17/11/22

ΗΛΕΝΙΑ, ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΑΤΣΟΙ.


Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας τὰς Ἑλληνίδας. 
Νεφελώδης εἰς τοὺς 02°C ἐν Οὐψάλα (Uppsala).

Χειμών 2022. Ἡ κυρά-Ἀθηνᾶ ἐβγῆκεν ἀπὸ τὸ σπῆτι της, χαρούμενη καὶ χαμογελαστή. Θὰ ἐπήγαινε νὰ ἐμβολιασθῆ. Καλημέρισεν γνωστούς καὶ φίλους.
 Ἀφοῦ “μετέλαβεν” τὸ "μπόλι” τοῦ Ἀνήξερου Βλάκα, ἐπέστρεψεν εἰτὸ σπῆτι της. Μετὰ ἀπὸ ΜΙΑ ΩΡΑ ἐκτύπησεν ἡ καμπάνα πένθιμα. Ἡ 95άχρονη Ἀθηνᾶ ἀπέλιπεν... 
Ἐλαβεν τὸ ἐμβόλιον καὶ μετὰ ἀπὸ 20 εὑρέθη πεθαμένη.

Ὃταν φακίρης ξεψυχοῦσε ἀπὸ Ἀδέσποτη τῶν τρελλῶν ἁλλά ἡ Ἠλένια, ἀγνώστων στοιχείων, ἀνύπαρκτη, ἐξηφανίζετο, μίαν χαραυγή τοῦ 1973, χωρίς νὰ πυροβοληθῆ.
 Ὁ φίλος της ἀκόμη ψάχνη νὰ τὴν εὓρη. 

Ἡ Ἀθηνᾶ γνωστῶν στοιχείων ἒσβυσεν διότι έμβολιάσθη. ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ, ὁ ἐξυπνότερος τρόπος Εὐθανασίας.

Ὃταν εἰς τὴν Ἑλλάδαν ἡ Global Governance, ἡ pfizer οἱ ἐπιτετραμμένοι αὐτῶν, ἡ antinative (=μισελληνική) Κυβέρνησις μὲ τὰ ΜΜΕα της καὶ σύμπασσα ἡ ἐπίσης μισελληνική Ἀντιπολίτευσις ἐχρησιμοποίησαν καὶ χρησιμοποιοῦν ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟΝ ΚΑΙ ΒΙΑΝ, εἰς τὴν Σουηδίαν ἐπεχείρησαν νὰ χρησιμοποιήσουν τὴν ΣΙΩΠΗΡΑΝ ΠΕΙΘΩ. 

"Αὐτονόητος ὁ ἐμβολιασμός”, ἒχει ἐπανειλλημένως εἰπωθεῖ. ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ.

 Ἂν ἐπέτυχεν ὁ πανεμβολιασμός ἢ ὂχι, αὐτό εἶναι ἂλλον θέμα. Αὐτό εἶναι ΘΕΜΑ Στατιστικῆς. 

Παρ’ ὃλον ὃτι ἰθύνοντες ἐπεχείρησαν νὰ “ἐκβιάσουν” καὶ “βιάσουν” τὴν Θέλησιν ὃσων ἒχουν ἀρνηθεῖ τὸν τσ, τσ, τσ (!) ἐμβολιασμόν. (Σημ. Τσ, τσ, τσ ψιθυρίζουν τὸν “Ἀναγκαῖον” Ἐμβολιασμόν). 

Εἲδαμεν ὂμως ὃτι ἐφ’ ὃσον ὁ ἐμβολιασμός κατέστη μὴ ὑποχρεωτικός καὶ ἐφ’ ὸσον κατέπεσεν καὶ ἡ παράλογη παρουσίασις, ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ.

Μαθαίνομεν ἐν συνεχείᾳ, ὃτι ἐνοχλοῦνται οἱ παλιάτσοι τῆς Ἐπιστήμης ὃταν ἀμφισβητοῦμεν τὸν "'Ινδοευρωπαϊσμόν”τους. Διότι, δυστυχῶς, τὸ ἀνύπαρκτον τοῦ “Ἰνδοευρωπαϊσμοῦ” ἒχει ἑδραιωθεῖ ὡς θἐσφατον εἰς τὴν Πανεπιστημιακήν κοινότηταν ΔΙΕΘΝΩΣ, ὃπως ἀναφέρει καὶ διακεκριμένος καθηγητής Σταύρος Παπαμαρινόπουλος. 

Τὸ περιβόητον τῆς δῆθεν ὑπάρξεως τινός “Ἰνδοευρωπαϊκῆς οἰκογενείας γλωσσῶν” ἂρξαται ἀπὸ τὴν μελέτην καὶ δημοσίευσιν τῆς Ὑποθετικῆς Θεωρίας, τῶν ταξιδιωτικῶν χειρογράφων τοῦ ἰατροῦ καὶ φυσικοῦJames Parsons. Ἆρα καὶ δῆθεν ὑπάρξεως καὶ καταχωρήσεως τινός “Ἰνδοευρωπαϊκῆς Φυλῆς” (!) τώρα πλέον. Ταξιδιωτικά χειρόγραφα ἐκ τοῦ ταξιδίου καὶ διαμονῆς του εἰς τὴν ἀποικίαν τοὺ Ἡνωμένου Βασιλείου τὴν Ἰνδίαν το 1767.

 Πρόκειται περὶ προσωπικῶν ἀπόψεων τοῦ ἐπιστήμονος, κατὰ τὸν καιρόν ἐκεῖνον (1700), James Parsons. Πρόκειται περὶ προχείρου μελέτης λέξεων, γλωσσικῶν τύπων τὰ ὁποῖα ὀρθῶς μὲν συναντῶνται κρεμώμενα ὡς νυκτερίδαι εἰς ὀριζοντίας εὐθείας, ἀλλὰ ὑποτυπωδην σχέσιν ἒχουν μὲ τὸ Ἑλληνικόν καὶ Εὐρωπαϊκόν συγγράφειν. 

Ἡ ἀνάδειξις ὠς ΘΕΣΦΑΤΟΝ ἒχει “προκαλέσει” τὴν συγγραφήν πολλῶν ἐκατομμυρίων ἐργασιῶν καὶ ἂρθρων ἀνὰ τὸν κόσμον, τὰ τελευταῖα 250 ἒτη. Τὰ ὁποῖα στηρίζονται εἰς τὴν κινητρήν ἂμμον τοῦ “Ἰνδοευρωπαϊσμοῦ”. Ἀπὸ Ἰνδίας πρὸς Ἀγγλο-Γιουρώπην.

 Ἂς μᾶς δείξουν ὃμως οἰ Ἰνδοί-άζοντες Ἂγγλοι τὰ κεκτημένα τῶν Ἰνδῶν εἰς τὸν χῶρον τῶν Ἐπιστημῶν. Πάντοτε εἰς τὸν Χρόνον-Κρόνον. Ὰς μᾶς τεκμηριώσουν τοὺς συσχετισμούς καὶ τοὺς παραλλήλους Δρόμους Ἰνδῶν καὶ Ἑλλήνων - Εὐρωπαίων. Καὶ ὂχι μεταξύ Ἰνδῶν καὶ Ἂγγλων, δηλαδή Κελτῶν, πρὸ τοῦ 1700 μεχ. Τοὺς Προ-Ὁμηρικούς, τοὺς ἀντιστοιχους Ὀρφέαν,Ὃμηρον-πανεπιστήμονα, Πυθαγόρα, Σωκράτην, Πλάτωνα, Ἀριστοτέλην εἲτε τὸν Μέγαν Ἀλέξανδρον ἐκείνων. Τὸν Διόνυσον Ἀναμορφωτήν καὶ ἂλλους οἱ ὁποῖοι μετέδωσαν Πολιτείαν καὶ Φῶς. Ἐνῶ ἒκτισαν καὶ ὀργανωμένας Πόλεις (Μ. Ἀλέξανδρος), ἐπιβεβαιωμένα πλέον, κατὰ τὰ Ἑλληνικά - Ἑλληνικά - Εὐρωπαϊκά πρότυπα.

Τὸ ὀρθόν ἒλεγεν Τοῦρκος (μάλιστα Τοῦρκος!) τὸ 1960 εἰς ἐγγονόν του. ΚΟΙΤΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΚΤΙΖΟΥΝ, ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝΟΥΜΕ ΑΝΤΙΣΚΗΝΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟ ΠΕΦΤΕΙ! 
Πρόκειται περὶ Τούρκου ἀνταλλάξιμου ἀπὸ Κρήτην εἰς Σμύρνην.
Η ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ, ΟΜΩΣ, Η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ Η ΙΔΕΑΤΗ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΥΜΠΥΚΝΩΝΕΤΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ! ἲδε καὶ: ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ.
Οι όροι του Μ. Αλεξάνδρου στους προκατόχους των σημερινών Σκοπιών –Δρ. Λεωνίδας Μπίλλης.
Διαβάζομεν τὸ http://deltio11.blogspot.com/,  http://platonafhellas.blogspot.com/. Ἀκοῦμε, 20:00, https://ellas21.com/. ΤΑ 21 ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΑΣ 21. https://kinima21.com/21-shmeia
Ἡ καλημέρα μας: ΕΣΣΕΤ' ΗΜΑΡ!

Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος
Οὐψάλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου