Το «λαμόγιο», ο υπάλληλος των Ρότσιλντ και της Εβραιομασονικής Στοάς του Λονδίνου Τζέρεμι Μπένθαμ, διατύπωσε την απαίτηση για την παραμονή στην Ελλάδα των «αυτοχθόνων» Εβραίων και Μουσουλμάνων, με ίσα δικαιώματα χωρίς διακρίσεις φυλής, γένους, θρησκείας και γλώσσας».
Ο αριστερός μασόνος υπουργός πιστεύουν τα ίδια πράγματα, γιατί είναι παιδιά της ίδιας Στοάς.
Ο «Φιλελεύθερος» Μπένθαμ υποστήριζε , τον διαχωρισμό Κράτους-Εκκλησίας, τα ίσα δικαιώματα γυναικών ανδρών, τα δικαιώματα των ζώων, το ελεύθερο εμπόριο, την κατάργηση των μονοπωλίων, την εξάλειψη της
σωματικής τιμωρίας των παιδιών, το δικαίωμα στο διαζύγιο και την
ομοφυλοφιλία. Με το δοκίμιο του για την «Παιδεραστεία» πρότεινε να γίνουν περισσότερο φιλελεύθεροι οι νόμοι που απαγόρευαν την
ομοφυλική έλξη είτε μεταξύ ενηλίκων είτε όταν αυτή άγγιζε τα όρια της παιδεραστίας.
Δηλαδή είχε την ατζέντα της Κοντσίτας , της ΕΕ, της ΑΝΤΙΦΑ και του Σόρος.
Ο πράκτωρ Μπένθαμ που ήταν κατά της «Τυραννίας» στην επιστολή του της 24-11 -1823 πρότεινε στους Έλληνες , ….« to accept any kind of kingship for Greece».
Και ακόμα.. ¨"At the end of his observations he makes a note about the
"Mahometan and Jewish Natives", that must “remain in
Greek territories” και συμβουλέυε . « to treat them with much kindness», και πρότεινε να τους δοθούν θέσεις στο Κοινοβούλιο και να εφορόζεται για τους μουσουλμάνους η Σαρία.
ΥΓ.Στο δρόμο του Μπένθαμ και ο... Χαλβάς
Γράφει ο Σπύρος Χατζάρας . Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΗΓΟ. Ανένδοτος για να φύγουν οι Ψεύτες,οι κλέφτες,και οιΠροδότες.«Ου δη πάτριον εστί ηγείσθαι τους επήλυδας των αυτοχθόνων….»...
24/3/15
Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε από τον χαλβά κ.Μπαλτά
Για του Χριστού την Πίστη την αγία και της πατρίδος της Ελευθερία
Κόμης Σπυρίδων Θεοτόκης. «…Το Έθνος μας που αναστήθηκε απόκτησε όνομα ελληνικό, πατρίδα ελληνική και ελευθερία ελληνική …» (14/26 Οκτωβρίου 1803)
Μήνυμα του μαρξιστή Μπαλτά 2015: «ξεπερνώντας διακρίσεις όπως η φυλή, το γένος, η θρησκεία και η γλώσσα».
Ο πατριωτισμός κ. Μπαλτά ,αγενών ψυχάς αποστρέφεται, και τους ιδιοφελεις και φιλάργυρους μισεί.
«Μυριάδων στόματα ανθρώπων προφέρουσι την λέξιν Πατριωτισμός, πλην πολλά ολίγων πνεύματα εννοούσι την κυρίαν της λέξεως σημασίαν. Όλοι βεβαιούσιν, ότι εις τας ψυχάς των εμφωλεύει ο Πατριωτισμός, άλλ' εν υπάρξει εις τά ώτα των περισσοτέρων το όνομα Πατρίς, Πατριωτισμός είναι ήχος ασήμαντος, καθότι ή ευγενεστέρα αύτη των αρετών πολλά ολίγας κρίνει αξίας να έκλέξη ως κατοικητήριόν της, είναι ευγενής, και διά τούτο αγενών ψυχάς αποστρέφεται, και γενναία, καί διά τούτο των φιλάργυρων ούτε την ύπαρξη να ακούη δέν υποφέρει. Κοινωφελής τέλος, και διά τούτο ιδιοφελεις μισεί Εις μάτην ήθελε ζητήσει τις νά , εὕρη τό αειθαλές του Πατριωτισμού δένδρον εις πάσαν γην καί χώραν, διότι αί ρίζαι του έκει μόνον φυτρόνουσιν, όπου Έθνος ελεύθερον καί πεφωτισμένον κατοικεί, όπου γενική ομόνοια και αγάπη συνδέει τά μέλη του Έθνους, όπου το κοινόν συμφέρον ενώνει τούς πολίτας πρός ένα καί τόν αυτόν σκοπόν, όπου τάξις καί νόμοι βασιλεύουσι, καί τέλος, όπου τό ιερόν τών φυσικών χρεών αίσθημα οδηγεί τάς διαφόρους κλάσεις τών πολιτών. Ή Ελλάς μόνη δύναται δικαίως νά καυχηθεί, ότι είναι Μήτηρ τού Πατριωτισμοῦ. Αλλά τότε μόνον, οπόταν διάφοροι μικραί φυλαί παραιτήσασαι τήν πρώην νομαδικήν των ζωήν, κατοίκησαν πόλεις καί χωρία, καί ένωθεισαι εις τήν κυρίως Ελλάδα έσχημάτισαν ύπό τόν Κέκρωπα, Έλληνα, Άμφικτύονα, Θησέα, καί Δράκοντα ένα όλον τακτικώτερον, καί μίαν διοίκησιν συστηματικωτέραν, τήν οποίαν μετά καιρόν οι νόμοι ενός Λυκούργου έτελειοποίησαν, καί ενός Σόλωνος διαιώνισαν. Όπόταν αί λαμπρόταται της σοφίας ακτίνες ήρχισαν νά φωτίσωσι τόν Έλληνικόν ορίζοντα, τό κοινόν πνεύμα νά έμψυχόνη όλόκληρον τό "Εθνος, καί ό ευγενής πρός τά ένδοξα ζήλος νά δεσπόζη τών πνευμάτων τών διαφόρων κλάσεων τών πολιτών, τότε μόνον, λέγω, έβλάστησεν εις τάς καρδίας τών Ελλήνων ό πρός τήν Πατρίδα διακαής έρως, εκείνος ό πλούσιος σπόρος τών Ελληνικών αρετών, έκτοτε ανήκουστος Πατριωτισμός ώδήγει μικρούς καί μεγάλους από ηρωικά εις ήρωϊκά κατορθώματα, καί έκτοτε ή ιστορία της μικράς Ελληνικής Επικρατείας κατεστάθη ιστορία τοῦ Κόσμου, άλλ' ή χειρ τοῦ πανδαμάτορος χρόνου εισήγαγε νέαν μορφήν πραγμάτων εις τήν Ελλάδα. Ο Πατριωτισμός ήσθένησε, και ισοχρόνως καί ή ευκλεια της Ελλάδος- τέλος εξέπνευσε, καί μετ" αύτοΰ καί ή λαμπρότης τοῦ Ελληνικοῦ "Έθνους.
Πηγή: Πατριωτικό Δοκίμιο των Φιλογενων 1817
Κόμης Σπυρίδων Θεοτόκης. «…Το Έθνος μας που αναστήθηκε απόκτησε όνομα ελληνικό, πατρίδα ελληνική και ελευθερία ελληνική …» (14/26 Οκτωβρίου 1803)
Μήνυμα του μαρξιστή Μπαλτά 2015: «ξεπερνώντας διακρίσεις όπως η φυλή, το γένος, η θρησκεία και η γλώσσα».
Ο πατριωτισμός κ. Μπαλτά ,αγενών ψυχάς αποστρέφεται, και τους ιδιοφελεις και φιλάργυρους μισεί.
«Μυριάδων στόματα ανθρώπων προφέρουσι την λέξιν Πατριωτισμός, πλην πολλά ολίγων πνεύματα εννοούσι την κυρίαν της λέξεως σημασίαν. Όλοι βεβαιούσιν, ότι εις τας ψυχάς των εμφωλεύει ο Πατριωτισμός, άλλ' εν υπάρξει εις τά ώτα των περισσοτέρων το όνομα Πατρίς, Πατριωτισμός είναι ήχος ασήμαντος, καθότι ή ευγενεστέρα αύτη των αρετών πολλά ολίγας κρίνει αξίας να έκλέξη ως κατοικητήριόν της, είναι ευγενής, και διά τούτο αγενών ψυχάς αποστρέφεται, και γενναία, καί διά τούτο των φιλάργυρων ούτε την ύπαρξη να ακούη δέν υποφέρει. Κοινωφελής τέλος, και διά τούτο ιδιοφελεις μισεί Εις μάτην ήθελε ζητήσει τις νά , εὕρη τό αειθαλές του Πατριωτισμού δένδρον εις πάσαν γην καί χώραν, διότι αί ρίζαι του έκει μόνον φυτρόνουσιν, όπου Έθνος ελεύθερον καί πεφωτισμένον κατοικεί, όπου γενική ομόνοια και αγάπη συνδέει τά μέλη του Έθνους, όπου το κοινόν συμφέρον ενώνει τούς πολίτας πρός ένα καί τόν αυτόν σκοπόν, όπου τάξις καί νόμοι βασιλεύουσι, καί τέλος, όπου τό ιερόν τών φυσικών χρεών αίσθημα οδηγεί τάς διαφόρους κλάσεις τών πολιτών. Ή Ελλάς μόνη δύναται δικαίως νά καυχηθεί, ότι είναι Μήτηρ τού Πατριωτισμοῦ. Αλλά τότε μόνον, οπόταν διάφοροι μικραί φυλαί παραιτήσασαι τήν πρώην νομαδικήν των ζωήν, κατοίκησαν πόλεις καί χωρία, καί ένωθεισαι εις τήν κυρίως Ελλάδα έσχημάτισαν ύπό τόν Κέκρωπα, Έλληνα, Άμφικτύονα, Θησέα, καί Δράκοντα ένα όλον τακτικώτερον, καί μίαν διοίκησιν συστηματικωτέραν, τήν οποίαν μετά καιρόν οι νόμοι ενός Λυκούργου έτελειοποίησαν, καί ενός Σόλωνος διαιώνισαν. Όπόταν αί λαμπρόταται της σοφίας ακτίνες ήρχισαν νά φωτίσωσι τόν Έλληνικόν ορίζοντα, τό κοινόν πνεύμα νά έμψυχόνη όλόκληρον τό "Εθνος, καί ό ευγενής πρός τά ένδοξα ζήλος νά δεσπόζη τών πνευμάτων τών διαφόρων κλάσεων τών πολιτών, τότε μόνον, λέγω, έβλάστησεν εις τάς καρδίας τών Ελλήνων ό πρός τήν Πατρίδα διακαής έρως, εκείνος ό πλούσιος σπόρος τών Ελληνικών αρετών, έκτοτε ανήκουστος Πατριωτισμός ώδήγει μικρούς καί μεγάλους από ηρωικά εις ήρωϊκά κατορθώματα, καί έκτοτε ή ιστορία της μικράς Ελληνικής Επικρατείας κατεστάθη ιστορία τοῦ Κόσμου, άλλ' ή χειρ τοῦ πανδαμάτορος χρόνου εισήγαγε νέαν μορφήν πραγμάτων εις τήν Ελλάδα. Ο Πατριωτισμός ήσθένησε, και ισοχρόνως καί ή ευκλεια της Ελλάδος- τέλος εξέπνευσε, καί μετ" αύτοΰ καί ή λαμπρότης τοῦ Ελληνικοῦ "Έθνους.
Πηγή: Πατριωτικό Δοκίμιο των Φιλογενων 1817
24 Μαρτίου …..
Σαν σήμερα, 12/24 Μαρτίου 1801 δολοφονήθηκε από τους πράκτορες της Στοάς του Λονδίνου στην Αγία Πετρούπολη ο Τσάρος Παύλος.
YΓ.Το απόγευμα θα κάνω σχετική ανάρτηση.
YΓ.Το απόγευμα θα κάνω σχετική ανάρτηση.
Μπάρμπα-Σπύρο….
τα σχετικά με τον αείμνηστο Καποδίστρια έπρεπε να τα βάλετε στα βιβλία του 21. Δεν έπρεπε να τα παραλείψετε. Αντί να αναθεωρήσετε τους Αθεάτους, καλύτερα να γίνει μία βελτιωμένη έκδοση των σχετικών με το 21, που είναι πραγματικά άνω-κάτω και ολίγον δυσνόητο.
H Επανάσταση των Φιλογενων δεν είναι «άνω-κάτω». Εχει τις ενότητες θεμάτων που εγώ επέλεξα, και ακολουθεί τη σωστή χρονολογικά ακολουθία των γεγονότων και δεν είναι καθόλου δυσνόητο. Το αντίθετο θα έλεγα. Μέχρι και χρονολόγιο έβαλα, για να γίνει κατανοητή η αλληλουχία.
ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΑΡΑΣ
H Επανάσταση των Φιλογενων δεν είναι «άνω-κάτω». Εχει τις ενότητες θεμάτων που εγώ επέλεξα, και ακολουθεί τη σωστή χρονολογικά ακολουθία των γεγονότων και δεν είναι καθόλου δυσνόητο. Το αντίθετο θα έλεγα. Μέχρι και χρονολόγιο έβαλα, για να γίνει κατανοητή η αλληλουχία.
ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΤΖΑΡΑΣ
23/3/15
Ως εδώ ήταν!
Μετάα-Βολήηη! Κλίνατε επ’ …Αριστερά (Neigen Sie auf der linken)
Όπως λέγαμε Δολάριο -δολάριο μαθαίνεις το τροπάριο, από «Γκασταρμπάιτερ», της Τασίας , europäischen VonTsipras . Institutionen ! πάνω από όλα. Europäischen Familien που λέει ο λόγος και μαγκιές τέλος.
Άλλο το σκοτεινό παρελθόν. Τώρα ο Jens Weidmann είναι δημοκράτης, Bruder, ακαρντάς δηλαδή. Σύντροφος συναγωνιστής της europäischen Familien και του κοινού μας (μαύρου) μάλλοντος.
ΥΓ. Präsentieren ...
Όπως λέγαμε Δολάριο -δολάριο μαθαίνεις το τροπάριο, από «Γκασταρμπάιτερ», της Τασίας , europäischen VonTsipras . Institutionen ! πάνω από όλα. Europäischen Familien που λέει ο λόγος και μαγκιές τέλος.
Άλλο το σκοτεινό παρελθόν. Τώρα ο Jens Weidmann είναι δημοκράτης, Bruder, ακαρντάς δηλαδή. Σύντροφος συναγωνιστής της europäischen Familien και του κοινού μας (μαύρου) μάλλοντος.
ΥΓ. Präsentieren ...
Ιστορία.
1921. Μικρά Ασία. Αρχίζει η Ελληνική Επίθεση στο Εσκί Σεχήρ. Διοικητής ο Αναστάσιος Παπούλας, που αποστρατεύτηκε το Μάϊο του 1922 με απαίτηση του Στεργιάδη λόγω ορίου ηλικίας και αντικαταστάθηκε στην αρχιστρατηγία από τον Γεώργιο Χατζανέστη και αποστρατεύθηκε.
Κατά τη Δίκη των έξι, το Νοέμβριο του 1922, κατέθεσε ως μάρτυρας κατηγορίας εναντίον του Γεωργίου Χατζηανέστη.Τελικά εγκατέλειψε του βασιλόφρονες και προσχώρησε στη βενιζελική παράταξη.
Το 1935 συνελήφθη για τη συμμετοχή του στο αποτυχημένο κίνημα της 1ης Μαρτίου 1935 των Πλαστήρα-Βενιζέλου,και καταδικάστηκε σε θάνατο.Εκτελέστηκε δια τουφεκισμού στις 24 Απριλίου του 1935 μαζί με τον αντιστράτηγο Μιλτιάδη Κοιμήση.
Η εκτέλεσή ήταν εκδίκηση των αντιβενιζελικών.
Κατά τη Δίκη των έξι, το Νοέμβριο του 1922, κατέθεσε ως μάρτυρας κατηγορίας εναντίον του Γεωργίου Χατζηανέστη.Τελικά εγκατέλειψε του βασιλόφρονες και προσχώρησε στη βενιζελική παράταξη.
Το 1935 συνελήφθη για τη συμμετοχή του στο αποτυχημένο κίνημα της 1ης Μαρτίου 1935 των Πλαστήρα-Βενιζέλου,και καταδικάστηκε σε θάνατο.Εκτελέστηκε δια τουφεκισμού στις 24 Απριλίου του 1935 μαζί με τον αντιστράτηγο Μιλτιάδη Κοιμήση.
Η εκτέλεσή ήταν εκδίκηση των αντιβενιζελικών.
23 Μαρτίου – Συνθήματα και κλισέ
1775. Ο Patrick Henry στο πλαίσιο του Αμερικανικού Πολέμου της Ανεξαρτησίας.
έριξε από τη Βιρτζίνια το σύνθημα «Give me liberty, or give me death!»– at St. John's Episcopal Church, Richmond, Virginia. «Ελευθερία ή Θάνατος» από τον πρόφερε κατά τη διάρκεια
1806 . Η Αγγλία απαγόρευσε το εμπόριο σκλάβων.
1839. Η Εφημερίδα "Morning Post" της Βοστώνης δημοσιεύει για πρώτη φορά, την είναι έκφραση "ΟΚ", που προέρχεται όπως λένε από το ανορθόγραφο «Oll Korrect». (Μπορεί και από το Όλα Καλά;).
1876. Ο Ρώσος Πάβελ Νικολάγιεβιτς Γιάμπλοτσκοφ ( Па́вел Никола́евич Я́блочков) λαμβάνει γαλλικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας με αριθμό 112024, για τον ηλεκτρικό λαμπτήρα.
1839. Η Εφημερίδα "Morning Post" της Βοστώνης δημοσιεύει για πρώτη φορά, την είναι έκφραση "ΟΚ", που προέρχεται όπως λένε από το ανορθόγραφο «Oll Korrect». (Μπορεί και από το Όλα Καλά;).
1876. Ο Ρώσος Πάβελ Νικολάγιεβιτς Γιάμπλοτσκοφ ( Па́вел Никола́евич Я́блочков) λαμβάνει γαλλικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας με αριθμό 112024, για τον ηλεκτρικό λαμπτήρα.
23 Μαρτίου -Ιστορία
1227. Η 23χρονη Μαργαρίτα η Αυστριακά, (φον Μπάμπενμπεργκ), που έχει παντευτεί τον 16χρονο πρωτότοκο του αυτοκράτορα Φρειδερίκου Χοχενστάουφεν, στέφεται βασίλισσα των Ρωμαίων, στο Άαχεν.
1324 .Ο Πάπας Ιωάννης XXII αφόρισε τον αυτοκράτορα Λουδοβίκο (Ludwig) της Βαυαρίας.
1540. Το Αββαείο του Waltham στο Lincolnshire περικυκλώνεται από το στρατό του Ερρίκου Η΄ Τυδώρ. Είναι το τελευταίο κοινόβιο που έκλεισε κατά τη «Διάλυση των Μοναστηριών» . Το 1966 , έγινε στη Ρώμη, η πρώτη μετά από 400 χρόνια, επίσημη συνάντηση του Πάπα και του Αρχιεπισκόπου του Καντέρμπουρι.
1568. Η Αικατερίνη των Μεδίκων με την Ειρήνη του Longjumeau, αναγνωρίζει τα δικαιώματα των γάλλων Ουγενότων,(Huguenots), και τελειώνει η δεύτερη φάση των γαλλικών θρησκευτικών πολέμων.
1324 .Ο Πάπας Ιωάννης XXII αφόρισε τον αυτοκράτορα Λουδοβίκο (Ludwig) της Βαυαρίας.
1540. Το Αββαείο του Waltham στο Lincolnshire περικυκλώνεται από το στρατό του Ερρίκου Η΄ Τυδώρ. Είναι το τελευταίο κοινόβιο που έκλεισε κατά τη «Διάλυση των Μοναστηριών» . Το 1966 , έγινε στη Ρώμη, η πρώτη μετά από 400 χρόνια, επίσημη συνάντηση του Πάπα και του Αρχιεπισκόπου του Καντέρμπουρι.
1568. Η Αικατερίνη των Μεδίκων με την Ειρήνη του Longjumeau, αναγνωρίζει τα δικαιώματα των γάλλων Ουγενότων,(Huguenots), και τελειώνει η δεύτερη φάση των γαλλικών θρησκευτικών πολέμων.
Γρηγοριανό-Ιουλιανό
Η είσοδος των Επαναστατών στην Καλαμάτα έγινε στις 23 Μαρτίου 1821 αλλά με το παλιό Ιουλιανό ημερολόγιο. Τότε οι «καθολικοί» έγραφαν 4 Απριλίου. 12 μέρες ήταν η διαφορά.
Μερική ικανοποίηση
Άργησε, ο ALEXIS ,αλλά την έστειλε την επιστολή που επιμόνως πρότεινα στις 15 Μαρτίου . Σε αυτή έλεγε ότι, « η κυβέρνησή του θα αναγκαστεί να επιλέξει μεταξύ της αποπληρωμής των δανείων, προς το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, ή της συνέχισης των κοινωνικών δαπανών».
Φανταστείτε να υπήρχε ομόφωνο ψήφισμα της Βουλής, που να λέει πρώτα οι μισθοί και οι συντάξεις και μετά τόκοι και χρεολύσια. Και έπρεπε να την έχει στείλει πρώτα από όλους στον Ομπάμα και την Κριστίν και να ζητάει να πάνε πίσω στο 2016 οι πληρωμές για το 2015.
YΓ, Θα ζητήσω ποσοστό 12% για τις συμβουλές μου!
Φανταστείτε να υπήρχε ομόφωνο ψήφισμα της Βουλής, που να λέει πρώτα οι μισθοί και οι συντάξεις και μετά τόκοι και χρεολύσια. Και έπρεπε να την έχει στείλει πρώτα από όλους στον Ομπάμα και την Κριστίν και να ζητάει να πάνε πίσω στο 2016 οι πληρωμές για το 2015.
YΓ, Θα ζητήσω ποσοστό 12% για τις συμβουλές μου!
Γαλλία: Μια Νίκη της Λε Πεν που βαφτίστηκε ήττα
Το Εθνικό Μέτωπο στις ευρωεκλογές είχε ψηφιστεί από 4.712. 461 Γάλους και τοτε έλεγαν ότι ήταν «ανέξοδη» ψήφος διαμαρτυρίας. Χθες το υποστήριξαν 4.951.091 Γάλλοι. 240.000 περισσότεροι ή άνοδος 5%, με όλα τα μμε εναντίον και όλα τα κόμματα συνασπισμένα κατά της Λε Πεν. Το αποτέλεσμα ήταν νικηφόρο. Όχι μόνο κεφαλαιοποιήθηκαν τα κέρδη των ευροεκλογών αλλά έγινε και ένα μικρό βήμα μπροστά. Ενώ η Γαλλία στράφηκε συνολικά προς τα δεξιά.
Ο Ολάντ που είναι και πρόεδρος έπεσε από τα 2.650. 357 στους 2.572 933 και σε ποσοστό 13,05%.
Το «κεντροδεξιό» UMP του Σαρκοζί έλαβε 4 162 613 ή το 21,12% και είναι πίσω από το Εθνικό Μέτωπο, αλλά οι «δημοσιογράφοι» και οι εκλογομάγειρoι υπολογίζουν και τους συμμάχους του από την Union pour un mouvement populaire που πήρε 6,74% και τον φέρνουν πρώτο. Η κεντροδεξιά, το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα έτσι εμφανίζεται στο 29%, το Εθνικό Μέτωπο μόνο του είναι πάνω από το 25% και οι Σοσιαλιστές και οι σύμμαχοί τους είναι στο 21,5%.
Ο Ολάντ που είναι και πρόεδρος έπεσε από τα 2.650. 357 στους 2.572 933 και σε ποσοστό 13,05%.
Το «κεντροδεξιό» UMP του Σαρκοζί έλαβε 4 162 613 ή το 21,12% και είναι πίσω από το Εθνικό Μέτωπο, αλλά οι «δημοσιογράφοι» και οι εκλογομάγειρoι υπολογίζουν και τους συμμάχους του από την Union pour un mouvement populaire που πήρε 6,74% και τον φέρνουν πρώτο. Η κεντροδεξιά, το Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα έτσι εμφανίζεται στο 29%, το Εθνικό Μέτωπο μόνο του είναι πάνω από το 25% και οι Σοσιαλιστές και οι σύμμαχοί τους είναι στο 21,5%.
22/3/15
Ο ΔΗΜΟΣ ΘΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΠΑΛΑΜΑ ΚΑΙ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟ (KEΔ)
Ως κι από τον Καμίνη έφαγαν πόρτα οι πρόθυμοι του ΔΣ τηςΕΣΗΕΑ
Διόγος-Κοτταρίδης-Αντωνιάδου-Κατσίμη, οι οποίοι ανακοίνωσαν ότι δίνουν 2.000 ευρώ στο Δήμαρχο για να αποκατασταθούν τα αγάλματα από τους βανδαλισμούς.
Σε ανακοίνωση του Δημάρχου αναφέρεται: «Ευχαριστώ θερμά το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ για την ευαισθητοποίηση και ζητώ το ποσό αυτό να κατατεθεί στο ταμείο Αλληλοβοήθειας ανέργων δημοσιογράφων».
Την πρωτοβουλία για να πλύνει τα αγάλματα ο Δήμος με λεφτάαπότο ταμείο της ΕΣΗΕΑ και χωρίς απόφαση του ΔΣ, είχε σπεύσει να αναρτήσει με καμάρι στο facebοοk o ταμίας της ΕΣΗΕΑ Κοτταρίδης. Τα σχόλια που ακολούθησαν την ανάρτηση του είναι αποκαλυπτικά.
20 Μαρτίου στις 9:41 μ.μ.∙ ∙
Nikolas Anastopoulos.Είμαι άνεργος δημοσιογράφος και έχω να πάρω έστω και ένα ευρώ εδώ και δυόμιση χρόνια. Δεν μου τα δίνετε εμένα και πάω εγώ να τα πλύνω τα αγάλματα
20 Μαρτίου στις 10:53 μ.μ.∙
Μάνος Τσαγκαράκης Υπάρχουν άνεργοι να τους δώσετε ενίσχυση. Τα έξοδα για τον καθαρισμό των αγαλμάτων ας τα καταβάλλουν το Πανεπιστήμιο, ο δήμος, το υπουργείο Παιδείας και η θεία μου η Μαρίκα. Όλο φρουφρου κι αρώματα είσαστε.
Χθες στις 12:17 π.μ.∙ ∙ Kottaridis Dimitris Μάνος Τσαγκαράκης Λυπάμαι για το σχόλιο σας. Προφανώς αν είχατε ασχοληθεί με την Ένωση θα γνωρίζατε το τι κάνουμε και το τι όχι..
23.00
∙ ∙ Μάνος ΤσαγκαράκηςΙσως είστε πολύ νεότερος επαγγελματικά από μένα, αλλιώς θα ξέρατε ότι ήμουν συνδικαλιστικός εκπρόσωπος σε εποχές που πιστέψτε με δεν συμφέρει το σημερινό ΔΣ να συγκριθούν. Ας μην ανοίξουμε συζήτηση για τι κάνει και τι δεν κάνει η ΕΣΗΕΑ. Και μόνη η προσέλευση στις εκλογές και τις ΓΣ δείχνει την εκτίμηση που τρέφει το σύνολο των συναδέλφων, ειδικά μετά τις περίεργες συμμαχίες που αναπτύχθηκαν.
23 00 Kottaridis Dimitris Κατάλαβα.
2200∙ Μάνος Τσαγκαράκης Ελπίζω...
Πάντως πέντε χρόνια τώρα δεν έχουν εγκριθεί τα οικονομικά της ΕΣΗΕΑ από την Γενική συνέλευση Το πιο σπουδαίο όμως είναι ότι ο προϋπολογισμόςτου 2015 «πέρασε» μόνο απότ ην πλειοψηφία του ΔΣ επειδή έχει πλασματικά έσοδα, ώστε να ο ταμίας να σηκώνει λεφτά απότο αποθεματικό για τα έργα βιτρίνας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.
Αυτά που χρωστάνε εργοδότες και άλλοι και υπερβαίνουν το 1,5 εκ. ευρώ είναι κρυμμένα κάτω απότο χαλί. Το θέμα είναι πότε θα κάνουν τη εμφάνιση Τους οι ελεγκτές, επειδή στο τέταρτο όροφο του κτιρίου, έκανε ήδη την εμφάνιση του ο ΣΔΟΕ.
πηγή www.Styx.gr
Σε ανακοίνωση του Δημάρχου αναφέρεται: «Ευχαριστώ θερμά το ΔΣ της ΕΣΗΕΑ για την ευαισθητοποίηση και ζητώ το ποσό αυτό να κατατεθεί στο ταμείο Αλληλοβοήθειας ανέργων δημοσιογράφων».
Την πρωτοβουλία για να πλύνει τα αγάλματα ο Δήμος με λεφτάαπότο ταμείο της ΕΣΗΕΑ και χωρίς απόφαση του ΔΣ, είχε σπεύσει να αναρτήσει με καμάρι στο facebοοk o ταμίας της ΕΣΗΕΑ Κοτταρίδης. Τα σχόλια που ακολούθησαν την ανάρτηση του είναι αποκαλυπτικά.
20 Μαρτίου στις 9:41 μ.μ.∙ ∙
Nikolas Anastopoulos.Είμαι άνεργος δημοσιογράφος και έχω να πάρω έστω και ένα ευρώ εδώ και δυόμιση χρόνια. Δεν μου τα δίνετε εμένα και πάω εγώ να τα πλύνω τα αγάλματα
20 Μαρτίου στις 10:53 μ.μ.∙
Μάνος Τσαγκαράκης Υπάρχουν άνεργοι να τους δώσετε ενίσχυση. Τα έξοδα για τον καθαρισμό των αγαλμάτων ας τα καταβάλλουν το Πανεπιστήμιο, ο δήμος, το υπουργείο Παιδείας και η θεία μου η Μαρίκα. Όλο φρουφρου κι αρώματα είσαστε.
Χθες στις 12:17 π.μ.∙ ∙ Kottaridis Dimitris Μάνος Τσαγκαράκης Λυπάμαι για το σχόλιο σας. Προφανώς αν είχατε ασχοληθεί με την Ένωση θα γνωρίζατε το τι κάνουμε και το τι όχι..
23.00
∙ ∙ Μάνος ΤσαγκαράκηςΙσως είστε πολύ νεότερος επαγγελματικά από μένα, αλλιώς θα ξέρατε ότι ήμουν συνδικαλιστικός εκπρόσωπος σε εποχές που πιστέψτε με δεν συμφέρει το σημερινό ΔΣ να συγκριθούν. Ας μην ανοίξουμε συζήτηση για τι κάνει και τι δεν κάνει η ΕΣΗΕΑ. Και μόνη η προσέλευση στις εκλογές και τις ΓΣ δείχνει την εκτίμηση που τρέφει το σύνολο των συναδέλφων, ειδικά μετά τις περίεργες συμμαχίες που αναπτύχθηκαν.
23 00 Kottaridis Dimitris Κατάλαβα.
2200∙ Μάνος Τσαγκαράκης Ελπίζω...
Πάντως πέντε χρόνια τώρα δεν έχουν εγκριθεί τα οικονομικά της ΕΣΗΕΑ από την Γενική συνέλευση Το πιο σπουδαίο όμως είναι ότι ο προϋπολογισμόςτου 2015 «πέρασε» μόνο απότ ην πλειοψηφία του ΔΣ επειδή έχει πλασματικά έσοδα, ώστε να ο ταμίας να σηκώνει λεφτά απότο αποθεματικό για τα έργα βιτρίνας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ.
Αυτά που χρωστάνε εργοδότες και άλλοι και υπερβαίνουν το 1,5 εκ. ευρώ είναι κρυμμένα κάτω απότο χαλί. Το θέμα είναι πότε θα κάνουν τη εμφάνιση Τους οι ελεγκτές, επειδή στο τέταρτο όροφο του κτιρίου, έκανε ήδη την εμφάνιση του ο ΣΔΟΕ.
πηγή www.Styx.gr
Η τώρα η ποτέ
Αυτός ο καθηγητής πρέπει να ζητήσει και τα σώβρακα που φοράει ο υιός της αδελφής του, για συκοφαντική δυσφήμιση, και να κλείσει επιτέλους το ΔΟΛιο μαγαζί της Ιντέλιτζεντ Σέρβις. Έτσι για την ψυχή του «Αρη».
Το ΔΟΛιο "Σκάνδαλο"
Ο νεοδημοκράτης «Χρυσός» μεταρρυθμιστής, τους απέλυσε χωρίς προμήθεια, τσάμπα, αλλά ο κεντροαριστερός καθηγητής για να τους υποστηρίξει νομικά, ζήτησε να πληρωθεί με ποσοστό .
ΥΓ.Ουάου!
ΥΓ.Ουάου!
21/3/15
Ό,τι δεν έκανε ο Ενβέρ Χότζα…
Ο κ. Λευτέρης Δράζιος, από το Χλωμό Πωγωνίου της Βορείου Ηπείρου και μεταφραστής της μεταφραστικής υπηρεσίας του ΥΠΕΞ, έκανε την ακόλουθη καταγγελία.
Ο στυγνός δικτάτορας της Αλβανίας Ενβέρ Χότζα είχε προκαλέσει πολλά δεινά στον Ελληνισμό της Βορείου Ηπείρου, αλλά δεν απαγόρευε στους Βορειοηπειρώτες να αυτοπροσδιορίζονται και να γράφουν εξελληνισμένο το ονοματεπώνυμό τους στην ελληνική γλώσσα (σε όσους κατοικούσαν στις λεγόμενες μειονοτικές ζώνες).
Εγώ προσωπικά, για τις αλβανικές αρχές ήμουν ο Lefter Drazho, αλλά για μένα τον ίδιο, για τους συγχωριανούς μου, για τους συμμαθητές μου, για τους αναγνώστες μου, δεν ήμουν ο Λευτέρ (ή Λεφτέρ) Ντράζο, αλλά ο Λευτέρης Δράζιος. Το ίδιο και οι άλλοι Έλληνες ομογενείς στην Αλβανία. Ήταν ο Γιώργος, ο Γρηγόρης, ο Δημήτρης, ο Βαγγέλης, ο Χρήστος, ο Αλέξανδρος, η Αγγελική, η Ελένη κλπ.
Ό,τι δεν έκανε ο Ενβέρ Χότζα στην Αλβανία τότε, το κάνει σήμερα η Μεταφραστική Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας. Καταργεί το δικαίωμα όσων ομογενών δεν έχουν ακόμη αποκτήσει ελληνική ταυτότητα ή ταυτότητα ομογενούς, να αυτοπροσδιορίζονται με την εξελληνισμένη μορφή των ονοματεπωνύμων τους και επιβάλλει να γράφονται τα ονοματεπώνυμα με την εξαλβανισμένη μορφή τους.
Για λόγους που μόνο οι ίδιες γνωρίζουν, η Διευθύντρια, κα Αναστασία Σπέντζα και η προϊστάμενη βαλκανικών γλωσσών, κα Λαμπρινή Σεμπεκοπούλου, έχουν επιδοθεί το τελευταίο διάστημα σε ένα ατέλειωτο κυνήγι, καθ’ υπέρβαση καθήκοντος, ελέγχοντας τις μεταφράσεις και πιέζοντας αφόρητα τους μεταφραστές να, με σκοπό να αποδίδουν τα ονοματεπώνυμα των ομογενών όπως τα αναγράφουν οι αλβανικές αρχές, δηλαδή να ενεργούν σε αντίθεση με την εθνική τους συνείδηση.
Οι εν λόγω κυρίες παραγνωρίζουν ότι στη Βόρειο Ήπειρο ζούσε, ζει και ελπίζω να ζει στους επόμενους αιώνες μια διεθνώς αναγνωρισμένη ελληνική μειονότητα και τα μέλη της στην Ελλάδα, θα πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα με όλους τους Έλληνες και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να συμπεριφέρεται ρατσιστικά προς αυτά.
Μάταια εσείς, Έλληνες Βορειοηπειρώτες, από τη Δρόπολη, το Βούρκο, το Πωγώνι, τη Χειμάρρα, την Πρεμετή, την Κορυτσά, πασχίσατε να βάλετε στους υιούς σας ελληνικά ονόματα όπως Σωκράτης, Ιπποκράτης, Αριστοτέλης, Μιλτιάδης κλπ. Εάν καταθέσετε αλβανικό πιστοποιητικό προς μετάφραση στη Μεταφραστική Υπηρεσία, μην εκπλαγείτε όταν σ’ αυτή διαβάσετε τα ονόματα ως Σωκράτ, (μπορεί και Σοκράτ) Ιποκράτ, Αριστοτέλ, Μιλτιάδ κλπ.
Κι εσύ, εγγονέ του Ευάγγελου Ζάππα, τι κι αν περηφανεύεσαι με το Ζάππειο.
Για τη Μεταφραστική Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών είσαι ο Βανγκέλ (στην καλύτερη περίπτωση Βαγγέλ) Ζάπα, διότι οι κυρίες, διευθύντρια και προϊσταμένη – όπως οι ίδιες υποστηρίζουν – εφαρμόζουν κατά παράδοξο και παράλογο τρόπο το σύστημα ΕΛΙΟΤ και από την αλβανική γλώσσα στην Ελληνική.
(Σύμφωνα μ’ αυτό το σύστημα μήπως θα πρέπει να αποδοθεί και το Athinë – Greqi, που υπάρχει σε πάρα πολλά αλβανικά πιστοποιητικά ως Αθήνε – Γκρεκί;) Εσύ Χριστάκη Τόλη (τυχαία τα ονόματα και τα επώνυμα), που έχεις αποκτήσει την ελληνική ταυτότητα, είσαι και στη μετάφραση Χριστάκης Τόλης. Ωραία.
Η γυναίκα σου όμως, που δεν έχει αποκτήσει ακόμη ελληνική ταυτότητα, στη μετάφραση, σύμφωνα με τη Διεύθυνση της Μεταφραστικής Υπηρεσίας, θα γραφτεί Καλόπι Τόλι (όχι Καλλιόπη Τόλη) και ο υιός σου, Σοτίρ Τόλι.
Κι ας αναφέρονται τα ονόματα αυτά στο ίδιο πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης. Κι εσύ, μετανάστρια της δεύτερης γενιάς, που γεννήθηκες και μεγάλωσες στην Αθήνα και έχεις ληξιαρχική πράξη γέννησης από το ελληνικό ληξιαρχείο και οι γονείς σου σε βάπτισαν στην εκκλησία με το όνομα Ιωάννα Αγγελή (μπορεί να μην είσαι ομογενής, αλλά χριστιανή ορθόδοξη) και με αυτά τα στοιχεία έχεις όλους τους τίτλους σπουδών σου, από το δημοτικό έως το Πανεπιστήμιο, στη μετάφραση του πιστοποιητικού δεν θα είσαι πλέον Ιωάννα Αγγελή, αλλά Γιοάνα Ανγκελί.
Δεν παρά να κλαις εσύ με μαύρο δάκρυ, γιατί εκεί που θα πας να καταθέσεις το πιστοποιητικό, δεν θα το δεχτούνε, επειδή δεν ταιριάζουν τα στοιχεία σου;
Η διευθύντρια έχει την απάντηση: «ένα λάθος που έγινε πριν από είκοσι τόσα χρόνια, δεν μπορεί να διαιωνίζεται» «να πας να κάνεις ταυτοπροσωπία» και άλλες παρόμοιες, που δεν ξέρεις τι να απαντήσεις. Μη το σκέφτεστε πόσα προβλήματα θα προκύψουν αύριο μεθαύριο με τα επίσημα έγγραφα των ομογενών.
Η Μεταφραστική Υπηρεσία είναι εδώ για να δημιουργήσει τα μύρια όσα προβλήματα. Ενώ στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Εξωτερικών αναγράφεται ξεκάθαρα: «Η Μεταφραστική Υπηρεσία βεβαιώνει μόνον το γνήσιο της υπογραφής των μεταφραστών. Οι μεταφραστές είναι υπεύθυνοι για την απόδοση της μετάφρασης», και αυτό τηρούνταν για δεκαετίες, τελευταία, οι υπάλληλοι, που έχουν το δικαίωμα υπογραφής και τη σφραγίδα του Υπουργείου, τελευταία, καθ’ υπέρβαση καθήκοντος, υποκαθιστούν τους μεταφραστές. Και αυτό συμβαίνει μόνο στην αλβανική γλώσσα.
Ως γνωστόν, στην Ελλάδα έχουν δικαίωμα και οι δικηγόροι να κάνουν επίσημες μεταφράσεις, οι οποίες γίνονται δεκτές από τις δημόσιες υπηρεσίες. Προς αυτούς έχει δοθεί παρόμοια οδηγία – εντολή για την αναγραφή των ονομάτων των Βορειοηπειρωτών;
Το ερώτημα που τίθεται είναι, συμφωνεί με αυτή την πρακτική η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εξωτερικών και ο ευαίσθητος σε θέματα ομογένειας και μετανάστευσης Πρωθυπουργός της χώρας κος Τσίπρας; Και τελικά, ποιον εξυπηρετεί αυτή η πολιτική;
Σίγουρα όχι τα συμφέροντα της Ελλάδας και των ομογενών.
Λευτέρης ΔΡΑΖΙΟΣ
Μεταφραστής Υπουργείου Εξωτερικών.
Ο στυγνός δικτάτορας της Αλβανίας Ενβέρ Χότζα είχε προκαλέσει πολλά δεινά στον Ελληνισμό της Βορείου Ηπείρου, αλλά δεν απαγόρευε στους Βορειοηπειρώτες να αυτοπροσδιορίζονται και να γράφουν εξελληνισμένο το ονοματεπώνυμό τους στην ελληνική γλώσσα (σε όσους κατοικούσαν στις λεγόμενες μειονοτικές ζώνες).
Εγώ προσωπικά, για τις αλβανικές αρχές ήμουν ο Lefter Drazho, αλλά για μένα τον ίδιο, για τους συγχωριανούς μου, για τους συμμαθητές μου, για τους αναγνώστες μου, δεν ήμουν ο Λευτέρ (ή Λεφτέρ) Ντράζο, αλλά ο Λευτέρης Δράζιος. Το ίδιο και οι άλλοι Έλληνες ομογενείς στην Αλβανία. Ήταν ο Γιώργος, ο Γρηγόρης, ο Δημήτρης, ο Βαγγέλης, ο Χρήστος, ο Αλέξανδρος, η Αγγελική, η Ελένη κλπ.
Ό,τι δεν έκανε ο Ενβέρ Χότζα στην Αλβανία τότε, το κάνει σήμερα η Μεταφραστική Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας. Καταργεί το δικαίωμα όσων ομογενών δεν έχουν ακόμη αποκτήσει ελληνική ταυτότητα ή ταυτότητα ομογενούς, να αυτοπροσδιορίζονται με την εξελληνισμένη μορφή των ονοματεπωνύμων τους και επιβάλλει να γράφονται τα ονοματεπώνυμα με την εξαλβανισμένη μορφή τους.
Για λόγους που μόνο οι ίδιες γνωρίζουν, η Διευθύντρια, κα Αναστασία Σπέντζα και η προϊστάμενη βαλκανικών γλωσσών, κα Λαμπρινή Σεμπεκοπούλου, έχουν επιδοθεί το τελευταίο διάστημα σε ένα ατέλειωτο κυνήγι, καθ’ υπέρβαση καθήκοντος, ελέγχοντας τις μεταφράσεις και πιέζοντας αφόρητα τους μεταφραστές να, με σκοπό να αποδίδουν τα ονοματεπώνυμα των ομογενών όπως τα αναγράφουν οι αλβανικές αρχές, δηλαδή να ενεργούν σε αντίθεση με την εθνική τους συνείδηση.
Οι εν λόγω κυρίες παραγνωρίζουν ότι στη Βόρειο Ήπειρο ζούσε, ζει και ελπίζω να ζει στους επόμενους αιώνες μια διεθνώς αναγνωρισμένη ελληνική μειονότητα και τα μέλη της στην Ελλάδα, θα πρέπει να έχουν τα ίδια δικαιώματα με όλους τους Έλληνες και κανείς δεν έχει το δικαίωμα να συμπεριφέρεται ρατσιστικά προς αυτά.
Μάταια εσείς, Έλληνες Βορειοηπειρώτες, από τη Δρόπολη, το Βούρκο, το Πωγώνι, τη Χειμάρρα, την Πρεμετή, την Κορυτσά, πασχίσατε να βάλετε στους υιούς σας ελληνικά ονόματα όπως Σωκράτης, Ιπποκράτης, Αριστοτέλης, Μιλτιάδης κλπ. Εάν καταθέσετε αλβανικό πιστοποιητικό προς μετάφραση στη Μεταφραστική Υπηρεσία, μην εκπλαγείτε όταν σ’ αυτή διαβάσετε τα ονόματα ως Σωκράτ, (μπορεί και Σοκράτ) Ιποκράτ, Αριστοτέλ, Μιλτιάδ κλπ.
Κι εσύ, εγγονέ του Ευάγγελου Ζάππα, τι κι αν περηφανεύεσαι με το Ζάππειο.
Για τη Μεταφραστική Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών είσαι ο Βανγκέλ (στην καλύτερη περίπτωση Βαγγέλ) Ζάπα, διότι οι κυρίες, διευθύντρια και προϊσταμένη – όπως οι ίδιες υποστηρίζουν – εφαρμόζουν κατά παράδοξο και παράλογο τρόπο το σύστημα ΕΛΙΟΤ και από την αλβανική γλώσσα στην Ελληνική.
(Σύμφωνα μ’ αυτό το σύστημα μήπως θα πρέπει να αποδοθεί και το Athinë – Greqi, που υπάρχει σε πάρα πολλά αλβανικά πιστοποιητικά ως Αθήνε – Γκρεκί;) Εσύ Χριστάκη Τόλη (τυχαία τα ονόματα και τα επώνυμα), που έχεις αποκτήσει την ελληνική ταυτότητα, είσαι και στη μετάφραση Χριστάκης Τόλης. Ωραία.
Η γυναίκα σου όμως, που δεν έχει αποκτήσει ακόμη ελληνική ταυτότητα, στη μετάφραση, σύμφωνα με τη Διεύθυνση της Μεταφραστικής Υπηρεσίας, θα γραφτεί Καλόπι Τόλι (όχι Καλλιόπη Τόλη) και ο υιός σου, Σοτίρ Τόλι.
Κι ας αναφέρονται τα ονόματα αυτά στο ίδιο πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης. Κι εσύ, μετανάστρια της δεύτερης γενιάς, που γεννήθηκες και μεγάλωσες στην Αθήνα και έχεις ληξιαρχική πράξη γέννησης από το ελληνικό ληξιαρχείο και οι γονείς σου σε βάπτισαν στην εκκλησία με το όνομα Ιωάννα Αγγελή (μπορεί να μην είσαι ομογενής, αλλά χριστιανή ορθόδοξη) και με αυτά τα στοιχεία έχεις όλους τους τίτλους σπουδών σου, από το δημοτικό έως το Πανεπιστήμιο, στη μετάφραση του πιστοποιητικού δεν θα είσαι πλέον Ιωάννα Αγγελή, αλλά Γιοάνα Ανγκελί.
Δεν παρά να κλαις εσύ με μαύρο δάκρυ, γιατί εκεί που θα πας να καταθέσεις το πιστοποιητικό, δεν θα το δεχτούνε, επειδή δεν ταιριάζουν τα στοιχεία σου;
Η διευθύντρια έχει την απάντηση: «ένα λάθος που έγινε πριν από είκοσι τόσα χρόνια, δεν μπορεί να διαιωνίζεται» «να πας να κάνεις ταυτοπροσωπία» και άλλες παρόμοιες, που δεν ξέρεις τι να απαντήσεις. Μη το σκέφτεστε πόσα προβλήματα θα προκύψουν αύριο μεθαύριο με τα επίσημα έγγραφα των ομογενών.
Η Μεταφραστική Υπηρεσία είναι εδώ για να δημιουργήσει τα μύρια όσα προβλήματα. Ενώ στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Εξωτερικών αναγράφεται ξεκάθαρα: «Η Μεταφραστική Υπηρεσία βεβαιώνει μόνον το γνήσιο της υπογραφής των μεταφραστών. Οι μεταφραστές είναι υπεύθυνοι για την απόδοση της μετάφρασης», και αυτό τηρούνταν για δεκαετίες, τελευταία, οι υπάλληλοι, που έχουν το δικαίωμα υπογραφής και τη σφραγίδα του Υπουργείου, τελευταία, καθ’ υπέρβαση καθήκοντος, υποκαθιστούν τους μεταφραστές. Και αυτό συμβαίνει μόνο στην αλβανική γλώσσα.
Ως γνωστόν, στην Ελλάδα έχουν δικαίωμα και οι δικηγόροι να κάνουν επίσημες μεταφράσεις, οι οποίες γίνονται δεκτές από τις δημόσιες υπηρεσίες. Προς αυτούς έχει δοθεί παρόμοια οδηγία – εντολή για την αναγραφή των ονομάτων των Βορειοηπειρωτών;
Το ερώτημα που τίθεται είναι, συμφωνεί με αυτή την πρακτική η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εξωτερικών και ο ευαίσθητος σε θέματα ομογένειας και μετανάστευσης Πρωθυπουργός της χώρας κος Τσίπρας; Και τελικά, ποιον εξυπηρετεί αυτή η πολιτική;
Σίγουρα όχι τα συμφέροντα της Ελλάδας και των ομογενών.
Λευτέρης ΔΡΑΖΙΟΣ
Μεταφραστής Υπουργείου Εξωτερικών.
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)
-
Αρχίζω από το τέλος. Σημίτης, Παπαδήμος, Καραμανλής, Αλογοσκούφης, Στουρνάρας, Χριστοδουλάκης, Προβόπουλος, Αβάπτιστος του Παπανδρέου, Συ...