27/1/10

Η ΚΥΡΙΑ ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΒΑΝΟΠΟΥΛΑ

Μία ακόμα «προοδευτικάρια» δασκάλα, η κ.Στέλλα Πρωτονοτάριου, πρώην Δ/ντρια του 132 Δημοτικού Σχολείου Γκράβας, μαζί με μία άλλη δασκάλα, την κ.Ντενάντα Καρκάλο {το όνομα μιλάει από μόνο του}, παρέδιδαν μαθήματα αλβανικών σε Αλβανούς μαθητές, κατά τις απογευματινές ώρες, στον χώρο του Σχολείου. Οι δύο αυτές κυρίες μηνύθηκαν γι’αυτό, από τον σημερινό Δ/ντή του Σχολείου, τον κ.Εμμ.Γιουτλάκη.
Η δίκη τους έγινε στις 22-01, στην Σχολή Ευελπίδων, με συνηγόρους υπεράσπισης τους Ζωή και Νίκο Κωνσταντόπουλο {τον γνωστό}, ενώ είχαν αναρτηθεί πανό συμπαράστασης από το ΠΑΜΕ και τα παρακλάδια του έξω από την αίθουσα εκδίκασης, πράγμα που, βέβαια, απαγορεύεται.
Ο κ.εισαγγελέας, ευθύς εξ αρχής, ζήτησε την απαλλαγή των κατηγορουμένων, καθώς δεν διέκρινε «την ελάχιστη ένδειξη μη νομιμότητος» και «αν κάποιος διαχωρίζει τα παιδιά σε Ελληνόπουλα και Αλβανόπουλα, είναι δικό του πρόβλημα, γιατί τα παιδιά είναι παιδιά».
Ο κ.Κων/λος είπε ότι οι δύο δασκάλες «έδωσαν μαθήματα διαπολιτισμικής συνύπαρξης και ανεκτικότητας» και ο εισαγγελέας «έδωσε μάθημα δημοκρατίας και δικαιοσύνης».

Ο μηνυτής κ.Εμμ.Γιουτλάκης, ο οποίος έχει εκφράσει φόβους για την ζωή του, ζήτησε και ο ίδιος την αθώωση των κατηγορουμένων και είπε ότι έκανε την μήνυση, εκτελώντας ‘άνωθεν προφορικές εντολές’ από τον Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας το 2007, Δημ.Πλατή. « Μου έδωσαν προφορικές εντολές, για τις οποίες δεν με κάλυψαν, και βρέθηκα εκτεθειμένος». Μάλιστα, εκβιάστηκε με απόλυση από την θέση του, αν δεν σταματούσε τα μαθήματα αυτά, με αποτέλεσμα τώρα να χαρακτηρίζεται ως «φασίστας» και «ακροδεξιός» από τους «προοδευτικούς» συναδέλφους του.

Το κερασάκι στην τούρτα ήταν η δήλωση της Υπουργού Παιδείας, Αννας Διαμαντοπούλου, η οποία εξέφρασε την ικανοποίησή της για την αθώωση, χαρακτηρίζοντας την κ.Στέλλα «Δασκάλα με Δέλτα κεφαλαίο» και ότι, με αυτή της την ενέργεια συμβάλλει στην ένταξη των παιδιών των μεταναστών στην Ελληνική κοινωνία.[Σημειωτέον ότι, η κ.Στέλλα, όντας Δ/ντρια, κατήργησε το «Πάτερ Ημών» από την πρωινή προσευχή του Σχολείου και το αντικατέστησε με ένα ποίημα του …Γιάννη Ρίτσου, με την δικαιολογία ότι υπάρχουν μαθητές άλλων δογμάτων και θρησκειών, οι οποίοι αισθάνονται «δυσαρέσκεια» εξ αιτίας της ορθόδοξης χριστιανικής προσευχής, και αυτό εμποδίζει την …ενσωμάτωσή τους]..

Πέρα από την θεωρία, ας δούμε τι γίνεται στην πράξη.
Και πρώτα – πρώτα, ας εξετάσουμε τα λεγόμενα του κ.εισαγγελέα ότι «τα παιδιά είναι παιδιά, είτε Ελληνόπουλα είναι, είτε Αλβανόπουλα».
Θεωρούμε ότι η πρώτη που έκανε τέτοια διάκριση είναι η ίδια η κ.Στέλλα, η οποία αγκάλιασε τα Αλβανόπουλα, ενώ δεν προέβλεψε κάποια ανάλογη εκδήλωση για τα Ελληνόπουλα του Σχολείου της, από τους γονείς των οποίων ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ.
Και ας αναφέρουμε μερικά περιστατικά, για το τι είδους παιδιά είναι τα Αλβανόπουλα και πως τα χρησιμοποιούν οι διάφορες «αριστερο-προοδευτικές» δυνάμεις και οι άνωθεν εντολείς τους.
Τα περιστατικά αυτά απλά είδαν το φως της δημοσιότητας, χωρίς βέβαια να είναι ούτε τα μόνα, ούτε τα σοβαρότερα:

- Ενας 14χρονος Αλβανός είχε μαχαιρώσει έναν 16χρονο ομοεθνή του, που έπαιζαν μαζί σε κάποιον παιδότοπο. Έλληνες περίοικοι δήλωσαν σε δημοσιογράφους που πήγαν επί τόπου για ρεπορτάζ, ότι τα Αλβανάκια έχουν καταλάβει τον παιδότοπο για τον εαυτό τους και, κυριολεκτικά, διώχνουν με τις κλωτσιές όποιο Ελληνόπουλο πάει να παίξει εκεί, ακόμα και αν αυτό συνοδεύεται από τον κηδεμόνα του.
Υπάρχουν επίσης παράπονα από συνοδούς μικρών παιδιών, ότι οι Αλβανέζες καταλαμβάνουν τις κούνιες στις παιδικές χαρές για τα Αλβανάκια τους και δεν τις αφήνουν ελεύθερες για τα μικρά Ελληνόπουλα. Και, αν καμμία Ελληνίδα «τολμήσει» να ζητήσει κάτι τέτοιο για το μικρό της, εισπράττει σαρκασμό, ύβρεις και απειλές.

- Στο Σχολείο του Παγκρατίου, όπου είχε φοιτήσει παλαιότερα ο κ.Παπούλιας και έγιναν οι γνωστοί βανδαλισμοί από Αλβανούς μαθητές, κάποια Ελληνίδα περίοικος είπε ότι οι Αλβανοί μαθητές έχουν γίνει ο φόβος και ο τρόμος στο Παγκράτι. Κατήγγειλε επίσης ότι σε ένα Δημοτικό Σχολείου του Παγκρατίου, που διαθέτει δύο ξεχωριστές αυλές, τα Αλβανάκια έχουν καταλάβει την μία αυλή, θεωρώντας την «δική τους» και διώχνουν τα Ελληνόπουλα που πάνε να παίξουν εκεί.

- Σε τηλεοπτικό σταθμό, που βγάζει live τηλέφωνα τηλεθεατών στον αέρα, ακούστηκε, πολύ θορυβημένη, κάποια Ελληνίδα μητέρα, η οποία, μάλλον συμμεριζόμενη τις περί παιδιών αντιλήψεις του κ.εισαγγελέα, έδινε ρούχα, παιγνίδια και άλλα πολλά πράγματα στα «καημένα τα Αλβανάκια». Τα δικά της παιδιά, μια μέρα που γύρισαν από το σχολείο, της είπαν να μην το ξανακάνει, γιατί τα «καημένα» τους είπαν ότι «τα σύνορα της Ελλάδας ξεκινάνε από την Κόρινθο και κάτω, και ότι από εκεί και πάνω, τα μέρη είναι ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ».

- Οσο για τα ‘περί εντάξεως των παιδιών των μεταναστών’ στην Ελληνική κοινωνία, της κ. Μπίντελμπεργκ, συγνώμη, της κ.Υπουργού ήθελα να πω, ρωτάμε πως θα γίνει αυτό, αν τα Αλβανόπουλα, στην προκειμένη περίπτωση, διδάσκονται αλβανικά, μέσα στον χώρο του Ελληνικού Σχολείου, αντί ίσως κάποιας ενισχυτικής διδασκαλίας στα Ελληνικά, πράγμα που θα τα βοηθούσε στην καλύτερη κατανόηση των μαθημάτων και την πρόοδό τους στο Ελληνικό Σχολείο, καθώς και την ‘πολυπόθητη’ ένταξή τους. Γιατί, άραγε, αυτή η πρεμούρα της κ.Στέλλας να διδάξει, ντε και καλά, αλβανικά στα Αλβανάκια, την στιγμή που αυτό είναι καθαρά ιδιωτική υπόθεση των οικογενειών των παιδιών αυτών και ίσως των Αλβανικών αρχών;
- Και, στο τέλος-τέλος, γιατί δεν τα έπαιρνε σπίτι της [και όχι στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ σχολείο] να τα διδάξει, για να της φύγει και ο …Αλβανοκαημός ;


ΘΩΜΑ’Ι’Σ ΠΑΡΙΑΝΟΥ

12 σχόλια:

  1. Οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια σε εξέγερση τους Έλληνες και οι εξεγέρσεις ποτέ δεν είναι ειρηνικές, γι'αυτό άλλωστε λέγονται εξεγέρσεις.

    Ο Έλληνας είναι αποχαυνωμένος και γι'αυτό θα έρθει η ώρα να εκραγεί και όσο πιο αποχαυνωμένος τόσο αργεί και η έκρηξη αλλά όταν συμβεί θα είναι τεράστια.

    Μπορεί οι Έλληνες να μην έχουν τις τακτικές των Αλβανών, δηλαδή να είναι ρατσιστές, να βρίζουν να μαχαιρώνουν και να δέρνουν αλλά όταν ο αγώνας των Ελλήνων παίρνει απελευθερωτική χροιά τότε το πράμα ζορίζει για τον εισβολέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αγωνία μου είναι αν όντως θα υπάρξει εξέγερση. Ο φόβος μου είναι αν η πλειοψηφία των Ελλήνων δεν συνέλθει από την αποχαύνωση και την επιβολή της αμερικανοποίησης.
    Ευχή μου είναι να απελευθερωθεί η Ελλάδα από τους εισβολείς.
    Είναι αναγκαίος πράγματι ο απελευθερωτικός αγώνας.
    Μας σφάζουν στο συναισθηματικό χειρουργείο της επίκλησης του ανθρωπισμού και του σεβασμού της διαφορετικότητας!
    ΤΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ, ΝΑ ΕΧΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΣΥΝΘΛΙΒΟΥΝ;
    Γιατί ηδονίζονται δηλώνοντας "το μέλλον θα είναι, θέλετε δε θέλετε, πολυεθνικό" ;
    Γιατί με βαφτίζουν φασιστικά ακροδεξιό, φοβικό, ρατσιστή;
    Μάλλον δεν ένιωσαν ποτέ Έλληνες.
    Και θέλουν να με ευνουχήσουν.
    Βρίσκομαι σε άμυνα.
    Ποιος θα με βοηθήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συνεχίζοντας, μου είναι αδύνατο να εμπλακώ σε εθνικιστικές οργανώσεις. Δεν προτάσσω εθνικιστικά αισθήματα. Να σώσω, θέλω, το δικαίωμα μου να υπάρχει Ελληνικός χώρος όπου ευδοκιμούν οι παραδόσεις μου, τα έθιμα μου, το ομόαιμον, το ομότροπον, το ομόψυχον. Μου είναι δυσάρεστο που η Ελλάδα έγινε πολυφυλετική. Μου είναι δυσάρεστο που η Ελλάδα έγινε πολυεθνικοεταιρική.
    Και τι μου λένε; Να βράσω στο ζουμί μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εκτος του ότι είναι απαράδεκτο να φοιτουν αλλοδαποι στα ελληνικα δημόσια σχολεία με τη μέθοδο "μπάτε σκύλοι αλέστε" (εσχάτως έχουμε και μαθητες ..."ακροατες", λες και πρόκειται για τη σχολη του Πυθαγόρα), είναι ακόμη πιο απαράδεκτο να φοιτουν χωρις κάν υποχρεωτικα προπαρασκευαστικα μαθήματα στα Ελληνικα (τουλάχιστον διετη) - και ΜΕΤΑ απο εξετάσεις, τις οποίες θα περάσουν επιτυχως.

    Τί χρωστάνε τα παιδια των φορολογουμένων Ελλήνων ν' ανέχονται τα παιδια του κάθε πικραμένου που ήρθε (με το "έτσι γουστάρω") στην Ελλάδα, στον οποίο οι ολιγόμυαλοι κυβερνώντες έταξαν διάφορα;

    Υγ: Τελικα, φαίνεται έχει δίκιο ένας φιλαράκος, που επιμένει πως "- Μόνο έτσι καταλαβαίνει ο Έλληνας! Αν του θίξεις το πορτοφόλι!"

    Αν αρχίσουν να κατανοουν όλοι πως τα δημόσια σχολεία είναι περιουσία ΤΟΥΣ, κάτι μπορει ν' αλλάξει. (Να δεις και για πότε σταματάνε και οι καταλήψεις, οι καταστροφες, κτλ όμοια φαινόμενα.)
    Ως τότε, κι όσο οι συμπατριώτες μου δεν αλλάζουν μυαλα, προσωπικα θα γίνομαι τα μάλα χαιρέκακος, κάθε φορα που θα τους γδέρνει ο εκάστοτε υπουργος Οικονομικων.
    Τσιμουδια, λεβέντες μου! Και λίγα σας πήρε!

    (...Μέχρι να μάθετε να εκτιμάτε κάποια πράγματα, και να μη λέτε: "- Έλα μωρε, έσπασαν μερικα θρανία τα παιδια, και τί έγινε;"

    Σωστα! Τίποτε δεν έγινε! Μέχρι που "τα παιδια" να σπάσουν τα κεφάλια σας σε μερικα χρόνια!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό που δε γράφετε είναι πως είχε κυκλοφορήσει ότι η κυρία Πρωτονοτάριου χρησιμοποιούσε Αλβανικά βιβλία για να διδάξει τα αλβανάκια. Τα αλβανικά βιβλία μέσα γράφουν ότι κάναμε γενοκτονία στους Αλβανούς. Για το λόγο αυτό και εκδιώχθηκε από τη θέση της.
    Δεν έχω καταφέρει να επιβεβαιώσω την αλήθεια του ανωτέρω. Το παραθέτω όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όντως η εξέγερση μπορεί να γίνει πολλές δεκαετίες μετά. Εγώ από μία άποψη το θεωρώ δίκαιο αυτό που παθαίνει ο Έλληνας. Ότι έπαθε με τους Ρωμαίους που καθώς προχωρούσανε προς την Ελλάδα και είχε ήδη πέσει το σύνθημα ότι είναι η απειλή για την Ελλάδα, οι Έλληνες πάλι τρωγόντουσαν μεταξύ τους.

    Έτσι και τώρα όλοι λένε γεμίσαμε ξένους και οδύρονται. Να δεις που ακόμα και οι κάτοικοι του Άγιου Παντελεήμονα θα ψωνίζουν από Πακιστανούς. Οι ίδιοι εμείς τους δίνουμε ακόμα δουλειές για να μην πληρώνουμε ΙΚΑ και για να ρίχνουμε τα μεροκάματα. Γιατί δεν γίνονται παντού Άγιοι Παντελεήμονες να διωχτούν όλοι; Κατέβηκαν με ρόπαλα και κουκούλες για να εμποδίσουν τον Πλέυρη να μιλήσει. Αυτοί οι "δημοκράτες" και "αντιρατσιστές" και δεν μπορούσε να τους διώξει η αστυνομία. Γιατί δεν πάμε εμείς με ρόπαλα και χωρίς κουκούλα να φυλάξουμε το χώρο όταν θέλει κάποιος να μιλήσει για ιδέες αντίθετες των "αντιρατσιστών".

    Είπε κάποιος παραπάνω

    "Συνεχίζοντας, μου είναι αδύνατο να εμπλακώ σε εθνικιστικές οργανώσεις. Δεν προτάσσω εθνικιστικά αισθήματα. Να σώσω, θέλω, το δικαίωμα μου να υπάρχει Ελληνικός χώρος όπου ευδοκιμούν οι παραδόσεις μου, τα έθιμα μου, το ομόαιμον, το ομότροπον, το ομόψυχον. Μου είναι δυσάρεστο που η Ελλάδα έγινε πολυφυλετική. Μου είναι δυσάρεστο που η Ελλάδα έγινε πολυεθνικοεταιρική."

    Έχεις δει σε κάποιο κοινωνιολογικό βιβλίο πώς ορίζονται οι έννοιες εθνισμός, εθνικισμός και ρατσισμός(ελληνιστί φυλετισμός);

    Αν όταν λες εθνικιστής εννοείς κάποιος με αρβύλες και σιδηρογροθιές που σφαγιάζει κουμουνιστές και αλλοδαπούς τότε πρέπει να βρεις μια άλλη λέξη γιατί αυτό δεν είναι εθνικισμός.

    ΟΜΩΣ

    όταν έρθει ο κουκουλορφόρος ροπαλοφόρος επαγγελματίας "αντιρατσιστής" να σε χτυπήσει και να μην σε αφήσει να διαδηλώσεις στην δημοκρατία που αφήνει αυτόν να διαδηλώνει δεν θα πάρεις και εσύ το όπλο να τον απωθήσεις και να διαδηλώσεις; Αφού φυσικά η αστυνομία "αδυνατεί να τους απομακρύνει"

    Σαν εθνικιστής θέλεις εδώ στην πατρίδα σου να λες τον εθνικό σου ύμνο να υψώνεις την σημαία σου και να κάνεις ότι σε εκφράζει. Δεν είπε κανείς να πάμε να ισοπεδώσουμε το Πακιστάν και να επιβάλουμε το χριστιανισμό αλλά σαν εθνικιστής θα υπερασπιστείς αυτά τα δικαιώματα όταν έρχεται κάποιος και σου λέει με το έτσι θέλω βγάλε το σταυρό από την σημαία γιατί νιώθει άσχημα ο Πακιστανός.

    Και ερωτώ, αν εγώ πάω στο Πακιστάν και ζητήσω να καθαιρεθούν ισλαμικά σύμβολα τότε οι εδώ πολυπολιτισμικοί τί θα λένε; Ότι έχω δίκιο και ότι πρέπει να δεχτούν οι Πακιστανοί την διαφορετικότητά μου; Όχι, θα βγούν όλοι και θα πούν ότι θέλω να καταστρέψω την εθνική τους ταυτότητα. Και φυσικά εκεί θα καταδικαστώ σε θάνατο ενώ εδώ τρώμε και ξύλο από τους διαφορετικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βλέπω μια καινούργια Μικρασιατική καταστροφή να έρχεται και
    το πρόβλημα είναι ότι δεν έχει πιο πίσω να πάμε, όντες κυνηγημένοι.
    e-ego

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΣΤΗ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ - Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΚΑΛΑ- Ο Δ/ΝΤΗΣ ΖΗΤΗΣΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ - ΗΤΑΝ ΓΙΑΤΡΟΣ ΙΣΩΣ- ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΕΜΒΟΛΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ.
    ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕΣΑ ΥΠΗΡΧΑΝ 2 ΑΛΒΟΠΟΥΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΧΑΡΤΙΑ.
    ΣΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΤΣΙ.
    ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΤΑ ΨΑΧΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΡΣΗ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ Κ.Λ.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Για τον Τετ Ιαν 27, 04:17:00 μμ

    Οι διευκρινίσεις που δίνονται σχετικά με τη διάκριση των όρων 'εθνικιστής' και 'εθνιστής' στην :

    http://dikaiopolis.pblogs.gr/2009/01/401500.html

    σε καλύπτουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όσο με καλύπτει το βιβλίο της Δραγώνα.

    Προφανώς ο τύπος λέει την άποψή του.Αρβύλες σιδηρογροθιές και λοιπά.

    Δεν δίνει κανένα ορισμό. Αρχίζει μια αρλουμπολογία για το τί κάνει ο εθνικισμός λες και είναι κανένα συγκεκριμένο άτομο.Δηλαδή όταν κάποιος καταχράζεται έναν όρο τότε ο όρος καταδικάζεται;

    Δεν θέλω να πω πολλά διότι δεν έχω διαβάσει το βιβλίο και από ένα απόσπασμα δεν βγαίνει άκρη. Μπορεί σε όλο το βιβλίο να λέει το αντίθετο και να μεταφέρει την άποψη κάποιου.

    Συνεχίζω, δεν αναφέρεται σε κανένα συγκεκριμένο γεγονός, μιλά αόριστα για τον εθνικισμό.

    Οπότε αν εγώ με την σειρά μου μαζέψω όλα τα αιματηρά και προδοτικά λάθη του ΚΚΕ και γράψω,

    "ο αριστερισμός πνίγει στο αίμα όλους τους αγωνιστές του και υποσκάπτει τον απελευθερωτικό αγώνα ενός έθνους" (θυμίζω τον σκληρό μαρξιστή Κορδάτο και Γ.Γ. του ΚΚΕ, απεχώρησε από το κόμμα επειδή η ηγεσία ήθελε ανεξάρτητη Μακεδονία),

    αν λοιπόν όλο αυτό στο παραθέσω θα είσαι ικανοποιημένος;

    Αν το εν λόγω βιβλίο θέλει να πει κάτι για Ναζί και για την Χούντα να το πει ευθέως. Δεν μπορεί να σβήνει έναν κοινωνικό όρο επειδή κάποιος στο όνομα του εθνικισμού έκανε εγκλήματα.

    Όταν στο όνομα του αντιρατσισμού ανοίγουν κεφάλια σε δημοσιογράφους και σε ανθρώπους που αντιδιαδηλώνουν τότε μπορώ να πω τα ίδια για τον αντιρατσισμό.

    Όχι ξαναλέω δεν με καλύπτει το κείμενο. Είναι άποψη και όχι επιστημονική ανάπτυξη. Ποιός του είπε ότι οι εθνικιστές θέλουν να δέρνουν κόσμο επιεδή είναι διαφορετικός; Από πού βγαίνει το ότι ικανή και αναγακία συνθήκη για να αναγνωρίσει αντιπάλους ο εθνικιστής είναι αυτό; Δηλαδή το να είσαι διαφορετικός είσαι και εχθρός.

    Και ρωτώ, αν πήγαινα εγώ στο Πακιστάν να επιβάλλω ίδια μέτρα και εξεγείρονταν οι Πακιστανοί, θα πήγαινες να τους δείξεις το κείμενο που παρέθεσες σε μένα;

    Συνεχίζω, δεν υπάρχει συλλογική ευθύνη στην δημοκρατία. Το αν ο Χίτλερ σκότωσε κόσμο και δήλωνε εθνικιστής φταίει ο Χίτλερ και όχι ο εθνικισμός. Εκτός αν πιστεύεις στην συλλογική ευθύνη. Τότε ισχύουν και τα παραπάνω που είπα για τον αριστερισμό και τον αντιρατσισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να συμπληρώσω κάτι, θα μπορούσα να μιλάω μέχρι αύριο αλλά ας μείνουμε στον πυρήνα.

    Εκεί που μιλάει για θρησκεία αναφέρει διώξεις εναντίων "ειδωλολατρών", όσο ειδωλολάτρες ήσαν οι Έλληνες άλλο τόσο αντιρατσιστές είναι αυτοί που κραυγάζουν σήμερα. Καθόλου δηλαδή.


    Άλλο ήθελα να πω όμως. Μέσα στο εν λόγω κείμενο γίνεται ένα άνευ προηγουμένου ανακάτωμα της ιστορίας.

    Ποιός είπε ότι το βίαιο εξάπλωμα του χριστιανισμού είχε σημαία τον εθνικισμό; Δεν μας αναφέρει αν αυτοί οι όροι κατ'αρχάς ήσαν εν χρήσει τότε και αν ναι τί νόημα είχαν. Τότε δεν υπήρχαν εθνικά κράτη αλλά πολυπολιτισμικές αυτοκρατορίες. Οι διωγμοί είχαν τελείως διαφορετικά κίνητρα και πάντα θρησκευτική σημαία γιατί αυτό είχε την μέγιστη επιρροή στους ανθρώπους.

    Όπως λέει το προτελευταίο σχόλιο κάτω από εκείνο το κείμενο, ο κος Ρασσιάς τα έχει κάνει αχταρμά. Δεν μου κάνει καθόλου εντύπωση αν είναι φίλος γνωστός των Δραγώνα και ΣΙΑ.

    Η κυρία Δραγώνα τί μας είπε; Πλήττεται η Δημοκρατία στο πρόσωπό μου.
    Δεν την "έπεσε" κανείς στην Δραγώνα για τις απόψεις της.

    Της την "πέσαμε" ΟΛΟΙ γιατί είναι Γ.Γ. του Υπουργείου παιδείας και οι απόψεις έχουν περάσει σαν επίσημα βιβλία στο κράτος εξυπηρετώντας κάθε άλλον παρά το έθνος. Παραβιάζει και το Σύνταγμα ακόμα που λέει υπέρ του έθνους ότι πρέπει να δουλεύουν αυτοί όλοι που παίρνουν τόσα λεφτά.

    Η δική μου άποψη μπορεί να μπει στα σχολεία σαν σύγγραμα; ΟΧΙ, άρα ποιά δημοκρατία της πλήξαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή