13/3/25

Η ΠΟΛΥΜΝΙΑ ΚΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ

ΥΓΕΙΑ, Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας τὰς Ἑλληνίδας. 
Νεφελώδης εἰς τοὺς -2°C ἐν Οὐψάλα. 
ΕΛΛΑΣ≡HELLAS.
Ἐγγλέζοι καὶ Γερμανοί εἶναι διαφθορεῖς καὶ αἱμοβόροι Λήσταρχοι. Δεῖξε τους τὴν ἐξώπορτα.
Τὸ ἀνέκδοτον τοῦ Μαρτίου 2025
 Εἰς τὸ ἑστιατόριον "Τὶποτε τὸ παράξενο"
-Ἂς πᾶμε σὲ καμμία ταβέρνα τῆς Πλάκας...
-Ναὶ νὰ φᾶμε τίποτα ἀπίστευτα μεζε(δακι)α!
-Ἒχεις Τίποτα νὰ φᾶμε;
-Μήπως θέλεις κανένα...
-Ναὶ, ναἰ, ἒχεις κανένα;
-Θὰ φέρουμε καὶ καμμία...
-Ἂν ποτὲ φέρεις καὶ καμμία τὴ θἐλουμε!
Ἑρμηνεία. καμμία: κάποια / τίποτα: τὰ, κάτι / ἀπίστευτα: νόστιμα / κανένα: κάτι, οὐ-δέν / Τίποτε: κάτι, οὐδέν.
Μεζε-δάκια, ἐκ τοῦ μέζεα, τὰ: γεννητικά μόρια, αἰδοῖα, (ὂρχιδες).  Ἐκ τοῦ μῆδος, τὸ, πλ. μήδεα, τὰ, (μέζεα, μαζός, μαδός), ἀνδρικά γεννητικά μόρια. Ὡς καὶ, μῆδος, τὸ, τὰ μήδεα, τεχνάσματα, βουλέυματα, φροντίδες. μήδομαι: βουλέυομαι, σκέπτομαι, φροντίζω, μὲ αἰτιατ. σχεδιάζω, μελετῶ, ἑτοιμάζω, ἐπινοῶ, μηχανῶμαι, ἐφευρίσκω, κάμνω, ἐκτελῶ.
ΗΓΕΤΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ
Πόσοι Καλογεράκηδες βιώνουν καὶ δροῦν εἰς τὴν Ἑλληνικήν Ἐπικράτειαν;
Πρίν ἀπαντήσετε σκεφθεῖτε. Διότι εἰς τὴν Ἑλλάδαν ἐκλείπει τὸ "κοινωνικόν σύστημα" ἐπιδομάτων ποὺ "ἐκπαιδεύει" εἰς τὴν tempel -ο- λαγνείαν, εἰς τὴν ὀκνηρίαν, εἲτε εἰς τὴν Ἁρπακτικήν. Αὐτὰ διδάσκονται εἰς ἂλλας χώρας. Ὁ Ἓλλην τὸ γένος, σκέπτεται, κινεῖται, ὁμιλεῖ καὶ πράττει ὃπως ὁ Καλογεράκης.
Διὰ τοῦτο καὶ εἶναι θαυμαστός ὁ Ἓλλην.
Μάλιστα, ὁ Νεοέλλην!
"Τὸν Ἓλληνα ὃπου καὶ νὰ τὸν παρατήσῃς, θὰ εὓρη τὸν τρόπον νὰ ζήσῃ, νὰ κινηθεῖ καὶ νὰ δημιουργήσῃ", μοῦ ἒλεγεν κἀποιος φίλος.
Ἂκουσα μία ἱστορία, ὡς ναυτικός, ὃτι "Κάποιος ποὺ εἶχεν πέσει πρὸ καιροῦ εἰς μίαν φυλήν τῆς Ἀφρικῆς, ἒγινε μετὰ ἀπὸ ἓναν καιρό... Φύλαρχος!
Αὐτά καὶ πολλά ἂλλα λέγονται ὃπου συχνάζουν δύο - τρεῖς συμπατριῶτες μας. Ὁ ἒνας ἁπλώνει τὸ πολυμήχανον τῆς Ἑλληνικῆς φυλῆς εὶς τοὺς ἂλλους, καὶ οἱ ἂλλοι παίρνουν θάρρος.
Εἰς τὴν Ἑλλάδαν, ὃσοι ἒχουν μείνει, διότι ἀρνήθηκαν νὰ συμβιβασθοῦν μὲ τὸ βαρβαρικόν "ὃπου γῆς καὶ πατρίς", ὃσοι ἒμειναν εἰς τὸν τόπον τους ἡρωποιήθηκαν. Διότι εἶναι ἣρωες.
Αὐτοί λοιπόν οἱ πολυμήχανοι χρειάζονται τὸν θαυμασμόν ὃλων ἡμῶν ποὺ ἐγίναμε "λιποτάκται", εἲτε ποὺ ἐξαπατηθήκαμε καὶ τρέξαμε κάποτε νὰ φύγωμε εἰς τὴν Δύσιν τῆς "κακιᾶς ὣρας".
Ἲδετε πόσον ἐξευτελισμένοι ἒχουν καταντήσει οἱ Μακρόν καὶ οἱ Στάρμερ. Προσπαθοῦν νὰ ἀναδειχθοῦν μὲ τὸν διαρκήν πόλεμον. Συνεχίζουν δὲ νὰ ὁδηγοῦν χιλιάδες εἰς τὴν ἀνεργίαν καὶ εἰς τὴν παγίδαν τῶν ἐπιδομάτων. Ποῦ εἶναι ἡ Εὐρώπη καὶ ἡ "Δύσις" τῶν συντεχνιῶν, τῆς εὐρεσιτεχνίας, τῆς κοινωνικῆς συνοχῆς; Τὶ ἀπέγιναν ἡ βιομηχανική ἀνάπτυξις καὶ ἡ τεχνολογική ἐπανάστασις;
Μᾶλλον ἒκαναν πτερά κι ἒφυγαν πρὸς ἂλλα μέρη, ὃπως ὁ Δαίδαλος καὶ ὁ Ἳκαρος.
Ἂκου, λέει ὁ Μυλωνᾶς μὲ τὸν ἀνεμόμυλον, ἂκου τὰ ἀνθρωπάκια ποὺ ἀκολουθοῦν τὸ δόγμα τοῦ πολέμου διὰ νὰ λύσουν "τὰ προβλήματα τῆς Κοινωνίας των!"
Η ΠΟΛΥΜΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
"Ἐπειδή τὸ "Μουσεῖον Πολύμνια" ἦταν τὸ κατ' ἐξοχήν ὂργανο ἀναπτύξεως τῆς Γραφῆς, καὶ ἲσως ὁ πρῶτος ἐκδοτικός ὀργανισμός, θεωρῶ ἀναγκαῖο νὰ δώσω ὡς εἰς πρόλογον πληροφορίες πού ἒχομεν ἐκ τῆς πανάρχαιας Ἑλληνικῆς Γραμματείας (Θεογονία, Ὃμηρος, Ἡσίοδος) στὸ θέμα ὑπάρξεως ἢ μὴ ὑπάρξεως γραφῆς στόν Ἑλληνικόν χῶρον. Διότι πράγματι οἱ σοφοί τῆς "ὡρίμου γλωσσολογίας"... μἐχρι τὸ 1952, θεωροῦσαν ὃτι οἱ Ἓλληνες εἶχαν μὲν γλῶσσα τέλεια καὶ πλουσιότατη σὲ λέξεις, ἀλλά ἐστεροῦντο γραφῆς..." (Ἱστορία γενέσεως τῆς Ἑλληνικῆς γλώσσας, Ἡλίας Τσατσόμοιρος, 2004)
Ἐμεῖς οἱ Ἓλληνες, ἒχοντες τὸ Ὑπερόπλον, τὴν Μίαν Ἑλληνικήν Γλώσσαν πρέπει νὰ ἀρνηθοῦμε τὴν πορείαν ποὐ ἀκολουθοῦν οἱ "πολιτικοί ἐν Ἀθήναις".
Ἒγραφεν τὸ 2008 ὁ Μέγας Διδάσκαλος Δρ. Παναγιώτης Κυριακόπουλος: Σήμερα εἶναι ἡ περιφρούρησί της (τῆς Ἑλληνικῆς Γλώσσης) πιό ἀναγκαία παρὰ ποτὲ ἂλλοτε. Γιατὶ σήμερα κινδυνεύει περισσότερο ἀπὸ ποτὲ ἂλλοτε, τὸ πρόσωπό σου, ἡ ἀξιοπρέπεια καὶ ἡ ἐλευθερία σου. Ἡ ἐπίθεσις ποὺ ἒχει ἐξαπολυθεῖ κατὰ τῆς ἀνθρωπότητος γιὰ τὴν ἐγκαθίδρυσιν μιᾶς πλανητικῆς "Νέας Τάξης" πραγμάτων, δηλαδή ἡ πολτοποίησι τῆς Ἱστορίας καὶ τοῦ Πολιτισμοῦ, ἡ ἐξαφάνισις τῶν ἐθνῶν καὶ ἡ ἀποανθρωποίησι τῶν ἀνθρώπων, ὡς πρῶτο στόχο της ἒχει τὴν γλῶσσα, τὴν Ἱστορία καὶ τὶς παραδόσεις τῶν λαῶν. Ἀλλοιώνοντας τες, στρεβλώνοντας, ἀφανίζοντάς τες, θὰ κρεμάσῃ τοὺς λαούς στὸ κενό. Γι' αὐτό λαοί ξάγρυπνοι, ὑπερήφανοι μὲ λαμπρό πολιτισμό καὶ μὲ ἱστορική μνήμη ἐνεργό καὶ μὲ τὴ βούλησι νὰ ζήσουν - νὰ ἐπιζήσουν μᾶλλον ἀπὸ αὐτόν τὸν κατακλυσμόν - ἒχουν ὀργανώσει τὴν ἃμυνά τους."
(Ἡ Ἑλληνική Γλῶσσα, ἡ Πατρίδα τοῦ Πολιτισμοῦ, Π. Ι. Κυριακόπουλος, 2008).
ΣΣ. Η Πολύμνια, εἰς τὴν Ἑλληνικήν μυθολογίαν, ἦτο ἡ Μοῦσα τῶν ἱερῶν ὓμνων καἰ τῆς εὐγλωττίας.
Η ΕΛΛΑΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!
ΕΣΣΕΤ' ΗΜΑΡ!
Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος, Οὐψάλα.
Ἀνεμβολίαστος. Ἱπποκρατικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου