρουφιάνοι της Αγίας Κωλο-Οικογένειας Μητσοτάκη σχολιάζουν τον Αρχιμαδρίτη της Φαμίλιας και την Μαφία των Χανίων


 

Εάν είναι αδύνατο να επιλυθεί ειρηνικά το ουκρανικό ζήτημα, η Ρωσία θα πρέπει να το επιλύσει με ένοπλα μέσα δήλωσε , ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν στην τελική συνέντευξη Τύπου στο Πεκίνο.


Η Ζαχάροβα χαρακτήρισε ως απαράδεκτη κάθε ξένη επέμβαση στην Ουκρανία

Η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα σε σε ενημέρωση στο περιθώριο του «Ανατολικού Φόρουμ» στο Βλαδιβοστόκ τόνισε ότι «η Ρωσία δεν πρόκειται να συζητήσει οποιαδήποτε ξένη επέμβαση ασφαλείας στην Ουκρανία» την οποία χαρακτήρισε τη θεμελιωδώς απαράδεκτη σε οποιαδήποτε μορφή» και υπογράμμισε ότι «οι προτεινόμενες εγγυήσεις για την ασφάλεια της Ουκρανίας, είναι εγγυήσεις κινδύνου για την ευρωπαϊκή ήπειρο», που μετατρέπουν την Ουκρανία σε «εφαλτήριο για τρομοκρατία και προκλήσεις κατά της Ρωσίας». 

Η Ζαχάροβα τόνισε επίσης ότι η υποστήριξη των «Ουκροναζί» από διάφορα κράτη απλώς παρατείνει τη σύγκρουση και αυξάνει τους κινδύνους ανεξέλεγκτης κλιμάκωσής της.
Η Ζαχάροβα πρόσθεσε ότι η παρεχόμενη «βοήθεια» θα μπορούσε να οδηγήσει σε σοβαρές συνέπειες για την παγκόσμια σταθερότητα και υπογράμμισε ότι, η έγκριση των ΗΠΑ για την πιθανή πώληση περισσότερων από 3 χιλιάδων πυραύλων ERAM και του απαραίτητου εξοπλισμού για αυτούς στην Ουκρανία είναι το αντίθετο από τη δεδηλωμένη επιθυμία επίλυσης της σύγκρουσης με διπλωματικά μέσα.
 Η Ζαχάροβα είπε ακόμα ότι κανένα ποσό δεν θα είναι αρκετό για την ανοικοδόμηση της Ουκρανίας, δεδομένης της διαφθοράς του κράτους, όπου «η ξένη βοήθεια κλέβεται ακόμη και τώρα»,

103 Χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία.Σχόλιο των «Τάϊμς» του Λονδίνου που τόνιζε ότι «η ταχυτάτη εκκένωση» ξεπέρασε τις εκτιμήσεις των στρατιωτικών

Το σχόλιο της Εφημερίδας αναφερόταν μόνο σε μια ηττα,
 στο Αφιόν. 
Η Εφημερίδα  αναφερόταν και στις περιοδείες του Χατζηανέστη στο μετωπο που υποσχόταν στους στρατιωτες το ¨οίκαδε" και απέδιδε την "καταστροφή", σύμφωνα με το "δόγμα" του ατυχήματος στους πανικόβλητους στρατιώτες , και στις αντεγκλήσεις των πολιτικών στην Αθήνα

Το σχόλιο της Εφημερίδας αναφερόταν μόνο σε μια ηττα, στο Αφιόν. Η Εφημερίδα αναφερόταν και στις περιοδείες του Χατζηανέστη στο μετωπο που υποσχόταν στους στρατιωτες το ¨οίκαδε" και απέδιδε την "καταστροφή", σύμφωνα με το "δόγμα" του ατυχήματος στους πανικόβλητους στρατιώτες , και στις αντεγκλήσεις των πολιτικών στην Αθήνα

Ο πανταχόθεν υβριζόμενος Αρμοστής Στεργιάδης, ως ο υπεύθυνος για την σφαγή της Σμύρνης, μεσω «κύκλων» προσκείμενων σε εκείνον, διέδωσε στην Αθήνα ότι είχε προτείνει να συλληφθούν Όμηροι εκ των επιφανών Τούρκων της Σμύρνης ως εγγύηση για την ζωή των χριστιανών. Αλλά το είχε προτείνει στους «Συμμάχους»,και εκείνοι το Απαγόρευσαν.
Δηλαδή το είχε προτείνει στον Αγγλο Ναύαρχο που επώπτευε την εκκένωση και όχι στους Στράτο, Θεοτόκη, Πολυμενάκο με τους οποίους εκανε συσκέψεις.

 

Οταν λέμε «Συμμάχους»,να διαβάζουμε «Άγγλους». 

Αλλά, η Ελληνική κυβέρνηση και ο Έλλην Αρχιστράτηγος γιατί δεν το έκαναν; 

103 Χρόνια από την Μικρασιατική Προδοσία. Η «έγκυρη» «Ντέϊλι Μεϊλ» δημοσίευσε άνευ σχολίων την δήλωση των Τούρκων οτι οι Έλληνες και οι Αρμένιοι έκαψαν την Σμύρνη. Και οι Γάλλοι το αναμετέδωσαν δια του ασυρμάτου


 Την ίδα είδηση με τον τίτλο "οι πίθηκοι δεν ντρέπονται"
 είχε δημοσιεύσει το "ΕΜΠΡΟΣ" μια ημέρα πριν 

103 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ. ΣΤΙΣ 4/17 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1922. ΑΠΟΘΕΩΤΙΚΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΠΛΑΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ 5/42 ΣΤΗΝ ΧΙΟ . ΕΦΘΑΝΑΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΛΟΙΑ ΜΕ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ. Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΓΗ ΤΟΥ ΛΑΝΣΑΡΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΩΝ ΩΣ "ΑΤΥΧΗΜΑ" ΤΟΥ ΝΟΤΙΟΥ ΣΥΓΡΟΤΗΜΑΤΟΣ. ΕΠΙΑΣΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ

Η επιβίβαση του Γ΄ Σώματος από την Πάνορμο συνεχίζόταν. Στην Αθήνα έγινε μνημόσυνο για τους σφαγιασθέντες 



 



Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ 
ΜΕ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΓΗ ΤΟΥ 
ΛΑΝΣΑΡΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΩΝ 
ΩΣ "ΑΤΥΧΗΜΑ" ΤΟΥ ΝΟΤΙΟΥ ΣΥΓΡΟΤΗΜΑΤΟΣ
ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ, ΚΑΙ Η ΣΤΟΑ ΔΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ, ΕΡΡΙΞΑΝ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ 
"Η ΑΓΓΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ". 
ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΕΝΑ. 
"ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ"


Η επικοινωνιακή υποστήριξη από το Λονδίνο και την Στοά των Προδοτών και της Προδοσίας.

Άγγλος πράκτωρ, ως «δημοσιογράφος» μετέδωσε ότι «πρόσφυγες», (ανώνυμοι όμως), του είπανμ  ότι άκουσαν ότι ο Κεμάλ ,απέδιδε στους Μπολσεβίκους που φώναζαν «ζήτω ο Λένιν» και «Ζήτω ο Τρότσκι».

 Την προηγουμένη το ίδιο σενάριο είχε δημοσιευτεί στο Λονδίνο με πηγή την καιόμενη Σμύρνη . 

Οι «μπολεσεβίκοι» ήταν το έργο του Ρακόφσκι και του Πάρβους που κάποιοι στο Λονδίνο τους ήξεραν πάρα πολύ καλά.

Και ο συντάκτης του Εμπρός έβαλε την είδηση για να γράψει: 

«Ο Κεμάλ δεν οφείλει τη Νίκη του ούτε στον ηρωισμό των στρατιωτών του ούτε στους μπολσεβίκους. Για να φράσει στην Σμύρνη έγινε ΘΑΥΜΑ που ο Κεμάλ θα το μάθει (και εμείς) αργότερα 





Εν τω μεταξύ ο Μουφτής στη Θεσσαλονίκη 

Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΗΣ ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ 2+2=5

ΤΡΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΝΑ ΓΕΛΑΣ