23/10/25

ΑΡΧΑΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΕΡΩΣΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ

Φῶς Ἑλληνικόν εἰς ἃπαντας τοὺς Ἓλληνας καὶ ἁπάσσας τὰς Ἑλληνίδας.
 Βροχερός εἰς τοὺς 11°C ἐν Οὐψάλα. ΕΛΛΑΣ≡HELLAS.
Κλέπται καὶ ψεύσται χαίρονται ἓνα σύντομο χρονικό διάστημα.
Διεπιστημονική ἀναζήτησις Ὀκτωβρίου 25
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΑΡΧΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΣΚΕΨΕΩΣ
«Πρῶτον εἰπεῖν, περὶ τὶ, καὶ τίνος ἡ σκέψις ἐστίν. Ὃτι περὶ ἀπόδειξιν καὶ 
ἐπιστήμης Ἀποδεικτικῆς. Εἶτα διορίσαι, τὶ ἐστὶ πρότασις, καὶ τὶ ὃρος, 
καὶ τὶ συλλογισμός, καὶ ποῖος τέλειος καὶ ποῖος ἀτελής. Μετὰ δὲ ταῦτα, 
τὶ τὸ ἐν ὃλῳ εἶναι, ἢ μὴ εἶναι τὀδε τὧδε, καὶ τὶ λέγομεν τὸ κατὰ παντός 
ἢ μηδενός κατηγορεῖσθαι...».
{Πρῶτον (πρέπει) νὰ εἲπωμεν ποῖον εἶναι τὸ "ὑποκείμενον" τῆς ἐρεύνης 
μας(περὶ τὶ ἡ σκέψις ἐστίν), καὶ εἰς ποίαν ἐπιστήμην τοῦτο ἀνήκει
 (καὶ τίνος ἡ σκέψις ἐστίν), ὃτι δηλαδή ἡ ἒρευνά μας εἶναι περὶ τὴν 
ΑΠΟΔΕΙΞΙΝ καὶ ἀνήκει εἰς τὴν ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΝ. 
Ἒπειτα πρέπει νὰ ὁρίσωμεν, τὶ εἶναι ΠΡΟΤΑΣΙΣ, καὶ τὶ εἶναι ΟΡΟΣ, 
καὶ τὶ εἶναι ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΣ, καὶ ποῖος συλλογισμός εἶναι τέλειος, 
καὶ ποῖος ἀτελής. Μετὰ δὲ ἀπ' αὐτά πρέπει νὰ ὁρίσωμεν τὶ σημαίνει 
ὃτι ἓνα πρᾶγμα εἶναι, ἢ δὲν εἶναι "'εντελῶς" μέσα εἰς ἓνα ἂλλο πρᾶγμα 
καὶ τὶ σημαίνει, ὃτι ἓνα κατηγορούμενον "κατηγορεῖται" πρὸς "ὃλα" 
ἢ πρὸς "οὐδὲν" ὑποκείμενον...}
Ἡ πραγματεία τοῦ Ἀριστοτέλους «ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΤΕΡΑ» ἀποτελεῖ τὴν 
κυριοτέραν πηγήν ἀγαθῶν, ἀφοῦ ὁδηγεῖ τὴν ἀνθρωπίνην διανόησιν
 διὰ τῆς μεθόδου τῶν συλλογισμῶν εἰς τὰ «Ἀληθῆ καὶ ὡσαύτως ἒχοντα, 
τὰ θαυμάσια, τὰ μέγιστα, τὰ ἀκριβῆ καὶ τὰ θεῖα».
ΣΣ. Οὐδὲν κείμενον τοῦ Ἀριστοτέλους ἒχει διδαχθεῖ εἲτε διδάσκεται 
εἰς Γυμνάσια καὶ Λύκεια Ἑλλάδος!
ΑΣ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΞΙΚΑ ΨΕΥΔΗ ΤΩΝ ΚΛΕΠΤΟΨΕΥΤΩΝ 
ΜΙΣΕΛΛΗΝΩΝ
Ἒχομεν ὁμιλήσει περὶ τοῦ κλεπτρονίου, τὸ ὁποῖον κληρονομεῖται 
ἀπὸ πατέραν εἰς υἱόν καὶ ἀπὸ μητέραν εἰς κόρην.
 Ὁμοίως καὶ τὸ γονίδιον τοῦ Ψεύδους.
Ἆ α, ἀναφωνοῦν οἱ ταλμουδισταί, τὶ πανέξυπνος ὑπῆρξεν ὁ πρόγονός μας 
ὁ Ἀμπραχ-ωμέτ! Ὃταν ἐκεῖνος μὲ πηνηρίαν καὶ ποσότητα αἲσχους
 ἐλήστευσεν κοπάδια καὶ περιουσία ἀπὸ τὸν ἂρχοντα τῆς περιοχῆς. 
Ὁ Ἀμπραχωμέτ μὲ τὸ κλεπτρόνιον.
Ἣ ἂλλως λεγόμενος Ἀμπραχαμ-άαλ, ὃταν ἐκαλέσθη νὰ "σφάξῃ" 
τὸν υἱόν του, ὡς ὀπαδός τοῦ Βάαλ. Τὼρα πόσα παιδάκια ἒσφαξεν 
(ὡς θυσίαν εἰς τὸν Βάαλ) ὁ Ἀμπραχαμ-ααλ καὶ οἱ συντεκνοί του οὐδέποτε 
θὰ μάθωμεν. Διότι ὃταν ἀντιγράφῃς τὴν Ἰλιάδα πρέπει νὰ προσέχῃς πῶς
 καταθέτεις τὴν λογοκλοπήν. Καὶ ὁπωσδήποτε νὰ μὴν προσκυνᾶς τοὺς
 Βάαλ.
Ὑποστηρίζεται ἐπιπροσθέτως ὃτι καὶ ἡ ἒλλειψις Παιδείας περὶ 
τοῦ "Ἀγαθοῦ", ἀλλὰ καὶ τὸ κακοήθες περιβάλλον, ὁδηγοῦν τὸν Γήϊνον 
εἰς ἐξ-ανθρωπισμόν (εἲτε μακράν τοῦ ἀν-θρωπισμοῦ), εἰς ἓναν βίον 
βάρβαρον, βίας, ἀγριοτήτων καὶ δολοφονιῶν. Καὶ ὃλα αὐτὰ ἐντείνονται
 μὲ τὴν ἀθρόαν κατανάλωσιν ναρκωτικῶν, σιγαρέττων, χημικῶν
 σφαιριδίων καὶ βενζινοχημικῶν ποτῶν.
Ὁ πεπαιδευμένος ἂνθρωπος, τοὐναντίον, μαθαίνει νὰ ἁμύνεται 
καὶ νὰ προστατεύει πατρίδαν, οἰκείους, συγγενεῖς καὶ φίλους. 
Ζῶμεν ὃμως εἰς τὴν ἐποχήν τῆς διαλύσεως τῆς οἰκογενείας, τ
ῆς διαπομπεύσεως τῶν γυναικῶν - μητέρων - τροφῶν εἰς τὴν "Ἀγοράν 
Ἐργασίας". Καὶ αὐτό μὲ τὴν ἐπιβολήν τοῦ λεγόμενου "φεμινισμοῦ",
 τῆς ψευδοαπελευθερώσεως τῶν γυναικῶν ἀπὸ τὸ ἐπαίσχυντον
 Rockefeller Institute,  Ὣστε τὸ μέγιστον δυνατόν πλῆθος γυναικῶν
 (καὶ τώρα πλέον τοῦ ἐπαναφερόμενου γένους τῶν ἑρμαφρόδιτων)
 νὰ καταναλίσκουν ψευδο-ωραιοποίησιν. Δεκάδες ἑκατομμύρια Ἀσιατῶν
 καὶ Ἀφρικανῶν ἐμπορεύονται τὰ προϊόντα μὶας "προοδευτικῆς"
 κοινωνίας non stop. Μὶας ψευδοπροοδευτικῆς κοινωνίας ποὺ ὁδηγεῖ 
τὸν Εὐρωπαῖον ἂνδρα εἰς τὸν τύπον τοῦ ἑρμαφρόδιτου τῆς παλαιολιθικῆς 
ἐποχῆς καὶ τὴν Εὐρωπαίαν γυναίκαν εἰς τὴν παράνοιαν τοῦ
 μεγαλοσπηλαίου διαστροφῆς.
Οἱ δὲ ψευδοπολιτικοί κοινωνικοί φωστῆρες ἒχουν στοιχειοθετήσει 
ἓνα ἀληθοφανές διάνυσμα "προοδευτισμοῦ" καὶ "συντηρητισμοῦ" 
καὶ κρεμοῦν τὰ ἀνίδεα ἀνθρωπάκια εἰς ἓνα κουκλοθέατρο τοῦ παραλόγου.
ΠΕΡΙ ΠΑΙΔΟΒΙΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΜΑΦΡΟΔΊΤΩΝ
Ἂς ἀπαλλαγοῦμε ἀπὸ τὰ ψεὐδη τῶν παραφράσεων καὶ τῶν 
διαστρεβλώσεων ἐσκεμμένων ἢ ὂχι. 
Ἃς μελετήσωμεν ἐμεῖς οἱ ἲδιοι τὰ κείμενα καὶ τὴν Ἱστορίαν τῶν προγόνων
 μας. Ἰδιαιτέρως  τὰ περὶ Σπαρτιατῶν κακολογήματα. 
Διότι ἒγραφεν ὁ Ξενοφῶν: «Ὁ  Λυκούργος όμως, αντίθετα με όλους
 αυτούς τους γνώστες, αν κάποιος καθώς πρέπει άνθρωπος θαύμαζε
 την ψυχική αρετή ενός παιδιού και προσπαθούσε να τον κάνει τέλειο 
φίλο του και να τον συναναστρέφεται, επιδοκίμαζε τη σχέση αυτή και την
 θεωρούσε τον καλύτερο τρόπο παιδείας. 
Αν όμως, εμφανιζόταν κάποιος να επιθυμεί το σώμα του παιδιού, 
αυτό το θεώρησε πράγμα αισχρό και με νόμο όρισε στους Λακεδαιμονίους
 να απέχουν οι εραστές αυτοί απο τα παιδιά όπως ακριβώς απέχουν 
απο τις αφροδισιακές σχέσεις οι γονείς απο τα παιδιά τους 
ή τα αδέρφια μεταξύ τους».
ἐραστὰς παιδικῶν: οἱ ἀγαπῶντες τὸ ψυχικόν κάλλος παιδιῶν.
ΠΟΛΙΤΕΥΣΟΥ!
ΕΣΣΕΤ' ΗΜΑΡ!
Γεώργιος Δ. Κανελλόπουλος, Οὐψάλα.
Ἀνεμβολίαστος, Ὑπέρμαχος τῆς Ἱπποκρατικῆς Ἰατρικῆς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου